Lief tochquote:Op maandag 15 januari 2024 20:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
En ook haar opa en oma zijn in de studio
Jij zegt het, ik dacht hetquote:Op maandag 15 januari 2024 20:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Mss heeft hij nog ongelukjes 🤪
Dat is zeker waar, je kan er maar verlegen om zittenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:50 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Beter te veel dan te weinig zeg maar
Dat dus! We gaan veel van dat tweede huis zien op tv, maar op de streams?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:54 schreef BubblySnowflake het volgende:
Tweede huis = 1 geheime kamer🙈😓 Beetje jammer
Die is af.quote:
Dat weet niemandquote:Op maandag 15 januari 2024 20:59 schreef Schakeltopia het volgende:
wat is er mis met rode kool op maandag?
quote:
Nope, ik zou expressie 2 verschillende schoenen dragenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:05 schreef Mazikeen het volgende:
hadden jullie je schoenen uitgedaan omdat 1 iemand dat wil?
Ik doe meestal mijn schoenen uit thuis en slippers of pantoffels aan. Dus zou t niet zo erg vinden.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:05 schreef Mazikeen het volgende:
hadden jullie je schoenen uitgedaan omdat 1 iemand dat wil?
Leuk dat je er weer bent.quote:
ik ookquote:Op maandag 15 januari 2024 21:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Nope, ik zou expressie 2 verschillende schoenen dragen
Ze hebben geen koffersquote:Op maandag 15 januari 2024 21:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik doe meestal mijn schoenen uit thuis en slippers of pantoffels aan. Dus zou t niet zo erg vinden.
Op sokken kan ookquote:Op maandag 15 januari 2024 21:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik ook
[..]
Ze hebben geen koffers
Als dat geen .... gaat worden.quote:
De mirror room he. Daar mag t welquote:Op maandag 15 januari 2024 21:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
En gelijk mét schoenen aan het huis in!
quote:
Komt Suzi ook posten?quote:
5 nieuwe bewonersquote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef Lovely het volgende:
Hoe ver zijn jullie met de uitzending op VL?
Bijna klaar.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef Lovely het volgende:
iets met bb vakantie die nog niet opgeheven is geloof ik, dus ik ben er bang voorquote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
iets met bb vakantie die nog niet opgeheven is geloof ik, dus ik ben er bang voor
nu op 41quote:Op maandag 15 januari 2024 21:12 schreef Lovely het volgende:
Tomquote:
Helloquote:
Duurt dat kaart lezen wel langerquote:Op maandag 15 januari 2024 21:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Arianna stottertEn leest kaarten
Ze weet misschien al wie gaat winnenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Arianna stottertEn leest kaarten
Oeeee spannendquote:Op maandag 15 januari 2024 21:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze weet misschien al wie gaat winnen
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Zo fout dit.quote:
Gen verbrander🤣quote:Op maandag 15 januari 2024 21:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:21 schreef GayGuy het volgende:
Heet begint spannend, maar om 10 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:21 schreef GayGuy het volgende:
Heet begint spannend, maar om 10 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mooi blont momentquote:Op maandag 15 januari 2024 21:26 schreef Schakeltopia het volgende:
haha stottere heb jij dat van jezelf...
wie zegt dat en is dat op streams?quote:
Zo valt het me best mee.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Ze pakken dus gelijk door met 5 nieuwe erbij.
beter welquote:Op maandag 15 januari 2024 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Ze pakken dus gelijk door met 5 nieuwe erbij.
Gaat pas open als de stream begint.quote:
Die donkere damequote:Op maandag 15 januari 2024 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie zegt dat en is dat op streams?
Waarom mario? Lucht je hard eens bij tante Maziquote:Op maandag 15 januari 2024 21:29 schreef mario390 het volgende:
julie zijn toch komplett
an het doordraaien
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wat het URL is om je aan te melden om ook te kunnen stemmen, net als vorig jaar? Zo'n QR code is zo omslachtig. Dat is toch gewoon het account van RTL?
Allemaal besmet met het "Gekke-BB-virus"quote:Op maandag 15 januari 2024 21:29 schreef mario390 het volgende:
julie zijn toch komplett
an het doordraaien
Dat is hem, dank!quote:Op maandag 15 januari 2024 21:30 schreef Lillibet het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Cos komt er zo aanquote:Op maandag 15 januari 2024 21:31 schreef rinardo het volgende:
dus geen cos, ik mag dus hier niet mee praten omdat ik videoland online kijk, en in die andere niet omdat die tv met reclame kijken, ik kan dus nergens mee praten
yes, gewoon via je rtl accountquote:Op maandag 15 januari 2024 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Is het al bekend wat het URL is om je aan te melden om ook te kunnen stemmen, net als vorig jaar? Zo'n QR code is zo omslachtig. Dat is toch gewoon het account van RTL?
Heer DGK in tha house.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, volgens mij hebben we streams ....
Arme Bassiquote:Op maandag 15 januari 2024 21:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Bassi krijgt een kistje ipv een partner
gebeurt niks op de streams nuquote:
Die is er al, alleen nog op slotquote:Op maandag 15 januari 2024 21:31 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik niks. maar er werd net gevraagd om een topic, cos
Dit is toch verschrikkelijk.....inplaats ze zich een beetje per persoon voor gaan stellen. Of zitten ze daar al veel langer.quote:
Nee hoor is al openquote:
ja geen idee hahaquote:Op maandag 15 januari 2024 21:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch verschrikkelijk.....inplaats ze zich een beetje per persoon voor gaan stellen. Of zitten ze daar al veel langer.
zeuven schermen jonguhquote:Op maandag 15 januari 2024 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
niet 6 schermen hebben voor bigbrother
quote:
Oh streams gingen toch om kwart voor 10 aanquote:
toch nietquote:Op maandag 15 januari 2024 21:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Oh streams gingen toch om kwart voor 10 aan
Ligt er aan wat je wil doenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:41 schreef Snoozey het volgende:
zitten jullie ook in andere topics dan?
Ze zijn er eerderquote:Op maandag 15 januari 2024 21:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Werd gezegd, maar ze waren al eerder aan.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
[..]
Big brother klokt loopt voor hahaquote:Op maandag 15 januari 2024 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werd gezegd, maar ze waren al eerder aan.
Stuk of 8quote:Op maandag 15 januari 2024 21:41 schreef Snoozey het volgende:
zitten jullie ook in andere topics dan?
wat praat je zo en onzin?quote:Op maandag 15 januari 2024 22:19 schreef Mazikeen het volgende:
Dit is de liefde van @:mario390 toch?
[ afbeelding ]
dit is die met die fitness kont toch?quote:Op maandag 15 januari 2024 22:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat praat je zo en onzin?
ik heb nog niet stream gekijkt
Misschien ff geduld... vorig jaar zag ik ze plotseling verschijnen ... onder filmsquote:Op maandag 15 januari 2024 23:26 schreef mario390 het volgende:
npo3 de heeft 3 kinderen de blonde
200 of 300 nederlandse zender ook
viaplay,videoland maar bb vind ik niet
Als je het gelooft, dan brengt het inderdaad ongeluk.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit de aflevering te kijken
Spiegel breken brengt ongeluk
Dat doe je toch niet....
‘Scherven brengen geluk’, kan ook de gedachte zijn geweestquote:Op maandag 15 januari 2024 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat doe je toch niet....
Het is toch een 'challenge'?quote:Op maandag 15 januari 2024 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat doe je toch niet....
Wat heb je dan, de griep?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel over de riool
maar ik ben ziek
Daar wordt je toch niet verkouden van.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:01 schreef mario390 het volgende:
hoop niet maar verkoud
was zaterdag zuipen en dann
thuis heb ik me zonder hose
slapen gelegd
Kan je ook hier kwijt ... chufi in RLS / Big Brother International # 4 Real Life Soeps en BBs van overalquote:
weet je dat de in argentinie somsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan je ook hier kwijt ... chufi in RLS / Big Brother International # 4 Real Life Soeps en BBs van overal
Zou kunnen, maar ik zie het nooitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je dat de in argentinie soms
nackt duschen?
🤣quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:26 schreef B00STER het volgende:
Als ik Tyron zie, dan denk ik automatisch aan Bruno Mars...
Klopt, al heb ik al me vermaakt in de COSquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
Zo tijd voor een bakkie![]()
Weinig te doen op de streams vinden jullie niet?
Ik heb de OPfoto uitgeprint en naast de laptop liggen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, al heb ik al me vermaakt in de COS
Ik heb dit jaar een beetje moeite met de namen, maar goed bij De Bongenoten ken ik ze ook nog niet allemaal(ik onthoud allerlei details over mensen, maar namen vind ik zo moeilijk
)
Dat gaat me net een stap te ver.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de OPfoto uitgeprint en naast de laptop liggen?
Dat kan ook, ik vind het vervelend om steeds terug naar de OP te gaanquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat gaat me net een stap te ver.
Ik kijk zo nu dan op de OP en anders omschrijvingen
Sowieso van een stilstaand beeld naar een bewegend beeld gezichten herkennen vind ik extreem moeilijk als ik de mensen niet goed ken (hoort bij mijn ziektes, gewoon oefenen en op den duur lukt het wel)
Ja snap ikquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik vind het vervelend om steeds terug naar de OP te gaan
Ik leerder eerder de namen wel snel omdat ik SV schreef. Maar dat doe ik nu niet dus duurt het wat langer voor ik ze herken
O wat leuk, hier geen sneeuw helaas. Woon jij in het zuiden?quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ikIk ben gewoon lui
Het sneeuwt hier en de straat is een ijsbaan... Dat geeft wel interessante beelden van mensen en zwaartekracht
Noordenquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat leuk, hier geen sneeuw helaas. Woon jij in het zuiden?
O de gevallen sneeuw van gisteren was hier gisteren al weg. Kan niet zien of het glad is buiten maar denk het nietquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Noorden
Het is maar een heel klein beetje miezerig
En de gevallen sneeuw van eerder is in ijs verandert. Het vriest hier
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:26 schreef FBtje het volgende:
Wat een verademing om na een kippenhok vol met vrouwen naar mannenstemmen te kunnen luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |