quote:Nemo Mettler (born 3 August 1999), known mononymously as Nemo, is a Swiss rapper, singer and musician. They play the violin, piano and drums. Nemo is currently signed to the Bakara Music label.
Nemo's EP "Clownfisch" reached number 95 in the Swiss charts Their single "Du" reached number 4 in the Swiss charts.On second season of The Masked Singer Switzerland, Nemo was unmasked as a panda and finished in fifth place
Stel dat ie wint en dat er over jaaaaaren een musical over hem komt en daarbij hoort een tv-programma om de hoofdrolspeler te vinden...quote:Op zondag 4 februari 2024 13:24 schreef Momo het volgende:
Een gerucht gaat dat de zanger Nemo zou gaan (Remo en Nemo hihi)
Hij was aanwezig in songwriter camp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ierland is ook non binair.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:18 schreef Thrts het volgende:
is dit dan de eerste non binaire artiest?
Nee.quote:Op woensdag 28 februari 2024 20:18 schreef Thrts het volgende:
is dit dan de eerste non binaire artiest?
Goed puntquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:09 schreef aarontje112 het volgende:
Best een goed nummer! Misschien wel een beetje zelfde vaarwater als België
Klopt, maar deze Nemo kan wel veel beter zingen (op plaat tenminste).quote:Op donderdag 29 februari 2024 11:10 schreef BillDauterive het volgende:
Nemo doet me trouwens wel heel erg aan Olly Alexander denken, ze hebben allebei een beetje dezelfde uitstraling.
Teya en Elsie Bay als backingvocalisten though !11!1!1!!quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:04 schreef Nexum het volgende:
Sorry maar Drum N Bass doe je niet met van die Christina Aguilera Thuisbezorgd reclame achtige vocals. Dat mixt gewoon totaal niet. Wie dit hoorde en dacht ‘ja dit moet onze inzending worden’ heeft dat puur gedaan omdat het zoveel stijlen in 1 x mixt
Ik wil deze term inlijsten.quote:Op donderdag 29 februari 2024 12:04 schreef Nexum het volgende:
Christina Aguilera Thuisbezorgd reclame achtige vocals.
Oké, nogmaals beluisterd. Het uitroepen van een nieuwe potentiële winnaar was misschien iets te zelfverzekerdquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:49 schreef grazz het volgende:
Potentiële winnaar dit. Uniek. Goede stem. Met goede staging verwacht ik een kippenvelmoment hier bij te gaan krijgen. Het lied pakte mij in ieder geval vanaf de eerste sec.
Ik vind het liedje van Zwitserland meer iets Wallonië zou sturen, en andersom eigenlijk ookquote:Op donderdag 29 februari 2024 11:09 schreef aarontje112 het volgende:
Best een goed nummer! Misschien wel een beetje zelfde vaarwater als België
Ik geef je gelijk met een Unicorn, dat was ook één grote mix van stijlen, maar Slo-Mo was toch niet rommelig? Het enige wat daarin afweek van de norm was een dancebreak, wat we gewoon nog niet eerder (op deze manier) hadden gezien op het ESF podium.quote:Op donderdag 29 februari 2024 13:36 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het ook wel een intens liedje. Ik heb niet echt een idee wat dit gaat doen. Het kan enorm floppen, maar als het goed gedaan wordt ook best aanspreken (geen winnaar hoor, randje Top 10 ofzo).
Als de jury dit gaat belonen, zal dat toch vooral voor de vocalen zijn. Het liedje zelf is wat rommelig (al was Unicorn of Slo-Mo dat misschien ook). Maar gevoelsmatig zou ik die eerder voor bijvoorbeeld België of Frankrijk zien gaan, wat toch allemaal wat radiovriendelijker is.
Geen idee eigenlijk, ik hoor Slo-Mo niet dagelijks meer (understatement), en in mijn hoofd is dat onsamenhangend momomomo en wat coupletten en een dance break.quote:Op donderdag 29 februari 2024 14:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk met een Unicorn, dat was ook één grote mix van stijlen, maar Slo-Mo was toch niet rommelig? Het enige wat daarin afweek van de norm was een dancebreak, wat we gewoon nog niet eerder (op deze manier) hadden gezien op het ESF podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |