Zonder Van Empel is er toch wel wat glans van af.quote:
Daarom slechts een reserve wk.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonder Van Empel is er toch wel wat glans van af.
Gelukkig maakt de sfeer veel goedquote:
DE RUGquote:
5 rondes ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:01 schreef Nober het volgende:
Ronde 2/5?
17:59 Brand
+0:03 Pieterse
+0:40 Worst
+0:58 Alvarado
Laat ze voortaan hier maar een WB of SP prganiseren.quote:
RTV Drenthe, NOS en Eurosport.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:27 schreef wimderon het volgende:
Lekker op tijd om er achter komen dat het ook op EUROSPORT.NL is, met het gouden veldritkoppel
Dit vinden de Vlamingen niet leuk.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:12 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Laat ze voortaan hier maar een WB of SP prganiseren.
Ik ga zappen tussen beide.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:51 schreef DiegoFuser het volgende:
Kijkt iedereen hier het NK of gaat het BK hier gespoilerd worden?
Dat mag niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:02 schreef Nober het volgende:
Mag je ook door de post zonder te wisselen?
Is ook zo en bovendien hebben Nieuwenhuis en Ronhaar een flinke stap gezet.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is ook niet echt zijn parcours.
Ja veel spannender dan in Nederland beide elitekoersenquote:
RTV Drenthe (Ziggo 703)quote:Op zondag 14 januari 2024 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is NK te zien dan? Kut NOS met hun schaatsen
NOS,heeft een stream. Ook op de Eurosport plagerig, allicht ook op ES2.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is NK te zien dan? Kut NOS met hun schaatsen
Muntjes nuquote:Op zondag 14 januari 2024 15:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thibau is ook wel van de kampioenschappen.
In voorgaande zeven deelnames nog maar één podium (2e).quote:Op zondag 14 januari 2024 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
1e Belgische titel pas voor Iserbyt.
Als professioneel crosser vind ik het logisch als je zo'n strook maar ook balken ergens hebt om wekelijks te trainen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:48 schreef Van_Poppel het volgende:
De zandbak in Eli's tuin heeft geleverd.
Die zal wel in Nederland zijn geweest vanwege Molengraaf.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:17 schreef TommyL0204 het volgende:
Het was leuk om weer eens live een cross te kunnen volgen. En zo dicht bij huis ook nog. Parcours stuk zwaarder dan ik had verwacht. Daardoor ook vrij snel iedereen op zijn of haar plek. Bartje Wellens nog tegen het lijf gelopen. Die had ik dan eerder bij het BK verwacht haha.
[ afbeelding ]
In België zijn ze niet op de hoogte van de perikelen rond Marco B?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)romen~1705259960622/
De titel vieren in een feesttent is altijd zo'n fantastische Vlaamse rubriek
In België ben je pas verdacht als ze er een stuk of 5 in je kelder vindenquote:Op zondag 14 januari 2024 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
In België zijn ze niet op de hoogte van de perikelen rond Marco B?
Zou charmezanger Ricky in de feesttent van Nieuwenhuis hebben gezongen?quote:Op zondag 14 januari 2024 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het begrip charmezanger kende ik nog niet.
Dit komt enigszins in de buurt:quote:Op zondag 14 januari 2024 22:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het begrip charmezanger kende ik nog niet.
Joris is maar wat al te blij dat hij geen Belgisch kampioen is geworden.quote:Op zondag 14 januari 2024 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)romen~1705259960622/
De titel vieren in een feesttent is altijd zo'n fantastische Vlaamse rubriek
Eindelijk iemand die het zegt. Overdaad aan biertentencrossen.quote:Sven Vanthourenhout blijft fan van Wereldbeker: “Er zijn juist te veel andere crossen”
De Wereldbeker veldrijden blijft de gemoederen bedaren. Als het van Belgisch bondscoach Sven Vanthourenhout afhangt, moet die alleszins het meest prestigieuze klassement blijven.
Hier en daar horen we een noodkreet dat de nieuwe opzet van de Wereldbeker ten koste zou gaan van de traditiecrossen in België. Waar Belgian Cycling normaal gezien alvast rond half december een kalendervoorstel doet voor de Belgische crossen in het daaropvolgende veldritseizoen, staat die procedure momenteel on hold. Voor het eerst, klinkt het bij bronnen binnen de federatie. Dat komt natuurlijk omdat de UCI en Flanders Classics, samen andere stakeholders, pas bij het WK in Tábor gaan discussiëren over de nieuwe invulling van de Wereldbeker.
Volgens bondscoach Sven Vanthourenhout moet de Wereldbeker – georganiseerd door de UCI en Flanders Classics – hoe dan ook boven al de rest blijven staan. “Ik bekijk het louter in functie van de sport in het algemeen, en dan is het volgens mij juist goed dat één klassement duidelijk het belangrijkste is. Voor mij moet de Wereldbeker zeker alle landen blijven aandoen die ze nu doet. Dat we de grens overgaan, vind ik superbelangrijk. Het gevolg is dan wat minder Wereldbekers in België.”
“Ik heb op zich nooit een probleem gehad met de huidige Wereldbeker”, vindt de Belgische bondscoach. “Ik vind juist dat er daaronder te veel klassementen zijn en te veel wedstrijden die het zo moeilijk maken. In dat opzicht ben ik altijd fan van een prestigieus klassement van de Wereldbeker.”
Nieuw concept
Gaat hij daarmee niet in tegen de wil van de renners zelf? Vanthourenhout heeft met velen van hen een goede band, maar ziet hen juist uiten dat een uitgebreide Wereldbeker lastig te combineren is. “Goh, ik vind het niet slecht dat ze hier en daar naar het buitenland moeten om een Wereldbeker te rijden. Dat gebeurt hooguit vijf keer op een seizoen. Als we dat zouden afwegen ten opzichte van andere sporten… Kijk naar het wegwielrennen, daar moet je soms wel andere dingen doen dan een keer naar Frankrijk, net over de grens, of naar Italië…”
Vanthourenhout kijkt dan ook uit naar de ontwikkelingen die Peter Van den Abeele en zijn team zullen beslissen. “Het is te vroeg om mij uit te spreken, want ik heb geen zicht op wat juist hun bedoeling is. Maar ik blijf pro-Wereldbeker en het feit dat ze nu rond tafel gaan zitten en dan een nieuw concept uittekenen, is alleen maar positief. Ze beginnen met een wit blad, en dat is altijd interessant.”
Exact Cross mag wieberen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het zegt. Overdaad aan biertentencrossen.
In Vlaanderen zijn wel mensen die het willen en kunnen organiseren, omdat er publiek op afkomt. Het blijft toch allemaal geforceerd die min of meer gesubsidieerde crossen in het buitenland.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het zegt. Overdaad aan biertentencrossen.
Dat is de andere kant van de medaille, ja er zijn teveel crossen maar de UCI heeft de problemen verergert door er flink wat ver gelegen geïsoleerde crossen te organiseren, dan heb ik het geeneens over de Amerikaanse crossen aan het begin van het seizoen, maar meer over Dublin, Val di Sole en Benidorm.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Vlaanderen zijn wel mensen die het willen en kunnen organiseren, omdat er publiek op afkomt. Het blijft toch allemaal geforceerd die min of meer gesubsidieerde crossen in het buitenland.
Benidorm helpt dan wel weer voor renners die in Spanje op een (tussentijds) trainingskamp gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is de andere kant van de medaille, ja er zijn teveel crossen maar de UCI heeft de problemen verergert door er flink wat ver gelegen geïsoleerde crossen te organiseren, dan heb ik het geeneens over de Amerikaanse crossen aan het begin van het seizoen, maar meer over Dublin, Val di Sole en Benidorm.
Klopt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is de andere kant van de medaille, ja er zijn teveel crossen maar de UCI heeft de problemen verergert door er flink wat ver gelegen geïsoleerde crossen te organiseren, dan heb ik het geeneens over de Amerikaanse crossen aan het begin van het seizoen, maar meer over Dublin, Val di Sole en Benidorm.
Klopt. Benidorm is de uitzondering. Goed te combineren met trainingskampen en er komt publiek op af. Je kunt natuurlijk ergens eens wat proberen in een land, maar als het niet leeft en logistiek een nachtmerrie is, dan bewijs je er niemand 'n dienst mee door renners te gaan dwingen om daar te gaan rijden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:08 schreef gianni61 het volgende:
Voor Dublin ben ik het wel eens met het commentaar. Benidorm blijkt toch wel een aardig startveld te kunnen krijgen. Mede dankzij de trainingskampen in spanje.
En volgens de organisatie zijn er 15.000 kaarten verkocht.
Is ook wel te merken aan hoeveel vlaams ik hier op de terrassen hoor
In het Baskenland was er wel een cross met interesse, maar die vonden de vraagprijs nogal hoog.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Baskenland, Bretagne, Yorkshire. Je zou toch zeggen dat je wel wat streken moet kunnen vinden waar het leeft.
Dat is mijn gevoel ook. Ik vind dat je beter niet elke keer naar Ierland en de VS kunt gaan, als daar maar een cross wordt georganiseerd. Liever dat dan om de twee jaar, maar dan dat er twee wedstrijden worden georganiseerd in dat betreffende land (bijvoorbeeld op vrijdag en op zondag. Dan kunnen de VS en Ierland elkaar afwisselen op de kalender,quote:Op vrijdag 19 januari 2024 12:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een probleem voor veel niet-Vlaamse crossen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
de vraagprijs nogal hoog.
Dat is op dit moment zo ja en de organisatoren van de biertentencrossen willen dat maar al te graag in stand houden. Dat is prima als je de huidige situatie oké vindt, maar de UCI waagt een poging om de sport groter te maken en worden nu juist door die crossen in de wielen gereden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 11:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Vlaanderen zijn wel mensen die het willen en kunnen organiseren, omdat er publiek op afkomt. Het blijft toch allemaal geforceerd die min of meer gesubsidieerde crossen in het buitenland.
De cross wordt niet groter van een wereldbeker in Dublin. Daar doen voor de vorm een paar bejaarde Ieren mee, die verder amper crossen rijden.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is op dit moment zo ja en de organisatoren van de biertentencrossen willen dat maar al te graag in stand houden. Dat is prima als je de huidige situatie oké vindt, maar de UCI waagt een poging om de sport groter te maken en worden nu juist door die crossen in de wielen gereden.
Voor velen wel, maar niet voor allemaal, in het pre Flanders Classics tijdperk dan, dat je voor een WB cross in Tabor b.v. maar iets van 5 euro entree betaalde en in Sankt Wendel en Zeven ook niet meer dan een tientje. Duidelijk dat die crossen altijd een lagere afdracht aan de UCI hoefden te doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een probleem voor veel niet-Vlaamse crossen.
Dan nog is het niet heel interessant (waarschijnlijk) als toppers het links laten liggen. Komen die wel, dan krijg je toppers voor die fee, maar zonder dat je startgeld hoeft te betalen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Voor velen wel, maar niet voor allemaal, in het pre Flanders Classics tijdperk dan, dat je voor een WB cross in Tabor b.v. maar iets van 5 euro entree betaalde en in Sankt Wendel en Zeven ook niet meer dan een tientje. Duidelijk dat die crossen altijd een lagere afdracht aan de UCI hoefden te doen.
Dat is zo als je het cirkeltje in stand houdt ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
De cross wordt niet groter van een wereldbeker in Dublin. Daar doen voor de vorm een paar bejaarde Ieren mee, die verder amper crossen rijden.
Tel je die niet mee, dan is bijna 2/3e van het deelnemersveld Nederlander of Belg. Italianen, Tsjechen, Slowaken, Scandinaviërs en zo, zie je daar al niet.
Voor iemand zonder mooi contract is het ook eerder haalbaar om de hele winter in België te zitten dan elke week naar Dublin, Tsjechië, Italië, Spanje, de VS en wie weet wat ze nog meer bedenken, te moeten.
Je hebt buiten Nederland en België maar weinig renners uit andere landen die het zich kunnen veroorloven om heel Europa door te gaan trekken om te crossen.
Je zou talentvolle niet-Belgen een paar jaar met goede begeleiding in België moeten laten crossen, maar dat is niet de taak van de wielerbond.
Denk dat je daar weinig aan doet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is zo als je het cirkeltje in stand houdt ja.
Dat is, nogmaals, precies hoe het nu gaat. En als je niets anders probeert ga je daar inderdaad niets aan veranderen. En de enige manier om daar iets aan te veranderen is door die verschrikkelijke biertentencrossen weg te snijden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat je daar weinig aan doet.
Goede veldrijders met mogelijkheden op de weg kiezen nu ook voor de weg. In Nederland en België tegenwoordig zelfs al, terwijl die renners wel een goede boterham kunnen verdienen met crossen.
Van Aert en van der Poel zijn exceptioneel, maar er zijn/waren ook in het verleden zat 'buitenlandse' crossers die gewoon topcrossers zouden kunnen worden. Maar die gaan wat anders doen.
Jan Christen nu bijvoorbeeld. Bisiaux zal ook wel richting de weg gaan. Tulett heeft voor de weg gekozen. Pidcock min of meer ook wel. Alaphilippe. Matt Kelly, die op het WK Junioren de destijds onklopbare Sven Vanthourenhout klopte, is gaan mountainbiken of zo. Stybar natuurlijk.
En ook anderen haken af, omdat je buiten België als crosser gewoon lastig een goede boterham kunt verdienen. Wereldbekers buiten België gaan organiseren verandert daar niks aan. Dan is er nog steeds niemand die ervoor zorgt dat het interessant is om zich volledig op de cross te richten.
De nationale circuits zijn daar niet interessant genoeg voor. Ook in Nederland niet.
Rijden Riberolle en Honsinger ook Benidorm?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:47 schreef TommyL0204 het volgende:
Logischerwijs matige startvelden vandaag in Zonnebeke
Riberolle staat blijkbaar wel op de startlijst jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Rijden Riberolle en Honsinger ook Benidorm?
Is ook niks mis mee, al is een internationaler veld wel leuker. Zoals nu met Nieuwenhuis en Ronhaar die zich naast Van der Haar geschaard hebben vs de Vlamingen (laat ik Mathieu even buiten beschouwing).quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:08 schreef franklop het volgende:
Veldrijden zal altijd wel een sport 'in de marge' blijven op deze manier ja.
Vind het prima hoor, mooi vermaak in de winters
Ik mis nog steeds de Tsjechen. Kuhn en Ruegg qua Zwitsers nog wel aardig vertegenwoordigdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is ook niks mis mee, al is een internationaler veld wel leuker. Zoals nu met Nieuwenhuis en Ronhaar die zich naast Van der Haar geschaard hebben vs de Vlamingen (laat ik Mathieu even buiten beschouwing).
Je kunt moeilijk iemand gaan verbieden om een cross te organiseren. Als dat toch gebeurt, dan kunnen ook de meeste Belgen er geen serieuze boterham meer mee verdienen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 13:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is, nogmaals, precies hoe het nu gaat. En als je niets anders probeert ga je daar inderdaad niets aan veranderen. En de enige manier om daar iets aan te veranderen is door die verschrikkelijke biertentencrossen weg te snijden.
Mountainbiken was ooit het debiele broertje van veldrijden.
Zoals het nu is blijft het gerommel in de Belgische marge. Waar op wordt ingezet door Vlaamse liefhebbers met een bedrijf, in plaats van grote stakeholders uit het fietswereldje. Dat is juist wat de UCI probeert te veranderen. Jammer dan voor de middelmatig getalenteerde crossers die in de huidige situatie binnenlopen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk iemand gaan verbieden om een cross te organiseren. Als dat toch gebeurt, dan kunnen ook de meeste Belgen er geen serieuze boterham meer mee verdienen.
Dan krijg je dat iedereen in het nationale circuit wat aan gaat rommelen en amper nog de grens over gaat.
Mountainbike en nu ook gravel wordt volop ingezet door fietsfabrikanten. Dat is bij veldrijden een stuk minder.
Racebaanmeukquote:
Voor die grote stakeholders is het niet echt interessant. Ze verkopen veel meer wegfietsen, mountainbikes en gravelbikes dan veldritfietsen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zoals het nu is blijft het gerommel in de Belgische marge. Waar op wordt ingezet door Vlaamse liefhebbers met een bedrijf, in plaats van grote stakeholders uit het fietswereldje. Dat is juist wat de UCI probeert te veranderen. Jammer dan voor de middelmatig getalenteerde crossers die in de huidige situatie binnenlopen.
Wat een volk al joh, was zeker gratis?quote:
De Benidorm bastards hebben zeeën van vrije tijd.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat een volk al joh, was zeker gratis?
Euhm welk blubberquote:Op zondag 21 januari 2024 09:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag weer lekker blubberfietsen in Benidorm.
Gisteren was inderdaad gratis.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat een volk al joh, was zeker gratis?
Als je er vroeg genoeg bij was dan was de prijs 15 euro, vrij normaal dus.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie opkomst, zeker gezien de dure entree (20,50 euro las ik)
Is ook niet erg een keer snel parcours. Wat afwisseling is prima. Net als een keer wat sneeuw/ijs en een veldrit met veel klimwerk etcquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ah Benidorm is weer begonnen...vind het wel een tof parcours. Ook weer eens wat anders dan alle blubber van de afgelopen maand
Ik ben echt zeer benieuwd naar Fem op de weg dit seizoen.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:49 schreef DeeBee het volgende:
PuckGodin lijkt weer in orde, maar Fem heeft belachelijke power op het vlakke en die klim in het zadel
Eurosport player, ik denk dat de NOS ook wel een online stream moet hebben.quote:
Met Djos aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben echt zeer benieuwd naar Fem op de weg dit seizoen.
Als je ziet hoe veel beter ze deze winter is op de echte powerstukken en het asfalt wordt dat puur genot.
quote:Op zondag 21 januari 2024 13:55 schreef DiegoFuser het volgende:
Weekje trainingskamp met Alpecin en DE RUG van Alvarado is als nieuw. Dat hebben we eerder gezien.
Ik snap niet dat de altijd doperende en niks meer presterende D. Betsema zoveel aandacht krijgtquote:
Vergeet de werken van Jantje Boven niet!quote:Op zondag 21 januari 2024 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met Djos aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.
Door Djos zijn alle tegenstanders de klos!quote:Op zondag 21 januari 2024 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met Djos aan het roer zijn de tegenstanders vissenvoer.
Ze zat er weer dicht bij, maar het gat is nu weer groter.quote:
Of je liep gewoon voor!quote:Op zondag 21 januari 2024 14:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze was er bijna bij, maar ze lijkt nu weer terrein te verliezen.
Dat laatste is toch vrij duidelijk?quote:Op zondag 21 januari 2024 14:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Aparte race van Alvarado, of Fem en Puck zijn teveel naar elkaar aan het kijken.
Die zat op de limiet en Fem en Puck gingen sneller zonder moeite.quote:
Het is een omloop op maat gemaakt als afsluitertje van trainingskamp voor wegwielrenners, niets meer niets minderquote:Op zondag 21 januari 2024 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik blijf het een verschrikkelijke omloop vinden.
Volgende week hopelijk weer echte cross.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik blijf het een verschrikkelijke omloop vinden.
BK is geweest!quote:Op zondag 21 januari 2024 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Sanne Cant heeft haar seizoenspiek ook weer achter de rug
Het is een graad of 15 daar, tropische temperaturen voor een crossquote:Op zondag 21 januari 2024 14:39 schreef DiegoFuser het volgende:
Fem oogt zowaar vermoeid, dat is iets nieuws.
Met maar 3 zeges.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alvarado de wereldbekerwinnares![]()
Mason vol aan het geven, Mathieu op zijn dooie akkertje erlangs.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu haalt op dat fietspad 10 man in
Misschien de volgende keer maar gewoon achteraan laten starten. Is het in elk geval een rondje spannend.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat gemak waarop Wout en Thieu iedereen voorbijgaan
Misschien wil Nys ook in de altijd beukende sprinttrein van Alpecinquote:Op zondag 21 januari 2024 15:32 schreef DIJK het volgende:
Nijs rijdt op het rechte stuk bijna Mathieu van de fiets
300m aan 8%, ongelooflijk dat hij hier iedereen naar huis rijdt.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:35 schreef Mykonos het volgende:
Ik kan echt de hele dag kijken naar de manier waarop Mathieu hier omhoog knalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |