quote:Op zondag 14 januari 2024 16:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier op FOK! wordt hij ook wel potatohead genoemd of aardappelhoofd
Volgens mij had iedereen in mijn klas zo'n potatoehead. En toen was er ook een mrs. potatoehead. Ik moet er ergens nog een foto van hebben.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen van Toy Story
Is zo'n potatohead ook niet typisch Amerikaans speelgoed?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens mij had iedereen in mijn klas zo'n potatoehead. En toen was er ook een mrs. potatoehead. Ik moet er ergens nog een foto van hebben.
Ik denk het. Ik woonde idd daar toen ik hem kreeg.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is zo'n potatohead ook niet typisch Amerikaans speelgoed?
Hier ben ik het zwaar mee eens! Gooi je muts maar afquote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga mijn muts ook eens afgooien, het is tijd dat het lente wordt.
Hoppa! Aan deze kwakkelwinter hebben we ook niets.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier ben ik het zwaar mee eens! Gooi je muts maar af
Mutsvrijquote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoppa! Aan deze kwakkelwinter hebben we ook niets.
quote:
Nee , ik wil ook geen sneeuwquote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij verwacht komende week nog sneeuw?
Heeft je sneeuwloze UI meer iets van een zenuwtic aan haar ogen?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:36 schreef Puzzie het volgende:
Ik wacht nog ff want mij UI knippert nu zo relaxed
Ja dan knippert ze als een mallequote:Op zondag 14 januari 2024 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft je sneeuwloze UI meer iets van een zenuwtic aan haar ogen?
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij verwacht komende week nog sneeuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |