beterschapquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beterschap, mazi en ik zijn ook ziek
danke ik kijk de stream nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:37 schreef Mazikeen het volgende:
@:mario390 ik maak allemaal mooie screeshots voor je van je nieuwe liefde
Dus mag je niet meer roepen
ik vraag me altijd af he, want aspirine zeggen mensen vaak. Maar is dat nou hetzelfde als paracetamol of niet?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef mario390 het volgende:
ik gaa me weer en glas
met aspirin maken
Is niet hetzelfde, maar mensen gebruiken de term wel door elkaar volgens mij.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af he, want aspirine zeggen mensen vaak. Maar is dat nou hetzelfde als paracetamol of niet?
ken het woord eigenlijk alleen van vroeger?
Aspirine werkt koortsverlagend, ontstekingsremmend en pijnstillend. Daarnaast heeft het in lage dosering een anti-bloedstollingseffect. Paracetamol werkt niet ontstekingsremmend en heeft alleen een koortsverlagende en pijnstillende werking.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:42 schreef kree het volgende:
[..]
ik vraag me altijd af he, want aspirine zeggen mensen vaak. Maar is dat nou hetzelfde als paracetamol of niet?
ken het woord eigenlijk alleen van vroeger?
nouja daarom vraag ik het? Ik ken het eigenlijk alleen van heel vroeger dat het ook echt zo heette, maar zat onderhand te zoeken het is idd niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:44 schreef Shii het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde, maar mensen gebruiken de term wel door elkaar volgens mij.
Ik zeg ook wel eens kk ga een aspirientje nemen en naar bed, maar dan neem ik gewoon een paracetamolquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:45 schreef kree het volgende:
[..]
nouja daarom vraag ik het? Ik ken het eigenlijk alleen van heel vroeger dat het ook echt zo heette, maar zat onderhand te zoeken het is idd niet hetzelfde.
geen zorgen zelfs in het liefelijke christelijke dorpje Katwijk gebeurt het ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
Joy, 21 km van mij vandaan is vandaag een dubbele moord gepleegd.
is aspirin puderquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:44 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Aspirine werkt koortsverlagend, ontstekingsremmend en pijnstillend. Daarnaast heeft het in lage dosering een anti-bloedstollingseffect. Paracetamol werkt niet ontstekingsremmend en heeft alleen een koortsverlagende en pijnstillende werking.
Ja vaag verhaalquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef ToT het volgende:
Joy, 21 km van mij vandaan is vandaag een dubbele moord gepleegd.
Een Poolse kerel en zijn Nederlandse vrouw hebben een jaar geleden een huis gekocht door de vraagprijs 50% te overbieden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:46 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen zelfs in het liefelijke christelijke dorpje Katwijk gebeurt het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |