abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:51:30 #126
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212054541
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:49 schreef ToT het volgende:

[..]
Een Poolse kerel en zijn Nederlandse vrouw hebben een jaar geleden een huis gekocht door de vraagprijs 50% te overbieden.
Het huis had wat mankementjes, maar de verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar die kopers gingen 3,5 maand geleden de verkoper en zijn gezin enorm terroriseren en bedreigen die op zijn beurt dat gezin ook weer ging stalken, en vandaag was die verkoper er helemaal doorheen en heeft de Poolse man en zijn vrouw overhoop geschoten.
Groot gelijk dan
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212054574
quote:

[..]
Moordwijk aan zee?
:o
pi_212054609
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Groot gelijk dan
Ja dat was mijn eerste reactie ook absoluut, maar die verkoper was ook wel dubieus bezig door de zoon van die treiterende partij te gaan belagen.
En de vrouw van die Poolse man probeerde te vluchten, maar toen die met de auto in een sloot terecht kwam, heeft hij haar ook overhoop geschoten.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:54:23 #129
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_212054617
moest me ook 20 min van en harde poep befrijen :@

dann moest ik danach en ur ligen
pi_212054619
quote:

[..]
Een Poolse kerel en zijn Nederlandse vrouw hebben een jaar geleden een huis gekocht door de vraagprijs 50% te overbieden.
Het huis had wat mankementjes, maar de verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam, maar die kopers gingen 3,5 maand geleden de verkoper en zijn gezin enorm terroriseren en bedreigen die op zijn beurt dat gezin ook weer ging stalken, en vandaag was die verkoper er helemaal doorheen en heeft de Poolse man en zijn vrouw overhoop geschoten.
heftig, ik had vooral gezeik weer over parkeerplekken, volgens mij dezelfde he die via mijn werk mij achterhaalde omdat ik een 20 cm buiten een vak stond en ze er niet in kon..... ruimte zat.
dat wijf kan niet parkeren, nu gezeik want zette hem op de streep in het parkeervak.

gelijk voor de deur, buuuuuuurman ik kan er niet uit als ik ineens weg moet...

Dam'n ik zou er zo uit rijden.......
Maargoed soms nooit goed met hun. om de lieve vrede maar te behouden zei zet hem wel halve meter vooruit want was nog plek.

Maarja dacht eigenlijk zeik trut. tis ook nooit goed. LOL
Do what you love, love what you do!
pi_212054632
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef mario390 het volgende:

_O_
pi_212054644
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef mario390 het volgende:

Vroeger, voor niet-woke tijden noemde men dat "een neger op de boot zetten".
pi_212054677
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:55 schreef ToT het volgende:

[..]
_O-
pi_212054693
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef kree het volgende:

[..]
heftig, ik had vooral gezeik weer over parkeerplekken, volgens mij dezelfde he die via mijn werk mij achterhaalde omdat ik een 20 cm buiten een vak stond en ze er niet in kon..... ruimte zat.
dat wijf kan niet parkeren, nu gezeik want zette hem op de streep in het parkeervak.

gelijk voor de deur, buuuuuuurman ik kan er niet uit als ik ineens weg moet...

Dam'n ik zou er zo uit rijden.......
Maargoed soms nooit goed met hun. om de lieve vrede maar te behouden zei zet hem wel halve meter vooruit want was nog plek.

Maarja dacht eigenlijk zeik trut. tis ook nooit goed. LOL
Waarom zet je 'm op de streep? Omdat het niet anders kon? Anders kan je ook niet parkeren.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:58:11 #135
459912 FlippingCoin
pi_212054697
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:54 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja dat was mijn eerste reactie ook absoluut, maar die verkoper was ook wel dubieus bezig door de zoon van die treiterende partij te gaan belagen.
En de vrouw van die Poolse man probeerde te vluchten, maar toen die met de auto in een sloot terecht kwam, heeft hij haar ook overhoop geschoten.
Maar die lui vielen de dader zijn gezin lastig toch? Maar inderdaad kinderen moet je er gewoon buiten laten van wie dan ook.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:58:20 #136
446112 mario390
pi_212054701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:55 schreef ToT het volgende:

[..]
ik heb maar geen boot
pi_212054725
wat had ik nog meer, auto in de brand gestoken straat verderop.

Het is hier trouwens niet crimineel ofzo opzich. Maarja he zijn nieuwe woningen gebouwd hier vlakbij en natuurlijk gaat er een hoop voor op de normale NL woningzoekenden, ik zie het nog drama worden. maarja wil niet te vooroordelen, want heb hier een buurman uit Somalië en kan ik het wel prima mee vinden..... op hoop van zegen maar dan.
pi_212054728
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:58 schreef mario390 het volgende:

[..]
ik heb maar geen boot
Mario :D
pi_212054747
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:57 schreef Shii het volgende:

[..]
Waarom zet je 'm op de streep? Omdat het niet anders kon? Anders kan je ook niet parkeren.
nee kijk de achterbumper stond op de streep, dus prima in vak nog.

Waarom, omdat ik anders gezeik krijg dat er iemand voor me weer er niet in kan..... het was krapjes, maar zeker nog genoeg dat ze er wel uit had kunnen rijden, ff paar keer steken, maar moet ik zo vaak.
pi_212054750
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:58 schreef mario390 het volgende:

[..]
ik heb maar geen boot
Een u-boot te water laten dan?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 20:00:54 #141
446112 mario390
pi_212054759
veel meer heb ik en u-boot

zwemmen gelernt
pi_212054767
_O-
pi_212054777
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:58 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Maar die lui vielen de dader zijn gezin lastig toch? Maar inderdaad kinderen moet je er gewoon buiten laten van wie dan ook.
Ja het huis had een paar kleine mankementjes en en daarom hebben ze o.a. gebroken glas in het weiland van de paarden van de verkopers gegooid, en de dochter en vrouw met verkrachting bedreigd en de zoon en de man met moord bedreigd.
pi_212054804
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:59 schreef kree het volgende:
wat had ik nog meer, auto in de brand gestoken straat verderop.

Het is hier trouwens niet crimineel ofzo opzich. Maarja he zijn nieuwe woningen gebouwd hier vlakbij en natuurlijk gaat er een hoop voor op de normale NL woningzoekenden, ik zie het nog drama worden. maarja wil niet te vooroordelen, want heb hier een buurman uit Somalië en kan ik het wel prima mee vinden..... op hoop van zegen maar dan.
Oh ja, afgelopen zomer was hier 2 straten verderop ook een auto in de hens gestoken.
pi_212054810
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 20:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Ja het huis had een paar kleine mankementjes en en daarom hebben ze o.a. gebroken glas in het weiland van de paarden van de verkopers gegooid, en de dochter en vrouw met verkrachting bedreigd en de zoon en de man met moord bedreigd.
Tja dan gaat er een knop om. Heftig hoor.
pi_212054817
dat mens heeft anderhalve vak nodig om weg te rijden :')

Naja, omdat er ruimte was hoor heb ik hem naar voren gezet, wss iemand anders die half op de stoep moet net aan einde straatje. maarja he. Niet dat ze sowieso rijden met die auto want ben al weg voordag hun ooit eens weg gaan als ze al weg gaan. Naja. voor de lieve vrede.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 20:03:34 #147
459912 FlippingCoin
pi_212054823
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 20:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Nou wel terecht dan.
pi_212054875
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:59 schreef Mazikeen het volgende:

[..]
Mario :D
:D _O-
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_212054902
mensen die denken dat ze recht hebben op een parkeerplek van hun eigen voor de deur _O-

Tis we hebben hier een straat aan de ene kant sociale woningbouw met parkeervakken. aan de andere kant (dure) koophuizen met oprit.

Ok die hebben met kinderen 3 auto's per huis, ik eentje voor mij. en kan vaak al niet eens parkeren voor de deur. laat staan het laadpalen gevecht wie er het eerst is.

Vind t wel best met ze. Ik stond in het vak, als ze er niet uit kan kan ze niet rijden.
pi_212054904
Ik las dat die Poolse mensen gebroken glas in het weiland van de paarden van de verkopers hadden gegooid, om hen zo te verwonden.
Nu blijkt dat het hele conflict bestond uit dat die kopende partij dat weiland ook wilden kopen, maar dat die verkopende partij dat niet wilde omdat die paarden daar nog rondliepen.
En daarom ging die kopende partij de verkopers dus het leven zuur maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')