Wat nou als hij de opdracht in het huis krijgt om op maandag rode kool te eten, wat een dilemmaquote:Op maandag 15 januari 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
Geen rode kool op maandag zegt Leniewat is dat voor onzin
Hey Lonnekequote:Op maandag 15 januari 2024 21:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
Iedere week op maandag krijgen ze nu rode kool
nog nooit gezien hahaquote:Op maandag 15 januari 2024 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. ze rijden er regelmatig in rond hoor.
rode kool op maandag betekend ruzie dacht ik @gerrie ma ja toch?quote:Op maandag 15 januari 2024 21:08 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wat nou als hij de opdracht in het huis krijgt om op maandag rode kool te eten, wat een dilemma
die heeft haar haren goed plat langs de kopquote:
Ja, iedereen moet dus zijn regels volgen. Kom op, zeg het bb huis is geen huis op wieltjes.quote:
er zijn al 2 topics hoor voor beidequote:Op maandag 15 januari 2024 21:08 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Tv/videoland kijkers in 1 topic is niet te doen.
en wat denk je van de rest van de week danquote:Op maandag 15 januari 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
rode kool op maandag betekend ruzie dacht ik @:gerrie ma ja toch?
sloeg ook nergens opquote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Die telefoons inleveren komt ook niet meer terug
kwarkquote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
en wat denk je van de rest van de week dan
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee maar dat is iets van vroeger mijn ma deed het ook niet is net zoiets als woensdag gehakt dagquote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
en wat denk je van de rest van de week dan
Mocht hij zn koffer meenemen? Anders kan ie daar in gaan zitten en bepalen..quote:Op maandag 15 januari 2024 21:11 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja, iedereen moet dus zijn regels volgen. Kom op, zeg het bb huis is geen huis op wieltjes.
ja mijn ouders deden het ook nooit haha goed onthouden gelukkigquote:
Ja klopt geen rode kool op maandagquote:Op maandag 15 januari 2024 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee maar dat is iets van vroeger mijn ma deed het ook niet is net zoiets als woensdag gehakt dag
krijgen we weer een K3 maar dan van blondjesquote:
die komt nog denk ik, die baardmansquote:Op maandag 15 januari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
Sporty-ken missen we nog. Zal die door die geheime deur moeten naar die huilstruik??
Huilstruikquote:Op maandag 15 januari 2024 21:15 schreef Ireth het volgende:
Sporty-ken missen we nog. Zal die door die geheime deur moeten naar die huilstruik??
Cesar Zuiderwijkquote:Op maandag 15 januari 2024 21:15 schreef mijntjexx het volgende:
Lenie heeft iets weg van Peter R de vries
babyfacequote:Op maandag 15 januari 2024 21:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ziet er zo in het echt wel oke uit
te kleinquote:Op maandag 15 januari 2024 21:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ziet er zo in het echt wel oke uit
bedoelde de betekenis checken hahhaquote:Op maandag 15 januari 2024 21:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja klopt geen rode kool op maandag
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
We zitten nu alweer op hetzelfde niveau![]()
Geen telefoon, wel sos voor 3 maandenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
Yuri van Gelder is ook van de partij
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
duo's worden gekoppeld volgens mijn als mensen zonder kleur aan iemand met een kleur denk ik
Ik zag ook geen wc of douche?quote:
ik vind tom lief genoeg met of zonder kofferquote:Op maandag 15 januari 2024 21:28 schreef HappyCharly het volgende:
wel lief, Karen heeft de koffer van Alice
ik zat in de verkeerde chatquote:Op maandag 15 januari 2024 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind tom lief genoeg met of zonder koffer
Ja, ik doe de COS net openquote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:33 schreef tasebi het volgende:
da meende niet dat ze al aan t weerwolf spel beginnen
Het had gekuntquote:Op maandag 15 januari 2024 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat je het bewust deed
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:42 schreef greysbones het volgende:
zzp-er in de telemarketing??
sekslijn???
Zij was toch de "media content creator" of zoiets?quote:Op maandag 15 januari 2024 21:42 schreef greysbones het volgende:
zzp-er in de telemarketing??
sekslijn???
Maar wat voor content dat is de vraagquote:Op maandag 15 januari 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zij was toch de "media content creator" of zoiets?
ze zij net zzp=erquote:Op maandag 15 januari 2024 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zij was toch de "media content creator" of zoiets?
Dat vind ik wel wat voor tyron of Delano...quote:Op maandag 15 januari 2024 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan missen we nog een lego euhhh leroy
Tom kan daar wel voor doorquote:Op maandag 15 januari 2024 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan missen we nog een lego euhhh leroy
Wat een gezag dwingt dat af hè.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:51 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Gelijk die cheque van een ton … kortste big brother ooit..
die doet een jeffquote:Op maandag 15 januari 2024 21:53 schreef Ireth het volgende:
Lenie in zijn bontjassie van de Beverwijkse Bazaar
ik had het voospeldquote:Op maandag 15 januari 2024 21:33 schreef tasebi het volgende:
da meende niet dat ze al aan t weerwolf spel beginnen
ik ook niet, volg ook alleen de tv uitzendingen (net als vorig jaar)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:25 schreef wolffie het volgende:
Hoever lopen ze voor op de tv, want ik kijk geen streams.
Lekker dank je 😘quote:
quote:
nee die spiegelkamer grenst aan de woonkamer en is gedeelte van vorig jaar de gameroomquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:45 schreef spapaars het volgende:
Denk dat die spiegelkamer in het Endemol gebouw naast het huis is, anders zouden ze die stem ook horen in dat huis.
Ja er werd even goed ingezoomd op haar billenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:50 schreef superniger het volgende:
Goede billen heeft ze.
Jammer dat er poep uitkomt.
Joh, da's er netjes tússen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:50 schreef superniger het volgende:
Goede billen heeft ze.
Jammer dat er poep uitkomt.
Zijn de zenuwen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:00 schreef Gellarboy het volgende:
Ik heb nog nooit een stotteraar zou weinig horen stotteren als Ariane. 🙃
Ariana bedoel jequote:
Beetje wel ja. Maar hé: daar zit je ineens, in een TV-show met andere wannabe BN/BB'ers. En dan word je steeds treuriger, en begin je te hunkeren naar een knuf van een zus, broer of vriend. Maar ja, dát kan nu niet hè.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja zij, wat een zeikwijf is dat
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:02 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Maar wel in de preview laten zien dat ze terug is in de spiegelkamer..
Ik haar duogenoot met haar kinderpyama en fluormuts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.qua die envelop, hmmm meevaller voor Danny vind ik dat dat iets positiefs was, maar volgende keer hoop ik voor hem dat hij ietsjes meer overlegt met Tyron
dat eten, ik kreeg al een droge strot bij het zien van die grote schep zout op die kip
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Ik doe meequote:
Maken we het gewoon gezellig, in alle rust.quote:
Ja, het is weer erg rustig, de meeste kijken het op videoland, daar heb je geen reclame tusen doorquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maken we het gewoon gezellig, in alle rust.
Ah.. oké!quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is weer erg rustig, de meeste kijken het op videoland, daar heb je geen reclame tusen door
Ja ik snap RTL dit doet, op videoland begint het ook om 20.30 uurquote:
Tikkie wel ja. Dat spel duurde erg lang. Maar je leert ze wel een beetje beter kennen..quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Vind het een beetje een saaie uitzending..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |