beterschapquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beterschap, mazi en ik zijn ook ziek
danke ik kijk de stream nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:37 schreef Mazikeen het volgende:
@:mario390 ik maak allemaal mooie screeshots voor je van je nieuwe liefde
Dus mag je niet meer roepen
ik vraag me altijd af he, want aspirine zeggen mensen vaak. Maar is dat nou hetzelfde als paracetamol of niet?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef mario390 het volgende:
ik gaa me weer en glas
met aspirin maken
Is niet hetzelfde, maar mensen gebruiken de term wel door elkaar volgens mij.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af he, want aspirine zeggen mensen vaak. Maar is dat nou hetzelfde als paracetamol of niet?
ken het woord eigenlijk alleen van vroeger?
Aspirine werkt koortsverlagend, ontstekingsremmend en pijnstillend. Daarnaast heeft het in lage dosering een anti-bloedstollingseffect. Paracetamol werkt niet ontstekingsremmend en heeft alleen een koortsverlagende en pijnstillende werking.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af he, want aspirine zeggen mensen vaak. Maar is dat nou hetzelfde als paracetamol of niet?
ken het woord eigenlijk alleen van vroeger?
nouja daarom vraag ik het? Ik ken het eigenlijk alleen van heel vroeger dat het ook echt zo heette, maar zat onderhand te zoeken het is idd niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, maar mensen gebruiken de term wel door elkaar volgens mij.
Ik zeg ook wel eens kk ga een aspirientje nemen en naar bed, maar dan neem ik gewoon een paracetamolquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
nouja daarom vraag ik het? Ik ken het eigenlijk alleen van heel vroeger dat het ook echt zo heette, maar zat onderhand te zoeken het is idd niet hetzelfde.
geen zorgen zelfs in het liefelijke christelijke dorpje Katwijk gebeurt het ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
Joy, 21 km van mij vandaan is vandaag een dubbele moord gepleegd.
is aspirin puderquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Aspirine werkt koortsverlagend, ontstekingsremmend en pijnstillend. Daarnaast heeft het in lage dosering een anti-bloedstollingseffect. Paracetamol werkt niet ontstekingsremmend en heeft alleen een koortsverlagende en pijnstillende werking.
Ja vaag verhaalquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
Joy, 21 km van mij vandaan is vandaag een dubbele moord gepleegd.
Een Poolse kerel en zijn Nederlandse vrouw hebben een jaar geleden een huis gekocht door de vraagprijs 50% te overbieden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen zelfs in het liefelijke christelijke dorpje Katwijk gebeurt het ook
Groot gelijk danquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een Poolse kerel en zijn Nederlandse vrouw hebben een jaar geleden een huis gekocht door de vraagprijs 50% te overbieden.
Het huis had wat mankementjes, maar de verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar die kopers gingen 3,5 maand geleden de verkoper en zijn gezin enorm terroriseren en bedreigen die op zijn beurt dat gezin ook weer ging stalken, en vandaag was die verkoper er helemaal doorheen en heeft de Poolse man en zijn vrouw overhoop geschoten.
Ja dat was mijn eerste reactie ook absoluut, maar die verkoper was ook wel dubieus bezig door de zoon van die treiterende partij te gaan belagen.quote:
heftig, ik had vooral gezeik weer over parkeerplekken, volgens mij dezelfde he die via mijn werk mij achterhaalde omdat ik een 20 cm buiten een vak stond en ze er niet in kon..... ruimte zat.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Een Poolse kerel en zijn Nederlandse vrouw hebben een jaar geleden een huis gekocht door de vraagprijs 50% te overbieden.
Het huis had wat mankementjes, maar de verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar die kopers gingen 3,5 maand geleden de verkoper en zijn gezin enorm terroriseren en bedreigen die op zijn beurt dat gezin ook weer ging stalken, en vandaag was die verkoper er helemaal doorheen en heeft de Poolse man en zijn vrouw overhoop geschoten.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef mario390 het volgende:
moest me ook 20 min van en harde poep befrijen![]()
dann moest ik danach en ur ligen
Vroeger, voor niet-woke tijden noemde men dat "een neger op de boot zetten".quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef mario390 het volgende:
moest me ook 20 min van en harde poep befrijen![]()
dann moest ik danach en ur ligen
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger, voor niet-woke tijden noemde men dat "een neger op de boot zetten".
Waarom zet je 'm op de streep? Omdat het niet anders kon? Anders kan je ook niet parkeren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
heftig, ik had vooral gezeik weer over parkeerplekken, volgens mij dezelfde he die via mijn werk mij achterhaalde omdat ik een 20 cm buiten een vak stond en ze er niet in kon..... ruimte zat.
dat wijf kan niet parkeren, nu gezeik want zette hem op de streep in het parkeervak.
gelijk voor de deur, buuuuuuurman ik kan er niet uit als ik ineens weg moet...
Dam'n ik zou er zo uit rijden.......
Maargoed soms nooit goed met hun. om de lieve vrede maar te behouden zei zet hem wel halve meter vooruit want was nog plek.
Maarja dacht eigenlijk zeik trut. tis ook nooit goed. LOL
Maar die lui vielen de dader zijn gezin lastig toch? Maar inderdaad kinderen moet je er gewoon buiten laten van wie dan ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat was mijn eerste reactie ook absoluut, maar die verkoper was ook wel dubieus bezig door de zoon van die treiterende partij te gaan belagen.
En de vrouw van die Poolse man probeerde te vluchten, maar toen die met de auto in een sloot terecht kwam, heeft hij haar ook overhoop geschoten.
ik heb maar geen bootquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Vroeger, voor niet-woke tijden noemde men dat "een neger op de boot zetten".
nee kijk de achterbumper stond op de streep, dus prima in vak nog.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Waarom zet je 'm op de streep? Omdat het niet anders kon? Anders kan je ook niet parkeren.
Ja het huis had een paar kleine mankementjes en en daarom hebben ze o.a. gebroken glas in het weiland van de paarden van de verkopers gegooid, en de dochter en vrouw met verkrachting bedreigd en de zoon en de man met moord bedreigd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar die lui vielen de dader zijn gezin lastig toch? Maar inderdaad kinderen moet je er gewoon buiten laten van wie dan ook.
Oh ja, afgelopen zomer was hier 2 straten verderop ook een auto in de hens gestoken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:59 schreef kree het volgende:
wat had ik nog meer, auto in de brand gestoken straat verderop.
Het is hier trouwens niet crimineel ofzo opzich. Maarja he zijn nieuwe woningen gebouwd hier vlakbij en natuurlijk gaat er een hoop voor op de normale NL woningzoekenden, ik zie het nog drama worden. maarja wil niet te vooroordelen, want heb hier een buurman uit Somalië en kan ik het wel prima mee vinden..... op hoop van zegen maar dan.
Tja dan gaat er een knop om. Heftig hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het huis had een paar kleine mankementjes en en daarom hebben ze o.a. gebroken glas in het weiland van de paarden van de verkopers gegooid, en de dochter en vrouw met verkrachting bedreigd en de zoon en de man met moord bedreigd.
Nou wel terecht dan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het huis had een paar kleine mankementjes en en daarom hebben ze o.a. gebroken glas in het weiland van de paarden van de verkopers gegooid, en de dochter en vrouw met verkrachting bedreigd en de zoon en de man met moord bedreigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |