Wat nou als hij de opdracht in het huis krijgt om op maandag rode kool te eten, wat een dilemmaquote:Op maandag 15 januari 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
Geen rode kool op maandag zegt Leniewat is dat voor onzin
Hey Lonnekequote:Op maandag 15 januari 2024 21:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
Iedere week op maandag krijgen ze nu rode kool
nog nooit gezien hahaquote:Op maandag 15 januari 2024 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. ze rijden er regelmatig in rond hoor.
rode kool op maandag betekend ruzie dacht ik @gerrie ma ja toch?quote:Op maandag 15 januari 2024 21:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat nou als hij de opdracht in het huis krijgt om op maandag rode kool te eten, wat een dilemma
die heeft haar haren goed plat langs de kopquote:
Ja, iedereen moet dus zijn regels volgen. Kom op, zeg het bb huis is geen huis op wieltjes.quote:
er zijn al 2 topics hoor voor beidequote:Op maandag 15 januari 2024 21:08 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Tv/videoland kijkers in 1 topic is niet te doen.
en wat denk je van de rest van de week danquote:Op maandag 15 januari 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
rode kool op maandag betekend ruzie dacht ik @:gerrie ma ja toch?
sloeg ook nergens opquote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Die telefoons inleveren komt ook niet meer terug
kwarkquote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
en wat denk je van de rest van de week dan
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee maar dat is iets van vroeger mijn ma deed het ook niet is net zoiets als woensdag gehakt dagquote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
en wat denk je van de rest van de week dan
Mocht hij zn koffer meenemen? Anders kan ie daar in gaan zitten en bepalen..quote:Op maandag 15 januari 2024 21:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet dus zijn regels volgen. Kom op, zeg het bb huis is geen huis op wieltjes.
ja mijn ouders deden het ook nooit haha goed onthouden gelukkigquote:
Ja klopt geen rode kool op maandagquote:Op maandag 15 januari 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee maar dat is iets van vroeger mijn ma deed het ook niet is net zoiets als woensdag gehakt dag
krijgen we weer een K3 maar dan van blondjesquote:
die komt nog denk ik, die baardmansquote:Op maandag 15 januari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
Sporty-ken missen we nog. Zal die door die geheime deur moeten naar die huilstruik??
Huilstruikquote:Op maandag 15 januari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
Sporty-ken missen we nog. Zal die door die geheime deur moeten naar die huilstruik??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |