O jemig. Ik hoef dat allemaal niet te weten hoor van al die dagen. 🤣🤣🤣quote:
Nee dat ga ik niet trekken dan moet ik vanaf 0:00 iet gaan slapenquote:
782 is best veel wel ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Die stats zijn niet helemaal eerlijk. Het topic zat ooit dicht en haags postte af en toe iets grappigs, want het maakte toen toch niet uit: hij zat toch niet in de stats, maar als mod kon hij wel in een gesloten reeks posten. Maar nu duikt hij dus wel op in die meeste punten op een dag. Ik kan me isdatzo niet herinneren, maar hij is/was ook een mod. Dus de onofficiele top 3 volgens devzero is:
magnetronkoffie / 782 / 24-06-2017 / link naar stats
Schakeltopia / 571 / 24-08-2020 / link naar stats
Mazikeen / 527 / 15-01-2024 / link naar stats
Jup, je moet de ongeldige wegdenken. En posts in een gesloten reeks tellen niet mee in deze stats. Heb dat later aangepast en dit is verse dataquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Die stats zijn niet helemaal eerlijk. Het topic zat ooit dicht en haags postte af en toe iets grappigs, want het maakte toen toch niet uit: hij zat toch niet in de stats, maar als mod kon hij wel in een gesloten reeks posten. Maar nu duikt hij dus wel op in die meeste punten op een dag. Ik kan me isdatzo niet herinneren, maar hij is/was ook een mod. Dus de onofficiele top 3 volgens devzero is:
Zo wist niet dat je zo'n hardcore bolker was @Schakeltopiaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo wist niet dat je zo'n hardcore bolker was @:Schakeltopia
dat was echt begintijd, toen was het nog vrij rustig en hield het vaak rond 0.00 op en begon het weer rond 6/7uquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat ga ik niet trekken dan moet ik vanaf 0:00 iet gaan slapen
[..]
782 is best veel wel ook
2020 was dat gewoon koekoek. tijd vliegtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net die periode dat ik afwezig was
schijtjaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
2020 was dat gewoon koekoek. tijd vliegt
Ik ben nu ziek thuisquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:59 schreef kree het volgende:
hoe krijgen jullie het voor elkaar denk ik soms, haha lol ik wil nog wel eens los gaan, maar zo met werk door de week lukt het niet echt
dat wordt opstijgen op de troonquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had trouwens volkoren pasta met 500gr groentjes en beetje rode saus vandaag
Als er veel punten op een dag worden gescoord betekend dat dat er maar weinig is gepost en dus minder gezellig wasquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sow! was wel het jaar met de meeste dts punten per dag ja
of fok lag platquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Als er veel punten op een dag worden gescoord betekend dat dat er maar weinig is gepost en dus minder gezellig was
Schakel heeft een tijd gehad dat hij de hele nacht doorging dagen achter elkaar somsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo wist niet dat je zo'n hardcore bolker was @:Schakeltopia
Zoals de posts van haags in dit topicquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, je moet de ongeldige wegdenken. En posts in een gesloten reeks tellen niet mee in deze stats. Heb dat later aangepast en dit is verse data
Ik ben uit eten geweest en heb biefstukken, gamba's, haai, zalm, coquilles en nog wat groenten naar binnen gewerkt. Last van de pens erna maar was erg lekker.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:04 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had trouwens volkoren pasta met 500gr groentjes en beetje rode saus vandaag
voor de UTO streams?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schakel heeft een tijd gehad dat hij de hele nacht doorging dagen achter elkaar soms
wow klinkt goedquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben uit eten geweest en heb biefstukken, gamba's, haai, zalm, coquilles en nog wat groenten naar binnen gewerkt. Last van de pens erna maar was erg lekker.
die had ik wel, lag het opeens twee uur platquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheidJe zal maar net dat 'geluk' hebben.
Of dat een modje het topic dicht gooit, maar vergeet als laatste te posten en jij daardoor de laatste post hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook een mogelijkheidJe zal maar net dat 'geluk' hebben.
klinkt als aycequote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben uit eten geweest en heb biefstukken, gamba's, haai, zalm, coquilles en nog wat groenten naar binnen gewerkt. Last van de pens erna maar was erg lekker.
Dat is valsspelen inderdaad en die tellen mee gezien ik geen data heb wanneer het topic gesloten is geweest.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoals de posts van haags in dit topic
murp in ONZ / [Zesde ronde] Het dodetopicspel #1106 Haagse Helden
tis ik ben in deze periode ook niet helemaal op mijn lekkerst hoor, geef mij maar weer de Lenten enzo en vogeltjes die gaan fluiten en lekker beetje warm enzo.... brrrrrrr dit is allemaal niet zo mijn ding nu. qua weer.quote:
Was het onbeperkt eten toko?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeker. Vast bedrag en anderhalf uur eten, prima te doen. Keuze zat ook.
Is dat wel eens voorgekomen dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of dat een modje het topic dicht gooit, maar vergeet als laatste te posten en jij daardoor de laatste post hebt
Dat ken ik niet. Was bij Taste & Flavourquote:
Ja is dus een ayce (all you can eat)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:14 schreef bondage het volgende:
Dat ken ik niet. Was bij Taste & Flavour
Die zijn wel nice over het algemeen, al geef ik meer de voorkeur aan rustige restaurants.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, eten en drinken. Zijn mijn favoriete restaurants wat dat betreft.
Al die afkortingen ook... Maar iddquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is dus een ayce (all you can eat)
Het is wel eens voorgekomen dat FOK! down ging voor onderhoud nadat ik de laatste post in DTS hadquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Is dat wel eens voorgekomen dan?
[..]
Dat ken ik niet. Was bij Taste & Flavour
Geluk kun je hebben, en die punten mogen wat mij betreft gewoon meegeteld worden. Ik kan het ook niet wegfilteren dus is niet andersquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is wel eens voorgekomen dat FOK! down ging voor onderhoud nadat ik de laatste post in DTS had
Jup, lastig. Wat wel zou kunnen is alle posts met een belachelijk hoog puntenaantal te negerenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
En om nou alle punten van mods niet mee te laten tellen is ook weer onbegonnen werk. Tenslotte zijn haags en @:nattekat geen mods meer.
Is al een paar jaar geleden hoor, en het was een geplande downtime waar ik van wist en waar ik groen licht voor gaf zodra ik hier gepost hadquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Geluk kun je hebben, en die punten mogen wat mij betreft gewoon meegeteld worden. Ik kan het ook niet wegfilteren dus is niet anders
Of iemand die boven een x-aantal punten komt terug op 0 word gezetquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, lastig. Wat wel zou kunnen is alle posts met een belachelijk hoog puntenaantal te negeren
Meer dan 500 per dag kan niet normaal zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, lastig. Wat wel zou kunnen is alle posts met een belachelijk hoog puntenaantal te negeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |