Het is een omloop op maat gemaakt als afsluitertje van trainingskamp voor wegwielrenners, niets meer niets minderquote:Op zondag 21 januari 2024 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik blijf het een verschrikkelijke omloop vinden.
Volgende week hopelijk weer echte cross.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik blijf het een verschrikkelijke omloop vinden.
BK is geweest!quote:Op zondag 21 januari 2024 14:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Sanne Cant heeft haar seizoenspiek ook weer achter de rug
Het is een graad of 15 daar, tropische temperaturen voor een crossquote:Op zondag 21 januari 2024 14:39 schreef DiegoFuser het volgende:
Fem oogt zowaar vermoeid, dat is iets nieuws.
Met maar 3 zeges.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alvarado de wereldbekerwinnares![]()
Mason vol aan het geven, Mathieu op zijn dooie akkertje erlangs.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Mathieu haalt op dat fietspad 10 man in
Misschien de volgende keer maar gewoon achteraan laten starten. Is het in elk geval een rondje spannend.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Dat gemak waarop Wout en Thieu iedereen voorbijgaan
Misschien wil Nys ook in de altijd beukende sprinttrein van Alpecinquote:Op zondag 21 januari 2024 15:32 schreef DIJK het volgende:
Nijs rijdt op het rechte stuk bijna Mathieu van de fiets
300m aan 8%, ongelooflijk dat hij hier iedereen naar huis rijdt.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:35 schreef Mykonos het volgende:
Ik kan echt de hele dag kijken naar de manier waarop Mathieu hier omhoog knalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |