abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2024 @ 10:58:43 #176
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_212075465
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 10:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
we mogen ons toch gewoon bewust zijn dat we dat natuurlijke mechanisme toepassen met alle gevolgen van dien?
Zeker. In mijn optiek zouden we ook ons best moeten doen om daar te sturen/bij te stellen waar mogelijk.

Maar, als voorbeeld, de dood ter discussie stellen, en die discussie winnen, zal er niet voor zorgen dat mensen niet meer dood gaan.

Dus dat wijst op dat je er verstandiger aan doet die mechanismen te accepteren, en van daar uit verder te gaan.
Scorched earth
pi_212075547
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 09:27 schreef Chadi het volgende:

[..]
Weet je wat ik zo merkwaardig vind. Dat is op het moment dat de discussie echt op inhoud gaat je dit soort reacties eruit gooit.

Wil je op inhoud discussiëren prima.
Dan heb je heel wat bijdrages van mij gemist zeker. Verder heb ik niet zo een behoefte aan steeds persoonlijk willen maken - ik kan nu je eerste quotes natuurlijk gaan strooien waarbij jij het los gaat koppelen van mijn inhoudelijke reactie met voornamelijk persoonlijke feiten, maar wij weten allebei dat het je daar niet om te doen is...

Wij gaan het niet eens worden. Inhoud bespreken we voldoende - ik zeker met mijn hele 'bijbelse teksten'.
  donderdag 18 januari 2024 @ 11:20:24 #178
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212075780
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:40 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nou ja als er mensen zijn die zich na moeten laten kijken zijn het zionisten supporters wel.
Zeggen dat Hamas terroristisch is maar gaan vervolgens ergere dingen van Israel goed praten omdat Hamas...

Joh als je zelf zegt dat je een bepaalde ethische standaard hanteert en je gaat vervolgens zo om met mensen en je spreekt het ook uit als regering. Dan moet je niet gek staan te kijken dat als je het hier goed praat dat je tegen gas krijgt op een manier die je niet bevalt, maar je misschien duidelijk maakt hoe belachelijk je standpunt is.

Je wordt hier gewoon een spiegel voor gehouden. Like it or not!

Ik heb de indruk dat het pro-Hamaskamp iets meer moeite heeft als mensen die spiegel voorhouden, eigenlijk.
  donderdag 18 januari 2024 @ 11:45:28 #179
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212076130
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:44 schreef Eriksson666 het volgende:
Youtuber en een journalist gaan op zoek naar een teruggekeerde IDF-soldaat in Londen die zou spreken bij een event, hij was nergens te bekennen maar er waren een paar anderen aanwezig, politie werd erbij gehaald
Een Youtuber en een journalist intimideren mensen, zitten aan mensen, en schreeuwen door mensen heen.
Hoe denk je dat dit filmpje je zaak helpt?
pi_212077230
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 09:27 schreef Chadi het volgende:

[..]
Weet je wat ik zo merkwaardig vind. Dat is op het moment dat de discussie echt op inhoud gaat je dit soort reacties eruit gooit.

Wil je op inhoud discussiëren prima.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:50 schreef Chadi het volgende:

[..]
Je moet niet voor een ander denken. Hou het bij jezelf . Daar heb je genoeg moeite mee.
Scháámteloos! _O-
Intolerant voor intolerantie
  donderdag 18 januari 2024 @ 14:11:51 #181
505275 Eriksson666
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
pi_212077822
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 11:45 schreef Qarrad het volgende:
Een Youtuber en een journalist intimideren mensen, zitten aan mensen, en schreeuwen door mensen heen.
Hoe denk je dat dit filmpje je zaak helpt?
Mijn zaak :')
Filmpje was net uit, vers van de pers, en ik deelde het hier.
Hoe helpt het de zaak van Israël als die soldaat ondergoed van een Palestijn op sociale media post?
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
pi_212078182
Plan zoveel

Report: Arab nations to propose plan for ceasefire, hostage release, Saudi normalization
https://www.timesofisrael(...)saudi-normalization/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212079772
Al Israa universiteit in Gaza

twitter

:')
pi_212079814
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 14:44 schreef Aether het volgende:
Plan zoveel

Report: Arab nations to propose plan for ceasefire, hostage release, Saudi normalization
https://www.timesofisrael(...)saudi-normalization/
Echt niet dat Hamas akkoord gaat met normale betrekkingen tussen SA en Israel.
pi_212079882
Podcast - What the Houthis Really Want
The Iran-backed militia has been targeting ships in the Red Sea and launching attacks against Western military forces.

https://www.nytimes.com/2(...)this-yemen-gaza.html
pi_212080135
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 17:01 schreef opgebaarde het volgende:
Al Israa universiteit in Gaza

[ twitter ]

:')
Ah, het waren de examens voor zelfmoordterrorist. :Y
Intolerant voor intolerantie
pi_212080187
quote:
Red Cross says it’s not ‘playing any part’ in delivering medicine to hostages in Gaza
Contrary to a Hamas claim, the International Committee of the Red Cross says that it will not play a role in delivering medication to hostages held by Hamas in Gaza.

https://www.timesofisrael(...)to-hostages-in-gaza/
pi_212080391
ISTANBUL (ANP/RTR) - De Israëlische voetballer Eden Karzev is ontslagen door Basaksehir. De Turkse club neemt hem kwalijk dat hij op Instagram solidariteit heeft getoond met zijn landgenoten die door Hamas worden gegijzeld in de Gazastrook. Volgens Basaksehir heeft hij "gevoeligheden van Turkije" geschonden.

Ondertussen volop handel blijven draaien met Israël. Als het volk eens zou weten.
  donderdag 18 januari 2024 @ 18:26:37 #189
505275 Eriksson666
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
pi_212080573
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 18:10 schreef Mylene het volgende:
ISTANBUL (ANP/RTR) - De Israëlische voetballer Eden Karzev is ontslagen door Basaksehir. De Turkse club neemt hem kwalijk dat hij op Instagram solidariteit heeft getoond met zijn landgenoten die door Hamas worden gegijzeld in de Gazastrook. Volgens Basaksehir heeft hij "gevoeligheden van Turkije" geschonden.

Ondertussen volop handel blijven draaien met Israël. Als het volk eens zou weten.
Hieronder drie voorbeelden van voetballers met een moslimachtergrond die aangepakt zijn door Europese clubs, dus het lijkt erop dat ze in Turkije met een tegenreactie komen.

Mainz eist ruim half miljoen euro van ontslagen El Ghazi
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-ontslagen-el-ghazi

Nice-voetballer krijgt acht maanden voorwaardelijk cel wegens 'aanzetten tot haat'
https://nos.nl/collectie/(...)s-aanzetten-tot-haat

Noussair Mazraoui moet op het matje komen bij zijn club Bayern München. Anwar El Ghazi is door FSV Mainz 05 zelfs op non-actief gesteld na uitlatingen op sociale media overde oorlog tussen Israël en Hamas. Hoe moeten clubs hiermee omgaan? ‘Iedereen heeft zijn eigen perspectief.’
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
pi_212080584
twitter

If you can't stand the heat...
pi_212080588
quote:
Russia tells US it must ‘stop aggression against Yemen’
Russia says the United States should stop strikes against Houthi rebels in Yemen to aid a diplomatic resolution to the standoff over the terror group’s attacks on merchant vessels.

“The most important thing now is to stop the aggression against Yemen, because the more the Americans and the British bomb, the less willing the Houthis are to talk,” Lavrov tells reporters in Moscow.
quote:
Russia’s Lavrov says he will address UN Security Council about solving Mideast crisis
Russian Foreign Minister Sergei Lavrov says he will address the United Nations Security Council next week about proposals for “collective efforts” to solve the Middle East crisis.

Lavrov says the solution needs to involve direct talks between the Palestinian and Israeli leaderships and would have to lead to the creation of a Palestinian state, adding that Russia is “interested” in having Israel and Israelis live in security.
pi_212080603
quote:
11s.gif Op donderdag 18 januari 2024 17:49 schreef Aether het volgende:

[..]

Het Rode Kruis doet sowieso niets daar natuurlijk.
pi_212080614
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 18:27 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Wat zegt de regering van Jemen eigenlijk?
pi_212081257
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 18:26 schreef Eriksson666 het volgende:

[..]
Hieronder drie voorbeelden van voetballers met een moslimachtergrond die aangepakt zijn door Europese clubs, dus het lijkt erop dat ze in Turkije met een tegenreactie komen.

Mainz eist ruim half miljoen euro van ontslagen El Ghazi
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-ontslagen-el-ghazi

Nice-voetballer krijgt acht maanden voorwaardelijk cel wegens 'aanzetten tot haat'
https://nos.nl/collectie/(...)s-aanzetten-tot-haat

Noussair Mazraoui moet op het matje komen bij zijn club Bayern München. Anwar El Ghazi is door FSV Mainz 05 zelfs op non-actief gesteld na uitlatingen op sociale media overde oorlog tussen Israël en Hamas. Hoe moeten clubs hiermee omgaan? ‘Iedereen heeft zijn eigen perspectief.’
Dat kan t wel zijn
Dan nog is het achterlijk met achterlijk opvolgen en dat is ook al achterlijk
pi_212081269
herinner je nog dat indianenverhaal over een enorme hamas complex onder shifa ziekenhuis?

herinner je nog dat indianenverhaal over 40 onthoofde babys door hamas?

herinner je nog dat indianenverhaal over die video waar zogenaamd een meute mensen in melbourn "gas the jews" riepen?

thread over dat laatste indianenverhaal

twitter

https://threadreaderapp.com/thread/1747351497938219036.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212081311
twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_212081519
quote:
12s.gif Op donderdag 18 januari 2024 18:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Het Rode Kruis doet sowieso niets daar natuurlijk.
Wat doet het IFRC (Rode Kruis dus uiteindelijk) dan allemaal niet volgens jou dat zij wel zouden moeten doen?

Of kun je mij verheldering geven over je reactie?
  donderdag 18 januari 2024 @ 19:18:42 #198
505275 Eriksson666
MET PENSIOEN, TOT NOOIT
pi_212081700
niet alleen blijft israel hun eigen burgers doden sinds 7 okotober, Hanibal doctrine en alles, maar nu stelen ze ook nog hun grafstenen :') terwijl ze in israel speculeren of het idf doelbewust de gijzelaars aan het vermoorden is, in het verlengde van de Hanibal doctrine, wat helemaal niet zo vergezocht is als je bekijkt wat voor misdaden ze plegen in gaza.

"Now, some Israeli analysts are openly speculating that their military is deliberately targeting the abductees in order to deny political leverage to Hamas. As Israeli sociologist Yagil Levy wrote in Haaretz, “the government’s decision to attack Gaza despite the presence of hostages in the bombed sites can be considered an extension of the ‘Hannibal’ directive.“

Maayan Sherman, mother of Ron Sherman, a captive Israeli soldier whose body was recovered from a tunnel in Jabalia refugee camp by Israeli forces in December, writes on Facebook that her son was killed by Israeli military poison gas, not by Hamas, as was originally claimed.

"The results of the investigation:
Ron was indeed murdered
Not by Hamas
Think more in the direction of Auschwitz and the showers but without Nazis and without Hamas as the cause
Not an accidental shooting
Not friendly fire
Premeditated murder
Bombs with poisonous gasses
Ron was kidnapped because of the criminal negligence of all the senior military and damned government officials who gave an order to eliminate him in order to settle a score with some terrorist from Jabaliya.
Oh yes, and they also found that he also had several crushed fingers, apparently due to his desperate attempts to get out of the poison grave that the IDF buried him in when he tried to breathe air but breathed only IDF poison.
My love.. May I die in your place.. What a nightmare you went through! Death in terrible agony! And all at the behest of the Israel Defense Forces, which you trusted and appreciated so much, and the government cabinet.
There is no future for this country if this is what they did to you after they abandoned you that Shabbat.
What was the decision if Bibi's son was there in the terrorist's tunnel or Gallant's grandson?? Or the son of Herzi Halevi?
Would they also have been poisoned with gas bombs?"

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_212081723
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 19:10 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Wat doet het IFRC (Rode Kruis dus uiteindelijk) dan allemaal niet volgens jou dat zij wel zouden moeten doen?

Of kun je mij verheldering geven over je reactie?
Dat ze daar niet als Kruis maar Halve Maan opereren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')