Jij zit ook liever warm thuis voor de buis ipv daar om 9 uur in dat barkoude stadion te zitten lijkt me.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Veel supporters verkleed als stoeltje bij PSV @:zipportal
Zaterdagavondwedstrijden zijn toch altijd het leukst, kan je daarna de kroeg inquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jij zit ook liever warm thuis voor de buis ipv daar om 9 uur in dat barkoude stadion te zitten lijkt me.
Even krabben.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even schijten sowieso. Jij?
Die mensen die daar 6 uur lang ofzo in het publiek gaan zitten en bij elke reclamebreak gaan klappen voor 2 tientjes ofzo. Dat is gewoon slavenarbeid.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Die gespeelde gezelligheid altijd daar bij ESPN aan tafel
Vast nog aan het zoeken naar Yoran Krol.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Veel supporters verkleed als stoeltje bij PSV @:zipportal
En dan een band om iedere keer hetzelfde deuntje te spelen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Sow koekoek.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vast nog aan het zoeken naar Yoran Krol.
Ons kent ons baantje voor die patjepeejerquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:02 schreef RipCity het volgende:
Dat gepriegel van die Glenn Helder kan je net zo goed op band zetten ook.
Het gaat om een stukje beleving.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
En dan een band om iedere keer hetzelfde deuntje te spelen.
Daar vrijwillig naar kijkenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wil je die lieve user @KingRoland geen opdrachten opleggen? Hij gaat geen dingen doen waar ik mij niet fijn bij voel, dus dring hem dit niet op.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:10 schreef Coco het volgende:
@:KingRoland waar blijft de Ajax-ui voor @:dombohetolifantje1 ?
Beloftes niet nakomen is een zonde.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je die lieve user @:KingRoland geen opdrachten opleggen? Hij gaat geen dingen doen waar ik mij niet fijn bij voel, dus dring hem dit niet op.
Ik heb het over jou oelewapper.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft die belofte nooit gemaakt.
Nu doe je het dus weer.
Ik kan toch niet bepalen wat user @KingRoland gaat doen?quote:
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In het dodetopicspel is dit een note waard.
Volgens de users dan
Volgens mij zitten de meeste users gewoon vrijwillig in het Ajax-topic hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:16 schreef Coco het volgende:
En ook nog eens God misbruiken om @:KingRoland te manipuleren.
Er zijn users voor minder naar de hel gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |