Het nieuws ontgaat me nu al zeker drie weken...quote:Op maandag 30 december 2024 23:49 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]
Dat is wel een hele foute vraag in de context van het nieuws vandaag
SPOILER: contextloze opmerking over opgave 18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen nieuws, maar oudsquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:08 schreef MMunkun het volgende:
Ik ben tijdens de kerstpuzzelweken juist beter op de hoogte van het nieuws dan tijdens de rest van het jaar. Wel enkel over nieuws dat heeft plaatsgevonden vóór publicatie van de kerstpuzzel...
Ja hoor, zeer duidelijk naar mijn mening.quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:48 schreef monwol56 het volgende:
Is er iemand die 7c heeft en mij kan vertellen of het antwoord duidelijk goed is als je het hebt gevonden? Ik was bij 7a en 7b overtuigd, maar twijfel bij 7c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:58 schreef QIXL het volgende:
Het nieuwe jaar kan voor mij niet snel genoeg begonnen. Ik zit de laatste dagen van het oude jaar vast op dezelfde vijf puzzels. Van de rest heb ik al een beetje de hoop opgegeven (14, 21-23, 25-26), maar deze moeten toch nog lukken.
Als goed voornemen heb ik dat ik deze nog oplos.
(verplichte klaag klaag 3c, 5, 8b, 20c, 24d)
SPOILER: Voor als je de hoop echt wil opgevenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef IshaD het volgende:
[..]
Ja hoor, zeer duidelijk naar mijn mening.Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter zoeken of toch een andere weg inslaan. Ik vond een (Nederlandstalige) bron die me verder kon helpen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 17:59 schreef IshaD het volgende:
Ik heb een sterk vermoeden over wat er moet gebeuren, maar er is geen bron op internet waar ik informatie kan vinden die overeen komt met de voorbeelden. Heb ik het verkeerde idee, of moet ik gewoon beter zoeken...
Ja hoor die is opgelost enquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:21 schreef kaatje77 het volgende:
Heeft iemand toevallig 8b al opgelost. A heb ik, maar ik weet bij b niet of ik het in dezelfde hoek moet zoeken🤔😅
SPOILER: 8bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 december 2024 15:55 schreef IshaD het volgende:
[..]
Ja hoor, zeer duidelijk naar mijn mening.Dat laatste zie ik nog niet, maar ben nu wel zeker van mijn antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe even mee met klagen:quote:
Ik zal je wel even helpen met die laatste beetjes (of niet):quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:46 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Ik doe even mee met klagen:
klaag klaag, opvallend veel vragen dit jaar waar ik wel de eerste deelvragen kan vinden maar de laatste niet, klaag klaag.
SPOILER: 3cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 7cOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 8bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 13bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 14dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 18bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 24dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 25dOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt! Nu heb ik 7C!![]()
Knelpuntjes nu zijn:
2 (laatste loodjes)
3c
4bd
7d
8b
25de
En verder die rest van de puzzel.AIVD-puzzel: al: 1 3ab 4ac 5 6 7ab 8a 11 13a 14abc 25abc 27![]()
Werkweek voorbij, tijd voor een puzzelweekend. Misschien vandaag toch maar eens wat knippen en plakken...
![]()
Oke, het kostte me bloed, zweet en tranen en een offer aan Aebcdfghjklmpqrstvwxyz, maar eindelijk 5 opgelost. Nu nog maar 4 puzzels die me eindeloos frustratie kosten. Hopelijk brengt dit nieuwe jaar me nog wat meer.AIVD kerstpuzzel opgelost: 1ab, 2, 3abc, 4abcd, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9?, 10, 11, 13ab, 14a, 15, 16, 17abc, 18ab, 19, 20ab, 22, 24abc, 27;
dobbels pagina: 1, 2, 3, 5, 8, 11, 13, 14, 17
Forum Opties Forumhop: Hop naar: