SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2018 16:47:41 ]Sweet but not that sweet !
Klemmenquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:08 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En ik houd van klemmen, maar dat vinden die dames ook leuk.
Ja hoe leg ik dat uit.quote:
Haags krijgt hulp van RobJeGeus die mij continu blokt als ik niet snel inloop is het weer klaar dit seizoen.quote:
Een goed lopend ONZ SC topic zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:12 schreef murp het volgende:
Als je zorgt dat de ONZ SC gied gaat lopen dan komen er hier minder users en dan hebben jullie meer punten...
Oehhhhhquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ja hoe leg ik dat uit.
Laten we houden op een stevige houdgreep, maar geheel op vrijwillige basis![]()
Een soort van dominantie...
maar het gaat dus niet om de gezelligheid maar puur om de punten?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haags krijgt hulp van RobJeGeus die mij continu blokt als ik niet snel inloop is het weer klaar dit seizoen.
ging goed toch afgelopen nachtquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Een goed lopend ONZ SC topic zou wel leuk zijn.
Anders is onz doodquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:16 schreef murp het volgende:
[..]
dat wel, maar het ja eigenlijk een MEN topic op visite in ONZ
Wat is dit ?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Als ik vraag hoe ik iemand moet blokkeren weten jullie vast wel wie... hij maakt me geestelijk helemaal kapot echt waar ... ik kan er niet meer tegen gewoon
HELP !!
quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:16 schreef murp het volgende:
[..]
dat wel, maar het ja eigenlijk een MEN topic op visite in ONZ
geen ideequote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:18 schreef vincenzo78 het volgende:
Dokter heeft toch een van die nachten toch 200 punten gepakt of zo?
Niks mis met dansen maar Tan is zo’n blije geit.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik hou van dansende mannen ook vrouwen... maar met een man dansen
Ik denk dat het makkelijkste is om een abonnement te nemen zodat je het zo kan instellen.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:17 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Als ik vraag hoe ik iemand moet blokkeren weten jullie vast wel wie... hij maakt me geestelijk helemaal kapot echt waar ... ik kan er niet meer tegen gewoon
HELP !!
Leg eens uitquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou gewoon niet grappig meer dit !
tanquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Niks mis met dansen maar Tan is zo’n blije geit.
Goedkoopste optiequote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijkste is om een abonnement te nemen zodat je het zo kan instellen.
Wie zegt dat trouwens?quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:21 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik mag geen dms bespreken hier maar geloof mij!!
Ja maar hier op het forum wordt er een kunst van gemaaktquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof jij nooit tegen de spiegel praat
stuur naar mij toe of naar een FA en dan komt alles goed. Er bestaan volgens mij Dm PM bans. Maar dat bespreek je teneerste niet in een topic maar in ONZ FBquote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Haha
Dus iemand mag je kapot maken via dm, maar daar mag je niks mee doen
Werkt niet altijd...ik heb ze toen gewoon in het topic neergezet. Kon iedereen het zien ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2018 23:27 schreef murp het volgende:
[..]
stuur naar mij toe of naar een FA en dan komt alles goed. Er bestaan volgens mij Dm PM bans. Maar dat bespreek je teneerste niet in een topic maar in ONZ FB
quote:Op woensdag 7 maart 2018 10:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ga je nu gewoon door het slotje punten scoren?
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:39 schreef HeaN82 het volgende:
OPEN!
Punten van haags_kwartiertje tellen voor deze ronde niet mee.
dat moeten we dat even regelen via Bondage ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:40 schreef Dexter1 het volgende:
Jammer ik dacht dat we overnieuw begonnen
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:42 schreef aloa het volgende:
Kut nou moet ik weer de hele dag alert blijven
We hebben weer een doel !!!quote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:42 schreef aloa het volgende:
Kut nou moet ik weer de hele dag alert blijven
mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:46 schreef HeaN82 het volgende:
Ik heb een banner gemaakt, is het iets?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:46 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vraag bij Bondage neergelegd of iedereen weer op 0 kan
Topquote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:46 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
best post uit dit topicquote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:46 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op zaterdag 10 maart 2018 16:49 schreef aloa het volgende:
Vanaf wanneer gaat het weer beginnen?
Niet iedereen is op de hoogte.
Kan ook vanaf morgen 0.00 uur..
Ik dacht dat er stond Nattekutquote:Op zaterdag 10 maart 2018 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een zaterdagmiddag instortmoment.
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als we met iedereen rekening moeten houden..
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/7ExYMysX6u72
https://goo.gl/maps/tn9qVfUUkaE2
quote:
zekersquote:Op zaterdag 10 maart 2018 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bekend gebied voor de eckte hagenees toch
quote:
Feel the love.quote:
Die poppen worden steeds handigerquote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn vriendin heeft super-girl opgezet blij dat ik hier kan buurten.
Pas op hequote:
Echt hequote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
Zo'n realistische neukpop is wel duur
mooie sitequote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
https://www.aliexpress.co(...)SearchText=real+doll
Koop er een en test het.quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:13 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
140 cm is wel erg klein, hoe groot zou dat gat zijn?
topshowquote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nattekat heeft wel een heerlijke posts/punten gemiddelde.
Was VI van gisteren nog de moeite?quote:
niet gezienquote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was VI van gisteren nog de moeite?
Is die zwerver er nog ?quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2018 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
of te volgen post, kan allebei toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |