De Benidorm bastards hebben zeeën van vrije tijd.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat een volk al joh, was zeker gratis?
Euhm welk blubberquote:Op zondag 21 januari 2024 09:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Vandaag weer lekker blubberfietsen in Benidorm.
Gisteren was inderdaad gratis.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat een volk al joh, was zeker gratis?
Als je er vroeg genoeg bij was dan was de prijs 15 euro, vrij normaal dus.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie opkomst, zeker gezien de dure entree (20,50 euro las ik)
Is ook niet erg een keer snel parcours. Wat afwisseling is prima. Net als een keer wat sneeuw/ijs en een veldrit met veel klimwerk etcquote:Op zondag 21 januari 2024 13:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ah Benidorm is weer begonnen...vind het wel een tof parcours. Ook weer eens wat anders dan alle blubber van de afgelopen maand
Ik ben echt zeer benieuwd naar Fem op de weg dit seizoen.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:49 schreef DeeBee het volgende:
PuckGodin lijkt weer in orde, maar Fem heeft belachelijke power op het vlakke en die klim in het zadel
Eurosport player, ik denk dat de NOS ook wel een online stream moet hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |