hmmms dat zou wel zwaar kut zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
morgen vergaat de wereld kree dus blijf maar gerust thuis
Ja ik weet dat sommige mensen er wel gevoelig voor zijn. Mijn moeder was er ook zo eentje. Die is overleden aan een of meds plus alcohol. Wellicht dat ik daarom een ingebouwde aversie heb tegen medicijnen. Dat ligt anders met rode wijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ken wat mensen die zwaar aan de oxycodon zitten en de topper belt namens zijn broer naar de dokter voor een herhaalrecept en gaat ze dan bij de apotheek halen en die 90 stuks eigenlijk een maand 3x per dag 1 zijn dan een dag of 3-4 later ook al weer allemaal op. het lijk grijs staat in zijn gezicht maar doodgaan wil nog niet echt lukken.
Nee johquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:19 schreef kree het volgende:
beste mensen, ik moet morgen buiten werken, gaat die horror sneeuwstorm des doods nog door?
ik vergeet mijn koude pater ook niet zo snel maar als ik niet de dagen op mijn strip pillen voor mijn schildklier zet vergeet ik gewoon of ik ze gehad heb dus dan maar niet meer nemen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik weet dat sommige mensen er wel gevoelig voor zijn. Mijn moeder was er ook zo eentje. Die is overleden aan een of meds plus alcohol. Wellicht dat ik daarom een ingebouwde aversie heb tegen medicijnen. Dat ligt anders met rode wijn
ik hoop het maarquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoop het maar
Hadden we het van het weekend nog over chinees eten en opwarmen enzo he.
Dat ging trouwens allemaal goed...
Maar nu had ik van het weekend kibbeling besteld en dacht die kan ik ook wel paar daagjes in de koelkast houden. Gisteravond op en m'n maagje was helemaal verrot vanochtend
Dam'n. mss was dat toch ff een minder idee... werd al wakker met misselijk gevoel. Maargoed ff over m;'n hachel gegaan en daarna was het wel opgelost.![]()
mjah leek me gefrituurd enzo.. deed dit wel vaker ook zonder probleem, maar deze vielen ff niet helemaal lekker volgens mij. Hahahaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]vis en ei warm ik nooit voor een tweede keer op
het kan toeval zijn natuurlijk, was ook niet doodziek ofzo ervan, maar het moest er wel ff uit 5:30 vanochtend.quote:
hier was de spiegel om 2 uur leeg ben ik naar bed gegaanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef kree het volgende:
[..]
het kan toeval zijn natuurlijk, was ook niet doodziek ofzo ervan, maar het moest er wel ff uit 5:30 vanochtend.
Maar genoeg daarover, hoe was het bij jullie allemaal met sneeuw enzo?
Hier weinig hoor, wat blurrie smurrie enzo, verder niet echt wit.
dit was van een visboer.... naja mss is het toeval keertje ofzo...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:33 schreef Harrie het volgende:
gefrituurde zooi nog een keer opwarmen
daarom haal ik kibbeling ook bij de visboer en niet in de supermarkt ofzo
ik haal dat en eet dat op en wat over is flikker ik wegquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
dit was van een visboer.... naja mss is het toeval keertje ofzo...
over het algemeen goeie ervaringen met die trouwens.
kon je het niet in een keer op of had je een kilo ofzo besteldquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
dit was van een visboer.... naja mss is het toeval keertje ofzo...
over het algemeen goeie ervaringen met die trouwens.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beterschap, mazi en ik zijn ook ziek
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kon je het niet in een keer op of had je een kilo ofzo besteld
nou gehehe had soort van gezin ding want goedkoper, doe dat wel vaker, had er nooit echt problemen mee.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kon je het niet in een keer op of had je een kilo ofzo besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |