Krijg je dan geen sproeipoep?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:21 schreef mario390 het volgende:
het helpt niet ik moet in de
koude küche wat wursten braten
125K om het te kopen en 200K om het op te knappen. Maar het is wel erg aantrekkelijk. Wat zou daar vroeger in hebben gezeten? Een schooltje of zo? Ik zou proberen om die jungleboek tekeningen te bewaren, maar dat zal waarschijnlijk niet lukkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:13 schreef bondage het volgende:
Ik zou deze wel willen hebben: https://www.funda.nl/koop(...)strijthagerweg-6-8a/
Al is het maar om de kelder
Ik begrijp je verhaal niet. Je stond met je achterbumper op "de streep"?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:00 schreef kree het volgende:
[..]
nee kijk de achterbumper stond op de streep, dus prima in vak nog.
Waarom, omdat ik anders gezeik krijg dat er iemand voor me weer er niet in kan..... het was krapjes, maar zeker nog genoeg dat ze er wel uit had kunnen rijden, ff paar keer steken, maar moet ik zo vaak.
Klopt, maar gaat wel veel kosten om op te knappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee kijk er zijn parkeervakken aan de zijkant dus van de straat, met strepen gemarkeerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik begrijp je verhaal niet. Je stond met je achterbumper op "de streep"?
• Welke streep, de achterkant of de zijkant.
• En waar kon die vrouw niet parkeren? Achter jouw auto of naast je auto?
@Haagsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik begrijp je verhaal niet. Je stond met je achterbumper op "de streep"?
• Welke streep, de achterkant of de zijkant?
• En waar kon die vrouw niet parkeren? Achter jouw auto of naast je auto?
Moet heel veel aan gebeuren. En is ook nog een monument...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
125K om het te kopen en 200K om het op te knappen. Maar het is wel erg aantrekkelijk. Wat zou daar vroeger in hebben gezeten? Een schooltje of zo? Ik zou proberen om die jungleboek tekeningen te bewaren, maar dat zal waarschijnlijk niet lukken
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, maar gaat wel veel kosten om op te knappenDerhalve voor mij niet aantrekkelijk.
Hierbij de stats. De ongeldige moet je maar even wegdenken, dit is de complete lijst:@Dotteke helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo iets neem ik aan? Ik zou gewoon in het midden van het vak parkeren, zodat de auto voor en achter me wat ruimte hebben om weg te rijden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
nee kijk er zijn parkeervakken aan de zijkant dus van de straat, met strepen gemarkeerd.
De achterbumper van mij stond boven die streep, dus zeg maar wielen ervoor nog. Dus sta ik in het vak. Ok mss 10 cm verder en was die achterbumper niet boven de streep.
Maar liet dus juist ff ruimte ervoor vrij omdat ik weet moeten meer parkeren.
Dus wmb ok in vak.
Wat is dit nu weer?quote:
Dacht dat ik met 527 hoog zat maar helaasquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Bijzonder weer![]()
Maar wel meer dan je dacht
ja soort van het idee is dat wel, alleen die auto die naar voren wijst is nog een vak voor, dus ik denk zet hem strak in het vak en kan er nog een busje voor ofzo die wat langer is. Mijn inziens kon ze daar nog makkelijk uit komen hoor ook met wegrijden. Maarja niet iedereen is wss zo handig met auto rijden. dus naja stuk naar voren gezet, hopelijk krijg ik geen gezeik weer dat er iemand voor me weer niet in kan dan. want zelfde dus waar diezelfde over hebben geklaagd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo iets neem ik aan? Ik zou gewoon in het midden van het vak parkeren, zodat de auto voor en achter me wat ruimte hebben om weg te rijden.
[ afbeelding ]
Ik wist het ook niet, dacht dat 400 veel was maar er zijn mensen die nog veel meer hebben gescoord op een dag.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dacht dat ik met 527 hoog zat maar helaas
Ik weet niet wat de regels allemaal zijn voor monumenten, maar ik zou de buitenkant gewoon zo laten (wel opknappen, maar niets veranderen). Binnen zou je een stuk van die grote ruimte aan de achterkant bij de binnenwoning trekken, zodat je een grotere woonkamper en keuken kunt maken. En dan de rest een garage maken of zo.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet heel veel aan gebeuren. En is ook nog een monument...
Wow echt bizarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, dacht dat 400 veel was maar er zijn mensen die nog veel meer hebben gescoord op een dag.
murp toen hij het topic weer een tijdje op slot had gegooid?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wow echt bizarmurp en yvonne tel ik niet mee dan
Vastquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
murp toen hij het topic weer een tijdje op slot had gegooid?
Gaat vooral om de buitenkant inderdaad, maar dat is verder ook prima. Vind monumenten echter altijd zo'n dingetje... Denk dat je em ook wel goed mag gaan isoleren... Veel ruimte en dat gaat dan nogal in de papieren lopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de regels allemaal zijn voor monumenten, maar ik zou de buitenkant gewoon zo laten (wel opknappen, maar niets veranderen). Binnen zou je een stuk van die grote ruimte aan de achterkant bij de binnenwoning trekken, zodat je een grotere woonkamper en keuken kunt maken. En dan de rest een garage maken of zo.
De kelder gaat natuurlijk vol met martelwerktuigen een mooie wijnkelder
Die stats zijn niet helemaal eerlijk. Het topic zat ooit dicht en haags postte af en toe iets grappigs, want het maakte toen toch niet uit: hij zat toch niet in de stats, maar als mod kon hij wel in een gesloten reeks posten. Maar nu duikt hij dus wel op in die meeste punten op een dag. Ik kan me isdatzo niet herinneren, maar hij is/was ook een mod. Dus de onofficiele top 3 volgens devzero is:quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dacht dat ik met 527 hoog zat maar helaas
Is te zien als je op de stats link klikt en dan tab per dag. Dan ontbreken er ineens een aantal dagenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]
murp toen hij het topic weer een tijdje op slot had gegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |