Ja ze hebben dit gewoon niet handig gedaan. De afgelopen jaren Rico, Saddik, Hari, Overeem en Saki voor je laten vechten, maar niet die namen gebruiken om het 8 mans toernooi weer groot te maken.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Geen Plazibat (geblesseerd), geen Saddik (geschorst nog), wat Hari doet tegenwoordig weet ik eigenlijk niet eens. Ze hebben wel hard moeten zoeken om 8 man bij elkaar te krijgen, maar beter wordt het er niet van imo.
Dit dus, gemiste kansen galorequote:Op dinsdag 30 januari 2024 09:51 schreef rym het volgende:
[..]
Ja ze hebben dit gewoon niet handig gedaan. De afgelopen jaren Rico, Saddik, Hari, Overeem en Saki voor je laten vechten, maar niet die namen gebruiken om het 8 mans toernooi weer groot te maken.
Wanneer je die bij elkaar had gekregen (en dan 2 jaar eerder natuurlijk) en dan paar jongere/onbekendere jongens erbij. De namen zorgen voor de aandacht, komen jonge gasten als Rigters of Plazibat ver dan worden dat automatisch de nieuwe topnamen.
De fans wilde wel, maar Saddik niet. Nu Adegbuyi ipv Mahieddine.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:17 schreef northernlight81 het volgende:
https://sportnieuws.nl/ve(...)-2024020915505592382
Misschien toch Jamal Ben Saddik? Dat zou het toernooi ineens een stuk interessanter maken
Maar Adegbuyu zal wel de vervanger worden van Mahieddine.
Het blijft kansloos zolang zo'n toernooi om een geldprijs gaat en niet om de wereldtitel. Op Plazibat en Mahieddine na doen de sterkste vechters mee aan dat toernooi (volgens de ranking), onzin dat het niet om de wereldtitel gaat dan.
tja, als de eigenaar er zich steeds mee bemoeit wordt het moeilijk, tijd dat ze Bas Boon terug halenquote:Op maandag 19 februari 2024 13:32 schreef DeeBee het volgende:
Directeur kickboksbond Glory stapt ondanks grote plannen na 4,5 maanden al op - https://nos.nl/l/2509537
Glory troep
Denk het aangezien dit een groter toernooi is.quote:
quote:Tournament match :
The match consists of two or three rounds of two or three minutes in accordance with the tournament form, ranking tournament, Contender 4 man Tournament, World Championship 4 man Tournament, Slam or Grand Slam. One-minute intervals take place between the rounds. If after the scheduled rounds have been completed the judges’ decision is a draw, an extra “sudden-victory” round will be contested. The Tournament’s Final bout may be extended by as many as two extra rounds. In the event of an extra round or rounds, the scores of the previous rounds are cancelled out and only the score of the final round is used to determine which fighter advances, or in the case of the tournament final, which fighter is awarded the championship. Judges may not score the extra round(s) even (a draw). In the event that the extra round(s) fail for any reason to determine a winner, each judge will be provided a ballot on which to select an overall winner based on their impressions of the bout in its’ entirety.
Prelim match 18:00 Youtubequote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:32 schreef Coelho het volgende:
Is er iets te zeggen over het tijdschema?
Voor de fans zonder videoland die toch willen kijken, je kunt een abonnement nemen met 14 dagen proef. Als je tijdig opzegt kijk je vanavond dus gratis. Pak dan wel het middelste of duurste pakket, want bij de goedkoopste versie heb je reclame tussendoor.
Ik twijfel nog. Dank voor de uitleg voor de soorten abo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:32 schreef Coelho het volgende:
Is er iets te zeggen over het tijdschema?
Voor de fans zonder videoland die toch willen kijken, je kunt een abonnement nemen met 14 dagen proef. Als je tijdig opzegt kijk je vanavond dus gratis. Pak dan wel het middelste of duurste pakket, want bij de goedkoopste versie heb je reclame tussendoor.
Geen reden voor twijfel, want als je dus binnen 14 dagen opzegt, betaal je niks.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Dank voor de uitleg voor de soorten abo.
Die Azeri won vorige keer ook echt goed het 4 manstoernooi om hier te mogen komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:20 schreef Parelhoofd het volgende:
Is die Osaro zo intens matig of die Azerbadjaan zo goed? Mooie pot. Leuke opzet zo, vermakelijk
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:06 schreef tralalala het volgende:
Iemand uit de McDonalds trekken om te vechten tegen Rico klinkt niet erg eerlijk.
quote:
Makkelie fluit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:19 schreef dvdfreak het volgende:
Wat gewoon op de borst in de eerste ronde
Ben wel benieuwd naar Rigters vs Rico. 2 slimme vechters.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:43 schreef de_boswachter het volgende:
‘Marokkanen’ hebben zo’n enorme haat jegens Rico dat het bijna zielig begint te worden
Kebab met z’n gehang. Walgelijke vechter.
Hup Rigters.
Rigters is hartstikke stuk joh. Die kon net niet eens meer op zijn poten staan, laat staan een kick uitdelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:48 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar Rigters vs Rico. 2 slimme vechters.
Conditie is inderdaad niet in zijn voordeel. Hij zal toch echt in de eerste 2 rondes moeten gaan knallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rigters is hartstikke stuk joh. Die kon net niet eens meer op zijn poten staan, laat staan een kick uitdelen.
Paar low kicks op zijn benen en hij staat nooit meer op.
Niet alleen conditie. Hij heeft ook echt serieuze tikken gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:50 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Conditie is inderdaad niet in zijn voordeel. Hij zal toch echt in de eerste 2 rondes moeten gaan knallen.
quote:
Ach, hoort er ook een beetje bij tochquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Glory hem nu niet voor eeuwig schorst dan kun je die bond echt niet meer serieus nemen.
Dat vast wel ja.quote:
Is toch allemaal geacteerd dit zodat er weer krantenberichtje komt over het evenement?quote:
Nee dit is niet geacteerd. Dit is een man die zichzelf gewoon niet onder controle kan houden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is toch allemaal geacteerd dit zodat er weer krantenberichtje komt over het evenement?
Je zou het idd wel denken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is toch allemaal geacteerd dit zodat er weer krantenberichtje komt over het evenement?
Dit soort controverse zit de kickboxwereld echt niet op te wachten. Dat vuurtje onder die fans weer opstoken na die ellende een paar maanden terug is echt niet iets waar Glory blij van wordt.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dit is niet geacteerd. Dit is een man die zichzelf gewoon niet onder controle kan houden.
Je zag het al aan zijn kop, hij was uit op rottigheidquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:07 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dit is niet geacteerd. Dit is een man die zichzelf gewoon niet onder controle kan houden.
Vanavond weer een handgranaat aan de deurklinkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:14 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Je zag het al aan zijn kop, hij was uit op rottigheid
Khebabz slaat 10 jarige jongetjes in zijn eigen gym, aldus Abena.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die Abena ziet er heel boos uit. Heeft Khebabz zijn zus beledigd ofzo?
Abena ziet er uit alsof hij 10 jarige jongetjes ronselt voor zijn militie.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Khebabz slaat 10 jarige jongetjes in zijn eigen gym, aldus Abena.
Ik gun het hem meer, die Abena is een irritante lul. Maar Abena vocht toch wel beter naar mijn zin.quote:
Die Marokkaan had vanaf donderdag geen moment zijn agressie onder controle. Heel naar mannetje. Dat vervolgens ook nog blijkt dat hij 10 jarige kinderen die bij hem sporten bij de keel grijpt maakt het dat hij mijn sympathie niet had.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik gun het hem meer, die Abena is een irritante lul. Maar Abena vocht toch wel beter naar mijn zin.
Dat verhaal is gelul. Die gozer was 19.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Marokkaan had vanaf donderdag geen moment zijn agressie onder controle. Heel naar mannetje. Dat vervolgens ook nog blijkt dat hij 10 jarige kinderen die bij hem sporten bij de keel grijpt maakt het dat hij mijn sympathie niet had.
Inderdaad. Eens per jaar zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Achteraf gezien toch een beter event dan ik dacht
Meerdere bronnen bevestigen mij dat hij 10 was.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 22:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat verhaal is gelul. Die gozer was 19.
Ja, dat kan. Maar dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meerdere bronnen bevestigen mij dat hij 10 was.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar dat is dus niet zo.
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:31 schreef Xylos het volgende:
Toch waren de k1 toernooien van vroeger veel vetter.
Die dikke Nabil mogen ze ook weggooien; zat het gedrag van zijn maatje na afloop nog goed te praten ook. Terwijl Rico nog zijn excuses aanbood voor zijn aandeel. Groot verschil in mentaliteit; vuilniszakken versus groot kampioen.quote:Op zondag 10 maart 2024 10:07 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Wat een ongelooflijke idioot is Jamal Ben Saddik. Die mafkees moet overal geband worden.
Die kerel is inderdaad niet goed bij zijn hoofd. Toch denk ik dat als wij met z'n tween in de ring staan tegen hem, dat we nog weinig hebben in te brengen. Dan voelen wij ons stakkers.quote:
Ik vond het een zeer leuk toernooi, maar bij alles voelde het toch wel alsof het 98% vast stond dat Rico zou winnen. En dat komt zeker ook door de line-up. Bij K1 bleven de namen aangehaakt (ook al waren ze over hoogtepunt heen) dat vergroot de hype toch wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:31 schreef Xylos het volgende:
Toch waren de k1 toernooien van vroeger veel vetter.
Niveau van K1 toen (zeker in de hoogtijdagen) en Glory nu is totaal niet te vergelijken. Helaas kan Glory geen 8 top zwaargewichten programmeren. Maar denk wel dat we allemaal gezien hebben hoe leuk / goed zo een toernooi format eigenlijk is.quote:Op maandag 11 maart 2024 10:31 schreef rym het volgende:
[..]
Ik vond het een zeer leuk toernooi, maar bij alles voelde het toch wel alsof het 98% vast stond dat Rico zou winnen. En dat komt zeker ook door de line-up. Bij K1 bleven de namen aangehaakt (ook al waren ze over hoogtepunt heen) dat vergroot de hype toch wel.
Ditzelfde toernooi maar dan met Jamal, Badr, Overeem en Saki erbij (en dan paar jaar eerder) had denk ik voor veel meer dat K1 gevoel gegeven.
Rugby is ook leuker dan hockey. Hoe relevant is dat? Het zijn andere sporten. Net als UFC en Glory, niet te vergelijken.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Hele mooie finale gezien.
Alleen een volgende keer in RTM Ahoy is wel matig.
Zeer kleine zaal
En UFC is toch wel vetter, daar mag veel meer
leuke partijen pas diep in de nachtquote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze weten het de laatste tijd steeds te plannen op dezelfde avond als boksen (of andersom)
is best veel maanden tov de hoofd dader.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:02 schreef superniger het volgende:
Ach Jamal. 40 maanden brommen.
https://www.ad.nl/vechtsp(...)-witwassen~af8e86ba/
Episode · Het Interview met Boris van Zonneveld · Levi Rigters speelde zichzelf in de kijker tijdens de Glory Grand Prix, waar hij met zijn spinning backfist Rico Verhoeven het canvas liet zien. De huidige nummer twee van de wereld in het kickboksen heeft één grote droom: de beste worden, vertelt hij nadat ik hem sprak voor Panorama. ‘Ik overwoog om te stoppen, maar de droom blijft altijd bestaan, die geef ik niet op.’quote:Levi Rigters speelde zichzelf in de kijker tijdens de Glory Grand Prix, waar hij met zijn spinning backfist Rico Verhoeven het canvas liet zien.
De huidige nummer twee van de wereld in het kickboksen heeft één grote droom: de beste worden, vertelt hij nadat ik hem sprak voor Panorama. ‘Ik overwoog om te stoppen, maar de droom blijft altijd bestaan, die geef ik niet op.’
Thanks guys.quote:Op zaterdag 7 december 2024 19:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Iemand stream voor de maincard?
Ach...quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zip leest mee maar kan even niks zeggen
En die tweede was ook meer een sweep dan een calf kick. Niet dat hij anders een kans had gehad, maar rare beslissingen van de scheids.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
Huh dat was toch mede door een judoworp dat hij de derde keer viel
Kebab ik krijg hongerquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou hopen dat Abena nog een keer klappen krijgt van Khebab want ik moet die gast niet.
Zitten op hun stoeltje te kijken. De keer dat er sfeer was met Polen ging het helemaal misquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Ligt het aan mij of is bij dit soort evenementen echt totaal geen sfeer? Ik hoor zelden het publiek,lijkt wel doodstil?
ik zie alleen maar telefoontjesquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Ligt het aan mij of is bij dit soort evenementen echt totaal geen sfeer? Ik hoor zelden het publiek,lijkt wel doodstil?
Vroeger in de Tokyodome te Japan was het stiller.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Amsterdam Arena sfeertje inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Dat was goudquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zitten op hun stoeltje te kijken. De keer dat er sfeer was met Polen ging het helemaal mis
RIP PRIDEquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeger in de Tokyodome te Japan was het stiller.
De setting is ook niet ideaal. Publiek moet er dichterop zitten wil je echt goed sfeer krijgen. Nu heb je pas ergens achterin dat het de hoogte in gaat.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Vroeger in de Tokyodome te Japan was het stiller.
Videoland.quote:
Ja, eens. Al zijn de klappen van Kebabs wel erg raak steeds.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:42 schreef superniger het volgende:
Jury
Ronde 3 was voor die Surinamer.
Hij is al slanker dan vroeger. Eerder op de avond waren er wat papzakken, niet normaal, een schande bijna dat dat in de ring bij Glory stondquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:47 schreef raptorix het volgende:
Marokboy iets minder Kebab eten en iets meer schaafijs.
Zou volspuitenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zo die blonde is niet lelijk
Zit in hun DNA.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:54 schreef raptorix het volgende:
Onsportieve figuren, die jongen kondigt zijn afscheid aan, sta je hem uit te flutien.
Eens. Maar hij is ook wel een tering slechte verliezer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:54 schreef raptorix het volgende:
Onsportieve figuren, die jongen kondigt zijn afscheid aan, sta je hem uit te flutien.
Bare Knuckle fights tegen Polen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die gaat gewoon naar de UFC. Of ergens anders waar hij meer centjes kan verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |