Kun je niet een mooie foto van je paard in het bos maken?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Het zonnetje komt door! Ik ga zo lekker met mijn paard in het bos een sneeuwritje maken.
Ja! En nee. Haha.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet een mooie foto van je paard in het bos maken?En delen?
Ik wil op zijn minst morgen een foto van een zelfgemaakte iglo waar dat paard in past.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet een mooie foto van je paard in het bos maken?En delen?
Teletubbies kom maar gauw!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:57 schreef StateOfMind het volgende:
Droog![]()
Volop zon
En veel blauw op straat in de lucht
Gruwelijk harde sneeuwbui nu in Fryslan, bedankt.quote:
Ah ik zit in Dokkumquote:
Hier breekt het ook open, echter zie ik weer een net ontstaande sneeuwbuitje aankomenquote:
Mooi! Houwe zo!quote:
Kan helemaal niet in het "herfst halfjaar" !!111!quote:
De dagen dat dat voorkomt zijn wel zeldzaam, helaas.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kan helemaal niet in het "herfst halfjaar" !!111!
Ben jij taxi chauffeur ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of er vanavond nog iets valt.En morgenochtend vooral.
Twee ochtenden op een rij met dwarrelende sneeuwvlokken in het pikkedonker gereden en daarbij nog wind, het is wel echt heel mooi om in te rijden. Magisch.
Alleen de ellende verder op de weg.
Want alleen die rijden in de ochtend naar hun werk?quote:
Lijkt me lastig. Zodra een taxi chauffeur in de auto gaat zitten is hij/zij op het werk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Want alleen die rijden in de ochtend naar hun werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |