abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212045380
~:)
pi_212046401
Ik zou dat misschien wel in een vergadering brengen tele. Volstrekt onverantwoordelijk. Bizar ook dat ie dat als trainer niet zelf bedenkt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212046430
@Vanyel, over in de buurt wonen gesproken O-) het is vanzelfsprekend dat ik ook graag iets voor jullie doe als het nodig is, maar misschien moet ik die gedachte ook even verbaliseren :+ bij deze!

Tevens alweer sneeuw, nog steeds tanden en derhalve ook alweer koffie c_/
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212046648
Ik vind t superlief van jullie O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212046747
}:|.

Kut.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_212046754
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 07:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
}:|.

Kut.
Ben je uitgegleden?
pi_212046774
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 07:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ben je uitgegleden?
}:|

:*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_212046799
@borisz zou jij misschien mijn quote op het filmpje van @vlinder89 nog weg kunnen halen?
pi_212046822
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 07:59 schreef Karzai het volgende:
@:borisz zou jij misschien mijn quote op het filmpje van @:vlinder89 nog weg kunnen halen?
Mogguh.

Vandaag mis ik een digitaal Loesje 😢
pi_212046833
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 08:04 schreef AnneX het volgende:

[..]
Mogguh.

Vandaag mis ik een digitaal Loesje 😢
komt eraan moet me nog even haasten om op tijd op het werk te zijn
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 16 januari 2024 @ 08:07:22 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212046836
Morning. Connexxion ging prima. De GVB heeft behoorlijk last van de sneeuw...

Vandaag een interne governancebijspijkerdag. Eerst een bekende notaris uit goededoelenland te gast en vanmiddag gaan we het met jonge toezichthouders over het vak hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 07:59 schreef Karzai het volgende:
@:borisz zou jij misschien mijn quote op het filmpje van @:vlinder89 nog weg kunnen halen?
:s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_212046918
pi_212046984
Staan er trouwens iedere dag twee op
pi_212047098
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 07:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind t superlief van jullie O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan herhalen we het gewoon nog eens?
pi_212047612
Aaaah :(
Graag niet quoten, wil weg kunnen halen!
SPOILER
pi_212047647
Vermoeiend hoor @vlindertje89
pi_212047693
Ja, ik ben er echt zo klaar mee. Ik heb er al zo ontiegelijk veel tijd in zitten die ik echt aan honderd nuttigere en leukere dingen had kunnen steken. Beslis gewoon, wel of niet doorzetten, en blijf daarbij, ipv keer op keer mensen werk bezorgen en dan toch niet en dan erna toch weer wel.
*Adem in, adem uit
pi_212047701
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 09:35 schreef Tuindier het volgende:
Vermoeiend hoor @:vlindertje89
Hoe gaat het met jouw denkproces over je werk, trouwens? Over wat je wil en belangrijk vindt etc? Begin je al beetje idee te krijgen waar je naar op zoek wil?
pi_212047879
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 07:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
}:|

:*
:D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_212047904
En ophoeren met je sneeuw. }:|
  Moderator dinsdag 16 januari 2024 @ 10:31:15 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212048294
Oeps, dat schroeven die je in je nieuw ontwerpen machine hebt gebruikt die ¤430 kosten voor 25 stuks :X
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 16 januari 2024 @ 10:35:20 #22
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212048350
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 10:31 schreef derLudolf het volgende:
Oeps, dat schroeven die je in je nieuw ontwerpen machine hebt gebruikt die ¤430 kosten voor 25 stuks :X
Zit er niet een standaardmaterialen bibliotheek in je tekentool die die hint al wat eerder geeft? :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_212048636
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 09:56 schreef Tally het volgende:
En ophoeren met je sneeuw. }:|
Sneeuw O+

Zijn je kinderen alweer opgeknapt?
Spoilers!
  Moderator dinsdag 16 januari 2024 @ 11:07:07 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212048755
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 10:35 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zit er niet een standaardmaterialen bibliotheek in je tekentool die die hint al wat eerder geeft? :D
Nope, deze stond er gewoon al in. Maar ja, er past ook niets anders.

Is een passchroef M20x50, die zijn sowieso al duur. Maar deze was alleen in f8 passing ipv h9 - die zijn sowieso al duurder.

En we hebben een redelijk nieuw inkoper die dit als standaard bevestingsmateriaal zag waarvan je overal 5000 kunt bestellen en het morgen krijgt. Andere leverancier heeft ze voor ¤9,50 per stuk maar die heeft ze niet morgen geleverd.
pi_212048885
Mogguh…witte wereld. Hier wordt goed gestrooid. Om te beginnen op fietspaden.
Naar de auto op de parkeerplaats lopen is 100 meter glijden…

@Faithy dat begin van een ‘van ombouw’ verhaal kan ik mij nog voor de geest halen.
Straks even door je site scrollen. Denk dat ik er wel tijd voor heb vandaag thuis.

En wat eet en kook je zoal daar? Geen hutspot en boerenkool, vermoed ik. :Y)
Vis?
pi_212048934
Geïrriteerde mnX gisteravond. Al weken reageert de tv nauwelijks op de ab.
Dat ligt aan het modem, de tv of aan mij. ( de ab ligt naast mij 😎)
Het communiceert niet 😇

Ha, mijn voorstel om de ab batterijen te vervangen. “Dat is het niet”
En…en…en…het werkt feilloos :B
pi_212049145
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Sneeuw O+

Zijn je kinderen alweer opgeknapt?
Eentje ligt nog in bed. De ander is wel naar school. Daar was de verwarming stuk en kregen we net een berichtje dat hij gemaakt is. Anders moesten we de kinderen weer komen ophalen.
pi_212049303
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 11:18 schreef AnneX het volgende:
Geïrriteerde mnX gisteravond. Al weken reageert de tv nauwelijks op de ab.
Dat ligt aan het modem, de tv of aan mij. ( de ab ligt naast mij 😎)
Het communiceert niet 😇

Ha, mijn voorstel om de ab batterijen te vervangen. “Dat is het niet”
En…en…en…het werkt feilloos :B
Haha, ik had toen g in het zkh lag ineens de ab naast MIJ liggen :o
Sommige dingen moest ik echt ff over nadenken waar ik dat ook alweer moest terugkijken. Ben zo lui geworden daar in omdat ik er nooit over na hoef te denken en de meeste dingen kijken we toch samen :D
pi_212049312
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 09:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, ik ben er echt zo klaar mee. Ik heb er al zo ontiegelijk veel tijd in zitten die ik echt aan honderd nuttigere en leukere dingen had kunnen steken. Beslis gewoon, wel of niet doorzetten, en blijf daarbij, ipv keer op keer mensen werk bezorgen en dan toch niet en dan erna toch weer wel.
*Adem in, adem uit
Nou ik snap je frustratie heel goed.
Weg met diegene :W
pi_212049338
Intussen voor 2 pensionado's een stukje geschreven voor in hun boeken met foto's erbij.
Sommigen maken er zo'n werk van, hebben het er weken over wat ze gaan doen, zijn dan bijna te laat met inleveren.
Mooi gedicht gevonden voor allebei hetzelfde, zelfde 2 uitzwaaifoto's erbij, 1 net vers van de pers en 1 met mijn polimeiden + TL erop op het kerststrand (die is echt hilarisch leuk) en een persoonlijk stukje er nog bij.
Klaar *G*

Gisteren hadden we het erover en ik noemde dat ik nog niet stopte, maar wel dit jaar 65 word.
En tegelijkertijd denk ik dan: gaat dat over mij 8)7 :D
pi_212049432
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 09:39 schreef vlindertje89 het volgende:
*Adem in, adem uit
Jamaar… kan het dan van jullie uit nog steeds niet KLAAR zijn?
Dat die persoon zelf een keuze heeft gemaakt en daarmee het proces stopt? Volgens de regels of zo?

Verder heb ik geen sneeuw ;( En sinds vanmorgen ook geen kerstboom meer ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212049513
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat die persoon zelf een keuze heeft gemaakt en daarmee het proces stopt? Volgens de regels of zo?

Er stond afgelopen weekend een heel stuk in de VK over ongeschikte kandidaten op de artsenopleiding.
Ontluisterend hoelang deze studenten kunnen blijven aanmodderen :o
Mss even in het archive ding gooien als je het niet kunt lezen.
https://www.volkskrant.nl(...)illen-horen~v996360/
pi_212049704
Mijn eigen variant op de horrortulp, zomaar thuis bezorgd :o

Supersnoezig SCUL *;
pi_212049720
pi_212050740
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 12:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als student zelf het beroep intrekt is het klaar. Er is student nu gevraagd om dat te doen. Ik heb wel gemaild (naar de collega's van examencommissie) dat als student het beroep wel door had willen zetten, vanochtend toch gewoon door had kunnen gaan. En of als student nu alsnog aangeeft wel door te willen zetten, ik dan ook nog rechten heb of dat ik dan geacht wordt eindeloos te blijven opdraven voor afspraken die vlak tevoren worden afgezegd..

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 16-01-2024 14:50:42 ]
  dinsdag 16 januari 2024 @ 14:45:05 #36
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_212051145
De blikken soep van de lidl zijn toch niet zo...
Het is meer een soort saus-soep dan soep-soep
liever unox blikken dan

Die lidl soep koop ik niet meer.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_212051601
@vlindertje89 Het is (jammergenoeg) heel erg herkenbaar wat je schrijft. Betreffende persoon richtte zich op een directe collega ipv op mij, dus wat dat betreft 'geluk' gehad, maar het zuigt je compleet leeg en is zo zonde voor alle betrokkenen. Hoop voor je dat dit snel definitief afgesloten kan worden. :*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_212051682
@Isabeau en andere spelers :)

SPOILER
World of Warcraft. Mijn hele puberteit was ik eraan verslaafd. Er is een tijd geweest dat ik daar spijt van had. Het voelde als verspilling; ik had iets nuttigs kunnen doen met mijn leven. Inmiddels ben ik minder streng voor mezelf. De puberteit is voor een heleboel mensen niet leuk en al helemaal niet als je transgender bent. Ik snap wel dat ik toen liever in een virtuele wereld was dan in de echte. Ik denk zelfs weleens dat World of Warcraft me door een periode heeft geloodst die ik anders misschien niet eens had overleefd.

Na mijn transitie diende het echte leven zich aan. Ik had een heleboel in te halen. Ik wilde zwemmen, kamperen en daten. Alles wat eerst ingewikkeld en te pijnlijk was. Voor de computer had ik geen tijd meer. Ik maakte vrienden, behaalde diploma’s en ging werk doen dat ik leuk vond.

Af en toe speel ik nog World of Warcraft. Om de zoveel tijd verschijnt er een nieuw deel met een nieuwe eindbaas. Het spel is nu heel anders dan vroeger. De spelers zijn ook anders. De game bestaat inmiddels al twintig jaar; de spelers zijn ook twintig jaar ouder. In de community van Nederlandse spelers waar ik lid van ben, zijn de meeste spelers tussen de 35 en de 50.

Het gevecht tegen Fyrakk is begonnen. Fyrakk is een draak van vuur. Het is echt heel moeilijk om een eindbaas te verslaan. Je moet ten eerste technisch inzicht hebben. Het personage dat je speelt beschikt over allerlei vaardigheden en toverspreuken, en je moet precies weten wanneer je die moet inzetten. Je moet ook heel snel zijn, want er verschijnen elementen die je moet ontwijken of juist moet pakken. Je zou de eindbaas kunnen zien als een puzzel die je razendsnel moet oplossen. Als één speler een fout maakt, is het hele gevecht verloren. En dan speelt het zich ook nog af op een platform waar je vanaf kunt kukelen.

Intussen zie ik de Nederlandse community onder in het beeld met elkaar chatten. Die spelers zijn niet bij dit gevecht, zij zijn ergens anders in de virtuele wereld, maar op het chatkanaal van de community staan we met elkaar in contact.

‘Vroeger werd je daarvoor opgenomen in een psychiatrische kliniek, nu wordt het aangemoedigd’, zegt iemand.

Ze hebben het weer over transgenders. De Nederlandse community is best een goede afspiegeling van de samenleving. Ook hier is de PVV de grootste. En ook hier komt de meeste aandacht voor transgenders van mensen die klagen dat er te veel aandacht is voor transgenders.

‘Ik wil niet mee in de waanzin van een ander’, zegt een andere speler. Hij is boos omdat World of Warcraft het menu waarin je een personage kunt kiezen genderneutraal heeft gemaakt. Je kiest niet meer tussen man en vrouw, maar tussen lichaam 1 en lichaam 2. ‘Ik wil gewoon normaal kunnen leven, zonder die onzin.’

We zijn nog maar een paar minuten bezig of de situatie is al hopeloos. Bij de eerste aanvallen van Fyrakk, waarbij hij spelers besmet met een vuur dat explodeert en schade aanricht aan andere spelers die het aanraken, zijn al vijf spelers doodgegaan. We hebben te weinig spelers over om nog te kunnen winnen.

Nu trekt Fyrakk allemaal gloeiende bollen naar zich toe. We moeten de bollen pakken voordat ze hem bereiken, maar niet alle spelers weten dat.

‘I’ll devour you whole!’, brult Fyrakk, en dan zijn we allemaal dood.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:42:48 #39
8136 Blues
pi_212051693
Terug van stomavpk, met weer nieuwe tips en trucs en ze gaat nog dingen bestellen ^O^

En omdat we toch in Beverwijk waren...doorgereden naar Amazing Oriëntal :9
2 tassen vol gekocht + voor 2 dagen toko maaltijden *G*
  dinsdag 16 januari 2024 @ 15:56:26 #40
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_212051822
Thuis! T was weer druk, maar wel fijn. 2 mannen “you know my name, is that good or bad” :D (bij de ene goed bij de ander echt niet)

Fietsen vanochtend was deels een uitdaging maar gelukkig moet ik ook over een snelfietsroute en die was helemaal schoon, schoner dan de weg ernaast.

Hopelijk zijn de nieuwe dingen beter @Blues En goed idee, naar amazing oriental moet ik ook weer eens, da’s nog geen km verderop.

Wat een gezeik @vlindertje89 (en ook @mjan). Geen idee hoe dat gaat, maar kan je haar ook weigeren, mocht ze terug willen komen?

Zo, nu even stoofpeertjes schillen en koken. Donderdag 7 eters en dit gaat bij het dessert. Zo fijn dat ik het strak op het balkon kan zetten ipv plek maken in de koelkast
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:04:52 #41
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212051899
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 15:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, nu even stoofpeertjes schillen en koken. Donderdag 7 eters en dit gaat bij het dessert. Zo fijn dat ik het strak op het balkon kan zetten ipv plek maken in de koelkast
Leg je wel iets zwaars op het deksel of hebben de eksters vanavond een feestmaaltje? :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 16 januari 2024 @ 16:19:01 #42
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_212052048
quote:
12s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Leg je wel iets zwaars op het deksel of hebben de eksters vanavond een feestmaaltje? :+
Jawel, deksel gaat erop. Ben wel goed maar niet gek (soms zien we hier muizen ;) )
  dinsdag 16 januari 2024 @ 17:46:07 #43
43653 sigme
Veraan
pi_212052867
Nou moe, hebben jullie ook sneeuw?

Groeten uit Beieren!
De wandeling (13km) was prachtig. We waren mooi op tijd in ons dorp. Daar eerst bij de winkel langsgegaan waar we voor kwamen, stond eigenlijk morgen op program. Twee iur rondgehangen, fortuin uitgegeven en adres in NL om de boel naartoe te sturen. Toen naar hotel. Dat ik zaterdag nog gebeld had om *zeker* te weten dat we die kamer hadden WANT WE ZIJN LOPEND.

Kwamen we daar, belden we aan, was ie niet van plan ons binnen te laten want hij had griep.

Dus we zijn nog (hongerig! We hadden enkel ontbijt gehad) teruggewandeld zo snel we konden naar iets groter dorp op een uur lopen en daar hebben we nu toch een bed. En dan gaan we nu maar eens op zoek naar eten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 16 januari 2024 @ 17:56:38 #44
147666 AnneX
pi_212052948
Minder sneeuw. Het lijkt wel een loipe!

Wat wordt er opgestuurd uit die speciale winkel dan 😇
En had je niet de gebruikelijke eetbox zoals van je lief mee?

Stoere wandelaars _O_
  dinsdag 16 januari 2024 @ 18:23:00 #45
277212 stavromulabeta
LOAD "$",8,1
pi_212053273
Pffffff. Van 9:00 tot 10 minuten geleden aan een stuk zitten teamsen :X 8)7 -O-
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 16 januari 2024 @ 18:36:39 #46
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_212053503
Een stuk minder sneeuw @sigme
Maar wat een gedoe, vervelend dat hij ziek is maar dan laat je toch je gasten niet voor een dichte deur staan. Nu was het nog licht
  dinsdag 16 januari 2024 @ 18:37:34 #47
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_212053517
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 18:23 schreef stavromulabeta het volgende:
Pffffff. Van 9:00 tot 10 minuten geleden aan een stuk zitten teamsen :X 8)7 -O-
Met 1 groep of allemaal verschillende vergaderingen?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 18:40:31 #48
277212 stavromulabeta
LOAD "$",8,1
pi_212053548
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 18:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Met 1 groep of allemaal verschillende vergaderingen?
Allemaal verschillende. Met één groep waren er vast anderen die na een paar uur vergaderen graag een koffiepauze gehad hadden.

(En dan ga ik nu ook nog fokken. Misschien moet ik dat maar eens niet doen).
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:03:09 #49
272139 Karzai
pi_212053745
weer een paar kilootjes ecologisch verantwoorde kip in de vriezer :9
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:10:03 #50
63722 z80
I fink you freaky
pi_212053817
Goed nieuws voor het zuiden des lands.
https://www.ad.nl/binnenl(...)incie-komt~aaae1c38/
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:29:26 #51
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_212054048
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:10 schreef z80 het volgende:
Goed nieuws voor het zuiden des lands.
https://www.ad.nl/binnenl(...)incie-komt~aaae1c38/
Oud nieuws :P

Maar *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:38:43 #52
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_212054253
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar *O*
Ik las dat het “verboden” was om de vlaai in te vriezen. Dat gaat toch alleen op voor bakkers, niet voor genieters 😉?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:41:42 #53
20291 DancingPhoebe
/care
pi_212054316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik las dat het “verboden” was om de vlaai in te vriezen. Dat gaat toch alleen op voor bakkers, niet voor genieters 😉?
Gaat als vlaai de vriezer uit en komt er als taart limburgse stijl uit.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:45:17 #54
111414 Vanyel
pi_212054406
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Gaat als vlaai de vriezer uit en komt er als taart limburgse stijl uit.
2x eruit, eg Limburgse tovenarij.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 19:47:40 #55
20291 DancingPhoebe
/care
pi_212054463
Goffer
  dinsdag 16 januari 2024 @ 20:11:37 #56
272139 Karzai
pi_212054966
Twee flinke schouderkarbonades van dirk van zijn varkentjes uit osdorp zijn nu aan het braden @MadMaster, had jij daar nog iets gehaald?
  dinsdag 16 januari 2024 @ 20:13:10 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212054999
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 20:11 schreef Karzai het volgende:
Twee flinke schouderkarbonades van dirk en osdorp zijn nu aan het braden @:madmaster, had jij daar nog iets gehaald?
[ afbeelding ]
Nee, nog niet.
Wat we destijds wilde hebben, was niet op voorraad.
En om eerlijk te zijn heb ik recent niet meer gekeken.
Dank voor de reminder… ^O^
  dinsdag 16 januari 2024 @ 20:24:35 #58
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212055213
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Maar *O*
En:
quote:
Slagroom, bavarois (luchtige pudding) of chocolade erop is taboe.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 20:40:21 #59
47758 LeeHarveyOswald
pi_212055450
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 19:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer
La derecha oprime, la izquierda libera
  dinsdag 16 januari 2024 @ 20:53:50 #60
175489 Candaasje
pi_212055743
@Lucky_Strike Wat toevallig, dit weekend kwam ik bij de kringloop ook een doos Verkade albums tegen! Ook die met de paddenstoelen! :D
(Ik heb die en nog eentje met de geschiedenis van de omgeving waarin we woonden en wonen meegenomen. Ze waren 4,50 euro per stuk, dus ik denk niet dat je er echt rijk van gaat worden)
  dinsdag 16 januari 2024 @ 21:10:26 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212056110
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 20:53 schreef Candaasje het volgende:
@:Lucky_strike Wat toevallig, dit weekend kwam ik bij de kringloop ook een doos Verkade albums tegen! Ook die met de paddenstoelen! :D
(Ik heb die en nog eentje met de geschiedenis van de omgeving waarin we woonden en wonen meegenomen. Ze waren 4,50 euro per stuk, dus ik denk niet dat je er echt rijk van gaat worden)
Ik heb er ook een over paddenstoelen :Y

Ik heb nog een vraag aan jou. Piep heeft ivm een vermoedelijk probleem met de doorstroming Iso-gel/psylium voorgeschreven gekregen. Ik vind dat erg prijzig voor wat vezels die in humane vorm een fractie kosten. De DA liet doorschemeren dat humaan in principe ook wel kan maar dat ze daar de dosis niet van weet.

Heb jij hier gedachten over?
Spoilers!
  dinsdag 16 januari 2024 @ 21:12:22 #62
272139 Karzai
pi_212056140
biertjes walhalla sterk avondwinkel op de nassaukade te amsterdam

ik heb deze gekocht die waren nog onder de drie eurp
  dinsdag 16 januari 2024 @ 21:29:22 #63
73550 Leintjeuh
ISFJ O+
pi_212056361
Lekker, Achel tripel B:)B
  dinsdag 16 januari 2024 @ 21:48:17 #64
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_212056596
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 20:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
En:
[..]

Pffff :{w

Daarom is alleen de naam Limburgse vlaai beschermd. En niet Limburgse luxevlaai. Komt vast nog 8-)
  dinsdag 16 januari 2024 @ 21:55:54 #65
175489 Candaasje
pi_212056703
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb nog een vraag aan jou. Piep heeft ivm een vermoedelijk probleem met de doorstroming Iso-gel/psylium voorgeschreven gekregen. Ik vind dat erg prijzig voor wat vezels die in humane vorm een fractie kosten. De DA liet doorschemeren dat humaan in principe ook wel kan maar dat ze daar de dosis niet van weet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is dezelfde, over de paddenstoelen!
(Ik was er niet naar op zoek, want ik had nog nooit van deze albums gehoord, maar ik sloeg hem open en kwam bij de gele-knol-amoniet uit. Dat is zeg maar de meest beruchte paddestoel in ons ZH, want eenmaal gegeten is het een race tegen de klok en vaak helaas fataal. Dus die heb ik gelijk even gedeeld in de werk WA, vond ik wel mooi, zo met die prachtige, Oud-Neerlandse (is dat een woord?) volzinnen, en daarna dus ook meegenomen om zelf neer te zetten op de schouw O+

Zo leerde ik in een ander boek dat mijn vorige woonplaats IJsselstein eigenlijk IJselstein heet (met 1 s), dat er in 1929 echt geen hol te beleven was daar, en dat de plaatsnaam Doorn afkomstig is van Donar/Thor, de god van de donder. En al sinds 836 genoemd wordt, naast Zeyst. En dat Leersum er ook niet echt toe deed, als je aan het wandelen was :D .

Oeh, over vezels weet ik vrij weinig om eerlijk te zijn. We gebruiken in het ZH ook vaak Isogel. Ik durf echt niks te zeggen over doseringen. Sorry :{
  dinsdag 16 januari 2024 @ 22:08:21 #66
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212056896
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 21:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]
[..]
Het is dezelfde, over de paddenstoelen!
(Ik was er niet naar op zoek, want ik had nog nooit van deze albums gehoord, maar ik sloeg hem open en kwam bij de gele-knol-amoniet uit. Dat is zeg maar de meest beruchte paddestoel in ons ZH, want eenmaal gegeten is het een race tegen de klok en vaak helaas fataal. Dus die heb ik gelijk even gedeeld in de werk WA, vond ik wel mooi, zo met die prachtige, Oud-Neerlandse (is dat een woord?) volzinnen, en daarna dus ook meegenomen om zelf neer te zetten op de schouw O+

Zo leerde ik in een ander boek dat mijn vorige woonplaats IJsselstein eigenlijk IJselstein heet (met 1 s), dat er in 1929 echt geen hol te beleven was daar, en dat de plaatsnaam Doorn afkomstig is van Donar/Thor, de god van de donder. En al sinds 836 genoemd wordt, naast Zeyst. En dat Leersum er ook niet echt toe deed, als je aan het wandelen was :D .

Oeh, over vezels weet ik vrij weinig om eerlijk te zijn. We gebruiken in het ZH ook vaak Isogel. Ik durf echt niks te zeggen over doseringen. Sorry :{
Geen probleem van die vezels :) Ik ga het naar met de hu.ane variant proberen. De kans is klein dat ze het opeet dus dan gooi ik liever 5 euro dan 33 euro weg.

Ik ga binnenkort eens goed zitten voor die Verkade-albums. Zo gaaf O+
Spoilers!
  dinsdag 16 januari 2024 @ 22:30:57 #67
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212057383
Goh. Vanavond is onze glasvezel aangesloten. Dan zou Ziggo door de glasvezelleverancier worden opgezegd en dan hebben we over een maand (de opzegtermijn) geen Ziggo meer *O*

Maar blijkbaar is er 2 uur na de aansluiting al geen Ziggo meer. We hadden ons nog wel verheugd op een laatste avondje Omroep Drimmelen eigenlijk :D Omroep Drimmelen is by far de tofste regionale zender. Daar kan geen Slog of Slos* tegenop, ondanks de fabuleuze afkorting.

RIP Omroep Drimmelen en jullie puike verslaggeving van boomerkoren met choreografie, roeiwedstrijden met 6 deelnemers in 5 categorieën en verzamelaars van kappersbenodigdheden. De manier waarop jullie collega verslag deed van wat nou een 3D printer is en daarbij steeds de microfoon van de expert wegtrok zal nog lang herinnerd blijven.

*Stichting Lokale Omroep Geertruidenberg/Steenbergen.
Spoilers!
  dinsdag 16 januari 2024 @ 22:38:32 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212057544
Gisteren ontvingen we een kaartje in de brievenbus dat vandaag begonnen zou worden met de aanleg van de glasvezelkabel in de straat. Iets wat we begin december al aangekondigd hadden gekregen als 'Volgende week gaan we aan de slag, maak de ruimte bij je voordeur vrij'.
Vandaag was er kennelijk vorstverlet of zo, want hoewel er een graafmachine van de aanleggers om de hoek staat, is er vandaag wederom niets gebeurd.

Nobody cares, niemand heeft de straat leeggehaald (enkele bankjes, een brommer, kliko's en van onze plantenbakken en struiken blijven ze gewoon af!), want niemand hier in de straat wil een glasvezelaansluiting.
Ik ook niet, ik wil mijn mailaccount niet kwijt en heb genoeg snelheid via de kabel en de daaraan gekoppelde WiFi mesh set…
  dinsdag 16 januari 2024 @ 22:52:46 #69
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212057854
Wij willen vooral ¤ 51,- per maand minder betalen voor ons internet. En ik hou niet van monopolisten. In de bewoonde wereld heb je meestal meer keuze uit kabelleveranciers maar hier niet.
Spoilers!
  dinsdag 16 januari 2024 @ 23:20:06 #70
490744 Jeroboam
pi_212058196
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren ontvingen we een kaartje in de brievenbus dat vandaag begonnen zou worden met de aanleg van de glasvezelkabel in de straat. Iets wat we begin december al aangekondigd hadden gekregen als 'Volgende week gaan we aan de slag, maak de ruimte bij je voordeur vrij'.
Vandaag was er kennelijk vorstverlet of zo, want hoewel er een graafmachine van de aanleggers om de hoek staat, is er vandaag wederom niets gebeurd.

Nobody cares, niemand heeft de straat leeggehaald (enkele bankjes, een brommer, kliko's en van onze plantenbakken en struiken blijven ze gewoon af!), want niemand hier in de straat wil een glasvezelaansluiting.
Ik ook niet, ik wil mijn mailaccount niet kwijt en heb genoeg snelheid via de kabel en de daaraan gekoppelde WiFi mesh set…
Met een beetje pech wekenlang ´s ochtends uit je bed worden getrild door graafwerkzaamheden voor glasvezel O+
  woensdag 17 januari 2024 @ 00:09:49 #71
8136 Blues
pi_212058606
@MadMaster ik wil je hierbij nog bedanken voor je goeie modwerk.
Dat heb ik niet gedaan, gewoon vergeten... ik zie nu alweer wat een aanwinst je was in die functie.
We gaan je missen als mod.
Je bent zo'n goeie gozer :* O+
  woensdag 17 januari 2024 @ 06:06:14 #72
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212058983
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 00:09 schreef Blues het volgende:
@:MadMaster ik wil je hierbij nog bedanken voor je goeie modwerk.
Dat heb ik niet gedaan, gewoon vergeten... ik zie nu alweer wat een aanwinst je was in die functie.
We gaan je missen als mod.
Je bent zo'n goeie gozer :* O+
:@
Never mind, mijn 'back to black' was niet gepland, dus ook voor mij was het even een omschakeling.
Maar dank voor de lieve woorden, ik heb geprobeerd mijn steentje bij te dragen en heb naar eer en geweten gehandeld.

En natuurlijk zijn er de enkele usual suspects die daarover een afwijkende mening hebben (waarmee ik nu helemaal niets meer van doen heb, in geen enkel opzicht 🗝), maar ik heb vooral veel support reacties ontvangen na de mededeling in MED en zelfs al daarvoor. ;)
Daardoor weet ik dat mijn keuze de juiste was. Ook jouw woorden bevestigen dat dus… O+
  woensdag 17 januari 2024 @ 06:09:59 #73
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_212058984
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 22:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij willen vooral ¤ 51,- per maand minder betalen voor ons internet. En ik hou niet van monopolisten. In de bewoonde wereld heb je meestal meer keuze uit kabelleveranciers maar hier niet.
Ik kan juist alleen overstappen naar hier de glasvezelmonopolist Odido en alleen al vanwege die naam wil ik dat pertinent niet.

Maar wat betaalde je dan in hemelsnaam eerst per maand als je nu ¤51 minder betaald? :o
Of is dat de welbekende lokworst voor slechts 6 maanden, die ik ook voorgehouden heb gekregen of zo en ga je daarna weer meer betalen?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 17 januari 2024 @ 06:43:07 #74
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_212059050
Als KPN ook hun kabel heeft aangelegd kan ik kiezen tussen Odido, KPN en nu nog de nepglasvezel van Ziggy.
Maar dan ga ik naar het totale plaatje kijken incluis mobiele telefonie en de sportzenders. Want daar maar ik wel gebruik van :P Eigenlijk het enige wat ik kijk, alleen bij Ziggy krijg ik nu alles cadeau in de combideal of in de angst of mij kwijt te raken heb ik veel langdurige cadeaus gekregen (Ziggy Sport in de combodeal, ESPN gratis als cadeautje nog even door) .
NL ziet ga ik dan ook meenemen in de opties.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 17 januari 2024 @ 07:11:52 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212059149
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 06:43 schreef borisz het volgende:
Als KPN ook hun kabel heeft aangelegd kan ik kiezen tussen Odido, KPN en nu nog de nepglasvezel van Ziggy.
Maar dan ga ik naar het totale plaatje kijken incluis mobiele telefonie en de sportzenders. Want daar maar ik wel gebruik van :P Eigenlijk het enige wat ik kijk, alleen bij Ziggy krijg ik nu alles cadeau in de combideal of in de angst of mij kwijt te raken heb ik veel langdurige cadeaus gekregen (Ziggy Sport in de combodeal, ESPN gratis als cadeautje nog even door) .
NL ziet ga ik dan ook meenemen in de opties.
Zelfs met de voordeel bundels met extreem hoge korting is mobiele telefonie via Vodafone of KPN veel duurder dan bijvoorbeeld Hollandsnieuwe.
  woensdag 17 januari 2024 @ 07:42:10 #76
43653 sigme
Veraan
pi_212059291
Gute morgen!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:12:48 #77
111414 Vanyel
pi_212059567
Toen ik naar glasvezel ging was dat van tegen de 70 bij Ziggo naar een jaar 35 bij kpn. Ze hadden me voor 45 willen houden, maar zeker met mobiel erbij was Youfone hier stukken goedkoper.
Moet ik wel bekennen dat met het kpn modem mijn wifi instabieler was dan met Ziggo en nu met Youfone weer een tikje minder.
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:37:19 #78
272139 Karzai
pi_212059744
Hier geen sneeuw helaas
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:37:32 #79
272139 Karzai
pi_212059748
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:37:41 #80
272139 Karzai
pi_212059751
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:51:14 #81
272139 Karzai
pi_212059891
De rozen waren een miskoop, die zijn allemaal al verwelkt.
Ben lekker vrij vandaag zoals elke woensdag, eerst maar weer boodschappen doen en iets aan het huishouden.
Verder niet veel plannen, misschien nog een stripboekje lezen en de afrika cup kijken
Vanavond ga ik mediterraanse kipblokjes eten met thaise wokgroente in pitabroodjes en een mango als toetje.
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:51:36 #82
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_212059896
Vanmorgen een indringer in huis :o

Dat was raar wakker worden. Ik ging de katten voeren en vond hun bakjes op het aanrecht ipv op de grond.
Buurman had zich vergist en dacht dat ik afgelopen nacht al weg was dus kwam vanmorgen (een poging doen) de katten te voeren.
Kwam meteen een ‘sorry’ op de app O+

Nou, ik heb liever dat iemand te vaak komt dan dat mijn skatjes worden vergeten ^O^
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:54:39 #83
272139 Karzai
pi_212059932
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 08:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dat was raar wakker worden. Ik ging de katten voeren en vond hun bakjes op het aanrecht ipv op de grond.
Buurman had zich vergist en dacht dat ik afgelopen nacht al weg was dus kwam vanmorgen (een poging doen) de katten te voeren.

Nou, ik heb liever dat iemand te vaak komt dan dat mijn skatjes worden vergeten ^O^
Ja dat is zeker waar
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:57:30 #84
272139 Karzai
pi_212059962
Er staat hier een steiger naast mijn huis, dus ik ga er vanuit dat ik vandaag begluurd ga worden door bouwvakkers
Ze gaan eindelijk iets doen aan de balkons van de buren die in verregaande staat van verrotting zijn.
Erg slecht gedaan door de aannemer die ze gebouwd heeft 6 jaar geleden en nu al op instorten staan
  woensdag 17 januari 2024 @ 10:58:02 #85
47758 LeeHarveyOswald
pi_212061568
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 08:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

Had'ie ook wel even ontbijt kunnen maken.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 17 januari 2024 @ 12:48:44 #86
8136 Blues
pi_212063413
Ik heb een kaassouflé olé olé *O* *O*
#werklunch
  woensdag 17 januari 2024 @ 12:56:10 #87
478383 Tuindier
pi_212063518
Ik heb gisteren voor meerdere dagen lunch gemaakt, dus ik had vandaag lunchsalade van spelt, tomaat, paprika, komkommer, boerenkool, kikkererwten, ui, wortel met knoflooksaus :9. Collega's waren jaloers.
  woensdag 17 januari 2024 @ 13:03:35 #88
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212063618
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 12:56 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb gisteren voor meerdere dagen lunch gemaakt, dus ik had vandaag lunchsalade van spelt, tomaat, paprika, komkommer, boerenkool, kikkererwten, ui, wortel met knoflooksaus :9. Collega's waren jaloers.
Lekker! Eet je dat de komende dagen ook of heb je verschillende lunches?

Ik maakte gisteren fattoush met feta en geroosterde zoete aardappel, ook echt een aanrader. Straks maak ik een noedelsoep met tofu en paksoi.
Spoilers!
  woensdag 17 januari 2024 @ 13:07:36 #89
478383 Tuindier
pi_212063690
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Lekker! Eet je dat de komende dagen ook of heb je verschillende lunches?

Ik maakte gisteren fattoush met feta en geroosterde zoete aardappel, ook echt een aanrader. Straks maak ik een noedelsoep met tofu en paksoi.
Ik heb de bakjes een beetje gevarieerd qua verhoudingen, en morgen neem ik andere dressing. We willen het lunch-voorbereiden weer wat oppakken om wat minder te verzanden in iedere keer boterhammen met hetzelfde beleg, en dit was de eerste keer. Mijn man houdt niet zo van salade, dus dezelfde basis voor hem in combinatie met wat meer gare groente is voor hem ook lunch.
  woensdag 17 januari 2024 @ 13:21:03 #90
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_212063949
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 11:14 schreef AnneX het volgende:
Mogguh…witte wereld. Hier wordt goed gestrooid. Om te beginnen op fietspaden.
Naar de auto op de parkeerplaats lopen is 100 meter glijden…

@:Faithy dat begin van een ‘van ombouw’ verhaal kan ik mij nog voor de geest halen.
Straks even door je site scrollen. Denk dat ik er wel tijd voor heb vandaag thuis.

En wat eet en kook je zoal daar? Geen hutspot en boerenkool, vermoed ik. :Y)
Vis?
Eigenlijk dezelfde 'wereldkeuken' dingen als normaal/voorheen! Mogen wel graag naar de visrestaurants hier op de boulevard gaan, zo nu en dan, en de half-jaarlijkse Francesinha natuurlijk.

en ja, we hebben een bus omgebouwd! Helaas konden we die niet meenemen naar Portugal omdat ze nogal streng zijn op het invoeren hier en ondanks dat alles veilig en goed was was het te 'onofficieel' om 'm dan op PT kenteken te krijgen :'(

maar we gaan er wrsch wel weer een ombouwen!
Doei.
  woensdag 17 januari 2024 @ 13:36:21 #91
175489 Candaasje
pi_212064190
Ik kreeg net een reep Hands off chocolade van mijn neurologie (niet neurotische :') dank autocorrect ) collega’s O+

Gewoon omdat ze wat lekkers wilden halen, speciaal voor mij ook wat veganistisch gehaald en naar het rete saaie telefoonhok gebracht waar ik (door ziekte collega en weinig meer te doen op de neurologie) de middag slijt.
  woensdag 17 januari 2024 @ 13:56:24 #92
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212064448
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:07 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ik heb de bakjes een beetje gevarieerd qua verhoudingen, en morgen neem ik andere dressing. We willen het lunch-voorbereiden weer wat oppakken om wat minder te verzanden in iedere keer boterhammen met hetzelfde beleg, en dit was de eerste keer. Mijn man houdt niet zo van salade, dus dezelfde basis voor hem in combinatie met wat meer gare groente is voor hem ook lunch.
Dat soort lunches zijn echt ideaal. Goede manier ook om extra groenten en eiwitten binnen te krijgen.

Francesinha :9~

Hands of my Chocolate :9

Honger.
Spoilers!
  woensdag 17 januari 2024 @ 14:08:01 #93
175489 Candaasje
pi_212064606
Ik had gewoon bammetjes :{ (we hadden ook nog wel heerlijke soep staan, maar ik vertrouw de deksels nooit en er zit kurkuma in….)

Dat gezegd hebbende, andere collega kwam net een zakje chips brengen. Ik ga vaker achter die telefoon zitten :D
  woensdag 17 januari 2024 @ 14:11:41 #94
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_212064649
Zo, net @Tele6 uitgezwaaid. Zij kwam (echte) Limburgse vlaaien eten (en in het buurdorp de fiets een beurt geven).

Wat jammer van de bus @Faithy Een kennis van mij is bezig een bus te verbouwen om samen met zijn vrouw te gaan rondreizen en op te treden/helpen/werken

Nu de eerst portie erwtensoep maken, eind van de middag de tweede
  woensdag 17 januari 2024 @ 14:25:56 #95
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_212064804
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 14:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat jammer van de bus @Faithy Een kennis van mij is bezig een bus te verbouwen om samen met zijn vrouw te gaan rondreizen en op te treden/helpen/werken
Ja, dat was echt balen. We hebben er maar 2 grote reizen mee kunnen doen. We hadden niet verwacht zo snel al te emigreren, maar toen m'n man een baan kreeg met de mogelijkheid te verhuizen en ik op dat moment ook zoekende ging was de bus een 'klein' offer... We bekijken het maar zo: er waren wat verbeterpunten die we achteraf gemaakt zouden hebben, dus die kunnen we dan in de nieuwe bus op den duur toepassen. Net te laag geplaatst raam bijvoorbeeld! :D
Doei.
  woensdag 17 januari 2024 @ 14:34:41 #96
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_212064905
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 14:25 schreef Faithy het volgende:

[..]
Ja, dat was echt balen. We hebben er maar 2 grote reizen mee kunnen doen. We hadden niet verwacht zo snel al te emigreren, maar toen m'n man een baan kreeg met de mogelijkheid te verhuizen en ik op dat moment ook zoekende ging was de bus een 'klein' offer... We bekijken het maar zo: er waren wat verbeterpunten die we achteraf gemaakt zouden hebben, dus die kunnen we dan in de nieuwe bus op den duur toepassen. Net te laag geplaatst raam bijvoorbeeld! :D
Ja, dan kan je m helemaal perfect maken.
  woensdag 17 januari 2024 @ 14:38:48 #97
478383 Tuindier
pi_212064967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat soort lunches zijn echt ideaal. Goede manier ook om extra groenten en eiwitten binnen te krijgen.

Jep, met name voor nog een paar weken op kantoor, waar ik de lunch behoorlijk zat ben.
  woensdag 17 januari 2024 @ 14:59:11 #98
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212065266
Er is hier een tijdje geleden een recept voor hachee geplaatst. Is er iemand die nog weet welke het was?
Spoilers!
  woensdag 17 januari 2024 @ 15:00:41 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212065301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 14:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is hier een tijdje geleden een recept voor hachee geplaatst. Is er iemand die nog weet welke het was?
Nee, wel interessant aangezien ik het nog weleens maak.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 17 januari 2024 @ 15:02:27 #100
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_212065341
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 15:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nee, wel interessant aangezien ik het nog weleens maak.
Ik vind er dus geen zak aan maar J wel en ik wil het nog wel eens een keer proberen. Voor de liefde enzo.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')