quote:Op woensdag 18 december 2024 16:01 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk ambigu hoe de paardensprong voortzet wanneer je over de bullring springt. Ik zie twee mogelijkheden die allebei logisch zijn.
SPOILER: SchartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SchartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, ik meen toch echt ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te hebben gelezen
quote:Op donderdag 19 december 2024 00:11 schreef Athos3000 het volgende:
[..]SPOILER: SchartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, ik meen toch echt ergensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te hebben gelezenSPOILER: geen hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: en zeg nou zelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILER: en zeg nou zelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, niet te bescheiden! Zo af en toe is er chocola van te maken![]()
![]()
quote:Die "overslaan"-hint voor de vraag over Serena Williams!SPOILER: en zeg nou zelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die was zo goed dat ik hem zelf niet begreep!quote:Op donderdag 19 december 2024 01:47 schreef WitteIris het volgende:
[..]
Die "overslaan"-hint voor de vraag over Serena Williams!![]()
Ik hoop dat maker van de puzzel niet als klant bij al teveel bedrijven in het systeem staat. Iedere casus een raadsel.![]()
opg 14 is een flinke kluif; inmiddels abc opgelost. Voor d heb ik iets van een plan, maar dat wil nog niet echt wat opleveren![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 14:42 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
opg 14 is een flinke kluif; inmiddels abc opgelost. Voor d heb ik iets van een plan, maar dat wil nog niet echt wat opleverenSPOILER: !’Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idem hier. 14d (en e) zijn nog een drama hier. Van alles geprobeerd al. Slapeloze nachten. Ik snap hoe de Enigmini werkt (tenminste dat denk ik), maar dan nog..quote:Op donderdag 19 december 2024 14:42 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
opg 14 is een flinke kluif; inmiddels abc opgelost. Voor d heb ik iets van een plan, maar dat wil nog niet echt wat opleveren![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:15 schreef Orly het volgende:
Is er iemand bij wie ik het antwoord op 3c kan dubbelchecken?![]()
Daar zit ik ook in dubio. Wat is duidelijk, maar waarom is nog een beetje wiebelig...quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:15 schreef Orly het volgende:
Is er iemand bij wie ik het antwoord op 3c kan dubbelchecken?AIVD Kerstpuzzel 2026:![]()
Ik heb ook een vermoeden van wat, maar waarom is niet alleen wiebelig. Gelukkig ben ik niet de enige![]()
![]()
haha ik heb alleen de waarom, geen idee watquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:34 schreef IshaD het volgende:
[..]
Daar zit ik ook in dubio. Wat is duidelijk, maar waarom is nog een beetje wiebelig...![]()
Heel herkenbaar, maar hier hetzelfde. Wel duidelijk waarom, maar wat is nog een verrassing.
Hopelijk is dat een leuk kerstkadootje.AIVD kerstpuzzel opgelost: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 8, 10a, 11a, 13, 14, 16, 17, 19a, 22, 23, 24a, 25
thema pagina: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2026:![]()
Zolang het kerstkado maar niet onder de kerstboom ligt, dat kost allemaal kostbare puzzeltijd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:25 schreef QIXL het volgende:
Heel herkenbaar, maar hier hetzelfde. Wel duidelijk waarom, maar wat is nog een verrassing.
Hopelijk is dat een leuk kerstkadootje.![]()
Gelukkig mocht ik al wat kadootjes vroeg uitpakken, zoals 4d, 16 en 17, maar voor nu blijven de moelijkste antwoorden nog ingepakt onder de kerstboom.
En omdat klagen over specifieke puzzels soms helpt, klaag 3c, klaag 13b (mijn aartsvijand deze puzzel), klaag 20cAIVD kerstpuzzel opgelost: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 8, 10a, 11a, 13, 14, 16, 17, 19a, 22, 23, 24a, 25
thema pagina: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11![]()
De puntenstroom begint lichtelijk op te drogen. Toch nog een beginnetje kunnen maken aan 4!
Ik merk dat wat komt tussen komt tussen me moeilijker afgaat dan wat ging vooraf aan ging vooraf aan
AIVD Kerstpuzzel 2026:![]()
Hier net zo!quote:Op zondag 22 december 2024 17:14 schreef IshaD het volgende:
De puntenstroom begint lichtelijk op te drogen. Toch nog een beginnetje kunnen maken aan 4!
Ik merk dat wat komt tussen komt tussen me moeilijker afgaat dan wat ging vooraf aan ging vooraf aan
Eerste week soms meerdere opgaven opgelost per dag en toen ging de handrem erop.
En de wat er tussen komt weet ik grotendeels, maar wat daar dan weer tussen komt...
Verder nog cast met 3c, 5 en 25bcde.
En enigszins geėrgerd dat ik 10 enn 24 niet zie.
Klaagerdeklaag...AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 3a, 6, 7a, 8, 13, 16abcd, 22, 23, 25-3/4
Forum Opties Forumhop: Hop naar: