Jij zit ook liever warm thuis voor de buis ipv daar om 9 uur in dat barkoude stadion te zitten lijkt me.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Veel supporters verkleed als stoeltje bij PSV @:zipportal
Zaterdagavondwedstrijden zijn toch altijd het leukst, kan je daarna de kroeg inquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij zit ook liever warm thuis voor de buis ipv daar om 9 uur in dat barkoude stadion te zitten lijkt me.
Even krabben.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even schijten sowieso. Jij?
Die mensen die daar 6 uur lang ofzo in het publiek gaan zitten en bij elke reclamebreak gaan klappen voor 2 tientjes ofzo. Dat is gewoon slavenarbeid.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Die gespeelde gezelligheid altijd daar bij ESPN aan tafel
Vast nog aan het zoeken naar Yoran Krol.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Veel supporters verkleed als stoeltje bij PSV @:zipportal
En dan een band om iedere keer hetzelfde deuntje te spelen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Sow koekoek.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vast nog aan het zoeken naar Yoran Krol.
Ons kent ons baantje voor die patjepeejerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:02 schreef RipCity het volgende:
Dat gepriegel van die Glenn Helder kan je net zo goed op band zetten ook.
Het gaat om een stukje beleving.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
En dan een band om iedere keer hetzelfde deuntje te spelen.
Daar vrijwillig naar kijkenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wil je die lieve user @KingRoland geen opdrachten opleggen? Hij gaat geen dingen doen waar ik mij niet fijn bij voel, dus dring hem dit niet op.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:10 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland waar blijft de Ajax-ui voor @:dombohetolifantje1 ?
Beloftes niet nakomen is een zonde.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je die lieve user @:KingRoland geen opdrachten opleggen? Hij gaat geen dingen doen waar ik mij niet fijn bij voel, dus dring hem dit niet op.
Ik heb het over jou oelewapper.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft die belofte nooit gemaakt.
Nu doe je het dus weer.
Ik kan toch niet bepalen wat user @KingRoland gaat doen?quote:
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In het dodetopicspel is dit een note waard.
Volgens de users dan
Volgens mij zitten de meeste users gewoon vrijwillig in het Ajax-topic hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:16 schreef Coco het volgende:
En ook nog eens God misbruiken om @:KingRoland te manipuleren.
Er zijn users voor minder naar de hel gegaan.
Is goed, olifantje.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat gedragen jullie toch altijd zo klein.
Ik vind die constante bewijsdrang juist wel grappig eigenlijk.quote:
Je schrijft aandoenlijk verkeerd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind die constante bewijsdrang juist wel grappig eigenlijk.
113quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bewijsdrang op een dood forum.
Misschien moet ik maar eens hulp gaan zoeken
Ik maak mijzelf nog liever af.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik gun je hulp. Dat is juist heel lief.
Ik had het meer over PSV’ers eigenlijk, maar dit geheel terzijdequote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bewijsdrang op een dood forum.
Misschien moet ik maar eens hulp gaan zoeken
Ook goed. Ik ken je verder niet dus het zal me een zorg zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mijzelf nog liever af.
Of lees alle posts van tong van begin tot eind.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mijzelf nog liever af.
Of lees alle posts van tong van begin tot eind.
Dat moest er inderdaad nog bijkomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ook goed. Ik ken je verder niet dus het zal me een zorg zijn.
Rare zin.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat jij bent toch zo'n ongekende lul.
Kun je nog wel slapen vanavond?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:43 schreef PSVCL het volgende:
Zo voelt het dus om een tegendoelpunt tegen te krijgen. IS weer een tijd geleden
Ik heb toch een note gekregen ouwe reusquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Like ontvangen van ZKA .
Ik ga lekker slapen.
Welterustenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Like ontvangen van ZKA .
Ik ga lekker slapen.
Jeetje.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb toch een note gekregen ouwe reus
Wat kinderachtig.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb toch een note gekregen ouwe reus
Eindelijk weer!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgen Feyenoord
Tenminste echt voetbal
We roddelen hier nietquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje.
Al is dat niet gek met DJMO tegenover je, die kan echt niks hebben.
@:Gurneyisbestoke weet hier alles van
We roddelen hier niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jeetje.
Al is dat niet gek met DJMO tegenover je, die kan echt niks hebben.
@:Gurneyisbestoke weet hier alles van
TRquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op dagen als deze begrijp je toch waarom de Nazi's zoveel steun kregen.
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:46 schreef Zipportal het volgende: [..] Drizzt gaat niet met Ajacieden om.
We roddelen hier niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Oriente wordt buitenspel gezet.
Hopelijk houdt zijn kat hem nu de hele nacht weer wakker
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Jij ook ouwe reusquote:Op zondag 14 januari 2024 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groetjes vanuit de Adelaarshorst. Ik wens jullie ook een fijne wedstrijd
Heerlijk Hollands trapveldjequote:Op zondag 14 januari 2024 14:34 schreef Wotte het volgende:
Voor dat veld alleen al zouden ze punten in mindering moeten krijgen.
quote:Op zondag 14 januari 2024 14:31 schreef Wotte het volgende:
Zo weer wat aas uitgegooid in de topics. WE ZIJN TERUG. IK HEB JULLIE GEMIST.
Volledig met je eens maat.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
Jammer. Vooral in het geval dat de tegenstander van Ajax scoort zou dat een uitkomst zijn.
Onmogelijk of je schrijft 'm naar de Europese top, steekt veren in zijn reet met leuzen als meest complete spits van de Eredivisie of je noemt 'm Brubbey en rolt met je ogen.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:40 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb nog steeds geen uitgesproken mening over Brobby.
verkeerde forum vriend. Alles met grote korrels zout nemenquote:Op zondag 14 januari 2024 14:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heb je verder nog wat inhoudelijks te melden.
72% balbezit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2024 14:58 schreef Wotte het volgende:
[..]
72% balbezit.Totaal geen overwicht, belachelijk dat Ajax op 0-1 staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
En alsnog volledig weggespeeld worden door de egeltjes. Moet je nagaan hoe slecht die amateurclub uit amsterdam is...quote:
Is zwakbegaafdheid een vereiste om moderator te worden?quote:Op zondag 14 januari 2024 14:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Totaal geen overwicht, belachelijk dat Ajax op 0-1 staat.
Geestelijk gehandicapten moet je een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:03 schreef VEM2012 het volgende:
Bizar dat Brobbey geen geel krijgt. Zelden iemand zo tekeer zien gaan tegen een scheids en dat geen consequenties heeft.
Wow rustig!quote:Op zondag 14 januari 2024 15:02 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is zwakbegaafdheid een vereiste om moderator te worden?
Dat soort commentaar is nou ook weer nergens voor nodig. Niets tegen die gozer, prima spits. Maar het was gewoon geel.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:04 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geestelijk gehandicapten moet je een beetje tegen zichzelf in bescherming nemen.
Zodra je dat zwakzinnige fonetische engels overboord gooit, praten we verder. Althans ik ga er dan vanuit dat het je het verschil weet tussen een Egel en een adelaar. Misschien moet ik dat niet doen.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:59 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En alsnog volledig weggespeeld worden door de egeltjes. Moet je nagaan hoe slecht die amateurclub uit amsterdam is...
ashardalan wil graag dat mensen op een forum hem stoer vindenquote:Op zondag 14 januari 2024 15:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat soort commentaar is nou ook weer nergens voor nodig. Niets tegen die gozer, prima spits. Maar het was gewoon geel.
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zodra je dat zwakzinnige fonetische engels overboord gooit, praten we verder. Althans ik ga er dan vanuit dat het je het verschil weet tussen een Egel en een adelaar. Misschien moet ik dat niet doen.
Laat hem daar maar mee ophouden.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
ashardalan wil graag dat mensen op een forum hem stoer vinden
Bedankt voor deze informatie Paul.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:12 schreef Paul het volgende:
Utrecht veel beter dan Vitesse maar helaas nog 0-0
Utrecht mist een goede spitsquote:Op zondag 14 januari 2024 15:12 schreef Paul het volgende:
Utrecht veel beter dan Vitesse maar helaas nog 0-0
Ja daarom.quote:
Eensquote:Op zondag 14 januari 2024 15:17 schreef VEM2012 het volgende:
Benieuwd naar de tweede helft. Leuk wedstrijdje wel. Niet heel hoogstaand verder, maar wel vermakelijk.
Ik heb net al een Chinees gespot op de tribune.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is allemaal een complot.
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb net al een Chinees gespot op de tribune.
quote:Op zondag 14 januari 2024 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Groetjes vanuit de Adelaarshorst. Ik wens jullie ook een fijne wedstrijd
Laat @Zipportal met rustquote:Op zondag 14 januari 2024 15:26 schreef Wotte het volgende:
De halve garen brigade is aanwezig zie ik.
Ze zitten nu in de kleedkamer.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:26 schreef Wotte het volgende:
De halve garen brigade is aanwezig zie ik.
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zitten nu in de kleedkamer.
Hehehehehehequote:Op zondag 14 januari 2024 15:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zitten nu in de kleedkamer.
Idd (vitesse Utrecht)quote:Op zondag 14 januari 2024 15:17 schreef VEM2012 het volgende:
Benieuwd naar de tweede helft. Leuk wedstrijdje wel. Niet heel hoogstaand verder, maar wel vermakelijk.
Typerend hoe Ajaxzender espn hier even overheen praat.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:20 schreef Keyos het volgende:
Tsja, mooi genomen vrije trap hoor, maar het was er nooit één natuurlijk.
Stellige post van een moderator/redactielid FP + Sport.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Typerend hoe Ajaxzender espn hier even overheen praat.
Die FP kunnen ze ook wel opheffen.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stellige post van een moderator/redactielid FP + Sport.
Ajax speelt drie keer over naar dezelfde kleur en je hebt de eierschaal uit voorzorg maar tevoorschijn gehaald?quote:Op zondag 14 januari 2024 15:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Typerend hoe Ajaxzender espn hier even overheen praat.
Ik ben geheel niet objectief als het op voetbal aankomtquote:Op zondag 14 januari 2024 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ik zag laatst ook al zo'n stoere post in het Feyenoordtopic over 'havenslaven'quote:Op zondag 14 januari 2024 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leeft als een zigeuner vandaar.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:34 schreef GGMM het volgende:
Elke keer als Van der Vaart weer op TV is heeft hij een dikkere kop gekregen
Sowieso als je jezelf Trein2000 noemt moet je haast wel autistisch zijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zag laatst ook al zo'n stoere post in het Feyenoordtopic over 'havenslaven'
Je merkt dat het erg goed gaat met Trein2000
Nou zegquote:Op zondag 14 januari 2024 15:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sowieso als je jezelf Trein2000 noemt moet je haast wel autistisch zijn.
Ze proberen je tevergeefs tegen jezelf te beschermen.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:45 schreef Zipportal het volgende:
![]()
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Blijven doneren.
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:48 schreef Coco het volgende:
@:onlogisch
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten.
quote:Op zondag 14 januari 2024 15:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ze proberen je tevergeefs tegen jezelf te beschermen.
IkGeefEnkelLikesGodquote:Op zondag 14 januari 2024 15:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Like ontvangen van IkGeefEnkelLikesGod.
Feyenoord wordt dan zeker een zakelijke overwinning.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel een leuke wedstrijd trouwens.
Ik nietquote:Op zondag 14 januari 2024 15:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax het eigenlijk beter doen dan verwacht.
Dat gaat niet zo heel leuk worden nee.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Feyenoord wordt dan zeker een zakelijke overwinning.
Ondertussen vind ik het wel goed, zolang ze maar winnen... Tweede plek zo stevig mogelijk in handen houdenquote:Op zondag 14 januari 2024 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo heel leuk worden nee.
Heerlijk voetbal tot aan de 16. En dan is daar Javairo.
Ze worden zo snel grootquote:Op zondag 14 januari 2024 15:55 schreef Coco het volgende:
Mooi om te zien hoe @:dombohetolifantje1 plezier heeft van deze wedstrijd
@GGMM is gelijk weer pleite.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:55 schreef Coco het volgende:
Ik ben blij dat ik dit moment met jou kan delen.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:55 schreef Coco het volgende:
Ik verbeter dit inmiddels in: ze kunnen er ook echt helemaal niets van…quote:Op zondag 14 januari 2024 15:55 schreef VEM2012 het volgende:
Het is ook wel een beetje dat GAE niet echt geweldige spelers heeft…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |