Ze gaat het ongetwijfeld weer proberen te spinnen. Maar dit is echt een totale deconfiture, juist voor de machtspartij die de VVD is/was…quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een fucking afgang voor Yesilgoz.
Opslag voor de spindoctor die dit weet recht te breien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze gaat het ongetwijfeld weer proberen te spinnen. Maar dit is echt een totale deconfiture, juist voor de machtspartij die de VVD is/was…
Tijd voor een voedselvergiftiging en je pas beter melden nadat er andere zaken trending zijn zodat je voorlopig uit beeld kunt blijven.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Als kamerlid je eigen staatssecretaris die je als minister onder je hoede hebt een mes in de rug steken, om vervolgens door je eigen partij terzijde te worden geschoven. Dit is niet houdbaar.
Dat.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echt, dit is je conclusie van dit alles?
Vooral dat laatste.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:27 schreef Janneke141 het volgende:
Wat een teringzooi heeft de VVD van dit dossier gemaakt zeg. Kanonnen.
Maar mooi dat er toch een meerderheid is. Bovendien gun ik het van der Burg ook wel.
Het is een opmerking, geen conclusie.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Echt, dit is je conclusie van dit alles?
Kom op zeg... Die doen gewoon hun werk ipv simpelweg de TK te volgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:28 schreef trein2000 het volgende:
En “haar” senaatsfractie steekt gewoon de middelvinger op.
Nou, er is wel wat meer aan de hand, he. De formerende partijen hebben op hoge poten een brief aan de Eerste Kamer gestuurd met het verzoek die wet niet aan te nemen, dat was nog een hele rel toen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:31 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Kom op zeg... Die doen gewoon hun werk ipv simpelweg de TK te volgen.
Het is geen erg slimme opmerking, naar mijn mening, wat is er rechts of links aan spreiding ipv een gemeente zo enorm zwaar te belasten?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Het is een opmerking, geen conclusie.
Zo zou het moeten zijn ja. Maar dat is al jaren niet meer de politieke praktijk en juist haar partij was daar een voorvechter van.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:31 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Kom op zeg... Die doen gewoon hun werk ipv simpelweg de TK te volgen.
Op instigatie van nota bene de aanvoerder van de VVD.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, er is wel wat meer aan de hand, he. De formerende partijen hebben op hoge poten een brief aan de Eerste Kamer gestuurd met het verzoek die wet niet aan te nemen, dat was nog een hele rel toen.
Daar was de 1e Kamer wel enorm van onder de indruk, zo te zienquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, er is wel wat meer aan de hand, he. De formerende partijen hebben op hoge poten een brief aan de Eerste Kamer gestuurd met het verzoek die wet niet aan te nemen, dat was nog een hele rel toen.
Ik krijg het gevoel dat juist die brief wel eens de druppel geweest kan zijn waardoor sommige senators nu voor stemden. Zal mischien niet zo zijn maar dat is mijn gevoel erbij.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op instigatie van nota bene de aanvoerder van de VVD.
Ik zei het net thuis: dit is het einde van Dilan. Of van de VVD zoals die nu is. Of van beiden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:21 schreef trein2000 het volgende:
HAHAHAHSHAHA
Dilan stop er maar mee. Aftreden
Ik snap waarom de VVD gedraaid is, de interne onrust was te groot, maar de manier waarop was ronduit stupide.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zei het net thuis: dit is het einde van Dilan. Of van de VVD zoals die nu is. Of van beiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |