quote:Op zondag 14 januari 2024 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier op FOK! wordt hij ook wel potatohead genoemd of aardappelhoofd
Volgens mij had iedereen in mijn klas zo'n potatoehead. En toen was er ook een mrs. potatoehead. Ik moet er ergens nog een foto van hebben.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen van Toy Story
Is zo'n potatohead ook niet typisch Amerikaans speelgoed?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij had iedereen in mijn klas zo'n potatoehead. En toen was er ook een mrs. potatoehead. Ik moet er ergens nog een foto van hebben.
Ik denk het. Ik woonde idd daar toen ik hem kreeg.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is zo'n potatohead ook niet typisch Amerikaans speelgoed?
Hier ben ik het zwaar mee eens! Gooi je muts maar afquote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn muts ook eens afgooien, het is tijd dat het lente wordt.
Hoppa! Aan deze kwakkelwinter hebben we ook niets.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ben ik het zwaar mee eens! Gooi je muts maar af
Mutsvrijquote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoppa! Aan deze kwakkelwinter hebben we ook niets.
quote:
Nee , ik wil ook geen sneeuwquote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij verwacht komende week nog sneeuw?
Heeft je sneeuwloze UI meer iets van een zenuwtic aan haar ogen?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Ik wacht nog ff want mij UI knippert nu zo relaxed
Ja dan knippert ze als een mallequote:Op zondag 14 januari 2024 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft je sneeuwloze UI meer iets van een zenuwtic aan haar ogen?
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er kan een hoop gaan vallenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat statische is zo irritant, vooral dat het een paar keer knetterde toen Tom aan me snuffelde, zo sneu.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik wil ook geen sneeuw![]()
Vorige week wel heerlijk qua kou maar daardoor ook statisch
Het zal wel een sneeuwstorm in een glas water zijn.quote:
Ik had het vorige week ook met kleindochter , maar met katten is dat ook altijd zo sneuquote:Op zondag 14 januari 2024 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat statische is zo irritant, vooral dat het een paar keer knetterde toen Tom aan me snuffelde, zo sneu.
Beter blijft het dat jaquote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal wel een sneeuwstorm in een glas water zijn.
Met je kleindochter is het inderdaad ook sneu, volgens mij kan je wel iets doen om te ontladen, maar ik weet nooit wat het ook alweer wasquote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het vorige week ook met kleindochter , maar met katten is dat ook altijd zo sneu
Ja maar jij zit ook zo ongeveer in het buitenlandquote:
Shitquote:Op zondag 14 januari 2024 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat komt dan in dat glas van jou
Wat meer wijn erbij, dan proef je het vast nietquote:
Als het vriest raak ik eerst altijd met mijn nagel iets van ijzer oid aan en dat helpt wel . ook gebruik ik vaak stofspray of hoe dat ook heet . Of mijn kleren met een sproeidingquote:Op zondag 14 januari 2024 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met je kleindochter is het inderdaad ook sneu, volgens mij kan je wel iets doen om te ontladen, maar ik weet nooit wat het ook alweer was
Las van de week iemand die even tegen een plant ging aanstaan. Daardoor ging het weg.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het vriest raak ik eerst altijd met mijn nagel iets van ijzer oid aan en dat helpt wel . ook gebruik ik vaak stofspray of hoe dat ook heet . Of mijn kleren met een sproeidingIk heb er heel snel last van
Dan krijgt de plant een tik?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las van de week iemand die even tegen een plant ging aanstaan. Daardoor ging het weg.
Ja dat is idd wel een ding maar bij mij is dat ook niet altijd wat werktquote:
ja vanochtendquote:
Of even je slipper of pantoffel uit doen en met je sokken op de vloer, dan schijn je ook te ontladen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het vriest raak ik eerst altijd met mijn nagel iets van ijzer oid aan en dat helpt wel . ook gebruik ik vaak stofspray of hoe dat ook heet . Of mijn kleren met een sproeidingIk heb er heel snel last van
Ahh!!quote:
vocht ontlaadt ook.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of even je slipper of pantoffel uit doen en met je sokken op de vloer, dan schijn je ook te ontladen.
Ik had zo'n rode kerstmuts op. Sneeuw vond ik prima maar die muts moest af.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahh!!Ik wacht nog ff .. mocht het nog gaan sneeuwen
Wat nou zo ongeveer.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar jij zit ook zo ongeveer in het buitenland
Ik heb daarom ook alleen nog bepaalde sloffen aan , want ik had een aantal jaren geleden duidelijk de verkeerde sloffen , ik kreeg continu een tik .quote:Op zondag 14 januari 2024 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of even je slipper of pantoffel uit doen en met je sokken op de vloer, dan schijn je ook te ontladen.
Nopequote:Op zondag 14 januari 2024 16:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oww die plant heeft daar geen last van?
Valt zwaar tegen kan ik je vertellen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral vocht idd , daarom heb ik standaard een febreze fabric refresher in de buurt om mijn kleding mee te sproeienquote:
oeh dat is een goed ideequote:Op zondag 14 januari 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vooral vocht idd , daarom heb ik standaard een febreze fabric refresher in de buurt om mijn kleding mee te sproeien
Snap ikquote:Op zondag 14 januari 2024 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had zo'n rode kerstmuts op. Sneeuw vond ik prima maar die muts moest af.
Ik koop ze altijd bij de action en dat helpt wel echtquote:
Het enige wat echt helpt is dus zomerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt zwaar tegen kan ik je vertellen.
Krijg nu zelfs schokken als ik het lopende water uit de kraan aanraak
Een graad of 10 buiten en het is bij mij al weg.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het enige wat echt helpt is dus zomer
quote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Oeh nog een livestream @:Prisha
Oh drone live Nice
Getsiequote:
Om 18 uur meer dan livequote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Oeh nog een livestream @:Prisha
Oh drone live Nice
Ja dat zei ie op het eind, dat we op moesten letten tot ie weer live gaat op een andere locatie ... en er staat een stream gepland om 1800 uur op zn kanaalquote:
Oh tof!!quote:Op zondag 14 januari 2024 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei ie op het eind, dat we op moesten letten tot ie weer live gaat op een andere locatie ... en er staat een stream gepland om 1800 uur op zn kanaal
Vond het wel grappigquote:Op zondag 14 januari 2024 17:50 schreef aloa het volgende:
Dit soort jeugdwaar zit het verstand denk ik dan..
[ twitter ]
Niks mis mee. Zo was ik vroeger ook.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:50 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Yep ik ookquote:Op zondag 14 januari 2024 17:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zo was ik vroeger ook.
Zoiets bedoel je?quote:Op zondag 14 januari 2024 17:50 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Wajooowwquote:
Ik zal mn best doenquote:Op zondag 14 januari 2024 18:03 schreef Puzzie het volgende:
@:chufi kan je mij een gil geven als hij weer live gaat?
Thnx chuf!!quote:
Ik ook. Deed ik vroeger ook , ging ook vaak genoeg misquote:
Dat soort acties jaquote:Op zondag 14 januari 2024 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-weiland~a95cc021/
quote:Op zondag 14 januari 2024 17:50 schreef aloa het volgende:
[ twitter ]
Mja dat is nou eenmaal wat de natuur doet en hoort bij het leven. Zonder vulkanen geen levenquote:Op zondag 14 januari 2024 18:37 schreef aloa het volgende:
Die halve stad is er straks niet meer. Afgebrand en bedolven onder de lava. Wat een drama
Blijft een drama voor die mensen.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mja dat is nou eenmaal wat de natuur doet en hoort bij het leven. Zonder vulkanen geen leven
Tja dat is het bij alles in de buurt van vulkanenquote:
Daar zou ik ooit nog wel heen willen , prachtig land lijkt mequote:Op zondag 14 januari 2024 19:16 schreef pullup het volgende:
Wel spannend hoor, ik wandelde daar inderdaad ook doorheen een paar jaar geleden. Die vulkaan was nog een eind weg
Ik ga wellicht deze zomer weer. Nu van alles in de buurt van Reykjavik gezien + vulkaanquote:Op zondag 14 januari 2024 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zou ik ooit nog wel heen willen , prachtig land lijkt me
Die is nog over van gisteren?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pasiphae![]()
[ afbeelding ]
@:Aoibhin
Kliekjes dus.quote:
Staat hier ook op het lijstjequote:Op zondag 14 januari 2024 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar zou ik ooit nog wel heen willen , prachtig land lijkt me
Dan maar hopen dat die Grímsvötn niet uitbarst, want die kan het vliegverkeer ontregelen.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga wellicht deze zomer weer. Nu van alles in de buurt van Reykjavik gezien + vulkaanDus wellicht eens naar het oosten. Zie nog wel
Wat is het? Tomatensaus, aardappelpuree en nog wat?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:36 schreef Domnivoor het volgende:
Pandora Pasiphae![]()
[ afbeelding ]
@:Aoibhin
Zonder kliekje tel je niet mee hierquote:Op zondag 14 januari 2024 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kliekjes dus.![]()
Eet smakelijk.
quote:
quote:aardappelpuree
Eieren, prei, ui, champignons, knoflook, gember, rijst.quote:en nog wat?
Je vergeet de taugé!quote:Op zondag 14 januari 2024 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eieren, prei, ui, champignons, knoflook, gember, rijst.
Heeft ie vast gisteren allemaal opgegetenquote:
Ah dáárom proefde ik zelf geen taugéquote:Op zondag 14 januari 2024 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Heeft ie vast gisteren allemaal opgegeten
Hij krijgt geen sticker op zijn schriftquote:
Das wel heel grof,quote:Op zondag 14 januari 2024 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Hij krijgt geen sticker op zijn schrift
En geen krul van de jufquote:Op zondag 14 januari 2024 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dáárom proefde ik zelf geen taugé
[..]
Hij krijgt geen sticker op zijn schrift
Nog harder werken om de boel in te halenquote:Op zondag 14 januari 2024 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel heel grof,
dan heeft ie straks geen complete set
Nee die ook nietquote:
Mooi pakket.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:58 schreef chufi het volgende:
Ik denk stamppot en bami deze week
[ afbeelding ]
2G2G
Hamstersquote:Op zondag 14 januari 2024 22:42 schreef chufi het volgende:
Duidelijke taal ... morgen blue monday eens kijken wat er in de aanbieding is
Ik heb net gehaald vanmiddag maar niet daar ... dat is 2x zo ver weg en 20% duurder dus niet de moeitequote:
Dat ziet er beter uit dan die fotos van een andere keer, met zo'n geprepareerde piste in het het groen.quote:
Jaquote:Op zondag 14 januari 2024 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uit dan die fotos van een andere keer, met zo'n geprepareerde piste in het het groen.
Veel vliegverkeer daar
Echte sneeuw zekerquote:Op zondag 14 januari 2024 23:45 schreef engine het volgende:
[..]
Jauiteindelijk is het altijd leuk maar dit is wel zoveel mooier.
Niet echt een samenhangend verhaal.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[heeeeeel grote knip in potjeslatijn]
Ruig geloof, hij went er maar beter snel aanquote:
Heb je geen zonnepaneel wissers?quote:Op maandag 15 januari 2024 10:22 schreef Domnivoor het volgende:
Er ligt een laagje sneeuw op de daken zonnepanelen.
kan gewoon op zonnelicht energiequote:Op maandag 15 januari 2024 10:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zou wel een idee zijn. Ik kan er helemaal niet bij komen.
Hij doet het nogquote:
Moet ik opschieten want het lijkt toch wel al duidelijk minder te worden nuquote:
Ligt eraan welk effect je hebben wil hequote:Op maandag 15 januari 2024 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet ik opschieten want het lijkt toch wel al duidelijk minder te worden nu
[ afbeelding ]
Ben eerst even aan het oefenen tot ik dit kanquote:Op maandag 15 januari 2024 12:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt eraan welk effect je hebben wil he
Wil je het overleven kan je beter nog wat langer wachten.
Wil je je zelf bbqen moet je opschieten ja
Half uurtje toch?quote:Op maandag 15 januari 2024 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben eerst even aan het oefenen tot ik dit kan
[ twitter ]
Dan is het maar goed dat ik live meekeekquote:Op maandag 15 januari 2024 13:13 schreef Puzzie het volgende:
Nieuwe drone beelden
Prachtig
Aangepast maar deze stream zal ook wel kort te bekijken zijn denk ik
Prachtige beelden overigensquote:Op maandag 15 januari 2024 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik live meekeek
Ja hoi, wie ben jijquote:Op maandag 15 januari 2024 22:29 schreef chufi het volgende:
Heerlijk die FIFA..... Messi kiezen als de Best op basis van dat ie gemotiveerd terugkwam van het WK (want dat zou niet mee mogen tellen ) om PSG mee te helpen om de landstitel te winnen .... Hoeveel jaar nog gaat dit door ?
Zo werkt dat maar dat eenogig gedoe in Nederland gaat me niet lang boeien .. dus dan ben ik er weer voor je gemakquote:Op maandag 15 januari 2024 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik herkende je aan je UI, nu moet ik weer gaan denken
Dit ziet er wel heel erg idyllisch uitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:51 schreef pullup het volgende:
Vanochtend vroeg was het nog wat langs de Amstel, nu allemaal bruine drek![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk zit het weer meequote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:00 schreef pullup het volgende:
Begin volgende maand weer op trainingskampNu gaan we maar eens naar Z Frankrijk- Lac de St Cassien
Hopende op beter weer want het is wel eens genoeg geweest met die bagger
Februari alquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:11 schreef chufi het volgende:
Is begin volgende maand, februari al ? of begin maart ?
Ik hoop dat het niet te koud is ... tis dan wel vlak bij Cannes in de bergen, .. tis helemaal geen groot meer zo te zien.quote:
Mijn broertje woonde daar al lang en vaak ben ik in maart langs geweest. het kan lekker zijn maar zeker geen garanties, heb daar ook voldioende matig weer meegemaakt. Het is geen Sevillaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit ziet er wel heel erg idyllisch uit
[..]
Hopelijk zit het weer meeZuid-Frankrijk is tegenwoordig ook niet meer een plek waar je zomers graag wil zijn qua temperaturen
Ben ook wel benieuwd maar lijkt me wel groot zat om redelijke afstanden heen en weer te kunnen varenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet te koud is ... tis dan wel vlak bij Cannes in de bergen, .. tis helemaal geen groot meer zo te zien.
Amstel is ook best mooi, meestal zijn mijn foto's zo vroeg in de ochtend oranjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit ziet er wel heel erg idyllisch uit
[..]
Hopelijk zit het weer meeZuid-Frankrijk is tegenwoordig ook niet meer een plek waar je zomers graag wil zijn qua temperaturen
+/- 4 km., zie wel wat boten liggen dus het zal wel de moeite waard zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd maar lijkt me wel groot zat om redelijke afstanden heen en weer te kunnen varen
Ah ja dat zal dan wel de maat zijn, had 5 km gehoord maar dacht zelf dat het wel groter wasquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
+/- 4 km., zie wel wat boten liggen dus het zal wel de moeite waard zijn
En natuurlijk hopen dat het gevuld isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:10 schreef pullup het volgende:
Nu ik er naar kijk is het inderdaad zo klein
Ga je gewoon boven op de brug in het midden staan met een superkijker en een supermegafoonquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:13 schreef pullup het volgende:
Beetje gammel vlotHoop dat ik wel een iets beter motorbootje krijg dan die daaro anders zal ik zelf ook peddels moeten meenemen
[ afbeelding ]
Met hoeveel gaan jullie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:19 schreef pullup het volgende:
Ok gaat vast goed worden, leuk om eens wat anders te proberen
Stuk of 30 waarbij ik er zelf 10 ga coachenquote:
Wow .. dan is gelijk dat hele meer vol... Moeten ze zelf accomodatie regelen of hoe zit dat ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Stuk of 30 waarbij ik er zelf 10 ga coachen
De meesten zitten daar ergens in kleine cabines geloof ik, coahces in een airbnb en die regelen we zelfquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wow .. dan is gelijk dat hele meer vol... Moeten ze zelf accomodatie regelen of hoe zit dat ?
Joh, laat Maurits H. dat nou voor je regelen. Die is nu nog beschikbaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
[..]
De meesten zitten daar ergens in kleine cabines geloof ik, coahces in een airbnb en die regelen we zelf
Laat hem voor zichzelf maar een enkeltje regelenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Joh, laat Maurits H. dat nou voor je regelen. Die is nu nog beschikbaar.
Dan krijg je er meteen een terugvlucht bij
Er zijn geruchten dat hij bij de golfbond aan de slag gaat.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Laat hem voor zichzelf maar een enkeltje regelen
Lolquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat hij bij de golfbond aan de slag gaat.
Daar is dus nu de pleuris uitgebroken
Ze verwachten in Limburg een hele zooi sneeuw morgenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat hij bij de golfbond aan de slag gaat.
Daar is dus nu de pleuris uitgebroken
Ligt eraan wie Ze is. Bij de Belgen zeggen Ze dat de sneeuwzone boven Noord-Frankrijk blijft liggen en het dus wel eens mee kan gaan vallen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze verwachten in Limburg een hele zooi sneeuw morgen
Limburg is eeuwen ver wegquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze verwachten in Limburg een hele zooi sneeuw morgen
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom eens terug uit de steentijd dan
Ik wens je alle sterktequote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie Ze is. Bij de Belgen zeggen Ze dat de sneeuwzone boven Noord-Frankrijk blijft liggen en het dus wel eens mee kan gaan vallen.
Hoe dan ook, zie het morgen wel.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie Ze is. Bij de Belgen zeggen Ze dat de sneeuwzone boven Noord-Frankrijk blijft liggen en het dus wel eens mee kan gaan vallen.
Hoe dan ook, zie het morgen wel.
Thx, zal wel goed komen. Kan een dag of 4 vooruit met etenquote:
Damn, 10 cmquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn, 10 cm
Ik ga zo nog wel even 300 rollen wc papier halen dan
Van die debiele tokkies die een winkel plunderen en de minderjarige vakkenvullers bedreigen ja voor wat wc papier in de aanbiedingquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:07 schreef Prisha het volgende:
De Plus had een actie op toiletpapier. Werd die hele winkel overlopen door mensen die toiletpapier voor een euro wilden
Hebben ze daar zelf toch ook genoeg? Ze moeten het alleen op de juiste plek zien te krijgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:10 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)r#Echobox=1705420328
[ afbeelding ]
We kunnen ook wel wat van ons water sturen lijkt me
bizarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van die debiele tokkies die een winkel plunderen en de minderjarige vakkenvullers bedreigen ja voor wat wc papier in de aanbieding
Ik dacht dat er al maatregelingen van kracht waren ...quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:10 schreef pullup het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)r#Echobox=1705420328
[ afbeelding ]
We kunnen ook wel wat van ons water sturen lijkt me
Daarom moeten ze toch een mondkapje opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht dat er al maatregelingen van kracht waren ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.⬛⬛⬛⬛🟨
🟨🟨⬛⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
In 4 beurtenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:36 schreef Treehut362 het volgende:
I guessed this 5-letter word in 6/6 tries.
⬛🟨⬛⬛⬛
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛🟩
🟩⬛🟨🟨🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Can you guess this word?
https://wordlegame.org?challenge=YWNvcm4
quote:
Gisteren ook al iddquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]Had even gekeken maar lijkt echt te zijn afgekoeld
Die uitbarstingen lijken steeds korter
Ja dit is toch wel een beetje een faal, net een raketje. Alleen dat dorp lijkt me wel verlorenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren ook al iddMaar dat zegt weinig volgens mij
![]()
Best wel ja, wel prachtig gebied als je dat zo zietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dit is toch wel een beetje een faal, net een raketje. Alleen dat dorp lijkt me wel verloren
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]Had even gekeken maar lijkt echt te zijn afgekoeld
Die uitbarstingen lijken steeds korter
Geologie en juist daar midden op de Atlantic Ridge wordt continue nieuwe aardkorst geproduceerd.. Over tig jaar liggen wijk Oost en West van dat dorp misschien wel 100 meter uit elkaar als er überhaupt nog een dorp isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gisteren ook al iddMaar dat zegt weinig volgens mij
![]()
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Geologie en juist daar midden op de Atlantic Ridge wordt continue nieuwe aardkorst geproduceerd.. Over tig jaar liggen wijk Oost en West van dat dorp misschien wel 100 meter uit elkaar als er überhaupt nog een dorp is
Ja ik begreep dat het dorp nu al een beetje aan het zinken leek.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Geologie en juist daar midden op de Atlantic Ridge wordt continue nieuwe aardkorst geproduceerd.. Over tig jaar liggen wijk Oost en West van dat dorp misschien wel 100 meter uit elkaar als er überhaupt nog een dorp is
Die rug is 1 lange scheur die continu uitbarst... 99% gebeurd diep onder water en daar merken we er weinig vanquote:
Het rommelt daar constant , kleine bevingen , Maaar ja hoort erbijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Die rug is 1 lange scheur die continu uitbarst... 99% gebeurd diep onder water en daar merken we er weinig van
zag hetquote:
Als je goed de lijnen van die rug volgt zie je dat het wrikt bij IJsland.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het rommelt daar constant , kleine bevingen , Maaar ja hoort erbij
Ik zou al blij zijn met één beurt.quote:
Loop eens door de wasstraatquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou al blij zijn met één beurt.
Vreselijk toch? Het zal je eigen huis maar zijn toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dit is toch wel een beetje een faal, net een raketje. Alleen dat dorp lijkt me wel verloren
Is wel beetje het risico wat je neemt als je op een eiland blijft wonen wat al eeuwen lang bekend staat om regelmatig voorkomende vulkaan uitbarsten of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op woensdag 17 januari 2024 02:23 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Vreselijk toch? Het zal je eigen huis maar zijn toch?
Eens maar qua gevoel net zo vreselijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 02:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel beetje het risico wat je neemt als je op een eiland blijft wonen wat al eeuwen lang bekend staat om regelmatig voorkomende vulkaan uitbarsten of zeg ik nu iets heel doms?
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:36 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen.. kwam deze tegen over wat er gaat gebeuren.
Morguh herenquote:
Hey Dotquote:
Zoals altijd, even wennen. Kan er nog niet goed inkomen. En de leuke dingen achter een SLquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dothoe is het begin van Big Brother?
Saai , nu al en de eersten gaan zaterdag alweer naar huis... de helft zit achter de SLquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:08 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dothoe is het begin van Big Brother?
Er zitten er ook nog eens drie ergens andersquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Saai , nu al en de eersten gaan zaterdag alweer naar huis... de helft zit achter de SL
Die we sporadisch of niet te zien krijgen. Want zo houden ze het spannend voor de tv uitzending..quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten er ook nog eens drie ergens anders
Zo trekken ze wel de mensen naar de tv uitzendingen. Dat is waarschijnlijk de bedoelingquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Die we sporadisch of nuet te zien krijgen. Want zo houden ze het sooannend voor de tv uitzending..
Dan kunnen ze net zo goed zonder streams af, net als in de bondgenotenquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo trekken ze wel de mensen naar de tv uitzendingen. Dat is waarschijnlijk de bedoeling
Er zijn toch genoeg mensen die het streamen nog leuk vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed zonder streams af, net als in de bondgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |