Ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb al onze DVDs wegedaan. Alles dat ik wellicht nog wil kijken staat wel op 1 of andere dienst.
Mauerpark op zondag? Markt, eettentjes, muziek (gratis). Dierentuin van Berlijn is een van de grootste van Europa en er is een reusachtig aquarium.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh (ken nog net)
hier sneeuwde het gister avond maar is er vandaag niets meer van te zien. Hopelijk sneeuwt het niet teveel op woensdag want vliegen![]()
Tevens werd er een lam geboren, lekker vroeg en het huppelt nog steeds vrolijk rond.
Verder ben ik nog benieuwd naar Berlijn tips.. je weetz, de standaard tips met 2 kinderen van 7 en 12![]()
en wat betreft herhalingen moeten wij eens een ei leggen wat we met de cassette speler gaan doen![]()
Mijn normale tips zouden het Stasimuseum, Schwules Museum en eten bij Aleppo supper club zijn, maar dat zijn niet perse je keuzes met jonge kinderen denk ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh (ken nog net)
hier sneeuwde het gister avond maar is er vandaag niets meer van te zien. Hopelijk sneeuwt het niet teveel op woensdag want vliegen![]()
Tevens werd er een lam geboren, lekker vroeg en het huppelt nog steeds vrolijk rond.
Verder ben ik nog benieuwd naar Berlijn tips.. je weetz, de standaard tips met 2 kinderen van 7 en 12![]()
en wat betreft herhalingen moeten wij eens een ei leggen wat we met de cassette speler gaan doen![]()
Hier staat ook nog steeds tussen de versterker en de radio, de DVD speler. Ook zoiets wat er staat en nooit meer gebruikt wordt. De platenspelert welquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh (ken nog net)
Geen foto's van het lam.. we zijn momenteel niet thuis, maar krijgen wel iedere dag filmpjesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier staat ook nog steeds tussen de versterker en de radio, de DVD speler. Ook zoiets wat er staat en nooit meer gebruikt wordt. De platenspelert wel
En je lamFoto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel echt super zin om naar huis te gaan!![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Stasi museum staat wel opmijn lijstje.. we hoeven gelukkig niet alles samen te doen.. de jongens vinden musea geloof ik wat lastig, het "muur" museum aan de Oost Duitse kant was een beetje teveel voor ze..quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn normale tips zouden het Stasimuseum, Schwules Museum en eten bij Aleppo supper club zijn, maar dat zijn niet perse je keuzes met jonge kinderen denk ik
https://www.visitberlin.d(...)museums-young-peoplequote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Stasi museum staat wel opmijn lijstje.. we hoeven gelukkig niet alles samen te doen.. de jongens vinden musea geloof ik wat lastig, het "muur" museum aan de Oost Duitse kant was een beetje teveel voor ze..
Momenteel hebben we relax dagen, vanavond weer naar handbal en dan hopelijk morgen wat actievere doen
Paar mensen erg enthousiast, eentje waarvan ik sowieso verwacht dat ze een bod gaan doen. Komende week weer volop bezichtigersquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Hebben de kijkers wat opgeleverd LHO?
Kan het absoluut aanradenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Stasi museum staat wel opmijn lijstje.. we hoeven gelukkig niet alles samen te doen.. de jongens vinden musea geloof ik wat lastig, het "muur" museum aan de Oost Duitse kant was een beetje teveel voor ze..
Momenteel hebben we relax dagen, vanavond weer naar handbal en dan hopelijk morgen wat actievere doen
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Geen foto's van het lam.. we zijn momenteel niet thuis, maar krijgen wel iedere dag filmpjes![]()
Stond allemaal niet helemaal in de planning zo..Gek verhaal van ram vs lamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel echt super zin om naar huis te gaan!![]()
![]()
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ga ik dan niet eens gezellig morgen naar een supermarkt in Gronau en wat Mett en Aufschnitt en dat soort zut halen voor thuis.
Pomoloogquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ben ik geen appoloog maar ik vind het fantastisch dat er zoiets bestaat als een Atlas van Groninger Appelrassen
Ik had ook gedacht om even de trein te nemen om een hapje te gaan eten verderop.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8
Oh dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht om even de trein te nemen om een hapje te gaan eten verderop.
Maar het is zijkweer. En geen zin om als een verzopen kat aan tafel te zitten. Dan maar thuis een zuurkoolstamppot.
Ik ook, maar dan voor binnen. T was wel erg sneu geworden wat hier op de vensterbank stondquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:20 schreef Tuindier het volgende:
Wij hebben vandaag een paar flinke planten gekocht. Kan niet wachten op het voorjaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
ik zag het toevallig op nieuwsuur, wie nog meer?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Veul Europees kampioenen vandaag.
Verschrikkelijk zwaar lijkt me dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:28 schreef Karzai het volgende:
waterpolo is wel een zware sport lijkt me, volgens mij zijn de dames daar ook niet vaak kampioen geworden itt schaatsen en hockey
Dat ziet er veel beter uit dan hier. IJsregen op het sportveldquote:
Aha, vandaar de tips voor Berlijn. Tenminste, dit lijkt me handbalquote:
En dan de volgende dag lekker ontspannen naar huis ipv in de modder spelenquote:Op zondag 14 januari 2024 11:25 schreef Vanyel het volgende:
@:tele6
Hier een kamer hosselen en de hele avond in je eigen sauna hangen?
Je kan kijken of je via vrienden op de fiets in de buurt zou kunnen slapen, dan neem je zaterdag de OV-fiets.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:53 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf @:Isabeau hebben jullie als Drenthenaren een advies?
Ik moet over een week op zondagochtend om 9:30 in Westerbork zijn. Want ik start rond 10:30 met een wedstrijd daar.
De vroegste OV-optie vanuit hier ben ik er om 10:00 wat op zich nog nét kan. Hij stuurt me naar Zwolle, dan de sprinter naar Beilen en dan de bus richting Zweeloo. Het is maar 8 minuten met de bus.
Station Beilen heeft op zondag geen OV-fietsen.
Of de fiets meeslepen in de trein. Ik weet niet of de bussen daar enigszins betrouwbaar zijn. De laatste keer dat ik een bus moest hebben was in Deventer en die bus kwam simpelweg niet opdagen.
Ik heb al gekeken voor goedkope overnachtingen in de buurt. Echt goedkoop is het nergens en het is alsnog een rotklus om op tijd in Westerbork te zijn vanuit bijvoorbeeld Assen.
Auto van m'n pa lenen gaat momenteel dus niet.
Auto huren is een best wel duur grapje omdat het ruim 160 km is enkele reis.
Met mensen meerijden -- de enige mensen die ik ken die ook gaan, hebben een bestelbusje zonder achterbank dus kunnen niemand meenemen, of vertrekken bizar vroeg vanuit de Achterhoek waar we ook niet op tijd kunnen zijn met het OV.
B z'n auto lenen gaat ook niet zomaar ivm leasebak.
Misschien dat we maar gewoon die ene OV-optie moeten proberen en als het niet lukt is het jammer van de wedstrijd.
Hotel, voor en na. Dan kun je uitgerust aan je wedstrijdje beginnen en daarna relaxed weer bijkomen. De voorspelling is dat het volgend weekend weer rond het vriespunt zal zijn overdag.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik moet over een week op zondagochtend om 9:30 in Westerbork zijn. Want ik start rond 10:30 met een wedstrijd daar.
De vroegste OV-optie vanuit hier ben ik er om 10:00 wat op zich nog nét kan. Hij stuurt me naar Zwolle, dan de sprinter naar Beilen en dan de bus richting Zweeloo. Het is maar 8 minuten met de bus.
Of de fiets meeslepen in de trein. Ik weet niet of de bussen daar enigszins betrouwbaar zijn. De laatste keer dat ik een bus moest hebben was in Deventer en die bus kwam simpelweg niet opdagen.
Ik heb al gekeken voor goedkope overnachtingen in de buurt. Echt goedkoop is het nergens en het is alsnog een rotklus om op tijd in Westerbork te zijn vanuit bijvoorbeeld Assen.
Met mensen meerijden -- de enige mensen die ik ken die ook gaan, hebben een bestelbusje zonder achterbank dus kunnen niemand meenemen, of vertrekken bizar vroeg vanuit de Achterhoek waar we ook niet op tijd kunnen zijn met het OV.
Misschien dat we maar gewoon die ene OV-optie moeten proberen en als het niet lukt is het jammer van de wedstrijd.
Dit chaletje kun je volgend week nog drie nachten pakken voor 99 euro, relatief dichtbij westerborkquote:Op zondag 14 januari 2024 10:53 schreef Tele6 het volgende:
Gebruik je de standaard mail app van Apple?quote:Op zondag 14 januari 2024 13:02 schreef AnneX het volgende:
Au…mijn digitale sociale leven ligt stil.![]()
Op de een of andere manier werkt het mailprogramma op de ipad niet naar behoren, ondanks harde reset.
Lekker!quote:Op zondag 14 januari 2024 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!
Lekker lui ochtendje gehad, detective gekeken, beetje opgeruimd en nu een stoofgerecht maken in de IP.
T is hier enorm grauw en nat buiten, zie geen regen vallen maar mensen lopen met een paraplu. Blijf mooi binnen.
Al geduimd daar.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:08 schreef Blues het volgende:
Joe Joe
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #33
Tip: ga niet met korting via Heerlijk want dan krijg je ipv de zeewolf een extra toetje, dat 6e gerecht en dat vond ik niet eens echt lekkerquote:Op zondag 14 januari 2024 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al geduimd daar.
Ken het eigenlijk niet, maar zal binnenkort ook eens die kant op gaan…
Over 2 weken gaan we weer naar Black Smoke met de BBQ clan en ergens in februari naar De Mark in Durgerdam…
Eraf en erop? Kan dat überhaupt?quote:Op zondag 14 januari 2024 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!
Lekker lui ochtendje gehad, detective gekeken, beetje opgeruimd en nu een stoofgerecht maken in de IP.
Geen advies voor @:tele6 maar die van @:AnneX klinkt als een goed plan. En @:AnneX je hebt vast het mailprogramma al eraf gegooid en opnieuw erop gezet?
T is hier enorm grauw en nat buiten, zie geen regen vallen maar mensen lopen met een paraplu. Blijf mooi binnen.
De update is up to date met 15.8 op de mini4.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik je de standaard mail app van Apple?
Is die mailhapering na de laatste update van iOS 17.2, die ik hier vanmorgen aangekondigd zag?
Of heb je een andere OS versie?
Lukt het bekijken via de webmail versie wel?
Het kan ook aan je provider liggen, daar kan ook een mailserver haperen…
Om eerlijk te zijn maken we zelden of nooit gebruik van korting-aanbiedingen (ik sta daar nooit bij stil…quote:Op zondag 14 januari 2024 14:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Tip: ga niet met korting via Heerlijk want dan krijg je ipv de zeewolf een extra toetje, dat 6e gerecht en dat vond ik niet eens echt lekker![]()
Dat werd dus niet gecommunidingest.
Hebben wij wel gedaan via de mail naar Heerlijk en Fris zelf, want wij gingen er vanuit dat we de 6 gangen van de kaart kregen. En er werd bij de commentaren bij Heerlijk ook al wat van gezegd dat het een domper kon zijn zoiets.
In ons geval had vooral g zich verheugd op het zeewolfje. Vond het echt sneu voor m. Er werd niets gecompenseerd ook bij navragen.
Nu wel na mail gestuurd.
We vinden het altijd leuk om met korting te etenquote:Op zondag 14 januari 2024 14:22 schreef MadMaster het volgende:
Om eerlijk te zijn maken we zelden of nooit gebruik van korting-aanbiedingen (ik sta daar nooit bij stil…) , maar het is wel een goede tip. Mw. MM eet geen rood vlees en dan is eens stukje vis bij het menu wel zo prettig…
Het kan, maar het zit aardig ingebakken in het OS.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eraf en erop? Kan dat überhaupt?
[..]
De update is up to date met 15.8 op de mini4.
Fingers crossed dan maar nog even…quote:Het is eerder voorgekomen. Alleen had ik voor vandaag wat klusjes gepland.
Even afwachten of het herstelt zónder verdere ingrepen.
Lijf was wel eens beter. Gelukkig geen pijn in de rug in bed dus het gaat vooruitquote:Op zondag 14 januari 2024 14:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker!
Hoe gaat het met het lijf?
Ik ging toch ff tussen de buien door fietsen naar de supermarkt. Toch ff buiten geweest
Misschien een idee voor een topic?quote:Op zondag 14 januari 2024 14:23 schreef Blues het volgende:
[..]
We vinden het altijd leuk om met korting te eten
Ik gebruik gmail en dus ook die app en die kan eraf (en weer erop).quote:Op zondag 14 januari 2024 14:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eraf en erop? Kan dat überhaupt?
[..]
De update is up to date met 15.8 op de mini4.
Het is eerder voorgekomen. Alleen had ik voor vandaag wat klusjes gepland.
Even afwachten of het herstelt zónder verdere ingrepen.
Koning Frederik 10 van Denemarken …heerlijk…geen woord ervan verstaan en hetzelfde gewauwel van een tafel met Royalty Deskundigen.😂
Wie gaat dat bijhouden danquote:Op zondag 14 januari 2024 14:28 schreef MadMaster het volgende:
Misschien een idee voor een topic?
De aanbiedingen van de maand, per regio of zo?
Ik dacht aan iedereen die wil bijdragen, dus niet echt een vaste beheerder of zo.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Wie gaat dat bijhouden dan![]()
Je kunt via IensThe Fork, Social deal, Heerlijk enz enz per dag kijken waar wie wat voor korting geeft.
“Snijplank” 😢quote:Op zondag 14 januari 2024 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan, maar het zit aardig ingebakken in het OS.
Ik raad het niet aan…
De iPad mini 4 is inmiddels al bijna 10 jaar oud.
Bij de allereerste iPad die er ooit uitkwam, die ik voor mw. MM had gekocht, werden in de loop der tijd ook bepaalde zaken niet meer ondersteund en kon je 'm uiteindelijk alleen nog als snijplank gebruiken, maar de mail heeft het altijd wel gedaan.
[..]
Fingers crossed dan maar nog even…
Ik wilde je wel een OV fiets aangeven op Hoogeveen, maar dat is gewoon net zo duur natuurlijk als je eigen fiets de hele weg meenemen.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:53 schreef Tele6 het volgende:
Hier is het "droog". Dat wil zeggen er valt geen nattigheid. Maar wel een akelige wind.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!
Geen advies voor @:tele6 maar die van @:AnneX klinkt als een goed plan. En @:AnneX je hebt vast het mailprogramma al eraf gegooid en opnieuw erop gezet?
Een setje ringen kan wel mee…quote:Op zondag 14 januari 2024 17:49 schreef AnneX het volgende:
Jaaa…ik kan gaan shoppen, want ik weet een huwelijkskadootje voor NichtjeX die alles heeft.![]()
En het gaat vast passen in de koffer van @:Madmaster 😇
Save the date is Goede Vrijdag
Heen valt wel mee zo te zien, maar terug wordt door de regen...of sneeuw.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:07 schreef sigme het volgende:
Zo, de reisuitrusting voor het Duitslandtripje pas in 1 kleine oude rugzak, en dat het zo veel is komt vooral omdat er een volledig regenpak mee moet omdat we op dinsdag 14km van stadje naar dorpje lopen en op woensdag weer terug.
En dit is de lokale weersverwachting...
[ afbeelding ]
Nee. Ik weet niet of de Duitse treinen honden zouden toestaan, een van de hotel meldde in elk geval (ongevraagd!) dat huisdieren niet welkom zijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:38 schreef mjan het volgende:
Veel plezier, sigme! Gaat hond mee op de tocht?
Ik ookquote:Op zondag 14 januari 2024 19:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Oef @:sigme, ik hoop dat de terugweg meevalt ten opzichte van de voorspelling!
In Duitsland contant geld mee nemen. Liefst klein geld. In de bus kun je een kaartje kopen. Maar niet pinnen.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook
Maar er rijdt ook een bus en ik heb de dienstregeling. Geen idee hoe je daar een kaartje koopt enzo, maar meestal lukt zoiets wel als het er op aankomt.
Ander onderwerp: heb je nog wel eens een hockeydick aan de haak om mee te tongen? Ik hoor je al maanden niet over romantische escapades?
Chaos en gezellig inderdaad. Leuk hoor zo’n muzikale ontmoeting.🎶quote:Op zondag 14 januari 2024 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weer thuis.
Eten bij de Groene Lantaarn was fantastisch (wat een smaak combinaties!), bediening super, en ze hadden al snel door dat wij die tafel zijn waar ze een lolletje mee kunnen maken.
Wekker ging vanmorgen weer vroeg in ons schattige vakantieschuurtje, op naar Paradiso! Gebouw tjokvol koren, gezellige chaosOptreden in de bovenzaal ging goed, daarna nog wat koren gekeken op het hoofdpodium.
Toen naar huis en nog ‘eventjes’ gestopt bij een leuk net-van-de-snelweg af restaurantje. Voor een kop koffie, wat uiteindelijk hoofdgerecht plus toetje werd.
Druk, leuk weekend!
Doen we!quote:Op zondag 14 januari 2024 20:06 schreef z80 het volgende:
[..]
In Duitsland contant geld mee nemen. Liefst klein geld. In de bus kun je een kaartje kopen. Maar niet pinnen.
Ja, dat was de bedoeling, maar de eega van de vriend was ziek geworden en deed niet mee.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doet mij eraan denken: @:Madmaster jij zou zaterdag toch gaan luisteren?
Bares ist wahresquote:Op zondag 14 januari 2024 20:06 schreef z80 het volgende:
[..]
In Duitsland contant geld mee nemen. Liefst klein geld. In de bus kun je een kaartje kopen. Maar niet pinnen.
En je economie doet het nog als de Russen werkelijk gaan kutten.quote:
Oi dat is jammer voor haar en voor jullie!quote:Op zondag 14 januari 2024 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was de bedoeling, maar de eega van de vriend was ziek geworden en deed niet mee.
Toen hebben we ons bezoek maar gecanceld…
Dan komt het inderdaad vast goed!quote:Op zondag 14 januari 2024 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook
Maar er rijdt ook een bus en ik heb de dienstregeling. Geen idee hoe je daar een kaartje koopt enzo, maar meestal lukt zoiets wel als het er op aankomt.
Ander onderwerp: heb je nog wel eens een hockeydick aan de haak om mee te tongen? Ik hoor je al maanden niet over romantische escapades?
Oh mooi zo!quote:Op maandag 15 januari 2024 06:30 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Bomenfoto van een paar dagen geleden.
+1quote:
Ging je iets leuks doen bij de douane?quote:Op maandag 15 januari 2024 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
Sneeuw, koud en glad
Marijn is net ziek geweest (paar dagen). Nu zijn Anna en Nienke ziek. Ik moest naar Rotterdam vandaag voor iets bij de douane, maar dat heb ik afgezegd. Anna is zodanig ziek dat ze niet voor de Marijn en Nienke kan zorgen. Dan maar thuis aan de koffie.
Ontvlechtingquote:Op maandag 15 januari 2024 09:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ging je iets leuks doen bij de douane?
Jij wintquote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
Maakt de ochtend beduidend minder leuk.
Ik had het wel meegekregen maar nog niet op gereageerd geloof ik. Heftigquote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
Och nee, wat kut zeg! Moet je naar het ziekenhuis of kun je het slikken? Al lang bezig?quote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
Don't I always?quote:
Matigjes denk ikquote:Op maandag 15 januari 2024 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ontvlechting. Weet niet, is dat leuk?
Moet nog beginnen maar werd net bevestigd.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:48 schreef mjan het volgende:
[..]
Och nee, wat kut zeg! Moet je naar het ziekenhuis of kun je het slikken? Al lang bezig?
Gotverquote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
En zonder deze shit was het leven al zo lekker behapbaar.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet nog beginnen maar werd net bevestigd.
Daar.
ja kom maar eens door.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb, alweer, vrij vandaag. De to do lijst is wel lang. Eigenlijk moet ik jullie eens een fatsoenlijke update geven over mijn leven.
Ja, vind ik wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ontvlechting. Weet niet, is dat leuk?
Ja.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:19 schreef vlindertje89 het volgende:
En ik wil ook een @:Lonaa updatemaakt niet uit waar je begint, als je maar ergens begint
. Woon je al samen?
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
Zo mooiquote:Op maandag 15 januari 2024 10:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik zie op strava iemand die zonet in een wit bos heeft hardgelopen en nu wil ik ooooook![]()
Hopelijk ligt het morgen nog en kan ik het tussen thuiswerken door.
Welke heb je besteld?quote:Op maandag 15 januari 2024 10:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zo mooiIk ben twee jaar geleden over de besneeuwde heide gehold
Tevens heb ik nieuwe hardloopschoenen besteld en nu heb ik bijna zin in mijn rondje van woensdag
quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Welke heb je besteld?
Ik kan ook niet wachten tot m'n nieuwe schoenen en trailvest er zijn. Maar zal wel even duren, ze komen niet van webwinkels die meteen de volgende dag leveren.
Jup, dit zijn mijn nieuwe:quote:Op maandag 15 januari 2024 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Asics cumulus 25. Ik loop nu op de 23 (na een loopanalyse) brave neutrale schoen voor mensen met weinig ambitiemaar die gebruik ik ook voor mijn huppelclub met alle gekke belasting van dien dus ik besloot dat ik een paar nieuwe mocht in de meest hysterisch kleur die beschikbaar was.
Ik heb ergens een foto van de jouw gezien geloof ik, met geel toch?
Puike schoenenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jup, dit zijn mijn nieuwe:
[ afbeelding ]
Ik vind het zelf altijd wel fijn om twee paar in roulatie te hebben ipv pas een nieuw paar te kopen als het oude echt "op" is. Anders voelt de overgang wel erg abrupt aan de voeten.
Is dit de samenvatting van de toegezegde recap😘?quote:Op maandag 15 januari 2024 12:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net ook officieel mijn verhuizing doorgegeven.
Hahaha ja, wel een beetje. Ik zal straks nog wel even een langere samenvatting typen. Eerst even wat kutzooi oplossen.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dit de samenvatting van de toegezegde recap😘?
Eerder dan gepland is vooral uit nood geboren. We doen beide wel dingen met overgave dus het past ook wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:08 schreef Morgane89 het volgende:
Even eenvoor @:Vanyel en een
voor @:Lonaa . Samenwonen is als ik het goed begreep een beetje uit nood geboren, maar vast gezellig
Krijg je er ook weer een nieuw huisdier bij cadeau of heeft ie die niet?
Dat dacht ik stiekem al af te leiden uit de berichten omtrent woonplek eerder deze maand. Tof!! Zeer benieuwd naar de rest van de update, maar dit deel vind ik alvast leukquote:
quote:
Jah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, 2 ineens enorm gelukkige mensen, die elkaar begrijpen, die hetzelfde werken, elkaar ruimte geven, enorm verliefd zijn en soms alleen maar naar elkaar kunnen grijnzen. Vlak na de zomer zeiden we tegen elkaar dat dat tegen elkaar aan schuren nu best leuk was en dat het dan dof wordt of gaat glanzen. Het glanst. Ik hoop dat het dat nog heel heel erg lang mag blijven doen maar dat denk ik wel.
Soms moet je ook maar gewoon ergens induiken als het goed voelt.
Dus dat.
Mijn bedrijf loopt overigens ook prima. Leuke omzet gedraait in december, voor het afbreken van de ijsbaan in januari door 3!! opdrachtgevers aan het werk gezet dus ik zal wel iets goed doen.Loondienst bij bedrijf is ook mooi. Nog steeds enorm goede sfeer, leuke klussen, leuke collega's.
Het is straks wel even zoeken naar een praktische en sociale nieuwe balans omdat ik niet meer in De Stad woon. Deze week moet er even een auto gekocht want dat ge-eikel met 1 dikke werkbus is uh vermoeiend.![]()
Dan is voor dit weekend eigenlijk alles geregeld, draaien we nog even 3 uitvaarten in 1 weekend en dan eind van de week OP VAKANTIE. Ben wel toe aan uh...wat rust. En mijn eigen plek. En rust.![]()
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?Sterkheidsbaas van alles.
Beetje té vroeg voor een chemisch smaakje vermoed ik.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:27 schreef Vanyel het volgende:
Ligt het nou aan mij, ik heb 3 flessen oestersaus na elkaar, 2 verschillende soorten, die allemaal maar chemisch afval ruiken. De eerste 2 geproefd, niet te harden zo goor. Denk dat ik deaatste aan me voorbij laat gaan.
Is er iets met oestersaus these days?
Al open? Of nieuwe? Oestersaus wil nog wel eens een schimmelblobje ontwikkelen in de flesquote:Op maandag 15 januari 2024 17:27 schreef Vanyel het volgende:
Ligt het nou aan mij, ik heb 3 flessen oestersaus na elkaar, 2 verschillende soorten, die allemaal maar chemisch afval ruiken. De eerste 2 geproefd, niet te harden zo goor. Denk dat ik deaatste aan me voorbij laat gaan.
Is er iets met oestersaus these days?
F. weet nog niet dat ik hier ga wonen.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:25 schreef Blues het volgende:
Is het oké bij F dat hij de katten houdt?
Even gecheckt bij de ervaringsdeskundige hier in huis:quote:Op maandag 15 januari 2024 17:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Beetje té vroeg voor een chemisch smaakje vermoed ik.
#sick joke
Serieuze vraag: gaat smaak veranderen eigenlijk in het traject?
Pfft. Wat een gevolgen en nare bijkomstigheid!quote:Op maandag 15 januari 2024 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even gecheckt bij de ervaringsdeskundige hier in huis:
Ja, je geur- en smaak(voorkeuren) kunnen veranderen door het traject.
Ik denk dat velen er voor tekenen als dat de enige (tijdelijke) bijkomstigheid zou zijn…quote:Op maandag 15 januari 2024 18:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pfft. Wat een gevolgen en nare bijkomstigheid!
Timing is allesquote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
Alledrie vers opengemaaktquote:Op maandag 15 januari 2024 18:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Al open? Of nieuwe? Oestersaus wil nog wel eens een schimmelblobje ontwikkelen in de fles
Jaaa, maar niet doordat je hoort wat je te wachten staat denk ik.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even gecheckt bij de ervaringsdeskundige hier in huis:
Ja, je geur- en smaak(voorkeuren) kunnen veranderen door het traject.
God ja, maar ook nee. Vies eten is natuurlijk wel vrij kut.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat velen er voor tekenen als dat de enige (tijdelijke) bijkomstigheid zou zijn…
Ik ken de specifieke situatie/status in jou geval niet precies, maar daar heb je uiteraard gelijk in…quote:Op maandag 15 januari 2024 19:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jaaa, maar niet doordat je hoort wat je te wachten staat denk ik.
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er zijn nog meer vervelende bijkomstigheden die veel vragen en planningsproblemen oproepen. Mghihihihih
Hmhm.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:55 schreef Tally het volgende:
@:vanyel volgens mij woon ik redelijk in de buurt (van wat ik onthouden heb) dus als ik iets voor je kan doen laat het me weten.
Snap ik. En laat het maar ‘gewoon’ over je heen komen. Er iets aan veranderen kan je (nu) niet. Maar als je wil geef ik je mijn nummer en kan je me altijd bereiken/vragen/appen als je dat nodig hebtquote:Op maandag 15 januari 2024 20:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Superlief!
Nog geen idee hoe wat hoe enzo
Whatskebeurtquote:Op maandag 15 januari 2024 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Zoals misschien al is opgemerkt, ik ben geen moderator meer hier of elders op het forum.
Ik kan helaas bij moderatie gerelateerde vragen e.d. dus niet meer assisteren…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 15 januari 2024 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Zoals misschien al is opgemerkt, ik ben geen moderator meer hier of elders op het forum.
Goed nieuws! Erg goed nieuws.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:25 schreef Blues het volgende:
Hier had g goed nieuws na labuitslagen bespreken met h.a.:
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:55 schreef Tally het volgende:
@:vanyel volgens mij woon ik redelijk in de buurt (van wat ik onthouden heb) dus als ik iets voor je kan doen laat het me weten.
Uitstekende keuze!quote:Op maandag 15 januari 2024 20:00 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:25 schreef Blues het volgende:
Hier had g goed nieuws na labuitslagen bespreken met h.a.:3 downSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 15 januari 2024 20:25 schreef Blues het volgende:
Hier had g goed nieuws na labuitslagen bespreken met h.a.:Fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nog eenvoor @Vanyel, sterkte!
Ik mistte mn kleurtje alleen om terug te kunnen lezenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:29 schreef Blues het volgende:
Ik vond het een verademing na enkele jaren op en af in verschillende subfora mod te zijn geweest, weer lekker in het zwart te kunnen posten
Had je een gare batch te pakken ofzo?quote:
Lijkt het op.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Had je een gare batch te pakken ofzo?
Ja beter dan stinkzutquote:Op maandag 15 januari 2024 20:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Lijkt het op.
Alles de kliko in en een peperduur flaconnetje van Albert proberen dan maar
Ik ga daar in het openbaar geen antwoord op geven.quote:
Dat mis ik ook wel. Die dramaquote:Op maandag 15 januari 2024 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga daar in het openbaar geen antwoord op geven.
Maar om het in CUL termen te houden: De koek was op…
Helder! Geniet er maar lekker van weer zwart te zijn danquote:Op maandag 15 januari 2024 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga daar in het openbaar geen antwoord op geven.
Maar om het in CUL termen te houden: De koek was op…
Ik mis nu vooral de nieuwe layout, de oude (voor jullie de huidige) is alsof je terug bent in de pre-historie…quote:Op maandag 15 januari 2024 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het leven in het zwart is heerlijk ontspannen en rustig
😳 Ooooh…nu je het zegt!quote:Op maandag 15 januari 2024 20:00 schreef MadMaster het volgende:
Het ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan mogen we morgen weermaar dan samen met 80+ andere brouwerijen en voor het goede doel.
Dit kun je altijd zo heerlijk passief agressief opvattenquote:Op maandag 15 januari 2024 20:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
😳 Ooooh…nu je het zegt!
Had je er genoeg van? Is het té veel werk?
Je deed het best leuk en vriendelijk. Dank voor je inzet 💐
Ja, slordig geformuleerd. Sorry Madmaster.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit kun je altijd zo heerlijk passief agressief opvatten![]()
![]()
![]()
Maar weet dat jij de persoon er daar niet voor bent, moest er daarom des te harder om lachen dat ik dit zo las
Oh jaquote:Op maandag 15 januari 2024 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis nu vooral de nieuwe layout, de oude (voor jullie de huidige) is alsof je terug bent in de pre-historie…
Ik heb het niet negatief opgevat, dus sorry hoeft niet…quote:Op maandag 15 januari 2024 20:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, slordig geformuleerd. Sorry Madmaster.
Oh nee joh, helemaal nietquote:Op maandag 15 januari 2024 20:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, slordig geformuleerd. Sorry Madmaster.
Ja mannnnnnnnnquote:Op maandag 15 januari 2024 21:05 schreef Molo het volgende:
Ex-mods zijn de leukste Fok-users, jatogggggg
Heuj!quote:Op maandag 15 januari 2024 21:05 schreef Molo het volgende:
De antieke layout doet het nog steeds goed. Lekker recht toe recht aan. Wel alle kleurtjes uit gezet.quote:Op maandag 15 januari 2024 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis nu vooral de nieuwe layout, de oude (voor jullie de huidige) is alsof je terug bent in de pre-historie…
Ja hoor, gaat echt goedquote:Op maandag 15 januari 2024 21:05 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Vanyel wat voor @:Tally geldt, geldt ook voor mij, je zit niet ver weg. Ik heb verder nul ervaring of by-proxy-ervaring met je ziekte, maar mocht er iets zijn, dm gerust. Ik kan goed burrata's kopenen mijn lasagne schijnt ook een stuk beter te eten te zijn dan je zou verwachten op basis van mijn cul gerelateerde posts hier
![]()
@:Madmaster geen mod meer, dank voor je inzet al die tijd!
@:Blues wat fijn zeg!een keer goed nieuws tussen alle vervelende berichten door
hoe gaat het nu met jullie? G nog steeds beter in de energie en aan het koken enzo? En met jou en met jou in combinatie met werk?
Wat niet...quote:Op maandag 15 januari 2024 21:26 schreef Tally het volgende:
Opeens 2 zieke kindjeseentje kotst net alles onder en de ander ligt naast me spierwit en ook misselijk en buikpijn. Wat heerst er nu weer
Stoma duurt echt lang voor je er aan wentquote:Op maandag 15 januari 2024 21:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat echt goed![]()
Stoma niet echt nog, das jammer
We hebben net weer allemaal corona achter de rug. Ze hebben al de pest pleuris hoest gehad. Maar deze had ik nog niet gehoord. Ja nu net van mn moeder. Die heeft er ook last van zegt ze net.quote:
Niet té lang wachten met door laten verwijzen naar uro hoor.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Kut, @:Vanyel! Ik duim voor zo min mogelijk nare bijwerkingen en maximaal resultaat.
Mijn huisarts gesprek was fijn. Zij vindt half jaar ab ook nog niet aan de orde. Ik ga toch ook nog cranberrypillen bijslikken. Ook moet ik woensdag (3d na einde ab kuur) nieuwe urine inleveren voor een kweek om te kijken of ze daar nog iets in vinden. Want nog steeds wat klachten wel, en het is nog geen enkele keer op kweek gezet. Zo ja, dan dat uiteraard behandelen, zo nee, dan doorverwijzing uroloog. En ik ga ook bekkenbodemfysio oplijnen omdat ik merk dat ik voor echt helemaal uitplassen wel wat moeite moet doen en dat zou niet moeten blijkbaar.
Dus nouja, in elk geval actie en extra onderzoek of het écht schoon is nu en zo ja, ook verder onderzoek. Daar ben ik wel blij mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Tis niet zo zeer het wennen.. het is het blijven bloeden, rood, rauw, kapotte huid, pijn, naar.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Stoma duurt echt lang voor je er aan wenthoor.
Mn Oma was er na 3 jaar nog niet aan gewend. En ze hoefde hem niet eens zelf te verwisselenalleen te ‘dragen’.
Hopelijk een kortequote:Op maandag 15 januari 2024 21:29 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben net weer allemaal corona achter de rug. Ze hebben al de pest pleuris hoest gehad. Maar deze had ik nog niet gehoord. Ja nu net van mn moeder. Die heeft er ook last van zegt ze net.
Vandaag wilde ik iets met broccoli, vorige keer... Geen ideequote:Op maandag 15 januari 2024 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja beter dan stinkzut
Wat ga je maken?
Hoiquote:Op maandag 15 januari 2024 20:50 schreef AnneX het volgende:
In de Cul chat wonen wel veel ex mods zeg.
Alle mods verzamelen! 😉
Nee, ze deed daar ook niet moeilijk over hoor. Ze had het zelf ook over laagdrempelig verwijzenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet té lang wachten met door laten verwijzen naar uro hoor.
Sterkte
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik opende vandaag een doos boeken en vond Verkade-albums die mijn opa als jongen tussen 1925 en 1933 bij elkaar heeft verzameld![]()
Bij koekjes van Verkade kreeg je plaatjes die je in een album moest plakken. Panini avant la lettre.
Niet mijn foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahja. Daar heeft ze in het begin ook laat van gehad. Ik dacht eerst dat het kwam van de manier waarop ik hem verwisselde. Maar ze had er niet heel lang last van. Alleen als hij te lang niet verwisseld was dan kwam het wel heel snel terug.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Tis niet zo zeer het wennen.. het is het blijven bloeden, rood, rauw, kapotte huid, pijn, naar.
Elke dag
Morgen naar zkh, stomavpk.
We hebben veel overleg met ze en met de leverancier van de zakjes.
Ik hoop het ook. Zie het niet zitten om weer met zn alle thuis te zijnquote:
Ik opende vandaag een doos boeken en vond Verkade-albums die mijn opa als jongen tussen 1925 en 1933 bij elkaar heeft verzameld![]()
Bij koekjes van Verkade kreeg je plaatjes die je in een album moest plakken. Panini avant la lettre.
Niet mijn foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]mijn kringloop hart klopt dit is mooie handel, maar de emotiotiele waarde is veel meer waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet mijn foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Daar heb ik ook een aantal van, gespaard door mijn oom en mijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Kweetniethoorquote:Op maandag 15 januari 2024 21:05 schreef Molo het volgende:
Ziet er zeer mooi uit, ik verbaas mij erover hoe goed jij kan schilderenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:40 schreef vlindertje89 het volgende:
En toen waren er alweer tien posts bij.
@:Blues fijn dat het goed met jullie gaatmaar wel heel vervelend van het stoma gedoe nog steeds!
@:Tally jakkie, beterschap voor de kindjes!
Absoluut. Ik heb geen herinneringen aan opa eigenlijk.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
mijn kringloop hart klopt dit is mooie handel, maar de emotiotiele waarde is veel meer waard
Ha! Ik lurk nog wel weer eens als ik me verveel, en post weer semi actief in het hardlooptopic mee.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé…jij hier? Ook veel oud Slankies hier 😂
Hoe veel Pastéis de Belém heb je al op😇
Niet mijn foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]De Verkade albums herken ik van logeren bij opa en oma in Grun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je ze houden of naar Kunst & Kitsch voor een taxatie?
Fraai gedaan zeg!quote:Op maandag 15 januari 2024 21:40 schreef vlindertje89 het volgende:
En toen waren er alweer tien posts
Dat hardloop je er wel af. Eigenlijk ben ik nog steeds benieuwd hoe jullie Engelse huis heeft uitgepakt. Halverwege hield je op met de on-Engelse foto’s.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:45 schreef Faithy het volgende:
[..]
Ha! Ik lurk nog wel weer eens als ik me verveel, en post weer semi actief in het hardlooptopic mee.
En maar een! Wel een paar Pastéis de nata, maar probeer natuurlijk wel Slank te blijven (haha...)
Hoe is't met u!?
Ik heb ook eens in een oude atlas geneusd, heel interessant inderdaad.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Lief kamertje @:vlindertje89
Naast de verkade boeken heb ik ook nog een hele oude Atlas, al tweedehands van mijn ook. Ook zo grappig om te zien hoe de wereld/landen er 100 jaar geleden bij lag.
Deels houden, deels proberen te verkopen denk ik.quote:Op maandag 15 januari 2024 21:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
De Verkade albums herken ik van logeren bij opa en oma in Grun.
Ga je ze houden of naar Kunst & Kitsch voor een taxatie?
NIET quotenquote:Op maandag 15 januari 2024 21:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ziet er zeer mooi uit, ik verbaas mij erover hoe goed jij kan schilderen
Tuurlijk.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET quoten
En @:AnneX doet het ook![]()
EDIT Spuit 11. @:vlindertje89 heeft er zelf al op gereageerd
quote:Op maandag 15 januari 2024 21:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fraai gedaan zeg!
[..]
Dat hardloop je er wel af. Eigenlijk ben ik nog steeds benieuwd hoe jullie Engelse huis heeft uitgepakt. Halverwege hield je op met de on-Engelse foto’s.
Hebben jullie nu een Portugees project op stapel? En hoe is het met de taal?
Volg je lessen?
Met “U” gaat het best. Het blijft wennen - nog steeds - als pensionada.
Wat goede werken hier en daar, wat sporten, en de weken vliegen om.
Tja, als je incidenteel lurkt, kun je beter gewoon meedoen en posten.
Altijd welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doei.
quote:Op maandag 15 januari 2024 22:38 schreef Faithy het volgende:
[..]Ah…nou kan ik je thuisbrengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Het is goed dat je je verantwoordelijk voelt maar die verantwoordelijkheid kent ook grenzen denk ik.quote:Op maandag 15 januari 2024 22:24 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben vanavond in de sneeuw wezen sporten
Het was echt mooi om door het besneeuwde bos te rennen in de grote sneeuwvlokken.
Minder mooi was naar huis fietsen, want er blijft sneeuw in m'n spatborden steken, ik durfde niet echt door te fietsen, iedereen reed als een malloot en m'n handen waren te koud in klamme handschoenen
Ik had tijdens de training wel een dilemma. De trainer was wat nieuwelingen (niet super nieuw, denk nu een maand of 4 erbij) een nieuwe techniek aan het leren en hij liet ze hun eerste poging doen op de 4-meterbalk. Dus die jongen hing met z'n hoofd naar beneden over de 4-meterbalk heen om een nieuw soort koprol te maken.
Ik heb geïnformeerd of het misschien niet handiger was om het eerst op de 1,5- of 2-meterbalk te oefenen. En als dat goed gaat kun je door naar de hoge balk!
- Nee nee, hij had er vertrouwen in dat die jongen het meteen wel op de 4-meterbalk kon.
Maar die jongen zelf zag het toch niet zitten dus die is zonder koprol weer veilig naar beneden geklommen.
Kom ik even later op een andere plek van het terrein, zijn ze daar nog weer een andere nieuwe koproltechniek aan het oefenen op de dikke glibberige wiebel-4-meterbalk![]()
Dus ik zeg, hebben jullie deze techniek eerst even op 2 meter geprobeerd?
- Nee nee, deze jongen is zo sterk, hij kan het hier gewoon meteen!
Die jongen hing daar toch nogal te twijfelen maar de trainer heeft 'm nogal zitten opfokken en toen heeft hij het toch gedaan. Gelukkig niet z'n nek gebroken.
En ik denk dan, had ik in moeten grijpen?
Ik zie geen enkele reden om niet eerst snel even over de 2-meterbalk te koprollen voordat je iemand de hoogte in stuurt.
Ik denk, het is leuk dat de trainer vertrouwen heeft in de vaardigheid en kracht van z'n atleten maar iemand een techniek aanleren op een lagere hoogte is niet per se een gebrek aan vertrouwen?
Jaaaaquote:Op maandag 15 januari 2024 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
@:cat-astrophe en @:vanyel https://nos.nl/l/2505064
Ja, de grenzen van onverantwoorde risico's.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:04 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Het is goed dat je je verantwoordelijk voelt maar die verantwoordelijkheid kent ook grenzen denk ik.
Ik vind dat jij gelijk hebt. De veiligheid vd "cursisten" staat op #1quote:Op maandag 15 januari 2024 22:24 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben vanavond in de sneeuw wezen sporten
Het was echt mooi om door het besneeuwde bos te rennen in de grote sneeuwvlokken.
Minder mooi was naar huis fietsen, want er blijft sneeuw in m'n spatborden steken, ik durfde niet echt door te fietsen, iedereen reed als een malloot en m'n handen waren te koud in klamme handschoenen
Ik had tijdens de training wel een dilemma. De trainer was wat nieuwelingen (niet super nieuw, denk nu een maand of 4 erbij) een nieuwe techniek aan het leren en hij liet ze hun eerste poging doen op de 4-meterbalk. Dus die jongen hing met z'n hoofd naar beneden over de 4-meterbalk heen om een nieuw soort koprol te maken.
Ik heb geïnformeerd of het misschien niet handiger was om het eerst op de 1,5- of 2-meterbalk te oefenen. En als dat goed gaat kun je door naar de hoge balk!
- Nee nee, hij had er vertrouwen in dat die jongen het meteen wel op de 4-meterbalk kon.
Maar die jongen zelf zag het toch niet zitten dus die is zonder koprol weer veilig naar beneden geklommen.
Kom ik even later op een andere plek van het terrein, zijn ze daar nog weer een andere nieuwe koproltechniek aan het oefenen op de dikke glibberige wiebel-4-meterbalk![]()
Dus ik zeg, hebben jullie deze techniek eerst even op 2 meter geprobeerd?
- Nee nee, deze jongen is zo sterk, hij kan het hier gewoon meteen!
Die jongen hing daar toch nogal te twijfelen maar de trainer heeft 'm nogal zitten opfokken en toen heeft hij het toch gedaan. Gelukkig niet z'n nek gebroken.
En ik denk dan, had ik in moeten grijpen?
Ik zie geen enkele reden om niet eerst snel even over de 2-meterbalk te koprollen voordat je iemand de hoogte in stuurt.
Ik denk, het is leuk dat de trainer vertrouwen heeft in de vaardigheid en kracht van z'n atleten maar iemand een techniek aanleren op een lagere hoogte is niet per se een gebrek aan vertrouwen?
Klopt, maar zij leidt deze training (of cursisten) op dat moment toch niet.quote:Op maandag 15 januari 2024 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, de grenzen van onverantwoorde risico's.
Terecht dat ze zich dit afvraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |