SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat het vliegende spaghetti monster?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:26 schreef devzero het volgende:
Is dat @:paul die loopt te gluren in dat plaatje in de OP?![]()
Niet zo veel gelukkigquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik meer of iets anders eet dan komt het er van boven en van onder uit
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Best een goed ideequote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik blijf nog een uurtje plakken op het werk en dan een halfuur door -10 richting kroeg lopen.Sort ofquote:
Moet aan mijn dossier werken voor mn studieOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Jep,
Maar geen zeurende leerlingenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja leerlingen hebben nooit zin in schoolOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat kan ik dan ook wel weer begrijpen want ik vond het ook verschrikkelijk maar ik liep niet heel de dag te klagen en te zeuren want dat helpt toch niet. Gewoon het beste er van maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja leerlingen hebben nooit zin in school![]()
Bolkie voor MazWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
331punten alweer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voel je je alweer wat beter?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een broodje vanillevla met zoute haring misschien?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iets ben bang om wat anders tw eten dan kippensoep![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Een broodje vanillevla met zoute haring misschien?![]()
![]()
Kreeg ik als suggestie toen ik me als student helemaal katjelam gezopen had en aan het kotsen was. Met die suggestie wilden ze een enorme vloedgolf uit m'n maag veroorzaken, maar die kwam pas een poosje later!quote:
Blij met deze mental pictures?![]()
![]()
Kippensoep is gezond tochquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iets ben bang om wat anders tw eten dan kippensoepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij alweer een beetje opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hopelijk slaap je vannacht goedquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje, een heel klein beetje.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sliep tegen 7 uur vanochtend pas en werd om 11 wakker. Nu begin ik wel ietsjes slaperig te wordenquote:Uw ADH vitamine Worst
Nog geen 4 uurtjes vannachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik sliep tegen 7 uur vanochtend pas en werd om 11 wakker. Nu begin ik wel ietsjes slaperig te wordenhoe dan
![]()
Is ook niet veel. Probeer het nog even te rekken wie weet slaap je dan vannacht goedquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik sliep tegen 7 uur vanochtend pas en werd om 11 wakker. Nu begin ik wel ietsjes slaperig te wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
omdat ik daarvoor in de middag had gedut. En met stekende hoofdpijn, hoest, pijnlijke longen en verstopte neus val je niet zo lekker in slaapquote:Uw ADH vitamine Worst
Ow je had middag geslapen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat ik daarvoor in de middag had gedut. En met stekende hoofdpijn, hoest, pijnlijke longen en verstopte neus val je niet zo lekker in slaap
Enige wat ik niet heb is hoesten gelukkig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: