Meerdere mensen met het gelijk aantal goede antwoorden moeten worstelen met elkaar om uit te maken wie naar huis moet?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gingen toch nog worstelen vandaag?
Ik ook niet echt. Maar dat heb ik al een paar jaar. Op zich nog steeds wel leuke dingen, maar ik zou denk ik niet meer kijken als er geen discussie omheen zou zitten met vrienden en/of hier.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef Salina het volgende:
Ik voel "het" nog niet zo dit jaar met WidM helaas.
Vage opdrachten, saaie kandidaten.
Ik wacht (hoop) nog even op leuke locaties (Mexico staat op mijn to go-lijst) maar kan niet echt zeggen dat ik er echt de aandacht bij heb.
Plottwist?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:08 schreef TLC het volgende:
Nu al de test ? hebben we haast vandaag ?
Dat vond hij niet erg.quote:
Allemaal tegen elkaar, als degene met het rode scherm wint, hoeft die niet naar huis.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gingen toch nog worstelen vandaag?
Daar zullen ze het van gejat hebben. Maar WIDM deed het vorig seizoen ook al.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Ze zijn wel vaak met de toekomst bezig, de Belgen ook al vorig seizoen
Ik vind het ook erg lastig om te bepalen wie de Mol zou kunnen zijn omdat de laatste jaren bijna iedereen wel zit te mollen of zit te klunzen soms.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Maar dat heb ik al een paar jaar. Op zich nog steeds wel leuke dingen, maar ik zou denk ik niet meer kijken als er geen discussie omheen zou zitten met vrienden en/of hier.
Ja, apart.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
Dit jaar wilden ze wel zoveel mogelijk dingen doen en laten zien die passen bij de gedachten die men heeft over het land. Vorig jaar viel er weinig van te merken dat het in Zuid-Afrika was.
Het is vooral nauwelijks meer te zien wie de mol is, omdat het programma al jaren zo wordt uitgeplozen dat het voor de makers onmogelijk is om echte hints erin te stoppen. Zodra ze dat wel doen, dan wordt het al snel geraden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg lastig om te bepalen wie de Mol zou kunnen zijn omdat de laatste jaren bijna iedereen wel zit te mollen of zit te klunzen soms.
Dan blijft over het kijken naar de spelletjes zelf. En de locaties. Daar kijk ik nog wel naar uit.
Voorgaande jaren keek ik het nog wel terug om hints te zoeken, maar dat heb ik dit jaar nog niet gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |