nu hoop ik dat een volgende bewoner LUCILE heet🤣🤣quote:Op maandag 15 januari 2024 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
Tom doet me een beetje denken aan Negan ( the walking dead), geen idee hoe ik daarbij kom maar dat vind ik ook een snoepje
Ja ik mis ook wel types als Theo en Kitty.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jammer dat zo'n type er nu niet zit
sowieso niet gereekstquote:Op maandag 15 januari 2024 22:58 schreef greysbones het volgende:
@:Dotteke of @:Gert er gaat iets mis
dat ligt eraan waar je bed staatquote:Op maandag 15 januari 2024 22:59 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik slaap in mijn bed. Telt dat ook?🤣🤣😉
Thuis😉quote:Op maandag 15 januari 2024 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ligt eraan waar je bed staat
Vroeg ik me ook al af. Nog geen meerwaardequote:Op maandag 15 januari 2024 23:00 schreef tassie127 het volgende:
Wat is de bedoeling van die bolspiegels overal?
Opdracht van de 2 bewoners in de geheime kamer geloof ik.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:00 schreef tassie127 het volgende:
Wat is de bedoeling van die bolspiegels overal?
in de mirror room kregen ze die opdrachtquote:Op maandag 15 januari 2024 23:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Nog geen meerwaarde
Ah oké dank je!quote:Op maandag 15 januari 2024 23:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Opdracht van de 2 bewoners in de geheime kamer geloof ik.
Moesten die spiegels in het huis smokkelen.
quote:Op maandag 15 januari 2024 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet nog even fine-tunen, maar hier komen uur-filmpjes te staan ....![]()
https://www.asuswebstorag(...)C1EB74BF9D6F61309C34
bedoel je die van de hit Wat hebben wij te klagen!?quote:Op maandag 15 januari 2024 23:05 schreef kater1 het volgende:
Heb nu al zo'n hekel aan Rob 2.0 (lenie)
Dacht ff dat het 'n aangespoelde zeehond was met die "bontjas"quote:Op maandag 15 januari 2024 23:05 schreef Was-beer het volgende:
Kijk die maffiabaas zitten met zijn bontje
quote:Op maandag 15 januari 2024 23:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat het 'n aangespoelde zeehond was met die "bontjas"
hij mag ook gewoon naar huisquote:Op maandag 15 januari 2024 23:07 schreef BB-King het volgende:
Lenie moet opgepakt worden door de modepolitie naar mijn mening.
@Nattekat is nog wakker.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:05 schreef greysbones het volgende:
@:Pharkus
@:Sked
@:Murp
@:Lavenderr
@:Deisyy
helpppp
ow die kan ook wel reeksenquote:Op maandag 15 januari 2024 23:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
@:Nattekat is nog wakker.![]()
Alleen geen mod hier
seabertquote:Op maandag 15 januari 2024 23:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat het 'n aangespoelde zeehond was met die "bontjas"
Lenie doet een robje klagen klagen en nog eens klagen over zijn medebewonersquote:Op maandag 15 januari 2024 23:10 schreef greysbones het volgende:
Lenie is al lekker aan het roddelen
we hebben 3 cossen omdat ze niet gereekst zijn kan iedereen een nieuw topic aanmaken op elk momentquote:
Alle mods zijn slapen maar de cos is niet gereekstquote:
Same, maar relletjes zijn leuk.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan reeksen. Maar niet mijn forum
slaap welquote:Op maandag 15 januari 2024 23:11 schreef GayGuy het volgende:
Ik ga mijn luitjes sluiten. Wekkertje weer om 0500 uur
Gewoon 3quote:Op maandag 15 januari 2024 23:10 schreef bpi het volgende:
[..]
Kan je de andere cossen sluiten. Er zijn er 3 geopend.
Thanks, gefixt.quote:
hij schijnt weg te zijnquote:
whyquote:Op maandag 15 januari 2024 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Nou, veel plezier ermee, ik zie Dotteke morgen wel pislink in mijn dm verschijnen
Zou me niet verbazenquote:Op maandag 15 januari 2024 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Nou, veel plezier ermee, ik zie Dotteke morgen wel pislink in mijn dm verschijnen
Is dat die knul zonder partner en een kistje die een duo mocht nomineren?quote:
dit zal ook wel niet live zijn danquote:Op maandag 15 januari 2024 23:14 schreef marky het volgende:
Ja zeg het is al over 11 en ze liggen nog niet op bed...
quote:Op maandag 15 januari 2024 23:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mijn topic weg? Geen goed begin van de COS![]()
Niet vluchten en een avond e/o nachtmod is dus niet verkeerd (of reserve mod)quote:
thnxquote:
En volgens mij in de keuken? Of er dichtbij..quote:Op maandag 15 januari 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
ja joh om kwart over 11 even jenagels doen
Ze heeft wel een beetje een eendensnavelquote:Op maandag 15 januari 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
ja joh om kwart over 11 even jenagels doen
quote:Op maandag 15 januari 2024 23:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En volgens mij in de keuken? Of er dichtbij..
dat wil Lenie niet hebben...
LENIEEEE
beetjequote:Op maandag 15 januari 2024 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een eendensnavel![]()
Ik zie er 1 en die doet hetquote:Op maandag 15 januari 2024 23:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lukt het met die opnames, sommige users zien ze niet helaas ....
ik denk echt dat die nog gedonder gaat geven, nu ziet het althans nog pais en vree uit, we shall seequote:Op maandag 15 januari 2024 23:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En volgens mij in de keuken? Of er dichtbij..
dat wil Lenie niet hebben...
LENIEEEE
beetje ?? katrien duck is al een actie begonnenquote:Op maandag 15 januari 2024 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje een eendensnavel![]()
Het werkt, ik zie hem.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lukt het met die opnames, sommige users zien ze niet helaas ....
Mooi, ja eentje pas online, ik denk dat ik die map gewoon open zet danquote:
Waar moet ik kijken? Liep allemaal beetje door elkaar netquote:Op maandag 15 januari 2024 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, ja eentje pas online, ik denk dat ik die map gewoon open zet dan
kan iedereen lekker zelf struinen en hoef ik niet meer aan te kondigen ...
de groep is op stream 2quote:Op maandag 15 januari 2024 23:20 schreef Lpracing het volgende:
Waarom iemand in beeld brengen die haar nagels doet ipv de groep? 😓
Stream 2, die zitten buiten. Sneeuwt daar niet zo te zien, hier ligt al een witte laagquote:Op maandag 15 januari 2024 23:20 schreef Lpracing het volgende:
Waarom iemand in beeld brengen die haar nagels doet ipv de groep? 😓
quote:Op maandag 15 januari 2024 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij mag ook gewoon naar het huis op wielen![]()
Het duo is genomineerd waarschijnlijk door Basri die denk ik in de spiegelkamer zitquote:Op maandag 15 januari 2024 23:23 schreef mijntjexx het volgende:
TOm is dus genomineerd, Lenie benoemd het net
Samen met Sonja dus want duo.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:23 schreef mijntjexx het volgende:
TOm is dus genomineerd, Lenie benoemd het net
och ze hebben het zo leuk en gezelligquote:Op maandag 15 januari 2024 23:24 schreef happyme28 het volgende:
Wel heel gemoedelijk allemaal zo 😐 Veel te lief voor elkaar 🤔
Nog te vroeg om te zeggen. Rustiger dan de groep van vorig seizoen, meteen mee gestopt (ook vanwege EJVJL)quote:
Die heb ik als Vlaming jammer genoeg niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Stream 2, die zitten buiten. Sneeuwt daar niet zo te zien, hier ligt al een witte laag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk dat zelfs scooter beter kan zingen 🤣quote:Op maandag 15 januari 2024 23:28 schreef Snoozey het volgende:
op afstand denk ik steeds scooter te zien. hiyeahyeahyeah
Minimaal 3 volgens mij. Zaterdagochtend zijn de bewoners bekend gemaakt, dus gok dat ze er vrijdagavond in gegaan zijn, het was buiten al donker.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:27 schreef spapaars het volgende:
Die 2 moeten er nu al een aantal dagen in die spiegelkamer zitten.
Als ik het goed heb gelezenquote:Op maandag 15 januari 2024 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Minimaal 3 volgens mij. Zaterdagochtend zijn de bewoners bekend gemaakt, dus gok dat ze er vrijdagavond in gegaan zijn, het was buiten al donker.
Kijken bij live, daar staat het bij op videolandquote:Op maandag 15 januari 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
200 of 300 nederlandse zender ook
viaplay,videoland maar bb vind ik niet
ja klopt, slecht en ook dat we de spiegelkamer niet zienquote:Op maandag 15 januari 2024 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het blijft jammer, dat we wederom een aantal dagen streams missen ...
ja vind ik ook heel erg jammer, was erg leuk om te toen live te zien dat ze er in gingen, 2 jaar terug volgens mijquote:Op maandag 15 januari 2024 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het blijft jammer, dat we wederom een aantal dagen streams missen ...
Heb je Alice al gezien? Naomi 2quote:Op maandag 15 januari 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
200 of 300 nederlandse zender ook
viaplay,videoland maar bb vind ik niet
ik bedoel videoland opquote:Op maandag 15 januari 2024 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kijken bij live, daar staat het bij op videoland
Tom randy Ariana en Dannyquote:Op maandag 15 januari 2024 23:40 schreef ledn81 het volgende:
zijn er 2 nieuwe bijgekomen al inmiddels? Sorry hoor spuit 11 komt net binnen vallen![]()
en lees overal allemaal andere namen ook in streamverslagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |