Ze is prachtig maar is onwijs fel. Absoluut geen schootkat. En hoewel het met onze stuiterjongens maar goed is dat ze geen teer zieltje is (daar hebben we haar ook wel op uitgezocht), vind ik het toch jammer somsquote:
Wij hebben hazen, telt dat ook?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:25 schreef Morgane89 het volgende:
Leuk al die beessies![]()
Niemand met konijnen?
Jawel, ik.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:25 schreef Morgane89 het volgende:
Niemand met konijnen?
Die vond ik ook zo gezellig. Misschien als onze kat er niet meer is.quote:
Als ik jouw tuin had, zou ik zeker kippen willen!quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hebben hazen, telt dat ook?
Ik wilde eigenlijk kippen en konijnen enzo. Maar nooit van gekomen
Poes hè die zijn vaak feller. Die van ons zijn ook geen schootkatten helaas. We hebben er al heel wat versleten helaas. Dit zijn herplaatsers en tja anders dan de katten die we als kitten hebben gekocht.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze is prachtig maar is onwijs fel. Absoluut geen schootkat. En hoewel het met onze stuiterjongens maar goed is dat ze geen teer zieltje is (daar hebben we haar ook wel op uitgezocht), vind ik het toch jammer soms.
Zo jammer he, dat ze maar rond de 2 jaar worden. De eerste dwerg van dochter werd 2,5 jaar.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:14 schreef Schanu het volgende:
Campbellis zijn héél leuk, wij hebben er ook 1 (nadat z'n broertje recentelijk is overleden)![]()
En daarnaast hebben we 2 gerbils
Ja, want daar kwam het eten uit gok ikquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh @:BE die onderste lijkt heel erg op mijn vroegere kat! Alleen had mijne een wit snorretje onder zn neus, kin was zwart.
En dochter had een cavia. Elke keer dat de koelkast open ging, begon dat beest te gillen
Ja! Moest even graven voor een foto samen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:25 schreef Morgane89 het volgende:
Niemand met konijnen?
Ja, ik vind konijnen ook heel leuk. Ik word er gewoon blij van om naar ze te kijken. Veel meer kun je er ook niet mee, want het zijn zeker geen knuffeldieren die graag opgepakt willen worden of zo.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Die vond ik ook zo gezellig. Misschien als onze kat er niet meer is.
Ik had er 2,een supersociale en een brompot. De leuke lag zomaar ineens dood in het hoken toen heb ik voor de brompot een ander huisje gezocht
Jup, zn worteltjes. Maar de koelkast ging zó vaak open... Dat het beest nooit schor geworden isquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, want daar kwam het eten uit gok ikDat gefluit van cavia's
![]()
Schildpad?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:52 schreef LeSage het volgende:
Op foto’s vind ik het zo schattig allemaal, maar wij zijn hier alle 4 zo mega allergisch dat we weinig huisdieren zouden kunnen nemen.
Misschien ooit weer een hond, maar vind ik nu nog niet handig in ons leven.
Vogels sowieso niet, want fobie.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:55 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Schildpad?
Heb ik ook serieus overwogen. Maar geen zin om steeds poep te scheppen.
Daarom ook géén papagaai. Wil man graag maar ik weet wie er voor de verzorging opdraait
Omg cavia’squote:Op donderdag 11 januari 2024 21:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh @:BE die onderste lijkt heel erg op mijn vroegere kat! Alleen had mijne een wit snorretje onder zn neus, kin was zwart.
En dochter had een cavia. Elke keer dat de koelkast open ging, begon dat beest te gillen
Heeft die ene nou lang haar op z’n kop en een baard, of lijkt dat alleen maar zo door de kleuren?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:48 schreef Hupje het volgende:
Leuke opsom, huisdieren.
[..]
Ja! Moest even graven voor een foto samen.
[ afbeelding ]
SPOILER: Onze beessiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Dwerghamstertjes zoals rusjes en campbelli's mogen vanaf 1 juli niet meer verkocht worden, staan op de verboden huisdierenlijst. Waterbuffel staat op de niet verboden lijst. Als huisdierquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik vroeg me af wat de tt nou eigenlijk zei, maar staat daar in essentie huisdier x is belangrijker dan wild dier y?
Hebben die 2 een relatie?
De waterbuffel wordt als huisdier gezienquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:44 schreef Vanyel het volgende:
Ik vroeg me af wat de tt nou eigenlijk zei, maar staat daar in essentie huisdier x is belangrijker dan wild dier y?
Hebben die 2 een relatie?
Welkom in Nederland. Waar de waterbuffel dus als huisdier gezien wordt, maar een dwerghamster niet meer magquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:13 schreef Vanyel het volgende:
Doe gek, waterbuffels zijn superzielige mishandelde buffelmelkleveranciers. Als die op een lijst zouden moeten, is het een beschermde dierenlijst.
Jup maar deze mogen dus wél in mijn postzegeltuintjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:13 schreef Vanyel het volgende:
Doe gek, waterbuffels zijn superzielige mishandelde buffelmelkleveranciers. Als die op een lijst zouden moeten, is het een beschermde dierenlijst.
En daarvoor hoef je niet aan eisen te voldoen waarvoor je bij het houden van ander vee (koeien, schapen) wel moet voldoen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:09 schreef Troel het volgende:
[..]
De waterbuffel wordt als huisdier gezien
Eisen? Retorische vraag zeker he?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarvoor hoef je niet aan eisen te voldoen waarvoor je bij het houden van ander vee (koeien, schapen) wel moet voldoen?
Jawel, waterbuffels vallen onder het houden van runderen. Je mag ze net als een Friese Holstein in je weilandje houden, (mits je een vijver aanlegt meende ik) maar ze moeten wel geregistreerd staan (oormerk) en vanaf een x aantal dieren wordt het niet meer als hobbymatig maar als bedrijfsmatig gezien.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
En daarvoor hoef je niet aan eisen te voldoen waarvoor je bij het houden van ander vee (koeien, schapen) wel moet voldoen?
Leuke inbraak welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jawel, waterbuffels vallen onder het houden van runderen. Je mag ze net als een Friese Holstein in je weilandje houden, (mits je een vijver aanlegt meende ik) maar ze moeten wel geregistreerd staan (oormerk) en vanaf een x aantal dieren wordt het niet meer als hobbymatig maar als bedrijfsmatig gezien.
Beetje hetzelfde idee als met kippen, schapen, varkens en ook wel paarden.
Hamsters en chinchilla’s mogen helemaal niet meer gefokt (en daarop volgend) gehouden worden.
@:Mushanga71 dit weekend heropent de ezelopvang in Zeist met een open dag. Kun je ezels knuffelen, borstelen en er mee wandelen. Geen idee waar je woont. Maar daarvoor kwam ik eigenlijk even inbreken hier
Ja, klopt. Hij heeft een soort manen rondom zijn kop. Ik vind het zo schattig. Al zijn een boel van die haren gekortwiekt door zijn vriendin, die bijt er alle klitten uitquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:58 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Heeft die ene nou lang haar op z’n kop en een baard, of lijkt dat alleen maar zo door de kleuren?
Er is een ezelopvang in Zeist?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:49 schreef Candaasje het volgende:
@:Mushanga71 dit weekend heropent de ezelopvang in Zeist met een open dag. Kun je ezels knuffelen, borstelen en er mee wandelen. Geen idee waar je woont. Maar daarvoor kwam ik eigenlijk even inbreken hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus vanmiddag de nieuwe kast hopelijk inruimen met lego.
@Phaidra jij vroeg toen welke kast ik besteld had. Dan weet je nu mijn ervaring
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Broodfok gaat puur om de centen. Hobbyfok gaat om de fun ervan en gaat met liefde, denk ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:10 schreef BE het volgende:
Ik snap het verschil tussen hobbyfokken en broodfokken nooit helemaal.
Ja, ik snap wel dat een broodfokker nog net even wat meer nestjes er doorheen jaagt om zo veel mogelijk geld te verdienen, maar een hobbyfokker verkoopt de jonge dieren toch ook gewoon? Waarom dan dat fokken? Toch heus niet alleen omdat je het fantastisch vindt om je huis een X-aantal weken/maanden te laten slopen door die oh zo schattige jonge dieren?
Pleeggezinnen...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
De ezelsociëteit:
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:17 schreef Phaidra het volgende:
Wat slecht Mush!Dank voor de waarschuwing!
Kan je niet over wifi bellen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het juist teruggezet naar 150 omdat ik zo weinig belde en nu moet ik opeens iedereen en zijn moeder de halve dag aan de lijn hebben
Hier heb je Stichting Kattenzorg. Als je daar lid van bent a ongeveer ¤ 15,- per jaar kun je het hele jaar gebruik maken van de vakantieregeling. Dat kost ook geld (paar euro per dag), maar er is altijd iemand die voor de kat kan zorgen. Je hoeft dus buren of familie niet lastig te vallen. En de kat kan in zijn/haar eigen omgeving blijven. Zoals katten het prettigst vinden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:36 schreef hilliebillie het volgende:
Hier geen huisdieren. Soms vragen de kinderen er wel eens om. Maar ik ben absoluut geen hondenmens (en dan ook nog het idee dat je die poep met een zakje moet opruimen en mee moet nemen tot waar je het weg kan gooien, the horror).
We hebben wel een kat gehad een paar jaar terug. Dat vond ik op zich nog wel leuk. (En kattenpoep in de kattenbak vind ik ook minder erg om op te ruimen). Maar die is na een jaar of twee een keer niet meer terug gekomen.
Ik moet zeggen dat ik het met de kat altijd wel een uitdaging vond als we op vakantie gingen om dan iemand te regelen om dat beestje eten te geven en de kattenbak een keer te verschonen.
Dat eerste deed m’n schoonmoeder wel op zich, maar weet dat ze dat eigenlijk liever niet deed, dus zou dat niet weer willen vragen.
Dochter verzorgt tijdens de vakantie van een vriendinnetje wel haar kat, dat vind ze wel leuk (maar dan kunnen wij dus als niet meer spontaan een nachtje weg als dat is toegezegd 😉 maar dat is makkelijker te overzien dan met een eigen huisdier).
Maar, momenteel weinig vraag om een huisdier, ze hebben (en vooral de jongste) er graag een zusje bij. (Een broertje zou evt ook mogen als tweede optie).
Maar helaas voor de kinderen gaat dat hem sowieso niet worden
Ik zie net dat ik het in augustus al aangepast had, omdat ik iedere keer net boven m'n 120 minuten uitkwam en dus moest bijbetalen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:26 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het juist teruggezet naar 150 omdat ik zo weinig belde en nu moet ik opeens iedereen en zijn moeder de halve dag aan de lijn hebben
Oh, dan is het wel helemaal gratis? Dat scheelt, morgen even kijken of het gesprek van net in m'n lijst staat, want volgens mijn telefoon bel ik nu via wifi.quote:
Hier net 30 minuten in de wacht gestaan voor een gesprek van nog geen 2 minuten. Melden ve storing ad de stadsverwarming die al de hele dag duurt..quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik het in augustus al aangepast had, omdat ik iedere keer net boven m'n 120 minuten uitkwam en dus moest bijbetalen.
Mijn zusje kreeg toen haar partner aan Corona overleed ook bijna een rolberoerte, die kreeg een enorme rekening omdat ze ver boven haar normale aantal belminuten uitkwam.
Maar goed 18 minuten in de wacht gestaan voor een gesprek van 10 minuten.
Ja idd.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier net 30 minuten in de wacht gestaan voor een gesprek van nog geen 2 minuten. Melden ve storing ad de stadsverwarming die al de hele dag duurt..
Onwijs irritant.
Ik heb als hobbyfokker me vooral gericht op het laten bestaan van de hamster zelf. Daarvoor haalden wij dus nieuw bloed uit andere landen, om het dier toekomstbestendig te maken. Waar er in eerste instantie geen stambomen werden bijgehouden, hebben wij als groep ervoor gezorgd dat er steeds meer mensen stambomen bij gingen houden, waardoor het makkelijker is hamsters uit te sluiten als er een ziekte o.i.d. voorkomt, maar ook om inteeltpercentages in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:10 schreef BE het volgende:
Ja, ik snap wel dat een broodfokker nog net even wat meer nestjes er doorheen jaagt om zo veel mogelijk geld te verdienen, maar een hobbyfokker verkoopt de jonge dieren toch ook gewoon? Waarom dan dat fokken? Toch heus niet alleen omdat je het fantastisch vindt om je huis een X-aantal weken/maanden te laten slopen door die oh zo schattige jonge dieren?
Yes! Ik bel thuis altijd via wifi.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan is het wel helemaal gratis? Dat scheelt, morgen even kijken of het gesprek van net in m'n lijst staat, want volgens mijn telefoon bel ik nu via wifi.
Ik vooral omdat nieuwbouw, dus soms slechte ontvangst, maar ik let er verder niet op, als het niet automatisch gaat dan bel ik dus soms niet via wifi.quote:
Succes daarmee, overigens is de vragenlijst die je moet invullen om te beoordelen welke categorie hoortoestel je nodig hebt een van de meest absurde zaken in de hedendaagse zorg, dat vindt ook iedereen die ermee te maken heeft.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:01 schreef Phaidra het volgende:
Vandaag was ik op reguliere controle en de oorzaak van het gehoorverlies is duidelijk. Over 2 weken mag ik terug voor een nieuwe hoortest en afhankelijk van de uitkomst (vrij waarschijnlijk) een hoortoestel. Geen verrassing dat dat moment ooit zou komen maar niet iets waar ik naar uitkijk. De arts zelf is trouwens heel fijn en meedenkend. Beste die ik in 30 jaar heb gehad denk ik.
Dank je! Dat wordt nog heel lastig dan. Want mijn gehoor is al zeker 15-20 jaar stabiel 'slecht' (ik heb al eerder een aanbod voor een hoortoestel gehad, maar toen afgeslagen omdat ik de meerwaarde niet zag). Voor mij is dit normaal en leefbaar. Maar nu dus met vlagen zo'n 30 decibel extra verlies en dat is wel fors. Voor die momenten zie ik de meerwaarde wel.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes daarmee, overigens is de vragenlijst die je moet invullen om te beoordelen welke categorie hoortoestel je nodig hebt een van de meest absurde zaken in de hedendaagse zorg, dat vindt ook iedereen die ermee te maken heeft.
Bagatelliseer vooral niets bij het invullen van die lijst, daarmee doe je jezelf tekort.
Je zou eigenlijk eerst een toestel op proef moeten hebben en die situatie dan vergelijken met de situatie zonder toestel.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dank je! Dat wordt nog heel lastig dan. Want mijn gehoor is al zeker 15-20 jaar stabiel 'slecht' (ik heb al eerder een aanbod voor een hoortoestel gehad, maar toen afgeslagen omdat ik de meerwaarde niet zag). Voor mij is dit normaal en leefbaar. Maar nu dus met vlagen zo'n 30 decibel extra verlies en dat is wel fors. Voor die momenten zie ik de meerwaarde wel.
Dat klinkt wel logisch inderdaad. Ik had geen idee dat er zoveel verschillende categorieën waren joh!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk eerst een toestel op proef moeten hebben en die situatie dan vergelijken met de situatie zonder toestel.
Je audicien zal prima kunnen beoordelen welke categorie je nodig hebt, het is dan alleen zaak de vragenlijst zo in te vullen dat je ook krijgt wat je nodig hebt, en vergelijken tussen met toestel en zonder toestel is daarvoor de handigste manier.
Dan weet je immers echt wat je mist.
Deels wel een goed ideequote:
Deels wel een goed ideequote:
Echt?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:07 schreef exode het volgende:
Ik vergeet wel even te melden (niet geheel onbelangrijk) dat je dat wel via een App moet doen. Bijvoorbeeld via je whatsapp of via een VOIP oplossing.
Sorry.
Ik doe dat meestal via Whatsapp maar gemeentes en andere bedrijven hebben meestal een wifi bellen oplossing.
Mijn schoonouders hebben ooit een zwerfhondje meegenomen van vakantie die eenmaal thuis zwanger bleek te zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:10 schreef BE het volgende:
Hier ook niet anti-gamen, maar we houden Roblox ook een beetje buiten de deur hier. Scheelt dat hij geen echte interesse heeft. Eventjes had hij dat, maar dat was zo weer weg.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:00 schreef Gogo83 het volgende:
Voor de opsom: wij hebben een kat. We hadden er twee, eentje ging dood vorig jaar.
Hele andere vraag: T. (bijna 7), wil Roblox spelen. Ik ben niet anti-gamen, hij speelt regelmatig op de switch, maar ik vind Roblox wel wat lastiger. Hij speelde het vanmiddag bij een vriendinnetje van school en snapt ook niet zo goed waarom man en ik twijfelen. Spelen jullie kinderen Roblox? Waarom wel/niet?
Binnen Roblox zijn er weer heel veel verschillende spelletjes. Sommige zijn heel leuk voor kinderen, andere zijn totaal niet geschikt. Via de parental controls kun je best veel afschermen, ook wat betreft de mogelijkheid tot chatten en in-game aankopen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:00 schreef Gogo83 het volgende:
Hele andere vraag: T. (bijna 7), wil Roblox spelen. Ik ben niet anti-gamen, hij speelt regelmatig op de switch, maar ik vind Roblox wel wat lastiger. Hij speelde het vanmiddag bij een vriendinnetje van school en snapt ook niet zo goed waarom man en ik twijfelen. Spelen jullie kinderen Roblox? Waarom wel/niet?
Het scheelt bij ons wel dat ze zelf ook helemaal het nut niet zien van een spelletje doen in een geel pakje of rood pakje. Het gaat toch om het spelletje? (<- hun woorden) Van mij mogen ze hun zakgeld uitgeven aan wat ze willen, maar ik ga het in ieder geval niet financieren (zomaar tussendoor zeg maar, als verjaardagscadeau vind ik dan weer andersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:29 schreef Kyara het volgende:
Hier wordt redelijk wat Roblox gespeeld. Nu hebben we ook geen spelcomputers dus ze hebben alleen een tablet waarop ze kunnen gamen.
Hier worden wel in-game aankopen gedaan. Ze vragen bijvoorbeeld robux voor hun verjaardag en soms kopen ze van hun zakgeld zo'n kaart. Ik vind dat niet erger dan zakgeld aan snoep, pokemonkaarten of ander onzinspeelgoed besteden eerlijk gezegd. Wel kiezen we er - in samenspraak met de kinderen- voor om geen rekeningen aan het spel te koppelen zodat je niet te makkelijk geld kunt uitgeven.
Ze hebben laatst hier zelf een game card gekocht voor Roblox en Fortnite ben er geen voorstander van maar eigen geld en ze sparen over het algemeen heel erg goed dus okequote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het scheelt bij ons wel dat ze zelf ook helemaal het nut niet zien van een spelletje doen in een geel pakje of rood pakje. Het gaat toch om het spelletje? (<- hun woorden) Van mij mogen ze hun zakgeld uitgeven aan wat ze willen, maar ik ga het in ieder geval niet financieren (zomaar tussendoor zeg maar, als verjaardagscadeau vind ik dan weer anders).
Ik wou zeggen dat je met het ov naar Zeist kon, maar zag toen pas waar de ezelsociëteit is.. Helaas is dat een echt rottige plek om met het ov te komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:59 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Leuke inbraak wel![]()
Ezels knuffelenZeist is te doen ware het niet dat ik een schijtbak ben in de auto
Ik rij dus nooit waar ik nog nooit geweest ben. En man is er niet.
Als zoiets nou vlakbij zou zitten, was ik daar zó vrijwilligerswerk gaan doen. Want ezels, echt
Dat klopt, kinderen kunnen dingen maken en de enige die er echt geld van zal zien is roblox.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:45 schreef Hupje het volgende:
Mijn vriend werkt in de IT en gamet ook wel eens. Hij heeft een hele duidelijke mening over Roblox en dat komt er hier dus echt niet in. Ik heb er weinig van onthouden behalve dat er niet genoeg controle is over wat kinderen zien. En dat kinderen zelf spelletjes kunnen maken ofzo, maar dat anderen daar dan geld aan verdienen. Geloof ik.
Hier wordt Minecraft gedaan, dat werd wel goedgekeurd.
Wat een top-idee! Ik denk dat wij onze zaterdagachtiviteit hebben gevonden, morgen naar Zeist!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:49 schreef Candaasje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en die vertelde dat er een vervelend virus in de lucht hangt waardoor heel veel mensen zo verschrikkelijk aan het hoesten zijn. Ze had overleg met een longarts en die weten ook niet zo goed wat ze moeten doen. Sommige patiënten moeten een 2e week aan de antibiotica.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Ik ken Roblox niet. Is dat een ander gevaar dan bij andere spellen? De mijne is zeer verheugd dat hij nu bij online schaken ook kan chatten (dat mag in Fortnite niet hier), dat vind ik al een tikje ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:53 schreef Cathmar het volgende:
Het grootste risico, vind ik, aan Roblox is de in-game chat. Zeker bij jongere kinderen een aandachtspunt.
Maar mijn kinderen hebben super veel lol in roblox, met hun vrienden die ver weg wonen. In game aankopen = zelf betalen. En iPad is dicht getimmerd dus kan alleen met toestemming van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |