Ik zie het ook in het dorp. Rook of stoom?quote:Op zondag 14 januari 2024 13:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
Volgens mij is er nog meer aan het branden, maar ik snap niet helemaal de kaart, maar er is iig nog een rookpluim erbij
Ze zijn afgedaald en er bleek water onderin te zitten, wat zee bleek te zijn (wat ze konden zien aan eb en vloed).quote:
Oh okee, dat wist ik niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze zijn afgedaald en er bleek water onderin te zitten, wat zee bleek te zijn (wat ze konden zien aan eb en vloed).
Jep. Rechtsboven is een kleine pluim te zien.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:32 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Ik zie het ook in het dorp. Rook of stoom?
Die houden de lava in de gaten ivm de mensen die het gat in de dijk dichten.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Staan op die livestream nog 2 poppetjes en een auto beneden op de weg. Lijkt me toch ook geen lekker baantje nu.
Scheuren zullen wel ontstaan langs breuklijnen, maar niet chill neequote:Op zondag 14 januari 2024 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Levensgevaarlijk man. Voor hetzelfde geld scheurt het precies onder die gravertjes open
Ze rijden net weg. Asfalt staat ook al in de fik verderopquote:Op zondag 14 januari 2024 13:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Die houden de lava in de gaten ivm de mensen die het gat in de dijk dichten.
Het duurt niet lang meer voor het bij de weg is...
Lijkt mij ook ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
Op andere livestreams is goed te zien hoe dichtbij de lava al bij het dorp is.
Dat dorp is er geweest lijkt me.
welke stream?quote:Op zondag 14 januari 2024 13:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
Op andere livestreams is goed te zien hoe dichtbij de lava al bij het dorp is.
Dat dorp is er geweest lijkt me.
Veel van die huizen zijn van golfplaat en beton, zal minder snel spontaan in de fik vliegen.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:14 schreef Ebinas het volgende:
Na het vallen van die plaat dacht ik nu is het snel gedaan.
Maar het valt nog mee.
Het zal gaan, maar de snelheid waarmee bedoel ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |