abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212085532
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 00:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sure, terrorisme is goed ;)
Verkrachten, koppen afhakken, seksueel misbruiken, mishandelen, op de meest gruwelijke manieren, gaan we even lekker zitten bagatelliseren.

Of je bent onwetend of je bent kwaadaardig. Schaam je toch.
Ik zeg dat het ergens vandaan komt.. Hamas komt heel duidelijk van de manier waarop Israel omgaat met de Palestijnen. Zonder Israel zou Hamas geen aanwas hebben.
En zonder Hamas zou Israel maar een gemiddeld en middelmatig landje zijn waar niemand dood gevonden wil worden.
En mensen maar denken dat als Hamas uitgeschakeld is je kan onderhandelen met de rest van de Palestijnen. Palestijnen die getraumatiseerd zijn en PTSS hebben ontwikkeld. De mensen die nu lid zijn van Hamas hebben ook geleden onder de vorige oorlogen die Israel tegen Palestina voerde..
Maar dat vergeten mensen die veilig in NL wonen vaak. Die denken "de Palestijnen zijn van nature zo gewelddadig"... En dat is onwetendheid of domheid.
pi_212085538
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 00:39 schreef UitStraling het volgende:
Eerst maar eens die ontvoerde verkrachte meisjes maar terug en daarna kijken we wel of de islam nog wel een toekomst heeft, en anders uitroeien die hap.
Daar zit Israel dus niet op te wachten. Mossad wilde gaan onderhandelen met Hamas in Qatar maar ze werden teruggefloten door het oorlogskabinet..
Het is Israel nu enkel en alleen om wraakoefening te doen.

Oog om oog, tand om tand. Zoals zij het leren in de Thora. Daarom beriep Netanyahu zich ook op de Thora, toen hij een citaat aanhaalde waar het ging om "vernietig de ouderen van dagen, de kinderen en ook het vee"...
pi_212085870
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 22:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Valt half fok even hard door de mand nu ze hun snor drukken bij deze ‘from the river to the sea Israël will be free’.

Nederlanders die het met Palestina scandeerde die zouden voor genocide zijn, met die leus bedoelen dat de Jood vermoord en verdreven moet worden want dan is er toch helemaal geen plek meer. Maar nu niet, nu betekent t niks, het is gewoon oké en over tot de orde van de dag.

Het zet het beloofde vernietigen van alle scholen, moskeeen, infrastructuur en woningen ook echt niet in een ander daglicht. In de West Bank ook alles toppie. Niks aan de hand. Het is rationeel, we are the goodies

Blablabla
Geen idee wat er in die tweet stond, want het is verwijderd. Ik heb naar de persconferentie geluisterd. Hij zei dat Israel militaire controle moet behouden over de gehele west bank. Geen idee wat hij hier tot in de fijne details mee wil zeggen, wss het behouden van de status quo of area A in de west bank tot area B maken.

Iedereen die de standpunten en geschiedenis van Netanyahu en de Likud kent kijkt hier niet raar van op. Het doel was altijd koloniseren van de west bank door middel van het bouwen van nederzettingen en nu ziet Netanyahu een opening om nog meer controle te krijgen over dat hele gebied.

Het is triest en verwerpelijk imo en niet oké.

De Palestijnen hebben recht op zelfbeschikking, in de west bank en in gaza.
pi_212085889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 11:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Een Youtuber en een journalist intimideren mensen, zitten aan mensen, en schreeuwen door mensen heen.
Hoe denk je dat dit filmpje je zaak helpt?
En natuurlijk een menigte van gemaskeerde opgehitste gekken:
twitter

Wat heeft deze Simon Levi gedaan? Ik kan de video in kwestie van zijn oorlogsmisdaden niet vinden.
pi_212085944
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 23:19 schreef Chadi het volgende:

[..]
Turkse Nederlanders die daar gaan dienen moet je net als Israëliërs hun paspoort afpakken en vastzetten.
Ik had deze niet verwacht van je. Gaaf wel.
pi_212085988
quote:

[..]
Valt half fok even hard door de mand nu ze hun snor drukken bij deze ‘from the river to the sea Israël will be free’.

Nederlanders die het met Palestina scandeerde die zouden voor genocide zijn, met die leus bedoelen dat de Jood vermoord en verdreven moet worden want dan is er toch helemaal geen plek meer. Maar nu niet, nu betekent t niks, het is gewoon oké en over tot de orde van de dag.
Klopt! :D :Y

Als jij het verschil niet ziet, dan ben je dus aan het projecteren. Als de Palestijnen het bedoelen, dan moeten de Israëliërs het ook bedoelen. En dat is natuurlijk niet de realiteit. :)

Als Palestijnen zeggen "From the river to the sea..." dan bedoelen ze dat alle joden dood moeten. Ten overvloede: ze zeggen het zelf, en niet alleen Hamas doet dat, dus dit is waar.
Als Israëliërs (spottend) zeggen "From the river to the sea..." dan bedoelen ze inderdaad de controle in Israëlische handen, NIET dat alle Palestijnen dood moeten. Want dat waren ze dan al geweest. Israël zegt dat ze dat niet willen en hun acties in Gaza ondersteunen die uitspraak.

Eigenlijk vind ik het raar dat jij het verschil niet ziet.
quote:
Het zet het beloofde vernietigen van alle scholen, moskeeen, infrastructuur en woningen ook echt niet in een ander daglicht. In de West Bank ook alles toppie. Niks aan de hand. Het is rationeel, we are the goodies

Blablabla
Je bent in een bepaalde fuik aan het zwemmen. Ik hoop dat bovenstaand voorbeeld je dat doet inzien.
Intolerant voor intolerantie
pi_212086338
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 05:28 schreef oblo het volgende:

Wat heeft deze Simon Levi gedaan? Ik kan de video in kwestie van zijn oorlogsmisdaden niet vinden.
Met "video in kwestie" bedoel je dat hij door het ondergoed van een moslima ging terwijl zij in het beste geval op de vlucht is, en het ergste geval dood?

Die is hier:

twitter

De persoon uit het eerste filmpje, de niet schreeuwer zeg maar, zei vrij duidelijk waar het om ging. En dat hij het heel raar vond dat een persoon die zoiets doet, met 'liefdadigheid' bezig zou zijn. Wat voor een voorbeeld hij kan zijn voor die kinderen, en wat zijn reactie is op zijn Gaza-optreden.

Compleet normale vragen, maar jammer genoeg gaat alle aandacht uit naar de schreeuwer. 8)7

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 08:19:42 ]
pi_212086384
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 08:13 schreef Drxx het volgende:

[..]
Met "video in kwestie" bedoel je dat hij door het ondergoed van een moslima ging terwijl zij in het beste geval op de vlucht is, en het ergste geval dood?

Die is hier:

[twitter]https://twitter.com/MiddleEastEye/status/1743203183030042625
[/twitter]

De persoon uit het eerste filmpje, de niet schreeuwer zeg maar, zei vrij duidelijk waar het om ging. En dat hij het heel raar vond dat een persoon die zoiets doet, met 'liefdadigheid' bezig zou zijn. Wat voor een voorbeeld hij kan zijn voor die kinderen, en wat zijn reactie is op zijn Gaza-optreden.

Compleet normale vragen, maar jammer genoeg gaat alle aandacht uit naar de schreeuwer. 8)7
De video is niet beschikbaar.. voor jou doet hij het wel?
pi_212086397
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 08:17 schreef oblo het volgende:

[..]
De video is niet beschikbaar.. voor jou doet hij het wel?
Ja, wat voor error krijg jij dan?

Ohh, of bedoelde je dat de embed tags niet werkten? Hopelijk nu wel dan.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 08:20:16 ]
  vrijdag 19 januari 2024 @ 08:26:57 #260
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_212086475
quote:

[..]

Blablabla
Tsja, je moet wel lezen, er staat onder controle houden, niet perse annexeren of bezetten. Er valt wel wat te zeggen vanuit Israëlisch standpunt om maar weer wat meer controle te houden. Sinds ze hun controle in 2005 zo sterk verminderd hebben is het gevaar vanuit Gaza alleen maar toegenomen.

Dit is wat mij betreft wezenlijk anders dan wanneer een organisatie als Hamas of hun steunbetuigers een dergelijke leus scandeert. Aangezien Hamas uiteindelijk gewoon staat voor het uitroeien van joden, in Israël en de rest van de wereld.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_212086493
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 08:19 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ja, wat voor error krijg jij dan?

Ohh, of bedoelde je dat de embed tags niet werkten? Hopelijk nu wel dan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 08:13 schreef Drxx het volgende:

[..]

Die is hier:

[twitter]https://twitter.com/MiddleEastEye/status/1743203183030042625
[/twitter]

Achterlijk en verwerpelijk filmpje. Imo moet hij gestraft worden door de IDF, maar de kans is klein. Die soldaat heeft er zelf voor gekozen om met zijn gezicht zo een filmpje online te gooien dus moet hij niet zeuren dat mensen verhaal komen halen idd.

Ik snap alleen niet aan welke oorlogsmisdaden hij schuldig is?
  vrijdag 19 januari 2024 @ 08:38:30 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212086586
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 08:26 schreef nixxx het volgende:

[..]
Tsja, je moet wel lezen, er staat onder controle houden, niet perse annexeren of bezetten. Er valt wel wat te zeggen vanuit Israëlisch standpunt om maar weer wat meer controle te houden. Sinds ze hun controle in 2005 zo sterk verminderd hebben is het gevaar vanuit Gaza alleen maar toegenomen.

Dit is wat mij betreft wezenlijk anders dan wanneer een organisatie als Hamas of hun steunbetuigers een dergelijke leus scandeert. Aangezien Hamas uiteindelijk gewoon staat voor het uitroeien van joden, in Israël en de rest van de wereld.
Niet helemaal, Hij zei wel min of meer dat die 2 staten oplossing en veiligheid voor Israel eigenlijk niet kan en er dus volledige controle moet zijn door Israel.
  vrijdag 19 januari 2024 @ 08:56:18 #263
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212086778
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 05:28 schreef oblo het volgende:

[..]
En natuurlijk een menigte van gemaskeerde opgehitste gekken:
[ twitter ]

Edit: oh die Simon Levi is de ondergoedsnuffelaar. Dan snijdt mijn reactie geen hout. Dacht dat het alweer ging om een willekeurige organisatie zoals een Joods restaurant dat op de korrel genomen werd.

[ Bericht 14% gewijzigd door Qarrad op 19-01-2024 09:10:55 ]
pi_212086829
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 08:26 schreef nixxx het volgende:

[..]

Eind vorig jaar waren hier in Nederland protesten, daar hebben ook twee bekende Nederlanders meegelopen/gezeten waaronder een GroenLinks kamerlid. Daar werd die kutleus ‘Palestine will be free” gescandeerd en wat zei die kutleus TOEN ook alweer over het standpunt van die demonstranten mbt Israël…?

Het was toen extreem simpel, genocide. En nu geen enkel puntje van kritiek op deze man, de man waar ondertussen onder zijn leiding 2000 pond bommen op Gaza wordt gegooid
pi_212086842
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 08:29 schreef oblo het volgende:

[..]
[..]
Achterlijk en verwerpelijk filmpje. Imo moet hij gestraft worden door de IDF, maar de kans is klein. Die soldaat heeft er zelf voor gekozen om met zijn gezicht zo een filmpje online te gooien dus moet hij niet zeuren dat mensen verhaal komen halen idd.

Ik snap alleen niet aan welke oorlogsmisdaden hij schuldig is?
Ik denk dat men dat woord allesomvattend probeert te gebruiken, en vooral uit heel veel emotie. Heel simpel geformuleerd: IDF heeft zich schuldig gemaakt aan oorlogsmisdaden, hij vocht voor IDF, en hij staat in nasleep van bombardementen lachende filmpjes te maken, dus hij is één van hunnie.

Maar puur kijkend naar wat wij weten wat hij heeft gedaan, kun je niet onomstotelijk zeggen dat hij zich persoonlijk schuldig heeft gemaakt aan oorlogsmisdaden. En dat bijvoorbeeld de IDF zich schuldig heeft gemaakt aan oorlogsmisdaden wil niet zeggen dat letterlijk iedere actie van hen een oorlogsmisdaad is.

Deze man maakte deze filmpjes ter provocatie, en hij kreeg wat hij wilde: een boze menigte op de stoep. En deze mannen lieten zich makkelijk verleiden om boos voor de deur te staan. Nota bene in de tweet die ik linkte zie je comments van mensen die zeggen "wacht maar tot je terugkomt." Nou, hij kwam terug.
pi_212086986
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 07:14 schreef Cuendillar het volgende:

Als Palestijnen zeggen "From the river to the sea..." dan bedoelen ze dat alle joden dood moeten.
Stellen dat deze leus gelijk staat aan "alle joden moeten we doden" is voor de overgrote meerderheid van de roepers dikke onzin.

Zelfs in de jaren 60, ver voor het ontstaan van Hamas, betekende deze leus geen "dood aan alle Joden."

En zelfs als je puur op Hamas richt, zelfs in hun 2017 charter doen ze de deur op een kier voor een twee staten oplossing. Het verwijst namelijk naar 1967, daarin bestaat Israël gewoon. Maar ze noemen het beestje niet bij de naam, waarschijnlijk om hardliners in hun groep niet te triggeren.

Zelfs Obama verwees naar 1967 als 'de' oplossing. Uiteraard zat Netanyahu toen ook weer dwars, alsof het al niet duidelijk genoeg was dat hij geen vrede wil. Zonder oorlog heeft deze man geen podium meer.

Dat waren de feiten. Dit is mijn persoonlijke mening:

Ik vind deze leus vrij hypocriet, het insinueert m.i. een één-statenoplossing, een Palestijnse. Het betekent een terugkeer van Palestijnse vluchtelingen naar het hedendaagse Israël. Het zou mij dan ook niets verbazen als een deel van hen dan denkt: "jullie pikten van ons, nu pikken wij van jullie."

Maar het betekent dan nog steeds niet "dood alle joden." Dat is hoe de zionisten het verdraaid hebben, want die willen hun enige joodse staat niet kwijt. En dat snap ik best, die angst. Dat zit diepgeworteld bij het joodse volk. Maar dat betekent niet dat je zomaar woorden kunt verdraaien en mensen wegzetten als genocide-verheerlijkers, vooral hier in het westen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 10:28:37 ]
pi_212087313
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 09:02 schreef Drxx het volgende:

[..]
Ik denk dat men dat woord allesomvattend probeert te gebruiken, en vooral uit heel veel emotie. Heel simpel geformuleerd: IDF heeft zich schuldig gemaakt aan oorlogsmisdaden, hij vocht voor IDF, en hij staat in nasleep van bombardementen lachende filmpjes te maken, dus hij is één van hunnie.

Maar puur kijkend naar wat wij weten wat hij heeft gedaan, kun je niet onomstotelijk zeggen dat hij zich persoonlijk schuldig heeft gemaakt aan oorlogsmisdaden. En dat bijvoorbeeld de IDF zich schuldig heeft gemaakt aan oorlogsmisdaden wil niet zeggen dat letterlijk iedere actie van hen een oorlogsmisdaad is.

Deze man maakte deze filmpjes ter provocatie, en hij kreeg wat hij wilde: een boze menigte op de stoep. En deze mannen lieten zich makkelijk verleiden om boos voor de deur te staan. Nota bene in de tweet die ik linkte zie je comments van mensen die zeggen "wacht maar tot je terugkomt." Nou, hij kwam terug.
Dat hij een IDF soldaat is, is al genoeg voor deze mensen om hem een oorlogsmisdadiger te noemen jammer genoeg. Ook die Nederlander die een been verloor in Gaza en wat voor shit hij over zich heen kreeg.

Gebaseerd op het filmpje maakt hij zich niet schuldig aan oorlogsmisdaden. Lades doorzoeken en een huis overhoop halen in de zoektocht naar wapens is nou eenmaal essentieel. Dat gebeurt honderden keren per dag daar en als ik honderd keer per dag lades vol met sexy lingerie zou zien zou ik daar ook bij gniffelen en over grappen met teamgenoten, maar dat gooi je niet online, dat is het verwerpelijke voor mij.
pi_212087345
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 00:55 schreef Stormachtig1986 het volgende:

[..]
Ik zeg dat het ergens vandaan komt.. Hamas komt heel duidelijk van de manier waarop Israel omgaat met de Palestijnen. Zonder Israel zou Hamas geen aanwas hebben.
En zonder Hamas zou Israel maar een gemiddeld en middelmatig landje zijn waar niemand dood gevonden wil worden.
En mensen maar denken dat als Hamas uitgeschakeld is je kan onderhandelen met de rest van de Palestijnen. Palestijnen die getraumatiseerd zijn en PTSS hebben ontwikkeld. De mensen die nu lid zijn van Hamas hebben ook geleden onder de vorige oorlogen die Israel tegen Palestina voerde..
Maar dat vergeten mensen die veilig in NL wonen vaak. Die denken "de Palestijnen zijn van nature zo gewelddadig"... En dat is onwetendheid of domheid.
Zo verdomd naief. _O-

Israël zal best ook geen schoonheidsprijs verdienen maar ze riskeren hun leven omdat ze daartoe gedwongen worden. Hoeveel onschuldig leven van Palestijnen mag het kosten om een leven van een Israëlische soldaat te redden?

Er komt ook geen geld en middelen ter beschikking om 2 miljoen inwoners (gaat ook niet) te screenen om alle wapens weg te halen door andere landen. Je werkt nu eenmaal met beperkte middelen.

Denk nou effe na man, deze gruweldaden hebben geen ene fuck te maken met "verzet" of wat dan ook, het is het puurste vergif dat er te vinden is, geen ordinaire haat maar een absurd psychopatische haat.

[ Bericht 7% gewijzigd door ludovico op 19-01-2024 09:59:03 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_212087547
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/az2nxqm_460svav1.mp4

9Gag dus even met een korrel zout nemen.
pi_212087556
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 00:55 schreef Stormachtig1986 het volgende:

[..]
Kan je. mij uitleggen waarom Hamas goederen steelt van de Palestijnen als ze volgens jou op zouden moeten komen voor dezelfde Palestijnen?
pi_212088271
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
Ik weet dat ze nog steeds bakkeleien over de Russen, maar is er eigenlijk al bekend of Palestina mee mag doen aan de komende Olympische Spelen? Lijkt me niet toch?
Waarom zou Palestina niet mee mogen doen dan?
Wat is daar mis mee?

Israël zou wel verbannen moeten worden voor het uitvoeren van genocide, oorlogsmisdaden, terroristische aanvallen en illegale bezetting.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 22:09 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Palestina begon de oorlog, net als Rusland.
Mensen die zeggen dat Palestina begonnen is die snappen het Gaza-Israël conflict echt totaal niet.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2024 10:46:30 ]
pi_212088318
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 10:43 schreef Aether het volgende:
Duitsland schiet Israël te hulp in Den Haag
https://niw.nl/duitsland-schiet-israel-te-hulp-in-den-haag/

De Duitse Bondsrepubliek wil zich als derde partij in het door Zuid-Afrika aangespannen genocideproces inzetten om aan te tonen hoe ongegrond die klacht is. […] Berlijn waarschuwt voor een ‘politieke instrumentalisering’ van de term genocide.
Duitsland moet zich kapot schamen.

Laten we inderdaad alle oorlogsmisdaden van Israël lekker goedpraten omdat het een vriendje is.

:r :r
  vrijdag 19 januari 2024 @ 11:03:56 #273
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212088479
Mooi om te zien dat Duitsland in tegenstelling tot in de Tweede Wereldoorlog, nu wél aan de goede kant staat.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212088480
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 09:16 schreef Drxx het volgende:

[..]
Stellen dat deze leus gelijk staat aan "alle joden moeten we doden" is voor de overgrote meerderheid van de roepers dikke onzin.
Neeneenee, die fase van ontkenning zijn we nu wel voorbij.

Lees dit uitgebreide artikel maar: Ecstasy and Amnesia in the Gaza Strip.

Dit gaat niet over Hamas; dit gaat zelfs niet over alleen de Palestijnen. Dit is een Arabisch-islamitisch terugkerend sentiment. Israël moet worden vernietigd en de joden moeten sterven. Want zo is het geschreven; zo heeft Allah het bedoeld, zo is de heilige missie (ji'had) bedoeld.

De Palestijnen willen dan ook geen eigen land. Ze willen alleen dat andere land weg en hun inwoners dood.
quote:
Zelfs in de jaren 60, ver voor het ontstaan van Hamas, betekende deze leus geen "dood aan alle Joden."
Dat deed het dus wél.
quote:
En zelfs als je puur op Hamas richt, zelfs in hun 2017 charter doen ze de deur op een kier voor een twee staten oplossing. Het verwijst namelijk naar 1967, daarin bestaat Israël gewoon. Maar ze noemen het beestje niet bij de naam, waarschijnlijk om hardliners in hun groep niet te triggeren.
Waarschijnlijk omdat ze er geen woord van menen.

Het is denk ik een poging geweest om de legitimiteit van hun zaak te verstevigen bij de westerse steuners, de "useful idiots" zoals we ze nu noemen. Als je daarin expliciet meldt dat alle joden dood moeten, tsja, dan is er voor alle DRxx-en in het westen geen ontkennen meer aan, natuurlijk. :)
quote:
Zelfs Obama verwees naar 1967 als 'de' oplossing. Uiteraard zat Netanyahu toen ook weer dwars, alsof het al niet duidijk genoeg was dat hij geen vrede wil. Zonder oorlog heeft deze man geen podium meer.

Dat waren de feiten.
Feiten zijn feiten en daar kun je niet over discussiëren.

Feit is dat Hamas zijn handvest heeft aangepast in 2017. Met welke reden ze dat hebben gedaan is speculatie; jouw argument is net zo geldig als het mijne. Welke waar is, zullen wij niet achter komen.
Netanyahu ging niet akkoord is een feit. Met welke reden is weer speculatie. Jij zegt omdat Netanyahu de status quo wou behouden, ik zeg omdat terugtrekking naar de grenzen van 1967 niet de oplossing is voor het probleem dat opgelost moet worden.
quote:
Dit is mijn persoonlijke mening:

Ik vind deze leus vrij hypocriet, het insinueert m.i. een één-statenoplossing, een Palestijnse. Het betekent een terugkeer van Palestijnse vluchteling naar het hedendaagse Israël. Het zou mij dan ook niets verbazen als een deel van hen dan denkt: "jullie pikten van ons, nu pikken wij van jullie."
De statenoplossing (één- of tweestaten) is niet iets wat de Palestijnen interesseert, zoals ik hierboven ook al aangaf.
quote:
Maar het betekent dan nog steeds niet "dood alle joden." Dat is hoe de zionisten het verdraaid hebben
Ah kijk eens aan... tóch weer de schuld van de joden. :Y

Ook al zeggen ze het zelf, het is tóch weer de schuld van de joden. :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door Cuendillar op 19-01-2024 11:58:19 ]
Intolerant voor intolerantie
  vrijdag 19 januari 2024 @ 11:07:02 #275
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212088518
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 10:45 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waarom zou Palestina niet mee mogen doen dan?
Wat is daar mis mee?

Israël zou wel verbannen moeten worden voor het uitvoeren van genocide, oorlogsmisdaden, terroristische aanvallen en illegale bezetting.
[..]
Mensen die zeggen dat Palestina begonnen is die snappen het Gaza-Israël conflict echt totaal niet.
Het lijkt er vooral in al je posts op dat je er zelf helemaal niets van begrijpt. Hier ook alweer: Palestina bestaat niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')