Ja dat was uh grootquote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:33 schreef Hunter het volgende:
Terug naar bed, grappig hij ziet niks in het donker
Flinke tato's ook
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:35 schreef Lillibet het volgende:
En ze liggen weer allemaal in bed
Ik ga eruit
Tijd voor een zendercheck / batterijwisselquote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zijn niet te verstaan had geluid op 25 en nog niets meer dan gemompel
Tijd voor wat reality soapquote:
Ik vind h3m wel leuk hahaquote:
Ik vind dat altijd zonde je ziet het zo slecht bij hunquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:29 schreef Hunter het volgende:
Randy ook allemaal tato's op zijn donkere huid
quote:
Greetquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:38 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgennnn![]()
Wakker worden met streams en sneeuw
quote:
Geen Leroy dusquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom is niet klein. Gaat wijselijk maar met z'n rug naar de andere douche staan.
Maar hij al vier dagen nietquote:
Is dus weer goed over nagedacht door de FEBOquote:
Wel netjes van hemquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dus weer goed over nagedacht door de FEBO
Hij woont naast zijn oudersquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:49 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg bij Danny zo'n "eeuwige vrijgezel die bij mammie thuis blijft wonen tot zijn dood"-vibe....
Ik gok iemand met slaap apneu.quote:
Lenie stond om half zes al in de keuken daarvoorquote:
Ashley duckfacequote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:52 schreef Hunter het volgende:
Ik geloof dat ik al die blondies nog niet goed uit elkaar kan houden
Waarschijnlijk ook gebotoxedquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley heeft grote moeite haar tong in haar mond te houden.
Die lijkt niet veel algemene kennis te hebbenquote:
Waar is de tijd dat de douchedeuren gewoon doorzichtig waren... :/quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom is niet klein. Gaat wijselijk maar met z'n rug naar de andere douche staan.
390quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet die ff 'n mail sturen naar @:Mario360 die weet wel 'n oplossing
rond 12 uur moeten ze alles weer bijwerken, en dan vanavond met verfafbijt alles er weer afhalenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:14 schreef Koos1958 het volgende:
Dat jonge meisje is een heel gezicht op zichzelf aan het tekenen. Heel veel lagen plamuur op haar gezicht en dan ook haar wenkbrauwen tekenen.
yepquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, audio is zwaar ruk, BB nauwelijks te verstaan ....
Kijk via mobiel is het goed te doenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, audio is zwaar ruk, BB nauwelijks te verstaan ....
Ik had het goed gisteravondquote:
Basiri is hier samen met Ronahiquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:29 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen
Bassie (ofzo) is ook weg ? Waar is hij ?
Nee, dat is Dilanoquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Basiri is hier samen met Ronahi
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]free image hosting
[ link | afbeelding ]
Rohani is met Dilano in de spiegelkamer. Waar Basiri is geen idee. Iemand hier noemde de controlroom. << is die er ook nog dan?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Basiri is hier samen met Ronahi
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]free image hosting
[ link | afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh echt, dus we weten niet waar basiari is?
Dan zien we zo dus krullenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:41 schreef xdiashalizx het volgende:
Asley gaat haar haar ploppen...![]()
Wat een tijd heeft Sonja?? nodig om zich 'toonbaar' te vinden, echt niet geloven, zo jong en jezelf dan zo toetakelen!!
Het zoetsappige gaat er nog wel afquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet, kijk nu vanochtend twee uurtjes en het kan mij nog niet echt boeien ...
Helemaal mee eens, voor het eerst dat ik dit gevoel ook heb, vind tot nu toe niemand echt interessant, hoewel, die dame met dat donkere haar misschien..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet, kijk nu vanochtend twee uurtjes en het kan mij nog niet echt boeien ...
De stream is ook geen zenderquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:46 schreef mario390 het volgende:
ik heb nog geen stream gevonden
300 nederlandse iptvzender maar
bb niet
Rtl 5 even opzoeken daar was de uitzending op van gisteravond, streams alleen te zien op GoPlay of Videolandquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:46 schreef mario390 het volgende:
bb niet
Mooi servies wel. Zou het weer van gusta zijn? Of hoe heet dat merk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:49 schreef Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kan heel wat kwark in
het zijn 30 videoland op iptvquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Rtl 5 even opzoeken daar was de uitzending op van gisteravond, streams alleen te zien op GoPlay of Videoland
Hij moest naar de dagboekkamer en daar kreeg hij de sleutel van een kistje en daarna weet ik niet waar hij gebleven is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh echt, dus we weten niet waar basiari is?
Is dat niet elk jaar zo ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, misschien wel. Denk dat ik er nog even in moet komen ...quote:
Denk het ook, effe volhoudenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Denk dat ik er nog even in moet komen ...
Kun je wel op tijd gaan slapen...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:49 schreef Frummelie het volgende:
Kan nu nog niet zeggen of het wel of niet wat is... ik hoop alleen niet dat we elke avond dat weerwolven krijgen, dan ben ik er s'avonds snel klaar mee.
GoPlay of Videolandquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:46 schreef mario390 het volgende:
bb niet
Klopt. Het is voorlopig nog een mysterie waar hij zich bevindt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij moest naar de dagboekkamer en daar kreeg hij de sleutel van een kistje en daarna weet ik niet waar hij gebleven is.
Was niet in de aflevering en ik heb de streams niet kunnen zien. Maar volgens mij weet niemand waar hij is?
https://www.twitch.tv/bigbnl1quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:46 schreef mario390 het volgende:
bb niet
Denk het wel hoor. Ik lees heel veel mensen die altijd in moeten komen, elk jaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En ik heb nog EJVJL in mijn hoofd zitten .....![]()
Hij heeft wel goede uitspraken voor gifjes. :’)quote:
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar een paar van die lui hebben dus nog geen koffer, kunnen we dat concluderen ?
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar een paar van die lui hebben dus nog geen koffer, kunnen we dat concluderen ?
En nog zo’n jonge knaap.quote:
Make up afpakkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Fijn dat ze niet hele dag in badjas mogen hangen.
Hopelijk na deze waarschuwing ook sancties indien wel
Vorig jaar was dit toch ook een regel? Heel even.. al snel liepen ze gewoon weer in een badjas de hele ochtendquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
Fijn dat ze niet hele dag in badjas mogen hangen.
Hopelijk na deze waarschuwing ook sancties indien wel
Ja vind haar ook leukquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Best erg als je tegenwoordig Karin heet.
Deze Karin is wel okee.
Ja precies gewoon even de bewoners leren kennen.. ik moet er ook inkomen hoor, kan nog geen naam onthouden laat staan bij wie die naam hoort... alles even aftasten...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En ik heb nog EJVJL in mijn hoofd zitten .....![]()
Weet niet of t echt een regel was. BB deed er in elk geval niet veel mee. Maar dit is wat ik wil zien, mijn huis, mijn regels en sancties als ze niet gevolgd worden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:58 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit toch ook een regel? Heel even.. al snel liepen ze gewoon weer in een badjas de hele ochtend
Nu hopen dat het weer niet zo’n hunger games gaat worden. Want dat geen koffer geen eten… dat is nu wel genoeg geweest toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:59 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Weet niet of t echt een regel was. BB deed er in elk geval niet veel mee. Maar dit is wat ik wil zien, mijn huis, mijn regels en sancties als ze niet gevolgd worden.
Zal dit keer wel weer zo gaan. Aangezien ze er al een aantal dagen in zitten en nu al een herinnering nodig hebben…quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:58 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Vorig jaar was dit toch ook een regel? Heel even.. al snel liepen ze gewoon weer in een badjas de hele ochtend
Ik denk dat ze wil verdwijnen in de oranje muurquote:
Dit was de eerste waarschuwing. Nog 1 en dan sanctiesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:02 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
Zal dit keer wel weer zo gaan. Aangezien ze er al een aantal dagen in zitten en nu al een herinnering nodig hebben…
Ik had een vriend die dat deed. Toen ik vroeg waarom zei hij omdat hij geen namen kon onthouden en zo niemand beledigdequote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen die iedereen lieverd en schatje noemen bleeeehh
Mjah zal wel iemand in de DBK zitten. Doen ze dit jaar vooralsnog wel goed. Nog geen DBK oproep gehoordquote:
Jawelquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mjah zal wel iemand in de DBK zitten. Doen ze dit jaar vooralsnog wel goed. Nog geen DBK oproep gehoord
Ashley en Arianaquote:
Moeten ze dat ook als duo besluiten/beslissenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ashley en Ariana
Ariana wilde munten uitgeven
Ashley zei direct dat gaat niet gebeuren.
Blijkbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Moeten ze dat ook als duo besluiten/beslissen
Maar dan wel die van Calve.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
Krijg zowaar zin in toast met pindakaas
#komtwelheeldichtbijzo
Nu in het begin wel ja, later is het vooral voor de games (als die opnieuw achter sl gaan zijn)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had al besloten om de uitzendingen te gaan kijken maar het is echt noodzakelijk als je wil weten wat er gaande is.
Er is te weinig op de streams te zien. Nu ook al steeds maar 1 stream.
Het nieuwe BB kijken.
Ik ga ook kijken er zijn zoveel dingen onduidelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had al besloten om de uitzendingen te gaan kijken maar het is echt noodzakelijk als je wil weten wat er gaande is.
Er is te weinig op de streams te zien. Nu ook al steeds maar 1 stream.
Het nieuwe BB kijken.
Nu lopen streams nog achter, ze zaten er al een paar dagen in. Binnenkort lopen de streams voorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:16 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken er zijn zoveel dingen onduidelijk
Denk dat het zo was inderdaad.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Hoe zat t vorig jaar met die pins?
Goud was power of nomination, zilver immuun en brons genomineerd?
In een kippenhok pik je wel snel de haantjes eruitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:20 schreef bpi het volgende:
[..]
Toch leuk zo. Beter dan die laatste week met 3 waar er niets te zeggen meer valt.
Dit is er dit jaar wel niet zo aanwezig. Allemaal kunnen ze goed met elkaar opschieten. Verleden jaar was dit wel anders.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
In een kippenhok pik je wel snel de haantjes eruit
Denk meer verschil in leeftijd ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:21 schreef bpi het volgende:
Ik vind de groep nu wel al leuker dan die van vorig jaar. Die was echt slecht.
Lenie bemoeit zich al overal meequote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:22 schreef bpi het volgende:
[..]
Dit is er dit jaar wel niet zo aanwezig. Allemaal kunnen ze goed met elkaar opschieten. Verleden jaar was dit wel anders.
Ja idemquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:21 schreef bpi het volgende:
Ik vind de groep nu wel al leuker dan die van vorig jaar. Die was echt slecht.
Ik geloof je. Maar wij volgen niets anders en dan staat de livestream hier constant op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk meer verschil in leeftijd ?
Vorig jaar niet gekeken
Ik trok het niet
Schoenen uit binnen en geen rode kool op maandagquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lenie bemoeit zich al overal mee
En Ashley is er ook 1
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:24 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Schoenen uit binnen en geen rode kool op maandag
Nog niet zo opgevallen. Maar dan doen ze het toch nog niet zo opvallend. Danny of Chayron deden dit echt opvallend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lenie bemoeit zich al overal mee
En Ashley is er ook 1
Elk jaar zo hè. Wel leuk dat het nu allemaal raden is wie waar zit en wat er allemaal gebeurd al is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Ik denk dat het begin altijd onduidelijk is
Je hebt 4 dagen gemist
En de uitzending gisteravond was echt alleen de binnenkomst
Waardoor je een behoorlijk stuk mist als je vervolgens naar de live stream gaat
Ja klopt. In het begin (eerste week?) Zijn de afleveringen een must om alles mee te hebben. Daarna zijn de afleveringen er om de streamlocks in te vullen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Je hebt 4 dagen gemist
Ervaar ik nu ook. Kan amper volgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
Je hebt 4 dagen gemist
Hopelijk niet maar dan zit je met de afleveringen savonds. Moeten ze zien dat ze alles krijgen gemonteerd voor zaterdag hè.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:28 schreef LonesomeFairy het volgende:
Wel leuk dat er veel gebeurt. Hopelijk blijft dat ook zo en begint het weekend voor de febo niet weer op woensdag
Ja. Basiri zijn we al vanaf de livestream aanging kwijt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:29 schreef spapaars het volgende:
Dus Sonja en Tom zijn genomineerd, Lenie en Randy een vrijstelling, en Basiri verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |