quote:Op maandag 15 januari 2024 18:42 schreef Mazikeen het volgende:
Mario is boos omdat ik naomi fake noemde
Nee die utopia chickquote:Op maandag 15 januari 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen implantaten hoor!
Du, du hasst, du hasst ….quote:Op maandag 15 januari 2024 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ik ook boos op worden, deze versie!
Ben spaghetti carbonara aan het maken en dat zorgde voor de ingeving van dit plaatjequote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 18:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben spaghetti carbonara aan het maken en dat zorgde voor de ingeving van dit plaatje
Is dat slim? Je had toch diarree ook?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga even zondigen.
Ik ga een frietje sate saus eten om te kijken of ik nog steeds op ketjap reageer
De diarree is over in ieder gevalquote:Op maandag 15 januari 2024 19:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Is dat slim? Je had toch diarree ook?
Ohhhhh ik ben nog steeds aan de kots en diarree.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De diarree is over in ieder geval
Heb gisteren super vet gegeten dus denk dat het daar door kwam
Hihi dan is een frietje satesaus vast een goed ideequote:Op maandag 15 januari 2024 19:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De diarree is over in ieder geval
Heb gisteren super vet gegeten dus denk dat het daar door kwam
Dan is het dus maar goed dat je naar huis gebonjourd bent door je baas.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ohhhhh ik ben nog steeds aan de kots en diarree.
Dus heb kippensoep gekregen van moeders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |