Ik ookquote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb al onze DVDs wegedaan. Alles dat ik wellicht nog wil kijken staat wel op 1 of andere dienst.
Mauerpark op zondag? Markt, eettentjes, muziek (gratis). Dierentuin van Berlijn is een van de grootste van Europa en er is een reusachtig aquarium.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh (ken nog net)
hier sneeuwde het gister avond maar is er vandaag niets meer van te zien. Hopelijk sneeuwt het niet teveel op woensdag want vliegen![]()
Tevens werd er een lam geboren, lekker vroeg en het huppelt nog steeds vrolijk rond.
Verder ben ik nog benieuwd naar Berlijn tips.. je weetz, de standaard tips met 2 kinderen van 7 en 12![]()
en wat betreft herhalingen moeten wij eens een ei leggen wat we met de cassette speler gaan doen![]()
Mijn normale tips zouden het Stasimuseum, Schwules Museum en eten bij Aleppo supper club zijn, maar dat zijn niet perse je keuzes met jonge kinderen denk ikquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh (ken nog net)
hier sneeuwde het gister avond maar is er vandaag niets meer van te zien. Hopelijk sneeuwt het niet teveel op woensdag want vliegen![]()
Tevens werd er een lam geboren, lekker vroeg en het huppelt nog steeds vrolijk rond.
Verder ben ik nog benieuwd naar Berlijn tips.. je weetz, de standaard tips met 2 kinderen van 7 en 12![]()
en wat betreft herhalingen moeten wij eens een ei leggen wat we met de cassette speler gaan doen![]()
Hier staat ook nog steeds tussen de versterker en de radio, de DVD speler. Ook zoiets wat er staat en nooit meer gebruikt wordt. De platenspelert welquote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Barreltje het volgende:
morguh (ken nog net)
Geen foto's van het lam.. we zijn momenteel niet thuis, maar krijgen wel iedere dag filmpjesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Hier staat ook nog steeds tussen de versterker en de radio, de DVD speler. Ook zoiets wat er staat en nooit meer gebruikt wordt. De platenspelert wel
En je lamFoto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel echt super zin om naar huis te gaan!![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Stasi museum staat wel opmijn lijstje.. we hoeven gelukkig niet alles samen te doen.. de jongens vinden musea geloof ik wat lastig, het "muur" museum aan de Oost Duitse kant was een beetje teveel voor ze..quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn normale tips zouden het Stasimuseum, Schwules Museum en eten bij Aleppo supper club zijn, maar dat zijn niet perse je keuzes met jonge kinderen denk ik
https://www.visitberlin.d(...)museums-young-peoplequote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Stasi museum staat wel opmijn lijstje.. we hoeven gelukkig niet alles samen te doen.. de jongens vinden musea geloof ik wat lastig, het "muur" museum aan de Oost Duitse kant was een beetje teveel voor ze..
Momenteel hebben we relax dagen, vanavond weer naar handbal en dan hopelijk morgen wat actievere doen
Paar mensen erg enthousiast, eentje waarvan ik sowieso verwacht dat ze een bod gaan doen. Komende week weer volop bezichtigersquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Hebben de kijkers wat opgeleverd LHO?
Kan het absoluut aanradenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Stasi museum staat wel opmijn lijstje.. we hoeven gelukkig niet alles samen te doen.. de jongens vinden musea geloof ik wat lastig, het "muur" museum aan de Oost Duitse kant was een beetje teveel voor ze..
Momenteel hebben we relax dagen, vanavond weer naar handbal en dan hopelijk morgen wat actievere doen
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Geen foto's van het lam.. we zijn momenteel niet thuis, maar krijgen wel iedere dag filmpjes![]()
Stond allemaal niet helemaal in de planning zo..Gek verhaal van ram vs lamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb wel echt super zin om naar huis te gaan!![]()
![]()
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ga ik dan niet eens gezellig morgen naar een supermarkt in Gronau en wat Mett en Aufschnitt en dat soort zut halen voor thuis.
Pomoloogquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ben ik geen appoloog maar ik vind het fantastisch dat er zoiets bestaat als een Atlas van Groninger Appelrassen
Ik had ook gedacht om even de trein te nemen om een hapje te gaan eten verderop.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8
Oh dat heb ik eigenlijk nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik had ook gedacht om even de trein te nemen om een hapje te gaan eten verderop.
Maar het is zijkweer. En geen zin om als een verzopen kat aan tafel te zitten. Dan maar thuis een zuurkoolstamppot.
Ik ook, maar dan voor binnen. T was wel erg sneu geworden wat hier op de vensterbank stondquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:20 schreef Tuindier het volgende:
Wij hebben vandaag een paar flinke planten gekocht. Kan niet wachten op het voorjaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
ik zag het toevallig op nieuwsuur, wie nog meer?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Veul Europees kampioenen vandaag.
Verschrikkelijk zwaar lijkt me dat.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:28 schreef Karzai het volgende:
waterpolo is wel een zware sport lijkt me, volgens mij zijn de dames daar ook niet vaak kampioen geworden itt schaatsen en hockey
Dat ziet er veel beter uit dan hier. IJsregen op het sportveldquote:
Aha, vandaar de tips voor Berlijn. Tenminste, dit lijkt me handbalquote:
En dan de volgende dag lekker ontspannen naar huis ipv in de modder spelenquote:Op zondag 14 januari 2024 11:25 schreef Vanyel het volgende:
@:tele6
Hier een kamer hosselen en de hele avond in je eigen sauna hangen?
Je kan kijken of je via vrienden op de fiets in de buurt zou kunnen slapen, dan neem je zaterdag de OV-fiets.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:53 schreef Tele6 het volgende:
@:derLudolf @:Isabeau hebben jullie als Drenthenaren een advies?
Ik moet over een week op zondagochtend om 9:30 in Westerbork zijn. Want ik start rond 10:30 met een wedstrijd daar.
De vroegste OV-optie vanuit hier ben ik er om 10:00 wat op zich nog nét kan. Hij stuurt me naar Zwolle, dan de sprinter naar Beilen en dan de bus richting Zweeloo. Het is maar 8 minuten met de bus.
Station Beilen heeft op zondag geen OV-fietsen.
Of de fiets meeslepen in de trein. Ik weet niet of de bussen daar enigszins betrouwbaar zijn. De laatste keer dat ik een bus moest hebben was in Deventer en die bus kwam simpelweg niet opdagen.
Ik heb al gekeken voor goedkope overnachtingen in de buurt. Echt goedkoop is het nergens en het is alsnog een rotklus om op tijd in Westerbork te zijn vanuit bijvoorbeeld Assen.
Auto van m'n pa lenen gaat momenteel dus niet.
Auto huren is een best wel duur grapje omdat het ruim 160 km is enkele reis.
Met mensen meerijden -- de enige mensen die ik ken die ook gaan, hebben een bestelbusje zonder achterbank dus kunnen niemand meenemen, of vertrekken bizar vroeg vanuit de Achterhoek waar we ook niet op tijd kunnen zijn met het OV.
B z'n auto lenen gaat ook niet zomaar ivm leasebak.
Misschien dat we maar gewoon die ene OV-optie moeten proberen en als het niet lukt is het jammer van de wedstrijd.
Hotel, voor en na. Dan kun je uitgerust aan je wedstrijdje beginnen en daarna relaxed weer bijkomen. De voorspelling is dat het volgend weekend weer rond het vriespunt zal zijn overdag.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:53 schreef Tele6 het volgende:
Ik moet over een week op zondagochtend om 9:30 in Westerbork zijn. Want ik start rond 10:30 met een wedstrijd daar.
De vroegste OV-optie vanuit hier ben ik er om 10:00 wat op zich nog nét kan. Hij stuurt me naar Zwolle, dan de sprinter naar Beilen en dan de bus richting Zweeloo. Het is maar 8 minuten met de bus.
Of de fiets meeslepen in de trein. Ik weet niet of de bussen daar enigszins betrouwbaar zijn. De laatste keer dat ik een bus moest hebben was in Deventer en die bus kwam simpelweg niet opdagen.
Ik heb al gekeken voor goedkope overnachtingen in de buurt. Echt goedkoop is het nergens en het is alsnog een rotklus om op tijd in Westerbork te zijn vanuit bijvoorbeeld Assen.
Met mensen meerijden -- de enige mensen die ik ken die ook gaan, hebben een bestelbusje zonder achterbank dus kunnen niemand meenemen, of vertrekken bizar vroeg vanuit de Achterhoek waar we ook niet op tijd kunnen zijn met het OV.
Misschien dat we maar gewoon die ene OV-optie moeten proberen en als het niet lukt is het jammer van de wedstrijd.
Dit chaletje kun je volgend week nog drie nachten pakken voor 99 euro, relatief dichtbij westerborkquote:Op zondag 14 januari 2024 10:53 schreef Tele6 het volgende:
Gebruik je de standaard mail app van Apple?quote:Op zondag 14 januari 2024 13:02 schreef AnneX het volgende:
Au…mijn digitale sociale leven ligt stil.![]()
Op de een of andere manier werkt het mailprogramma op de ipad niet naar behoren, ondanks harde reset.
Lekker!quote:Op zondag 14 januari 2024 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!
Lekker lui ochtendje gehad, detective gekeken, beetje opgeruimd en nu een stoofgerecht maken in de IP.
T is hier enorm grauw en nat buiten, zie geen regen vallen maar mensen lopen met een paraplu. Blijf mooi binnen.
Al geduimd daar.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:08 schreef Blues het volgende:
Joe Joe
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #33
Tip: ga niet met korting via Heerlijk want dan krijg je ipv de zeewolf een extra toetje, dat 6e gerecht en dat vond ik niet eens echt lekkerquote:Op zondag 14 januari 2024 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al geduimd daar.
Ken het eigenlijk niet, maar zal binnenkort ook eens die kant op gaan…
Over 2 weken gaan we weer naar Black Smoke met de BBQ clan en ergens in februari naar De Mark in Durgerdam…
Eraf en erop? Kan dat überhaupt?quote:Op zondag 14 januari 2024 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!
Lekker lui ochtendje gehad, detective gekeken, beetje opgeruimd en nu een stoofgerecht maken in de IP.
Geen advies voor @:tele6 maar die van @:AnneX klinkt als een goed plan. En @:AnneX je hebt vast het mailprogramma al eraf gegooid en opnieuw erop gezet?
T is hier enorm grauw en nat buiten, zie geen regen vallen maar mensen lopen met een paraplu. Blijf mooi binnen.
De update is up to date met 15.8 op de mini4.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gebruik je de standaard mail app van Apple?
Is die mailhapering na de laatste update van iOS 17.2, die ik hier vanmorgen aangekondigd zag?
Of heb je een andere OS versie?
Lukt het bekijken via de webmail versie wel?
Het kan ook aan je provider liggen, daar kan ook een mailserver haperen…
Om eerlijk te zijn maken we zelden of nooit gebruik van korting-aanbiedingen (ik sta daar nooit bij stil…quote:Op zondag 14 januari 2024 14:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Tip: ga niet met korting via Heerlijk want dan krijg je ipv de zeewolf een extra toetje, dat 6e gerecht en dat vond ik niet eens echt lekker![]()
Dat werd dus niet gecommunidingest.
Hebben wij wel gedaan via de mail naar Heerlijk en Fris zelf, want wij gingen er vanuit dat we de 6 gangen van de kaart kregen. En er werd bij de commentaren bij Heerlijk ook al wat van gezegd dat het een domper kon zijn zoiets.
In ons geval had vooral g zich verheugd op het zeewolfje. Vond het echt sneu voor m. Er werd niets gecompenseerd ook bij navragen.
Nu wel na mail gestuurd.
We vinden het altijd leuk om met korting te etenquote:Op zondag 14 januari 2024 14:22 schreef MadMaster het volgende:
Om eerlijk te zijn maken we zelden of nooit gebruik van korting-aanbiedingen (ik sta daar nooit bij stil…) , maar het is wel een goede tip. Mw. MM eet geen rood vlees en dan is eens stukje vis bij het menu wel zo prettig…
Het kan, maar het zit aardig ingebakken in het OS.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eraf en erop? Kan dat überhaupt?
[..]
De update is up to date met 15.8 op de mini4.
Fingers crossed dan maar nog even…quote:Het is eerder voorgekomen. Alleen had ik voor vandaag wat klusjes gepland.
Even afwachten of het herstelt zónder verdere ingrepen.
Lijf was wel eens beter. Gelukkig geen pijn in de rug in bed dus het gaat vooruitquote:Op zondag 14 januari 2024 14:07 schreef Blues het volgende:
[..]
Lekker!
Hoe gaat het met het lijf?
Ik ging toch ff tussen de buien door fietsen naar de supermarkt. Toch ff buiten geweest
Misschien een idee voor een topic?quote:Op zondag 14 januari 2024 14:23 schreef Blues het volgende:
[..]
We vinden het altijd leuk om met korting te eten
Ik gebruik gmail en dus ook die app en die kan eraf (en weer erop).quote:Op zondag 14 januari 2024 14:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eraf en erop? Kan dat überhaupt?
[..]
De update is up to date met 15.8 op de mini4.
Het is eerder voorgekomen. Alleen had ik voor vandaag wat klusjes gepland.
Even afwachten of het herstelt zónder verdere ingrepen.
Koning Frederik 10 van Denemarken …heerlijk…geen woord ervan verstaan en hetzelfde gewauwel van een tafel met Royalty Deskundigen.😂
Wie gaat dat bijhouden danquote:Op zondag 14 januari 2024 14:28 schreef MadMaster het volgende:
Misschien een idee voor een topic?
De aanbiedingen van de maand, per regio of zo?
Ik dacht aan iedereen die wil bijdragen, dus niet echt een vaste beheerder of zo.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Wie gaat dat bijhouden dan![]()
Je kunt via IensThe Fork, Social deal, Heerlijk enz enz per dag kijken waar wie wat voor korting geeft.
“Snijplank” 😢quote:Op zondag 14 januari 2024 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het kan, maar het zit aardig ingebakken in het OS.
Ik raad het niet aan…
De iPad mini 4 is inmiddels al bijna 10 jaar oud.
Bij de allereerste iPad die er ooit uitkwam, die ik voor mw. MM had gekocht, werden in de loop der tijd ook bepaalde zaken niet meer ondersteund en kon je 'm uiteindelijk alleen nog als snijplank gebruiken, maar de mail heeft het altijd wel gedaan.
[..]
Fingers crossed dan maar nog even…
Ik wilde je wel een OV fiets aangeven op Hoogeveen, maar dat is gewoon net zo duur natuurlijk als je eigen fiets de hele weg meenemen.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:53 schreef Tele6 het volgende:
Hier is het "droog". Dat wil zeggen er valt geen nattigheid. Maar wel een akelige wind.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag!
Geen advies voor @:tele6 maar die van @:AnneX klinkt als een goed plan. En @:AnneX je hebt vast het mailprogramma al eraf gegooid en opnieuw erop gezet?
Een setje ringen kan wel mee…quote:Op zondag 14 januari 2024 17:49 schreef AnneX het volgende:
Jaaa…ik kan gaan shoppen, want ik weet een huwelijkskadootje voor NichtjeX die alles heeft.![]()
En het gaat vast passen in de koffer van @:Madmaster 😇
Save the date is Goede Vrijdag
Heen valt wel mee zo te zien, maar terug wordt door de regen...of sneeuw.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:07 schreef sigme het volgende:
Zo, de reisuitrusting voor het Duitslandtripje pas in 1 kleine oude rugzak, en dat het zo veel is komt vooral omdat er een volledig regenpak mee moet omdat we op dinsdag 14km van stadje naar dorpje lopen en op woensdag weer terug.
En dit is de lokale weersverwachting...
[ afbeelding ]
Nee. Ik weet niet of de Duitse treinen honden zouden toestaan, een van de hotel meldde in elk geval (ongevraagd!) dat huisdieren niet welkom zijn.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:38 schreef mjan het volgende:
Veel plezier, sigme! Gaat hond mee op de tocht?
Ik ookquote:Op zondag 14 januari 2024 19:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Oef @:sigme, ik hoop dat de terugweg meevalt ten opzichte van de voorspelling!
In Duitsland contant geld mee nemen. Liefst klein geld. In de bus kun je een kaartje kopen. Maar niet pinnen.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook
Maar er rijdt ook een bus en ik heb de dienstregeling. Geen idee hoe je daar een kaartje koopt enzo, maar meestal lukt zoiets wel als het er op aankomt.
Ander onderwerp: heb je nog wel eens een hockeydick aan de haak om mee te tongen? Ik hoor je al maanden niet over romantische escapades?
Chaos en gezellig inderdaad. Leuk hoor zo’n muzikale ontmoeting.🎶quote:Op zondag 14 januari 2024 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weer thuis.
Eten bij de Groene Lantaarn was fantastisch (wat een smaak combinaties!), bediening super, en ze hadden al snel door dat wij die tafel zijn waar ze een lolletje mee kunnen maken.
Wekker ging vanmorgen weer vroeg in ons schattige vakantieschuurtje, op naar Paradiso! Gebouw tjokvol koren, gezellige chaosOptreden in de bovenzaal ging goed, daarna nog wat koren gekeken op het hoofdpodium.
Toen naar huis en nog ‘eventjes’ gestopt bij een leuk net-van-de-snelweg af restaurantje. Voor een kop koffie, wat uiteindelijk hoofdgerecht plus toetje werd.
Druk, leuk weekend!
Doen we!quote:Op zondag 14 januari 2024 20:06 schreef z80 het volgende:
[..]
In Duitsland contant geld mee nemen. Liefst klein geld. In de bus kun je een kaartje kopen. Maar niet pinnen.
Ja, dat was de bedoeling, maar de eega van de vriend was ziek geworden en deed niet mee.quote:Op zondag 14 januari 2024 20:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doet mij eraan denken: @:Madmaster jij zou zaterdag toch gaan luisteren?
Bares ist wahresquote:Op zondag 14 januari 2024 20:06 schreef z80 het volgende:
[..]
In Duitsland contant geld mee nemen. Liefst klein geld. In de bus kun je een kaartje kopen. Maar niet pinnen.
En je economie doet het nog als de Russen werkelijk gaan kutten.quote:
Oi dat is jammer voor haar en voor jullie!quote:Op zondag 14 januari 2024 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was de bedoeling, maar de eega van de vriend was ziek geworden en deed niet mee.
Toen hebben we ons bezoek maar gecanceld…
Dan komt het inderdaad vast goed!quote:Op zondag 14 januari 2024 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook
Maar er rijdt ook een bus en ik heb de dienstregeling. Geen idee hoe je daar een kaartje koopt enzo, maar meestal lukt zoiets wel als het er op aankomt.
Ander onderwerp: heb je nog wel eens een hockeydick aan de haak om mee te tongen? Ik hoor je al maanden niet over romantische escapades?
Oh mooi zo!quote:Op maandag 15 januari 2024 06:30 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Bomenfoto van een paar dagen geleden.
+1quote:
Ging je iets leuks doen bij de douane?quote:Op maandag 15 januari 2024 08:42 schreef Anthraxx het volgende:
Sneeuw, koud en glad
Marijn is net ziek geweest (paar dagen). Nu zijn Anna en Nienke ziek. Ik moest naar Rotterdam vandaag voor iets bij de douane, maar dat heb ik afgezegd. Anna is zodanig ziek dat ze niet voor de Marijn en Nienke kan zorgen. Dan maar thuis aan de koffie.
Ontvlechtingquote:Op maandag 15 januari 2024 09:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ging je iets leuks doen bij de douane?
Jij wintquote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
Maakt de ochtend beduidend minder leuk.
Ik had het wel meegekregen maar nog niet op gereageerd geloof ik. Heftigquote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
Och nee, wat kut zeg! Moet je naar het ziekenhuis of kun je het slikken? Al lang bezig?quote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
Don't I always?quote:
Matigjes denk ikquote:Op maandag 15 januari 2024 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ontvlechting. Weet niet, is dat leuk?
Moet nog beginnen maar werd net bevestigd.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:48 schreef mjan het volgende:
[..]
Och nee, wat kut zeg! Moet je naar het ziekenhuis of kun je het slikken? Al lang bezig?
Gotverquote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
En zonder deze shit was het leven al zo lekker behapbaar.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moet nog beginnen maar werd net bevestigd.
Daar.
ja kom maar eens door.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:18 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb, alweer, vrij vandaag. De to do lijst is wel lang. Eigenlijk moet ik jullie eens een fatsoenlijke update geven over mijn leven.
Ja, vind ik wel.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ontvlechting. Weet niet, is dat leuk?
Ja.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:19 schreef vlindertje89 het volgende:
En ik wil ook een @:Lonaa updatemaakt niet uit waar je begint, als je maar ergens begint
. Woon je al samen?
quote:Op maandag 15 januari 2024 09:04 schreef Vanyel het volgende:
Chemo!![]()
Zo mooiquote:Op maandag 15 januari 2024 10:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik zie op strava iemand die zonet in een wit bos heeft hardgelopen en nu wil ik ooooook![]()
Hopelijk ligt het morgen nog en kan ik het tussen thuiswerken door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |