quote:Op maandag 15 januari 2024 18:42 schreef Mazikeen het volgende:
Mario is boos omdat ik naomi fake noemde
Nee die utopia chickquote:Op maandag 15 januari 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen implantaten hoor!
Du, du hasst, du hasst ….quote:Op maandag 15 januari 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ik ook boos op worden, deze versie!
Ben spaghetti carbonara aan het maken en dat zorgde voor de ingeving van dit plaatjequote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben spaghetti carbonara aan het maken en dat zorgde voor de ingeving van dit plaatje
Is dat slim? Je had toch diarree ook?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga even zondigen.
Ik ga een frietje sate saus eten om te kijken of ik nog steeds op ketjap reageer
De diarree is over in ieder gevalquote:Op maandag 15 januari 2024 19:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Is dat slim? Je had toch diarree ook?
Ohhhhh ik ben nog steeds aan de kots en diarree.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De diarree is over in ieder geval
Heb gisteren super vet gegeten dus denk dat het daar door kwam
Hihi dan is een frietje satesaus vast een goed ideequote:Op maandag 15 januari 2024 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De diarree is over in ieder geval
Heb gisteren super vet gegeten dus denk dat het daar door kwam
Dan is het dus maar goed dat je naar huis gebonjourd bent door je baas.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ohhhhh ik ben nog steeds aan de kots en diarree.
Dus heb kippensoep gekregen van moeders
Ja daar ben ik ook blij mee. Lig nu op bed met laptop dichtbij de wc met een emmer naast mij.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan is het dus maar goed dat je naar huis gebonjourd bent door je baas.
Ik weet niet wat je mankeert, maar heb je nog steeds koorts?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook blij mee. Lig nu op bed met laptop dichtbij de wc met een emmer naast mij.
Ja heb paracetamol op en koorts zakt weer. Dan weer omhoog en dan neem ik weer paracetamol en zakt het weerquote:Op maandag 15 januari 2024 19:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je mankeert, maar heb je nog steeds koorts?
Een veel beproefd recept om uit te zieken is een hete grog te drinken. Pak een glas whisky of cognac, doe er twee suikerklontjes in en steek de suiker in de fik. Uit laten branden en zo heet mogelijk opdrinken. Dan met ochtendjas aan in bed duiken en gaan slapen. Beterschap!
Paracetamol moet je een spiegel van opbouwen. Dus elke 8 uur, tot max elke 6 uur (4 x per dag twee stuks) innemen. Dus niet wachten tot je koorts weer stijgt.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb paracetamol op en koorts zakt weer. Dan weer omhoog en dan neem ik weer paracetamol en zakt het weer
Maar uit mijzelf was ik niet naar huis gegaan
Ehhh, wat is het verschilquote:Op maandag 15 januari 2024 19:37 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb spaanse 1 gram paracetamol en die neem ik om de 4 a 5 uur
Die Spaanse vind ik sterker en werken direct bij mijquote:
Als ik echt ziek ben of extreme nekpijn heb, neem ik ook altijd 2x 500 gram. Is die Spaanse sterker?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:37 schreef Mazikeen het volgende:
Ik heb spaanse 1 gram paracetamol en die neem ik om de 4 a 5 uur
satesaus in, satesaus uitquote:Op maandag 15 januari 2024 19:20 schreef Mazikeen het volgende:
Van satésaus ga ik juist nog meer aan de diarree
Ik vind ze 200% sterkerquote:Op maandag 15 januari 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik echt ziek ben of extreme nekpijn heb, neem ik ook altijd 2x 500 gram. Is die Spaanse sterker?
Was altijd zo frustrerend als ik weer een nieuwe baan had en zoals zo vaak weer pijn in mijn nek had en bij de receptie om paracetamol moest vragen. "TWEE paracetamols??? Dat werkt als een spierverslapper! Nee daar begin ik ECHT niet aan! Ik geef je er eentje! Als je over 4 uur nog pijn hebt, kom je maar weer terug."
Het MOET goftedomme juist de spieren verslappen!
Zit je 4 uur lang te verrekken van de pijn voor ze uiteindelijk toch maar 2 meegeven.
Ben je een volwassen kerel die het grootste deel van z'n leven die pijnklachten heeft, willen ze je geen 2 paracetamolletjes meegeven!
Ja dit dusquote:
Want denken ze bij de receptie wel? Dat ze apotheker of arts zijn?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik echt ziek ben of extreme nekpijn heb, neem ik ook altijd 2x 500 gram. Is die Spaanse sterker?
Was altijd zo frustrerend als ik weer een nieuwe baan had en zoals zo vaak weer pijn in mijn nek had en bij de receptie om paracetamol moest vragen. "TWEE paracetamols??? Dat werkt als een spierverslapper! Nee daar begin ik ECHT niet aan! Ik geef je er eentje! Als je over 4 uur nog pijn hebt, kom je maar weer terug."
Zit je 4 uur lang te verrekken van de pijn voor ze uiteindelijk toch maar 2 meegeven.
Ben je een volwassen kerel die het grootste deel van z'n leven die pijnklachten heeft, willen ze je geen 2 paracetamolletjes meegeven!
Hmm. Kun je die dingen ook online bestellen vanuit nl?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die Spaanse vind ik sterker en werken direct bij mijDie neem ik altijd mee uit de Canarische Eilanden
Die werken zelfs bij de migraine van mijn collegaNiks helpt maar die Spaanse molletjes wel
Echt ja, gewoon mutsen die de telefoon opnemen en doorverbinden! Tyf op zeg!quote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Want denken ze bij de receptie wel? Dat ze apotheker of arts zijn?
Nee helaas nietquote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Kun je die dingen ook online bestellen vanuit nl?
En wat heeft u daar van geleerd?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
Was altijd zo frustrerend als ik weer een nieuwe baan had en zoals zo vaak weer pijn in mijn nek had en bij de receptie om paracetamol moest vragen
Ik neem er altijd twee in. Soms 4x per dagquote:Op maandag 15 januari 2024 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 2 meestal wel genoeg, maar vele jaren heb ik meerdere keren 2 stuks op een dag moeten nemen.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem er altijd twee in. Soms 4x per dag
Ik kan niet tegen andere pijnstillersquote:Op maandag 15 januari 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig is 2 meestal wel genoeg, maar vele jaren heb ik meerdere keren 2 stuks op een dag moeten nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |