quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:25 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Intimidatie werkt niet zo goed als je het lichaam hebt van een aardappel met ledematen.
Als de paarden daadwerkelijk toegetakeld zijn dan heeft Richard een goede daad verricht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Blijkt wel weer dat die arme man tot waanzin is gedreven, paarden zwaar toegetakeld, zware fysieke mishandeling, oproepen om zijn dochter te verkrachten. Nou ik denk dat de al dan niet rijdende rechter wel tot oordeel komt dat er een ernstige strafvermindering op zijn plaats zal zijn.
Zou wel een hele vreemde actie zijn. De slachtoffers hadden ook paarden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als de paarden daadwerkelijk toegetakeld zijn dan heeft Richard een goede daad verricht.
Maar die paarden kwamen van elders 😉quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou wel een hele vreemde actie zijn. De slachtoffers hadden ook paarden.
Dat blijkt helemaal niet. Hou eens op met het verspreiden van dit soort hearsay. Doe je het er gewoon om of wat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Blijkt wel weer dat die arme man tot waanzin is gedreven, paarden zwaar toegetakeld, zware fysieke mishandeling, oproepen om zijn dochter te verkrachten. Nou ik denk dat de al dan niet rijdende rechter wel tot oordeel komt dat er een ernstige strafvermindering op zijn plaats zal zijn.
Om wat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat blijkt helemaal niet. Hou eens op met het verspreiden van dit soort hearsay. Doe je het er gewoon om of wat?
Klopt, het lijkt er sterk of alsof Richard een aantal zaken verzonnen heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zou wel een hele vreemde actie zijn. De slachtoffers hadden ook paarden.
Ja of een live filmpje maken op Facebook, je ziet wat dat teweeg kan brengen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik weet niet waar de paardjes stonden en of het waar is, kan ook door anderen gedaan zijn.
Persoonlijk zou ik als zoiets met mijn dieren gebeurd foto’s maken en op Facebook zetten, mensen delen dat massaal. En aangifte doen natuurlijk.
Przewalskiquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:34 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Maar die paarden kwamen van elders 😉
Sterk verhaal, dan kun je heel goed richten als je vanaf een rijdende brommer op een lantaarnpaal kunt mikken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:57 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Zo heb je bijvoorbeeld Emmercompascuum, wat van oudsher de bakermat is van het anarchisme, vroeger gekke dingen gezien, die jongens daar hadden altijd de wildste ideeen. Heb een keer gezien dat iemand met een buks achterop bij iemand op de brommer alle lantaarnpalen kapot schoot, echt bizar.
Ik denk dat Richard de dingen al een tijdje niet helemaal helder meer zag en alles wat die mensen deden als treiteren of intimidatie heeft gezien en opgevat. Of rotsvast in zijn eigen verzinsels is gaan geloven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt er sterk of alsof Richard een aantal zaken verzonnen heeft.
Waar lees je dat? Is dat al bevestigd door de politie?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Klopt, het lijkt er sterk of alsof Richard een aantal zaken verzonnen heeft.
Kan je ook het weer voorspellen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik denk dat Richard de dingen al een tijdje niet helemaal helder meer zag en alles wat die mensen deden als treiteren of intimidatie heeft gezien en opgevat. Of rotsvast in zijn eigen verzinsels is gaan geloven.
Die man is knettergek (geworden/gedreven).
Psychologie van de koude grond, ik weet het.
Doodnormale reactie inderdaad, als anderen je tot waanzin drijven.quote:
En de winnende lotto-nummersquote:
Trollen of bewust mogelijk totaal onjuiste info verspreiden om zo voor (onduidelijke redenen) de eenzijdige mogelijk bijna volledig onjuiste moord bagatelliserende onzin in stand te houden?quote:
Lijkt erop dat Scorpie nu ook mee gaat doen. Je moet iets als er geen nieuws meer is.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Trollen of bewust mogelijk totaal onjuiste info verspreiden om zo voor (onduidelijke redenen) de eenzijdige mogelijk bijna volledig onjuiste moord bagatelliserende onzin in stand te houden?
Zal wel tijdens corona zijn, toen zijn er heel veel mensen geradicaliseerd. Speculatie natuurlijk, dat wel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:45 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Kan een doodnormale man zijn die geknapt is. Misschien met bagage uit het verleden. Het feit dat hij zo emotioneel een filmpje opnam geeft volgens mij aan dat het geen voorbedachte rade was.
Als ik dat van plan zou zijn en heb dat uitgevoerd zou ik denken dat je kalm en opgelucht bent, je hebt tenslotte gedaan wat je plande.
Welk bewijs heb je dat het hier om moord gaat en niet om doodslag?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Trollen of bewust mogelijk totaal onjuiste info verspreiden om zo voor (onduidelijke redenen) de eenzijdige mogelijk bijna volledig onjuiste moord bagatelliserende onzin in stand te houden?
Op facebook?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Heb ook verhalen gelezen dat het pistool van 1 van de slachtoffers was. Geen idee of dat waar is.
Jij wil dat er meer gespeculeerd wordt of wil je nou bij de feiten blijven? Je switch nogal eens van mening namelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Lijkt erop dat Scorpie nu ook mee gaat doen. Je moet iets als er geen nieuws meer is.
Volgens mij is dat zijn eigen camera, waarover hij kwaad is dat ze hem toch weer bijgedraaid hebben, nog meer getreiterd.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:49 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Die man was stapelgek (geworden) als je goed naar dat filmpje van hem kijkt, dan zie je dat hij zich nog ergert aan een camera die daar hangt, nadat hij die mensen had vermoord.
Dan heb je net twee mensen vermoord en dan zeg je "kijk daar hangt ook nog een camera."
Op ongeveer1.36 minuut.
Hij zegt niks geks. Richard deed vooral erg gek.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij wil dat er meer gespeculeerd wordt of wil je nou bij de feiten blijven? Je switch nogal eens van mening namelijk.
Hij raakte ook niet alles in een keer, keerden om en om en bij de laatsten die nog branden bleven ze stil staan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sterk verhaal, dan kun je heel goed richten als je vanaf een rijdende brommer op een lantaarnpaal kunt mikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |