Ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb al onze DVDs wegedaan. Alles dat ik wellicht nog wil kijken staat wel op 1 of andere dienst.
Mauerpark op zondag? Markt, eettentjes, muziek (gratis). Dierentuin van Berlijn is een van de grootste van Europa en er is een reusachtig aquarium.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh (ken nog net)
hier sneeuwde het gister avond maar is er vandaag niets meer van te zien. Hopelijk sneeuwt het niet teveel op woensdag want vliegen![]()
Tevens werd er een lam geboren, lekker vroeg en het huppelt nog steeds vrolijk rond.
Verder ben ik nog benieuwd naar Berlijn tips.. je weetz, de standaard tips met 2 kinderen van 7 en 12![]()
en wat betreft herhalingen moeten wij eens een ei leggen wat we met de cassette speler gaan doen![]()
Mijn normale tips zouden het Stasimuseum, Schwules Museum en eten bij Aleppo supper club zijn, maar dat zijn niet perse je keuzes met jonge kinderen denk ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh (ken nog net)
hier sneeuwde het gister avond maar is er vandaag niets meer van te zien. Hopelijk sneeuwt het niet teveel op woensdag want vliegen![]()
Tevens werd er een lam geboren, lekker vroeg en het huppelt nog steeds vrolijk rond.
Verder ben ik nog benieuwd naar Berlijn tips.. je weetz, de standaard tips met 2 kinderen van 7 en 12![]()
en wat betreft herhalingen moeten wij eens een ei leggen wat we met de cassette speler gaan doen![]()
Hier staat ook nog steeds tussen de versterker en de radio, de DVD speler. Ook zoiets wat er staat en nooit meer gebruikt wordt. De platenspelert welquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh (ken nog net)
Geen foto's van het lam.. we zijn momenteel niet thuis, maar krijgen wel iedere dag filmpjesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier staat ook nog steeds tussen de versterker en de radio, de DVD speler. Ook zoiets wat er staat en nooit meer gebruikt wordt. De platenspelert wel
En je lamFoto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel echt super zin om naar huis te gaan!![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Stasi museum staat wel opmijn lijstje.. we hoeven gelukkig niet alles samen te doen.. de jongens vinden musea geloof ik wat lastig, het "muur" museum aan de Oost Duitse kant was een beetje teveel voor ze..quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn normale tips zouden het Stasimuseum, Schwules Museum en eten bij Aleppo supper club zijn, maar dat zijn niet perse je keuzes met jonge kinderen denk ik
https://www.visitberlin.d(...)museums-young-peoplequote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Stasi museum staat wel opmijn lijstje.. we hoeven gelukkig niet alles samen te doen.. de jongens vinden musea geloof ik wat lastig, het "muur" museum aan de Oost Duitse kant was een beetje teveel voor ze..
Momenteel hebben we relax dagen, vanavond weer naar handbal en dan hopelijk morgen wat actievere doen
Paar mensen erg enthousiast, eentje waarvan ik sowieso verwacht dat ze een bod gaan doen. Komende week weer volop bezichtigersquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Hebben de kijkers wat opgeleverd LHO?
Kan het absoluut aanradenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Stasi museum staat wel opmijn lijstje.. we hoeven gelukkig niet alles samen te doen.. de jongens vinden musea geloof ik wat lastig, het "muur" museum aan de Oost Duitse kant was een beetje teveel voor ze..
Momenteel hebben we relax dagen, vanavond weer naar handbal en dan hopelijk morgen wat actievere doen
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Geen foto's van het lam.. we zijn momenteel niet thuis, maar krijgen wel iedere dag filmpjes![]()
Stond allemaal niet helemaal in de planning zo..Gek verhaal van ram vs lamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel echt super zin om naar huis te gaan!![]()
![]()
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ga ik dan niet eens gezellig morgen naar een supermarkt in Gronau en wat Mett en Aufschnitt en dat soort zut halen voor thuis.
Pomoloogquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ben ik geen appoloog maar ik vind het fantastisch dat er zoiets bestaat als een Atlas van Groninger Appelrassen
Ik had ook gedacht om even de trein te nemen om een hapje te gaan eten verderop.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8
Oh dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht om even de trein te nemen om een hapje te gaan eten verderop.
Maar het is zijkweer. En geen zin om als een verzopen kat aan tafel te zitten. Dan maar thuis een zuurkoolstamppot.
Ik ook, maar dan voor binnen. T was wel erg sneu geworden wat hier op de vensterbank stondquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:20 schreef Tuindier het volgende:
Wij hebben vandaag een paar flinke planten gekocht. Kan niet wachten op het voorjaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
ik zag het toevallig op nieuwsuur, wie nog meer?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Veul Europees kampioenen vandaag.
Verschrikkelijk zwaar lijkt me dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:28 schreef Karzai het volgende:
waterpolo is wel een zware sport lijkt me, volgens mij zijn de dames daar ook niet vaak kampioen geworden itt schaatsen en hockey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |