Ach...quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zip leest mee maar kan even niks zeggen
En die tweede was ook meer een sweep dan een calf kick. Niet dat hij anders een kans had gehad, maar rare beslissingen van de scheids.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:04 schreef 3rr0r het volgende:
Huh dat was toch mede door een judoworp dat hij de derde keer viel
Kebab ik krijg hongerquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou hopen dat Abena nog een keer klappen krijgt van Khebab want ik moet die gast niet.
Zitten op hun stoeltje te kijken. De keer dat er sfeer was met Polen ging het helemaal misquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Ligt het aan mij of is bij dit soort evenementen echt totaal geen sfeer? Ik hoor zelden het publiek,lijkt wel doodstil?
ik zie alleen maar telefoontjesquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Ligt het aan mij of is bij dit soort evenementen echt totaal geen sfeer? Ik hoor zelden het publiek,lijkt wel doodstil?
Vroeger in de Tokyodome te Japan was het stiller.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef Mansjester het volgende:
Amsterdam Arena sfeertje inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef Mansjester het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |