Helaas wel.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:36 schreef Peterselieman het volgende:
Kans is dus groot dat het RIP stadje is ...
De tijd dringtquote:Op zondag 14 januari 2024 12:57 schreef Estate2 het volgende:
Lavastroom gaat langs de wal richting de hoofdweg rechts onder. Bij de weg zijn ze nu bezig om het laatste gat te dichten.
[ afbeelding ]
Volgens Google gaat de Greenhouse maandag gewoon open vanaf 10.30 uurquote:Op zondag 14 januari 2024 10:10 schreef aloa het volgende:
De lava is op een paar 100 meter van de Greenhouse nu. Dat gaat helaas in vlammen op.
[ afbeelding ]
En Google hep altijd gelijk!quote:Op zondag 14 januari 2024 13:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens Google gaat de Greenhouse maandag gewoon open vanaf 10.30 uur
stream zoomt net inquote:Op zondag 14 januari 2024 13:10 schreef aloa het volgende:
Damn![]()
Scheurt nu open net buiten Grandavik!!!
Van de week, een werker die gleuven dicht moest maken... was te diep voor de machines om hem te zoeken (die tot 40 meter gingen dacht ik?)quote:Op zondag 14 januari 2024 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoorde dat er ook iemand in zo'n scheur gevallen was?
brrrrquote:Op zondag 14 januari 2024 13:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Van de week, een werker die gleuven dicht moest maken... was te diep voor de machines om hem te zoeken (die tot 40 meter gingen dacht ik?)
Klopt, die is waarschijnlijk richting zee gedreven.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoorde dat er ook iemand in zo'n scheur gevallen was?
Gewoon opgebrand denk ik?quote:Op zondag 14 januari 2024 13:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, die is waarschijnlijk richting zee gedreven.
Ja idd. Wal is hier op de voorgrond goed te zien. Rechts de weg en graafmachines die wal afmaken.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:20 schreef Momo het volgende:
Nieuwe scheur ligt wel achter die barrier toch die lava moet tegenhouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |