SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ben je uitgegleden?quote:
Mogguh.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:59 schreef Karzai het volgende:
@:borisz zou jij misschien mijn quote op het filmpje van @:vlinder89 nog weg kunnen halen?
komt eraan moet me nog even haasten om op tijd op het werk te zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mogguh.
Vandaag mis ik een digitaal Loesje 😢
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:59 schreef Karzai het volgende:
@:borisz zou jij misschien mijn quote op het filmpje van @:vlinder89 nog weg kunnen halen?
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind t superlief van jullieDan herhalen we het gewoon nog eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met jouw denkproces over je werk, trouwens? Over wat je wil en belangrijk vindt etc? Begin je al beetje idee te krijgen waar je naar op zoek wil?quote:
Zit er niet een standaardmaterialen bibliotheek in je tekentool die die hint al wat eerder geeft?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:31 schreef derLudolf het volgende:
Oeps, dat schroeven die je in je nieuw ontwerpen machine hebt gebruikt die ¤430 kosten voor 25 stuks
Nope, deze stond er gewoon al in. Maar ja, er past ook niets anders.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zit er niet een standaardmaterialen bibliotheek in je tekentool die die hint al wat eerder geeft?
Eentje ligt nog in bed. De ander is wel naar school. Daar was de verwarming stuk en kregen we net een berichtje dat hij gemaakt is. Anders moesten we de kinderen weer komen ophalen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
Zijn je kinderen alweer opgeknapt?
Haha, ik had toen g in het zkh lag ineens de ab naast MIJ liggenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:18 schreef AnneX het volgende:
Geïrriteerde mnX gisteravond. Al weken reageert de tv nauwelijks op de ab.
Dat ligt aan het modem, de tv of aan mij. ( de ab ligt naast mij 😎)
Het communiceert niet 😇
Ha, mijn voorstel om de ab batterijen te vervangen. “Dat is het niet”
En…en…en…het werkt feilloos
Nou ik snap je frustratie heel goed.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Ja, ik ben er echt zo klaar mee. Ik heb er al zo ontiegelijk veel tijd in zitten die ik echt aan honderd nuttigere en leukere dingen had kunnen steken. Beslis gewoon, wel of niet doorzetten, en blijf daarbij, ipv keer op keer mensen werk bezorgen en dan toch niet en dan erna toch weer wel.
*Adem in, adem uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |