quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ha, met zo’n jurk en dan met je handen op je gebogen knieën mee play-backen.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:53 schreef Bugno3 het volgende: “Stoer” Luistert Davina Michelle, Anouk en P!nk. Of sprookjesmetal.
Morticia met dit vergelijken, rot op joh.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net dat juffie van de Adams family
Deense doggen hontenquote:
Rot zelf op johquote:Op maandag 15 januari 2024 19:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Morticia met dit vergelijken, rot op joh.
Staat die aflevering nog online? (Welk seizoen is het?) Ik ben wel benieuwd naar de context.quote:
Hardop gelachenquote:
Toen keek ik nog niet in ieder gevalquote:Op maandag 15 januari 2024 19:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat die aflevering nog online? (Welk seizoen is het?) Ik ben wel benieuwd naar de context.
En zo komt iedereen op zn pootjes terecht.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Toen hij zijn slachtoffers begroef ontdekte hij dat ie tuinieren leuk vond.
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Great catchquote:Op maandag 15 januari 2024 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Laaggeletterd, debieltje, crimineeltje. Lekker man, daar kan je mee thuiskomen.
Als je leven zo start als kind kun je er weinig aan doenquote:Op maandag 15 januari 2024 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Laaggeletterd, debieltje, crimineeltje. Lekker man, daar kan je mee thuiskomen.
#Doesliefquote:Op maandag 15 januari 2024 19:58 schreef Gibson88 het volgende:
Hoe zie jij je toekomst ? : Ik riep hard op: NIET MET JOU !![]()
![]()
Het zou pas echt eng zijn als zijn nieuwe hobby koken is!quote:Op maandag 15 januari 2024 19:58 schreef NoCigar het volgende:
“Mijn vrienden noemen mij Hannibal!”quote:Op maandag 15 januari 2024 19:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zou pas echt eng zijn als zijn nieuwe hobby koken is!
Uiteraard.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Eet jij ook wel eens een andere keuken?
Meesten zullen zeggen: ''Wat een bijzondere naam''quote:Op maandag 15 januari 2024 19:59 schreef Joop_W het volgende:
[..]
“Mijn vrienden noemen mij Hannibal!”
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:56 schreef Haags het volgende:
Die vrouw is me een partijtje lelijk. Nondeju zeg.
Akkoord.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een ordinaire slet. Zou haar wel doen voor af en toe
Dit neem je terugquote:
Hier geilen de makers zo opquote:
Nu ineens is het een probleemquote:
Daar was het zeker nog Z O M E Rquote:
Laten we gewoon startenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:04 schreef RipCity het volgende:
Zouden we dronken worden als we shotje doen bij elke piano-instart?
Toen er volgens de boeren droogte wasquote:Op maandag 15 januari 2024 20:04 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Je zou zeggen: Wat was dat ook alweer?
Iets met metaalbewerking. Moest het ook opzoeken.quote:
quote:
Gewoon met je blote mannen klauwen soep kanen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:05 schreef Felagund het volgende:
Ik ben niet in die kringen opgevoed waar we besteken gebruiken.
Ik heb ook exen gehad met dezelfde naamquote:Op maandag 15 januari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijkt me toch apart als je nieuwe vriendin hetzelfde heet als je overleden vrouw
Ik heb wel exen die dezelfde bijnaam hadden.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Lijkt me toch apart als je nieuwe vriendin hetzelfde heet als je overleden vrouw
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten laten we maar zeggen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Tis maar een naam.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Op twee handen te tellen?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb wel exen die dezelfde bijnaam hadden.
Heks?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb wel exen die dezelfde bijnaam hadden.
Een gokje.quote:
Nee dat zie ik @Coco niet doenquote:
Wat is jouw favoriete thee?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
Wat zullen die 2 stinken. Roken en koffie
Maar ook echt he ?!quote:Op maandag 15 januari 2024 20:10 schreef DKUp het volgende:
Eet jij altijd met een vork?
Wat is dit nou weer![]()
Alleen Soep.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:10 schreef DKUp het volgende:
Eet jij altijd met een vork?
Wat is dit nou weer![]()
Ook in een restaurant?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik snij altijd eerst alles en dan alleen nog maar vork nodig
Bitterballenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Boerenkool en zuurkool
En dat is dan onze keuken
Klein en compact
Kan niet goed eten met linksquote:Op maandag 15 januari 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook in een restaurant?
Ik heb geleerd dat je zolang je eet, je ofwel een lepel vasthebt, ofwel mes en vork. Mes neerleggen pas als je klaar met eten bent.
Smerig idd, dat geef ik ze gelijkquote:Op maandag 15 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Boerenkool en zuurkool
En dat is dan onze keuken
Klein en compact
Mes en vork een driehoek maken rechtsonder op het bord. Nooit op het tafellaken.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook in een restaurant?
Ik heb geleerd dat je zolang je eet, je ofwel een lepel vasthebt, ofwel mes en vork. Mes neerleggen pas als je klaar met eten bent.
Die bereid jij zelf?quote:
Krijg daar altijd zo'n restjes gevoel bij. Alsof ze allemaal overgebleven halve sigaretten gaan oproken :/quote:
Hardop gelachen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Krijg daar altijd zo'n restjes gevoel bij. Alsof ze allemaal overgebleven halve sigaretten gaan oproken :/
Vandaag Inside ook nog.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:14 schreef RipCity het volgende:
Wat een lege gesprekken,.
En dan moet ik hierna nog Veronica Offside kijken ook
Ja, ik vind het ook heel raar om een gebruikt mes op het tafellaken te leggen.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Mes en vork een driehoek maken rechtsonder op het bord. Nooit op het tafellaken.
Renze en op1 is alleen leuk ter voorbereiding op je dood.quote:
Eerder een downer dan een upperquote:
Maar je mag het wel wegleggen even.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook heel raar om een gebruikt mes op het tafellaken te leggen.
Is normaal met uitgaan in sommige kringenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich goed topje, maar vind het soms wel een rare trend. Alsof ze vergeten is eits aan te trekken en alleen de lingerie aan heeft.
Maarja ik klaag niet.
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ons trakteren op een match op maandag, dat zou nog eens leuk zijn
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:15 schreef Felagund het volgende:
Ik heb nog de hoop dat Eminem en date nog iets wordt.
Ok boomer.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich goed topje, maar vind het soms wel een rare trend. Alsof ze vergeten is eits aan te trekken en alleen de lingerie aan heeft.
Maarja ik klaag niet.
Urk belde.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is normaal met uitgaan in sommige kringen
Ah ja, misschien was mn moeder bang voor vlekken op het tafellakenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:17 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar je mag het wel wegleggen even.
Padellen?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:19 schreef XSbig het volgende:
Tot woensdag, morgen ga ik de ultieme yuppen sport weer beoefenen.
Joejoeee
Mijn moederquote:Op maandag 15 januari 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, misschien was mn moeder bang voor vlekken op het tafellaken
Als het een knap blondje was, had niemand hier gezeurd.quote:
Ik ga eerder voor een bruintje.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het een knap blondje was, had niemand hier gezeurd.
Outfit is idd niks voor een restaurant. Iets voor in een club.
De relevantie hier is?quote:
We sturen haar volgende keer met een gesloten truitje.quote:
De meeste mensen kunnen dit maar een korte periode in hun leven dragen. Ze grijpt haar kans.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
Maarja ik klaag niet.
oh het is racismequote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft niks met leeftijd te maken.quote:
Maar je noemt haar kind.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft niks met leeftijd te maken.
Sotayoyo draagt dit met haar vriendinnen met 30 jaar ook in het restaurant.
Ik wel, ik heb liever haar dan een blondje. Vind het idd meer iets voor in de club (of thuis in de slaapkamer)quote:Op maandag 15 januari 2024 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had haar geen 20 gegeven, nee.quote:
Jij hebt elke avond iemand naar je smaak. Life is good.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:28 schreef Sapstengel het volgende:
Nooit iemand leuk gevonden is gewoon een act joh. Zij
[..]
Ik wel, ik heb liever haar dan een blondje. Vind het idd meer iets voor in de club (of thuis in de slaapkamer)
Mooi dat er ook mensen zijn zonder uitgebreide eisenlijstquote:Op maandag 15 januari 2024 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt elke avond iemand naar je smaak. Life is good.
Sapstengel is een schatje.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooi dat er ook mensen zijn zonder uitgebreide eisenlijst
Ik denk het ook!quote:
Wat een eikels.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een eikels.
Kijkcijfer fetish (en interessant media nieuws altijd).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Ahquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kijkcijfer fetish (en interessant media nieuws altijd).
Nu heeft hij idd een bloeiende carrière.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:38 schreef DKUp het volgende:
Sergio is op het juiste moment vertrokken.
Shell verse broodjes in de koelkast reclamequote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu heeft hij idd een bloeiende carrière.
Is ex programma directeur SBS6quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ahik dacht dat het een Yvonne Coldewijer was.
En die theatertour met Jim waarvoor die de show verliet ging nooit door volgens mij omdat toen Covid kwamquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Shell verse broodjes in de koelkast reclame
![]()
Ja daarom ging hij weg inderdaad, omdat BNNVARA vond dat hij het niet kon combinerenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
En die theatertour met Jim waarvoor die de show verliet ging nooit door volgens mij omdat toen Covid kwam
In de avond theater doen én mensen welkom heten in het warme bad is ook lastig.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja daarom ging hij weg inderdaad, omdat BNNVARA vond dat hij het niet kon combineren
Nee, ik heb niks met tv behalve een beetje romantische meuk zoals FD kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:16 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is ex programma directeur SBS6Wel interessant om te volgen als je van tv houdt.
Ben wel benieuwd wanneer first dates zou stoppen. Ken iemand die zich had opgegeven en daar zijn ze nog date voor aan 't zoeken. Misschien nog half seizoentje na de zomer ofzo hopelijk. Het concept is ook wel een beetje voorbij ondanks dat het nog wel vermakelijk is.
Ja, laten we het hopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind het ook jammer als het stopt! Maar ja, misschien komt er iets leukers voor in de plaats.
Warm bad @ lang leve de liefde topic. Alleen post er bijna niemandquote:
Duurt nog wel tot minimaal zomer hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ze zullen zeker tot het eind van de maand doorgaan toch?
Februari staat @cherrycoke klaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ze zullen zeker tot het eind van de maand doorgaan toch?
Oh @cherrycoke , ik vind jou geen gekkie hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:23 schreef Gibson88 het volgende:
Wat een binnenkomer. First Dates stopt er mee. Maar ook een No-Shit-Sherlock natuurlijk. Concept volledig uitgemolken. Van leuk en nieuw naar nog een reeks maken. Toen kwam de klad er in met Ladyboys, drag queens hier en daar een Bn' er daten, naar links woke naar gekkies. Tsja imho geen wonder dat de koek op is.
So, jij durftquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:23 schreef Gibson88 het volgende:
Wat een binnenkomer. First Dates stopt er mee. Maar ook een No-Shit-Sherlock natuurlijk. Concept volledig uitgemolken. Van leuk en nieuw naar nog een reeks maken. Toen kwam de klad er in met Ladyboys, drag queens hier en daar een Bn' er daten, naar links woke naar gekkies. Tsja imho geen wonder dat de koek op is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |