quote:Op zondag 14 januari 2024 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier op FOK! wordt hij ook wel potatohead genoemd of aardappelhoofd
Volgens mij had iedereen in mijn klas zo'n potatoehead. En toen was er ook een mrs. potatoehead. Ik moet er ergens nog een foto van hebben.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen van Toy Story
Is zo'n potatohead ook niet typisch Amerikaans speelgoed?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij had iedereen in mijn klas zo'n potatoehead. En toen was er ook een mrs. potatoehead. Ik moet er ergens nog een foto van hebben.
Ik denk het. Ik woonde idd daar toen ik hem kreeg.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is zo'n potatohead ook niet typisch Amerikaans speelgoed?
Hier ben ik het zwaar mee eens! Gooi je muts maar afquote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn muts ook eens afgooien, het is tijd dat het lente wordt.
Hoppa! Aan deze kwakkelwinter hebben we ook niets.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ben ik het zwaar mee eens! Gooi je muts maar af
Mutsvrijquote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoppa! Aan deze kwakkelwinter hebben we ook niets.
quote:
Nee , ik wil ook geen sneeuwquote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij verwacht komende week nog sneeuw?
Heeft je sneeuwloze UI meer iets van een zenuwtic aan haar ogen?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Ik wacht nog ff want mij UI knippert nu zo relaxed
Ja dan knippert ze als een mallequote:Op zondag 14 januari 2024 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft je sneeuwloze UI meer iets van een zenuwtic aan haar ogen?
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er kan een hoop gaan vallenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat statische is zo irritant, vooral dat het een paar keer knetterde toen Tom aan me snuffelde, zo sneu.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik wil ook geen sneeuw![]()
Vorige week wel heerlijk qua kou maar daardoor ook statisch
Het zal wel een sneeuwstorm in een glas water zijn.quote:
Ik had het vorige week ook met kleindochter , maar met katten is dat ook altijd zo sneuquote:Op zondag 14 januari 2024 16:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat statische is zo irritant, vooral dat het een paar keer knetterde toen Tom aan me snuffelde, zo sneu.
Beter blijft het dat jaquote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zal wel een sneeuwstorm in een glas water zijn.
Met je kleindochter is het inderdaad ook sneu, volgens mij kan je wel iets doen om te ontladen, maar ik weet nooit wat het ook alweer wasquote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het vorige week ook met kleindochter , maar met katten is dat ook altijd zo sneu
Ja maar jij zit ook zo ongeveer in het buitenlandquote:
Shitquote:Op zondag 14 januari 2024 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat komt dan in dat glas van jou
Wat meer wijn erbij, dan proef je het vast nietquote:
Als het vriest raak ik eerst altijd met mijn nagel iets van ijzer oid aan en dat helpt wel . ook gebruik ik vaak stofspray of hoe dat ook heet . Of mijn kleren met een sproeidingquote:Op zondag 14 januari 2024 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met je kleindochter is het inderdaad ook sneu, volgens mij kan je wel iets doen om te ontladen, maar ik weet nooit wat het ook alweer was
Las van de week iemand die even tegen een plant ging aanstaan. Daardoor ging het weg.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het vriest raak ik eerst altijd met mijn nagel iets van ijzer oid aan en dat helpt wel . ook gebruik ik vaak stofspray of hoe dat ook heet . Of mijn kleren met een sproeidingIk heb er heel snel last van
Dan krijgt de plant een tik?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las van de week iemand die even tegen een plant ging aanstaan. Daardoor ging het weg.
Ja dat is idd wel een ding maar bij mij is dat ook niet altijd wat werktquote:
ja vanochtendquote:
Of even je slipper of pantoffel uit doen en met je sokken op de vloer, dan schijn je ook te ontladen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het vriest raak ik eerst altijd met mijn nagel iets van ijzer oid aan en dat helpt wel . ook gebruik ik vaak stofspray of hoe dat ook heet . Of mijn kleren met een sproeidingIk heb er heel snel last van
Ahh!!quote:
vocht ontlaadt ook.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of even je slipper of pantoffel uit doen en met je sokken op de vloer, dan schijn je ook te ontladen.
Ik had zo'n rode kerstmuts op. Sneeuw vond ik prima maar die muts moest af.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahh!!Ik wacht nog ff .. mocht het nog gaan sneeuwen
Wat nou zo ongeveer.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar jij zit ook zo ongeveer in het buitenland
Ik heb daarom ook alleen nog bepaalde sloffen aan , want ik had een aantal jaren geleden duidelijk de verkeerde sloffen , ik kreeg continu een tik .quote:Op zondag 14 januari 2024 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of even je slipper of pantoffel uit doen en met je sokken op de vloer, dan schijn je ook te ontladen.
Nopequote:Op zondag 14 januari 2024 16:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oww die plant heeft daar geen last van?
Valt zwaar tegen kan ik je vertellen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral vocht idd , daarom heb ik standaard een febreze fabric refresher in de buurt om mijn kleding mee te sproeienquote:
oeh dat is een goed ideequote:Op zondag 14 januari 2024 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vooral vocht idd , daarom heb ik standaard een febreze fabric refresher in de buurt om mijn kleding mee te sproeien
Snap ikquote:Op zondag 14 januari 2024 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had zo'n rode kerstmuts op. Sneeuw vond ik prima maar die muts moest af.
Ik koop ze altijd bij de action en dat helpt wel echtquote:
Het enige wat echt helpt is dus zomerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt zwaar tegen kan ik je vertellen.
Krijg nu zelfs schokken als ik het lopende water uit de kraan aanraak
Een graad of 10 buiten en het is bij mij al weg.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het enige wat echt helpt is dus zomer
quote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Oeh nog een livestream @:Prisha
Oh drone live Nice
Getsiequote:
Om 18 uur meer dan livequote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef Puzzie het volgende:
Oeh nog een livestream @:Prisha
Oh drone live Nice
Ja dat zei ie op het eind, dat we op moesten letten tot ie weer live gaat op een andere locatie ... en er staat een stream gepland om 1800 uur op zn kanaalquote:
Oh tof!!quote:Op zondag 14 januari 2024 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei ie op het eind, dat we op moesten letten tot ie weer live gaat op een andere locatie ... en er staat een stream gepland om 1800 uur op zn kanaal
Vond het wel grappigquote:Op zondag 14 januari 2024 17:50 schreef aloa het volgende:
Dit soort jeugdwaar zit het verstand denk ik dan..
[ twitter ]
Niks mis mee. Zo was ik vroeger ook.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:50 schreef aloa het volgende:
Dit soort jeugdwaar zit het verstand denk ik dan..
[ twitter ]
Yep ik ookquote:Op zondag 14 januari 2024 17:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zo was ik vroeger ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |