abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2024 @ 22:20:36 #201
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212057154
quote:
quote:
Ik moet om beide lachen, maar zullen we dit soort memes gewoon beperken tot het topic wat ervoor in het leven geroepen is?`

Wel gelachen om allebei jullie inbreng in deze memes dus laat ze lekker staan :)
Lach met een schone bips
pi_212058059
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Ik moet om beide lachen, maar zullen we dit soort memes gewoon beperken tot het topic wat ervoor in het leven geroepen is?`

Wel gelachen om allebei jullie inbreng in deze memes dus laat ze lekker staan :)
Ik moet om de bovenste vooral huilen, een achterban die te dom is om te poepen en het volgvolk dat vervolgens zegt: zie je wel, zijn achterban trapt erin, dus het zal wel waar zijn.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 23:12:55 #203
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212058092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:10 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Ik moet om de bovenste vooral huilen, een achterban die te dom is om te poepen en het volgvolk dat vervolgens zegt: zie je wel, zijn achterban trapt erin, dus het zal wel waar zijn.
En dus reactie erop. En prima zo! Niet teveel over nadenken.
Lach met een schone bips
pi_212058212
twitter
pi_212058218
twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_212058237
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 18:15 schreef QuidProJoe het volgende:
President Trump heeft iedereen toch wel de mondjes gesnoerd. Hij wint met een legendarische marge. Team DeSantis is over de rooie. Nimarata Haley zegt als derde dat het een race tussen twee personen is. Ramaswamy is gezien en spreekt de steun uit voor President Trump.

Ik vraag me af wie oprecht iets anders had verwacht van Iowa.
Wij roepen hier al letterlijk jaren dat geen enkele Republikein een kans maakt tegen Trump in de voorverkiezingen.
pi_212058257
Ik snap niet waarom men zich zo druk maakt. Is de kandidaat van de geliefde partij niet iemand die maar liefst 81 miljoen stemmen binnen heeft gehaald? En die kandidaat doet het toch zo goed in het Witte Huis? Dan zou je toch eerder verwachten dat men dolblij is met President Trump als tegenkandidaat. Dat zou toch een slam dunk moeten zijn?

En laten we de experts niet vergeten. President Trump ging weliswaar van 63 miljoen naar 74 miljoen stemmen, maar de experts beoordelen hem als een van de slechtste presidenten ooit. En de experts weten waar ze het over hebben, want het zijn experts. Dan moet een Biden toch veel meer dan 81 miljoen stemmers moeten trekken? Ik bedoel, wordt er bijvoorbeeld niet opgeschept dat hij meer dan tien miljoen banen heeft gecreerd? Hoe kan iemand met zo'n economische prestatie niet met overweldigende meerderheid worden herkozen? Waarom die angst en haat?

Tenzij... wellicht weet men dat die 81 miljoen stemmen niet van 81 miljoen stemmers/stemgerechtigden komen. Misschien weten ze ook wel dat het toch wat anders zit met die gecreerde banen. Wellicht is er toch iets teveel van de Kool-Aid gedronken.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 23:25:47 #208
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212058259
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wij roepen hier al letterlijk jaren dat geen enkele Republikein een kans maakt tegen Trump in de voorverkiezingen.
Ik roep al jaren, "vreemd dat zo'n groot land al een aantal jaar kan kiezen tussen Biden en Trump"... Er zal toch echt wel wat beters rondlopen daar? Gek land wel.
Lach met een schone bips
pi_212058297
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:25 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik snap niet waarom men zich zo druk maakt.
Je snapt daadwerkelijk niet dat mensen er niet vrolijk van worden dat aanhangers van de op een na grootste partij massaal kiezen voor een onbetrouwbare crimineel? Dat zegt dan waarschijnlijk meer over jou dan over die anderen.
pi_212058309
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Je snapt daadwerkelijk niet dat mensen er niet vrolijk van worden dat aanhangers van de op een na grootste partij massaal kiezen voor een onbetrouwbare crimineel? Dat zegt dan waarschijnlijk meer over jou dan over die anderen.
Hmm, zou dat niet positief moeten zijn? Die kandidaat zou je toch makkelijk moeten kunnen verslaan?
pi_212058328
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:31 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hmm, zou dat niet positief moeten zijn? Die kandidaat zou je toch makkelijk moeten kunnen verslaan?
Nee, dat een substantile minderheid van de bevolking massaal kiest voor een kansloze onbetrouwbare crimineel stemt vooral erg droevig.
pi_212058341
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:33 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Nee, dat een substantile minderheid van de bevolking massaal kiest voor een kansloze onbetrouwbare crimineel stemt vooral erg droevig.
Als slechts een substantile minderheid van de bevolking hem steunt, dan zou je hem toch makkelijk moeten kunnen verslaan?
pi_212058355
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:34 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Als slechts een substantile minderheid van de bevolking hem steunt, dan zou je hem toch makkelijk moeten kunnen verslaan?
Natuurlijk, maar daarna heb je er nog steeds mee te dealen dat een substantile minderheid van de bevolking te dom is om te poepen en dat stemt uiterst droevig.
pi_212058364
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:36 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Natuurlijk, maar daarna heb je er nog steeds mee te dealen dat een substantile minderheid van de bevolking te dom is om te poepen en dat stemt uiterst droevig.
Dat hoort bij een democratie, nietwaar?

-We gaan het niet hebben over Biden's mogelijkheid zelf te kunnen poepen-

[ Bericht 5% gewijzigd door loveyoulongtime op 16-01-2024 23:38:28 ]
pi_212058367
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:37 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat hoort bij een democratie, nietwaar?

PS. Zou Biden nog in staat zijn om zonder hulp te poepen?
Bij een democratie hoort dat de op een na grootste partij massaal kiest voor een crimineel?
Rare gedachten hou jij er op na.
  dinsdag 16 januari 2024 @ 23:38:47 #216
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212058370
Afvegen is een ander verhaal.
Lach met een schone bips
pi_212058375
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:38 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Bij een democratie hoort dat de op een na grootste partij massaal kiest voor een crimineel?
Rare gedachten hou jij er op na.
Als het volk dat wil, dan is dat toch gewoon hoe de democratie werkt?
pi_212058385
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:39 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Als het volk dat wil, dan is dat toch gewoon hoe de democratie werkt?
Als het zou uitmaken wat het volk wil. dan was die crimineel berhaupt nooit president geweest, dan had men wel geluisterd naar de stem van het volk, in het Engels ook wel de popular vote genoemd waarin Trump in alle verkiezingen waaraan hij heeft meegedaan steeds de grote loser was.
pi_212058444
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 23:40 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Als het zou uitmaken wat het volk wil. dan was die crimineel berhaupt nooit president geweest, dan had men wel geluisterd naar de stem van het volk, in het Engels ook wel de popular vote genoemd waarin Trump in alle verkiezingen waaraan hij heeft meegedaan steeds de grote loser was.
Maar zo werkt het niet. En omdat het niet zo werkt, werken de campagnes ook anders.

Het is een geniaal systeem dat zowel de wil van het volk als de wil van de staten waarborgt. Een systeem dat minderheden tracht te beschermen. Een Republiek. Dan moet je, wil je frauderen, in meerdere gebieden frauderen. Stel dat het er niet zou zijn, dan zouden LA, Chicago en New York de presidentile verkiezingen kapot kunnen frauderen. In 2020 hebben ze zo veel moeite moeten doen om ook bijvoorbeeld ook in Atlanta en Phoenix de benodigde stemmen bij elkaar te toveren. En dat nam clownesque proporties aan. Wat een hoop rare dingen hebben we mogen observeren. En ook hebben we mogen hoe omvangrijk de corruptie is. Da's dan weer het absolute symptoom van een te grote bureaucratie en overheid. Het is een immer groeiende infectie die het eigen parasitaire handelen en bestaan verdedigt. Hun leven hangt er immers van af.
pi_212060811
twitter
pi_212061372
Plaats hier uw advertentie
pi_212061728
quote:
Heerlijk simplistisch artikel.

Anyway, we gaan het zien of Trump in 1 dag de oorlog kan beindigen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_212062359
Van wie is dat citaat over het 'oplossen van de Rusland-oorlog'?
pi_212062676
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 11:42 schreef KoosVogels het volgende:
Van wie is dat citaat over het 'oplossen van de Rusland-oorlog'?
Geen idee, ik heb die gast nooit eerder gezien.
pi_212063707
Ik kan niet wachten tot President Trump het conflict tussen Rusland en Oekrane niet in een dag, maar twee dagen oplost. Dan kan men zowel woedend zijn op het feit dat er een eindeloos confict minder is, als op het feit dat President Trump toch echt "gelogen" heeft.
pi_212064215
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:08 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik kan niet wachten tot President Trump het conflict tussen Rusland en Oekrane niet in een dag, maar twee dagen oplost. Dan kan men zowel woedend zijn op het feit dat er een eindeloos confict minder is, als op het feit dat President Trump toch echt "gelogen" heeft.
Ik vind je beweegredenen vrij bijzonder. Anyway, ik ben benieuwd hoe Trump dat gaat doen.
pi_212064221
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind je beweegredenen vrij bijzonder. Anyway, ik ben benieuwd hoe Trump dat gaat doen.
Door Oekraine cadeau te doen aan de Russen. En dat noemen ze dan een oplossing.
pi_212064727
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat lijkt soms wel de gewenste oplossing hier.
Maar de VS is niet de enige die Oekrane steunt in de strijd tegen Rusland, en veel Europese landen vrezen voor de gevolgen als Rusland Oekrane gaat innemen.

Ik ben heel benieuwd hoe Trump dan in 2 dagen tijd de oorlog kan stoppen.

Poetin kan dat wel, maar gek genoeg wordt daar nooit om gevraagd.
pi_212064944
quote:

[..]
Polen zal ook een stuk Oekrane willen hebben.
pi_212065752
quote:

[..]
Dat ligt wel in de lijn van Trumps gedrag tot op heden, die is altijd Poetins bitch geweest, tenslotte.
pi_212066223
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 14:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Polen zal ook een stuk Oekrane willen hebben.
En Belgi een stuk van Nederland.
Maar ook dat gaat niet gebeuren.
pi_212066548
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 15:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat ligt wel in de lijn van Trumps gedrag tot op heden, die is altijd Poetins bitch geweest, tenslotte.
Dat is nogal een rare opmerking. Onder Obama werden zuid-Osseti en de Krim geannexeerd. Onder Biden is Rusland Oekrane binnengevallen. Met die territoriale uitbreidingen is het toch redelijker om te zeggen dat juist Obama en Biden de bitches van Putin zijn?

Het observeerbare komt wederom niet overeen met de dictaten van de bronnen die jij als betrouwbaar acht.
pi_212066740
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:19 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat is nogal een rare opmerking. Onder Obama werden zuid-Osseti en de Krim geannexeerd. Onder Biden is Rusland Oekrane binnengevallen. Met die territoriale uitbreidingen is het toch redelijker om te zeggen dat juist Obama en Biden de bitches van Putin zijn?

Het observeerbare komt wederom niet overeen met de dictaten van de bronnen die jij als betrouwbaar acht.
Obama en Biden hebben betere marketing.
pi_212066776
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
100% Mee eens. Je ziet die betere marketing ook in hun raciale politiek. Vroeger, in de goede oude tijd van Jim Crow, de KKK et cetera, vonden de Democraten dat de zwarte bevolking apart van de blanke bevolking moest leven. Men deed dat voor de blanken. Nu zie je dat ze opnieuw voor segregatie pleiten, maar de marketing is nu zo dat het toch echt ten voordele voor de zwarte bevolking is.

Het is even geniaal als kwaadaardig.

[ Bericht 0% gewijzigd door QuidProJoe op 17-01-2024 16:48:55 ]
pi_212066781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:36 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Eh, Biden levert miljarden aan wapens en munitie aan Oekraine, Trump hield ze voor eigen gewin tegen. Feit en geen marketing.
pi_212066814
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Eh, Biden levert miljarden aan wapens en munitie aan Oekraine, Trump hield ze voor eigen gewin tegen. Feit en geen marketing.
Klopt, hij doet goede zaken voor het military industrial complex.
pi_212067392
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Klopt, hij doet goede zaken voor het military industrial complex.
Hij levert Oekrane met wapens om zichzelf te verdedigen is het punt, maar dat snap je ook wel. Zonder die internationale steun is het gauw over voor ze.
pi_212067764
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 17:46 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hij levert Oekrane met wapens om zichzelf te verdedigen is het punt, maar dat snap je ook wel. Zonder die internationale steun is het gauw over voor ze.
Maar dat is juist de bedoeling.
pi_212067792
quote:

[..]

Nee, dan begrijp je niets van de wereldpolitiek..
pi_212068526
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 15:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
En Belgi een stuk van Nederland.
Maar ook dat gaat niet gebeuren.
Belgi (EU) heeft Nederland al gekaapt.
pi_212068539
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 18:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dan begrijp je niets van de wereldpolitiek..
Ik denk juist dat ik een vrij goede kijk heb op de wereldpolitiek. Patroonherkenning, de vaardigheid om propaganda en religie te herkennen en een gezonde onderbuik dragen een allemaal hun steentje bij. En vooral de onderbuik is een wijze raadgever. Wanneer die iets raar vindt, dan laat die dat merken en is dat een goed moment om rationele gedachten te vormen. Er wordt de afgelopen jaren verteld dat de onderbuik, of het denken ermee, slecht is. Dat komt omdat men wil dat je rare dingen gaat geloven. En de nadruk op geloven. Het emotionele, irrationele en onlogische wordt dan geprioriseerd. En dan krijg je hele rare gevolgen.
pi_212069601
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik denk juist dat ik een vrij goede kijk heb op de wereldpolitiek. Patroonherkenning, de vaardigheid om propaganda en religie te herkennen en een gezonde onderbuik dragen een allemaal hun steentje bij. En vooral de onderbuik is een wijze raadgever. Wanneer die iets raar vindt, dan laat die dat merken en is dat een goed moment om rationele gedachten te vormen. Er wordt de afgelopen jaren verteld dat de onderbuik, of het denken ermee, slecht is. Dat komt omdat men wil dat je rare dingen gaat geloven. En de nadruk op geloven. Het emotionele, irrationele en onlogische wordt dan geprioriseerd. En dan krijg je hele rare gevolgen.
Connecting the dots...
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212069976
quote:

[..]

Tja, het gaat de trouwe adepten van de Democraten hier uiteraard niet om hoe het echt zit, maar om opkomen voor de eigen partij. En als dat wil zeggen dat men een draai moet geven aan de realiteit, dan is dat het waard.
quote:
Volgens mij somt de user @QuidProJoe slechts enkele feiten op, dat heeft niets met een complottheorie te maken. Rusland heeft toch de Krim en Zuid-Osseti geannexeerd toen Obama de president was? En twee jaar terug was er natuurlijk de inval in Oekrane terwijl Biden de president is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212070333
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee, je schiet allerlei kanten op
Zo heb je het verwijt dat de VS als politieagent wordt gezien, maar op hetzelfde moment verwacht je van Amerika dat ze als politieagent optreden.
pi_212070711
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het gaat de trouwe adepten van de Democraten hier uiteraard niet om hoe het echt zit, maar om opkomen voor de eigen partij. En als dat wil zeggen dat men een draai moet geven aan de realiteit, dan is dat het waard.
[..]
Volgens mij somt de user @:QuidProJoe slechts enkele feiten op, dat heeft niets met een complottheorie te maken. Rusland heeft toch de Krim en Zuid-Osseti geannexeerd toen Obama de president was? En twee jaar terug was er natuurlijk de inval in Oekrane terwijl Biden de president is.
Feit is dat mede dankzij de VS Rusland er niet in slaagt Oekrane in te nemen.
Hoezo is de VS dan op dit moment de bitch van Poetin.

Het is rare mening op een subforum waarbinnen de meesten juist de VS veroordelen voor hun steun aan Oekrane, die Rusland een snelle overwinning ontneemt.
pi_212070713
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:18 schreef HowardRoark het volgende:
Volgens mij somt de user @QuidProJoe slechts enkele feiten op, dat heeft niets met een complottheorie te maken. Rusland heeft toch de Krim en Zuid-Osseti geannexeerd toen Obama de president was? En twee jaar terug was er natuurlijk de inval in Oekrane terwijl Biden de president is.
Dat zijn maar nare feiten.

Ik snap wel dat, naast de onderbuik, ook patroonherkenning wordt gedemoniseerd. Immers, wanneer je een patroon kunt herkennen dan kan je tot een inzicht komen dat er iets niet klopt. Neem het voorbeeld met wie de bitch van Putin daadwerkelijk is. Er wordt geclaimd dat het President Trump is, maar het patroon van annexatie door Rusland, is dat het onder Obama en Biden gebeurde en niet onder President Trump. En als je de gevolgen van die annexaties ziet, fopstraffen in de vorm van milde sancties, die de eigen zijde uiteraard ook zwaar raken, of halfbakken de proxy-oorlog in gaan en uiterst zwak ogen, dan is het redelijker om te concluderen dat de Democraten de bitch van Putin zijn, in plaats van President Trump. Anders had Putin onder President Trump Oekrane al binnen kunnen vallen. Obama heeft immers al laten zien dat de gevolgen te verwaarlozen zijn. En dat is wederom te observeren onder Biden.
pi_212070730
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:53 schreef Wantie het volgende:
Feit is dat mede dankzij de VS Rusland er niet in slaagt Oekrane in te nemen.
Hoezo is de VS dan op dit moment de bitch van Poetin.
Onder President Trump lukte dat ook niet.
Hoezo is President Trump dan de bitch van Putin?
pi_212070785
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:54 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat zijn maar nare feiten.

Ik snap wel dat, naast de onderbuik, ook patroonherkenning wordt gedemoniseerd. Immers, wanneer je een patroon kunt herkennen dan kan je tot een inzicht komen dat er iets niet klopt. Neem het voorbeeld met wie de bitch van Putin daadwerkelijk is. Er wordt geclaimd dat het President Trump is, maar het patroon van annexatie door Rusland, is dat het onder Obama en Biden gebeurde en niet onder President Trump. En als je de gevolgen van die annexaties ziet, fopstraffen in de vorm van milde sancties, die de eigen zijde uiteraard ook zwaar raken, of halfbakken de proxy-oorlog in gaan en uiterst zwak ogen, dan is het redelijker om te concluderen dat de Democraten de bitch van Putin zijn, in plaats van President Trump. Anders had Putin onder President Trump Oekrane al binnen kunnen vallen. Obama heeft immers al laten zien dat de gevolgen te verwaarlozen zijn. En dat is wederom te observeren onder Biden.
Correct. Mocht Trump winnen later dit jaar, kun je er ook op rekenen dat het internationaal weer even rustig zal zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212070869
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct. Mocht Trump winnen later dit jaar, kun je er ook op rekenen dat het internationaal weer even rustig zal zijn.
Onder normale omstandigheden wel, maar de vraag is of de wereld kan wachten. De Democraten weten dat ze 2024 zullen verliezen in een eerlijke verkiezing. En mochten de pogingen tot fraude on onwettig handelen onvoldoende of onmogelijk zijn, dan zullen ze erbij gebaat zijn om niet alleen de VS, maar ook de wereld in een staat van oorlog achter te laten.

Want als zij moeten verliezen, dan moet iedereen met hen mee verliezen. Da's wel zo equity.
pi_212071044
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 21:01 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Onder normale omstandigheden wel, maar de vraag is of de wereld kan wachten. De Democraten weten dat ze 2024 zullen verliezen in een eerlijke verkiezing. En mochten de pogingen tot fraude on onwettig handelen onvoldoende of onmogelijk zijn, dan zullen ze erbij gebaat zijn om niet alleen de VS, maar ook de wereld in een staat van oorlog achter te laten.

Want als zij moeten verliezen, dan moet iedereen met hen mee verliezen. Da's wel zo equity.
Dat laatste is men bij de Democraten dol op inderdaad. Overal zullen en moeten gelijke uitkomsten zijn.
pi_212071902
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:55 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Onder President Trump lukte dat ook niet.
Hoezo is President Trump dan de bitch van Putin?
Het probleem is dat je een verkeerde kijk hebt op waarom Trump wordt gezien als de bitch van Poetin.
Dat heeft niets te maken met Oekrane.

Overigens kan ik me niet herinneren dat Trump vergelijkbare militaire steun aan Oekrane gaf tijdens zijn presidentschap.
Misschien kun je dat verder ophelderen.
pi_212072042
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:02 schreef Wantie het volgende:
Het probleem is dat je een verkeerde kijk hebt op waarom Trump wordt gezien als de bitch van Poetin.
Dat heeft niets te maken met Oekrane.
Nee? Dan is het toch opmerkelijk dat het steeds met Oekrane wordt aangehaald. Raar.

quote:
Overigens kan ik me niet herinneren dat Trump vergelijkbare militaire steun aan Oekrane gaf tijdens zijn presidentschap.
Misschien kun je dat verder ophelderen.
Waarom zou dat nodig moeten zijn geweest?

Tevens was er voldoende steun vanuit DoD. Wist je dat die tientallen biolabs in Oekrane sponsorden? Raar.
pi_212072260
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien? Wat gaat er dan gebeuren?
pi_212072371
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Nee? Dan is het toch opmerkelijk dat het steeds met Oekrane wordt aangehaald. Raar.
[..]

Tevens was er voldoende steun vanuit DoD. Wist je dat die tientallen biolabs in Oekrane sponsorden? Raar.
twitter

quote:
There is no evidence to support the claims, which President Volodymyr Zelensky of Ukraine, the White House, the Pentagon and the State Department have all unequivocally denied.

There are biological laboratories inside Ukraine, and since 2005, the United States has provided backing to a number of institutions to prevent the production of biological weapons. But Tucker Carlson, the Fox News host, and others have misleadingly cited remarks from American officials as proof that the labs are producing or conducting research on biological weapons.
quote:
The State Department said Ms. Nuland was referring to Ukrainian diagnostic and biodefense laboratories during her testimony, which are different from biological weapons facilities. Rather, these biodefense laboratories counter biological threats throughout the country, the department said.

Mr. Rubio made the same clarification in another congressional hearing on Thursday, noting that “there’s a difference between a bioweapons facility and one that’s doing research.”
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_212072412
quote:
85s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:38 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ twitter ]
[..]

Ah, daar is de stroman. Ik heb het over biolabs, niet "bioweapon"labs.

Altijd handig wanneer de "fact" check de stropop toetst. Hoe makkelijk trappen mensen in propaganda.
pi_212072430
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:42 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ah, daar is de stroman. Ik heb het over biolabs, niet "bioweapon"labs.

Altijd handig wanneer de "fact" check de stropop toetst. Hoe makkelijk trappen mensen in propaganda.
Omdat dat is wat er destijds beweerd werd en die enorme verontwaardiging over was bij Tucker & Co. Dat er biowapens gemaakt werden in die 'biolabs' en dat de VS dat financierde.
pi_212072466
Even kijken of DoD biolabs heeft gesponsord in Oekrane:

https://ua.usembassy.gov/(...)t-reduction-program/

Da's de website van de Amerikaanse ambassade. Welke documenten zien we daar?

Oh! https://ua.usembassy.gov/(...)Fact-Sheet-Eng-1.pdf
Donor – The Department of Defense of the United States of America (DoD)
USG Investment - Total cost of laboratory: $2,109,375.23 USD ($1,217,164 for design and construction
and $762,134 for equipment and furniture)

Oh! https://ua.usembassy.gov/(...)51/URAPI-CRL-eng.pdf
Donor – the Department of Defense of the United States of America
USG Investment - Total cost of laboratory: USD$3,492,551 (USD$613,477 for Construction;
USD$2,059,014 for lab equipment and furniture).

Dat zijn toch door DoD (raar!) gesponsorde biolaboratoria? En dat zijn slechts een handje vol van die ze plaatsen. Ik kan me herinneren, op de dag dat het nieuws naar buiten kwam, dat er opeens een hoop linkjes een 404-fout gaven (raar!). Die zullen vast nog wel ergens in een internetarchief zitten.
pi_212072501
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:49 schreef QuidProJoe het volgende:
Even kijken of DoD biolabs heeft gesponsord in Oekrane:

https://ua.usembassy.gov/(...)t-reduction-program/

Da's de website van de Amerikaanse ambassade. Welke documenten zien we daar?

Oh! https://ua.usembassy.gov/(...)Fact-Sheet-Eng-1.pdf
USG Investment - Total cost of laboratory: $2,109,375.23 USD ($1,217,164 for design and construction

Oh! https://ua.usembassy.gov/(...)51/URAPI-CRL-eng.pdf
Donor – the Department of Defense of the United States of America
USG Investment - Total cost of laboratory: USD$3,492,551 (USD$613,477 for Construction;
USD$2,059,014 for lab equipment and furniture).

Dat zijn toch door DoD (raar!) gesponsorde biolaboratoria? En dat zijn slechts een handje vol van die ze plaatsen. Ik kan me herinneren, op de dag dat het nieuws naar buiten kwam, dat er opeens een hoop linkjes een 404-fout gaven (raar!). Die zullen vast nog wel ergens in een internetarchief zitten.
Die geen biowapens konden maken wat Tucker dus beweerde en de ophef over was.

Er was ook niet 'stiekems' aan of zo. De VS is daar altijd open over geweest. Het waren oude Russische biolabs (die wel wapens konden maken) die ontmanteld zijn mbv de VS.
pi_212072516
quote:
81s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Die geen biowapens konden maken wat Tucker dus beweerde en de ophef over was.

Ja en? (Tevens, mensen en vooral overheden kunnen liegen, zelf acht ik de claim plausibel).

Het is nog steeds jouw stropop tegen mijn foutloze claim. Namelijk dat DoD heeft biolaboratioria in Oekrane gesponsord. Die claim is 100% correct.
pi_212072522
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:59 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ja en? (Tevens, mensen en vooral overheden kunnen liegen, zelf acht ik de claim plausibel).

Het is nog steeds jouw stropop tegen mijn foutloze claim. Namelijk dat DoD heeft biolaboratioria in Oekrane gesponsord. Die claim is 100% correct.
De VS heeft de ontmanteling ervan gesponsord. Zoals ik al zei: het waren oude Russische biolabs die biowapens ontwikkelden.
pi_212072524
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Omdat hij met knikkende knietjes een beetje aan het stotteren was toen hij z'n grote held een keer mocht ontmoeten toch? Deed me een beetje denken aan Balkenende en Bush destijds. Alleen in vergelijking maakte Balkenende een heel mannelijke indruk.
Conscience do cost.
pi_212072537
quote:
81s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
De VS heeft de ontmanteling ervan gesponsord. Zoals ik al zei: het waren oude Russische biolabs die biowapens ontwikkelden.
Ontmanteling...

Wederom: https://ua.usembassy.gov/(...)Fact-Sheet-Eng-1.pdf

Construction permit – The Declaration for the beginning of construction was signed by Dr. Nychyk,
Director of IVM and registered by GASK (State Architectural Construction Inspection in Kiev oblast) on
September 07, 2012.

Juist, ja. Ontmanteling.
pi_212072580
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:03 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ontmanteling...

Wederom: https://ua.usembassy.gov/(...)Fact-Sheet-Eng-1.pdf

Construction permit – The Declaration for the beginning of construction was signed by Dr. Nychyk,
Director of IVM and registered by GASK (State Architectural Construction Inspection in Kiev oblast) on
September 07, 2012.

Juist, ja. Ontmanteling.
En een nieuw gebouw gesponsord! Wat is precies het probleem hiermee?
pi_212072598
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En een nieuw gebouw gesponsord! Wat is precies het probleem hiermee?
Inderdaad, een door DoD gesponsord biolab. Kunnen we nu gewoon concluderen dat mijn claim gewoon correct was?
pi_212072601
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:14 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Inderdaad, een door DoD gesponsord biolab. Kunnen we nu gewoon concluderen dat mijn claim gewoon correct was?
Maar wat is dan jouw probleem daarmee :?
pi_212072610
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar wat is dan jouw probleem daarmee :?
Opmerkelijk dat je niet begon met die vraag, en in plaats daarvan een stropop-"fact"check plaatste. Toont jouw intenties.
pi_212072646
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:17 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Opmerkelijk dat je niet begon met die vraag, en in plaats daarvan een stropop-"fact"check plaatste. Toont jouw intenties.
Tja jij slaat dezelfde taal uit als Tucker (nav Russische propaganda) die beweerde dat er biowapens gemaakt werden en dat zou idd een probleem zijn als het waar was. Geen idee wat jouw probleem met biolabs is die dat niet kunnen maar ik denk niet dat dat voor de rest van de wereld van belang is :{w
pi_212072660
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja jij slaat dezelfde taal uit als Tucker (nav Russische propaganda) die beweerde dat er biowapens gemaakt werden en dat zou idd een probleem zijn als het waar was. Geen idee wat jouw probleem met biolabs is die dat niet kunnen maar ik denk niet dat dat voor de rest van de wereld van belang is :{w
Quote even het stukje waar ik het over biowapens had.
pi_212072678
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:22 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Quote even het stukje waar ik het over biowapens had.
Vertel anders even wat er zo 'raar' is aan het sponsoren van biolabs door de VS in Ukraine als er geen biowapens gemaakt kunnen worden. Waarom sponsoren ze die dan wel? Welk 'patroon' herken je daar?

Putin (en ook Xi) maakten zich daar wel degelijk druk over:

twitter

quote:
The United States secretly manufactured biological weapons in Ukraine. It trained birds to carry pathogens into Russia. It created Covid-19. It operated laboratories in Nigeria that engineered this year's outbreak of monkeypox.

Of the many falsehoods that the Kremlin has spread since the war in Ukraine began more than six months ago, some of the most outlandish and yet enduring have been those accusing the United States of operating clandestine biological research programs to wreak havoc around the globe.

The United States and others have dismissed the accusations as preposterous, and Russia has offered no proof. Yet the claims continue to circulate. Backed at times by China's diplomats and state media, they have ebbed and flowed in international news reports, fueling conspiracy theories that linger online.

[..]
'Fueling conspiracy theories'

Connecting the dots .... maar super-patroon-herkenner en onderbuikgevoel-aanhanger @QuidProJoe ziet dat verband dan weer niet?

Oh wacht ik zie dat je het verband legde tussen het sponsoren van die biolabs en de verkiezingsfraude van de Democraten in de VS want die konden daardoor gebruik konden maken van het 'frauduleuze' mail-in voting-systeem tijdens de pandemie.

Oh ja de plandemie! Dat was het! Patroon herkend *O*

Maar valt het verspreiden van een virus tbv verkiezingen dan niet onder een bio'wapen' gesponsord door de VS :?

[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 18-01-2024 05:30:15 ]
pi_212073086
Toegift: een hilarisch draadje over 'biolabs' in 'CHYNA!'/Ukraine

twitter

Connecting the dots.... *O*

Oh en het is geen kwestie van demonisering van het herkennen van patronen (dat is alweer een onjuiste aanname), het is het inzien dat patroonherkenning kan leiden tot het geloven in complottheorieen als er maar lukraak verbanden worden gelegd die er helemaal niet zijn.

Not connecting the dots is better than connecting wrong dots

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 18-01-2024 01:36:58 ]
pi_212073632
quote:
14s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:59 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]

Dus een laboratorium is een rechtvaardiging om een oorlog te starten en gebieden te annexeren?
pi_212073675
quote:
10s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:13 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
Tja, er is sinds 2008 oorlog in Oekrane.
Oekrane was daardoor al de controle kwijt over delen van het land.

Heeft Trump iets gedaan om die controle terug te krijgen?

Biden doet dat wel.
Hoezo is Biden dan de Bitch van Poetin.

quote:
En met een biolab kun je de Donbas heroveren?

Bijzonder...
pi_212073744
Wat een interessante reacties op de 100% accurate claim dat DoD biolabs sponsorde in Oekrane. Hoe dichter je bij de waarheid komt, des te intensiever de verdediger van het narratief. Wanneer men echt wanhopig wordt worden zelfs de stasi-methoden van stal gehaald. Bijzonder, en eng.
pi_212073886
twitter

Bijzondere fans heeft Trump...
pi_212073920
quote:
15s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:38 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Bijzondere fans heeft Trump...
Er is vast wel iemand te vinden die hetzelfde zegt over Biden.
Let maar op ...
pi_212073933
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:22 schreef QuidProJoe het volgende:
Wat een interessante reacties op de 100% accurate claim dat DoD biolabs sponsorde in Oekrane. Hoe dichter je bij de waarheid komt, des te intensiever de verdediger van het narratief. Wanneer men echt wanhopig wordt worden zelfs de stasi-methoden van stal gehaald. Bijzonder, en eng.
Tja, het is best interessant om te zien dat jij denkt dat laboratoria een land kunnen beschermen...

Vertel, hoe heeft de DOD met het steunen van laboratoria in Oekrane meegeholpen in de verdediging van dat land tegen de Russische agressie die Oekrane als sinds 2014 teistert.
pi_212074186
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:45 schreef Wantie het volgende:
Tja, het is best interessant om te zien dat jij denkt dat laboratoria een land kunnen beschermen...
Dat argument heb ik helemaal niet gemaakt.

quote:
Vertel, hoe heeft de DOD met het steunen van laboratoria in Oekrane meegeholpen in de verdediging van dat land tegen de Russische agressie die Oekrane als sinds 2014 teistert.
Wat is dat toch steeds, om mensen stellingen te laten verdedigen die ze niet hebben gemaakt?
pi_212074369
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2024 09:15 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat argument heb ik helemaal niet gemaakt.
[..]
Wat is dat toch steeds, om mensen stellingen te laten verdedigen die ze niet hebben gemaakt?
Dus je kwam met een non argument, omdat je geen tegenargument had op het feit dat Biden het Poetin moeilijk maakt bij het innemen van Oekrane, en dus niet zijn bitch is.

Waarvan akte.
pi_212074626
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 09:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus je kwam met een non argument, omdat je geen tegenargument had op het feit dat Biden het Poetin moeilijk maakt bij het innemen van Oekrane, en dus niet zijn bitch is.

Waarvan akte.
Ik denk niet dat een objectieve observeerder hetzelfde ziet als jij.
pi_212075267
twitter
pi_212077195
twitter
pi_212077480
quote:
Het is natuurlijk geheel "toevallig" dat deze "John PAng" op zijn kaartje niet heeft ingetekend wat China allemaal aan bases heeft in onder andere de Zuid Chinese zee.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 18-01-2024 14:06:05 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212077628
quote:
10s.gif Op donderdag 18 januari 2024 13:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is natuurlijk geheel "toevallig" dat deze "John PAng" op zijn kaartje niet heeft ingetekend wat China allemaal aan bases heeft in onder ander de Zuid Chinese zee.
En laten we ook vooral niet vergeten dat China de ene na de andere (Europese) haven overneemt of daar deels eigenaar van wordt. Zie ook onderstaande stuk. is weliswaar opinie, maar de ontwikkelingen zijn heel echt.

Hoe Europese havens de deur wagenwijd openzetten voor China

China stationeert niet direct militairen in het buitenland, maar probeert zijn invloed op geniepige wijze uit te breiden. Peking is weliswaar niet genteresseerd in expansie van haar landsgrenzen, buiten wat zij beschouwt als gebied dat 'historisch gezien' onderdeel is van China. Maar wat Chinezen wel doen, is hun belangen agressief verdedigen. En wat dus gevaarlijk is, is dat Peking die belangen uitbreidt tot verder buiten haar eigen lansgrenzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 18-01-2024 14:13:40 ]
pi_212077862
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 14:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En laten we ook vooral niet vergeten dat China de ene na de andere (Europese) haven overneemt of daar deels eigenaar van wordt. Zie ook onderstaande stuk. is weliswaar opinie, maar de ontwikkelingen zijn heel echt.

Hoe Europese havens de deur wagenwijd openzetten voor China

China stationeert niet meteen militairen in het buitenland, maar probeert zijn invloed op deze wijze op geniepige wijze uit te breiden. Peking is weliswaar genteresseerd in expansie van haar landsgrenzen, buiten wat zij beschouwt als gebied dat 'historisch gezien' onderdeel is van China. Maar wat Chinezen wel doen, is hun belangen agressief verdedigen. En wat dus gevaarlijk is, is dat Peking die belangen uitbreidt tot verder buiten haar eigen lansgrenzen.
Jawel, en kennelijk steeds meer. China heeft momenteel bases in Djibouti, Cuba, Tajikistan en een veelvoud in de Zuid Chinese zee, vaak op land gejat van Vietnam en de Filippijnen. Die laatste zien er trouwens uit of dat ze zo uit James Bond films zouden kunnen komen.
pi_212077917
quote:
2s.gif Op donderdag 18 januari 2024 14:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jawel, en kennelijk steeds meer. China heeft momenteel bases in Djibouti, Cuba, Tajikistan en een veelvoud in de Zuid Chinese zee, vaak op land gejat van Vietnam en de Filippijnen. Die laatste zien er trouwens uit of dat ze zo uit James Bond films zouden kunnen komen.
Cuba ook ja? Naar ik begreep beperkt China zich op militair vlak vooral tot de eigen regio. Landclaims zijn ook gebaseerd op wat Peking beschouwt als historische rechtmatigheid. Obscure documenten die vaak eeuwenoud zijn worden gebruikt om grondgebied op te eisen. Zowel fascinerend als verontrustend.

Laatst De Nieuwe Wereldorde van Rob de Wijk gelezen. Die biedt een interessant inkijkje in de denkwereld van China en schetst een (voor het westen) verontrustend toekomstbeeld.
pi_212077985
quote:

[..]
Het is natuurlijk geheel "toevallig" dat deze "John PAng" op zijn kaartje niet heeft ingetekend wat China allemaal aan bases heeft in onder andere de Zuid Chinese zee.
Naast China bedoel je? Dat lijkt me logisch dat ze daar bases hebben.
pi_212078050
quote:
Hij pocht ook nog steeds op zijn cognitieve vermogens tijdens zijn rally's :')

twitter

Dit in tegenstelling tot Biden die volkomen seniel is natuurlijk en bovendien aan de drugs :{w

twitter
pi_212078066
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 14:25 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Naast China bedoel je? Dat lijkt me logisch dat ze daar bases hebben.
Landen als Vietnam, Maleisi en de Filipijnen zijn het niet met je eens.
pi_212078111
quote:

[..]
Plus dat dat geen Navo bases zijn
pi_212078122
quote:
2s.gif Op donderdag 18 januari 2024 14:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Klopt, en dat ligt daar zo gevoelig, dat zelfs de Barbie film verboden is in enkele landen in die regio.

Maar China is lieV O-)
pi_212078440
quote:
2s.gif Op donderdag 18 januari 2024 14:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dus de VS hebben daar ook niks te zoeken?
pi_212078594
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:07 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
Dus de VS hebben daar ook niks te zoeken?
Het verschil tussen de VS en China is dat de VS uitgenodigd wordt of toestemming vraagt. China pakt gewoon.
pi_212078781
quote:
2s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het verschil tussen de VS en China is dat de VS uitgenodigd wordt of toestemming vraagt. China pakt gewoon.
_O-
Je doet alsof de VS een liefdadigheidsinstelling is. De VS is de wereldmacht die hoeven niet uitgenodigd te worden die nodigen zichzelf uit.

[ Bericht 5% gewijzigd door stinkielinkie op 18-01-2024 15:43:14 ]
pi_212078863
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:35 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
_O-
Je doet alsof de VS een liefdadigheidsinstelling is.
In de geopolitiek draait het niet om gevoelens. Dus, China's buren vragen zichzelf af of ze meer hebben aan de VS of dat ze meer hebben aan China. En kennelijk hebben deze landen dus de afweging gemaakt dat ze liever de VS dan China over de vloer hebben.
pi_212078887
quote:

[..]
_O-
Je doet alsof de VS een liefdadigheidsinstelling is.
Dat is inderdaad hoe de VS worden gezien. Neem de rol van de VS in NATO bijvoorbeeld. Voor de socialistisch ingestelde persoon in Europa was het normaal dat de VS buitenproportioneel bijdroeg. Of, wellicht accurater, dat men lekker kon teren op de kosten en moeite van de VS. En door het lint dat die lui gingen toen er een president was die daar een eind aan maakte. Want tsja, dan moet je als socialist zowel je eigen steentje bijdragen in plaats van enkel moralistich te deugen.
pi_212079703
quote:
14s.gif Op donderdag 18 januari 2024 15:46 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Dat is inderdaad hoe de VS worden gezien. Neem de rol van de VS in NATO bijvoorbeeld. Voor de socialistisch ingestelde persoon in Europa was het normaal dat de VS buitenproportioneel bijdroeg. Of, wellicht accurater, dat men lekker kon teren op de kosten en moeite van de VS. En door het lint dat die lui gingen toen er een president was die daar een eind aan maakte. Want tsja, dan moet je als socialist zowel je eigen steentje bijdragen in plaats van enkel moralistich te deugen.
Dat was inderdaad een zeer terecht kritiekpunt van Trump. Fun fact: Obama riep NAVO-lidstaten eerder ook al op om hun 'full share' te betalen:

quote:
"That's why every NATO member should be contributing its full share of 2 percent of GDP towards our common security -- something that doesn't always happen," he added.

Bron
pi_212079848
quote:

[..]
_O-
Je doet alsof de VS een liefdadigheidsinstelling is. De VS is de wereldmacht die hoeven niet uitgenodigd te worden die nodigen zichzelf uit.
Heeft niets met liefdadigheid te maken, de bases van de VS in andere landen zijn daar met toestemming van die landen.
En als die toestemming wordt ingetrokken gaat de VS ook weer weg.
pi_212079944
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 17:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Heeft niets met liefdadigheid te maken, de bases van de VS in andere landen zijn daar met toestemming van die landen.
En als die toestemming wordt ingetrokken gaat de VS ook weer weg.
En dan stoppen ze met handel en voeren ze sancties in. Die landen hebben weinig keus.
pi_212080064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 16:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat was inderdaad een zeer terecht kritiekpunt van Trump. Fun fact: Obama riep NAVO-lidstaten eerder ook al op om hun 'full share' te betalen:
[..]

Raar dat dan niet aan de oproep van Obama werd voldaan. Wellicht omdat parasiteren nogal makkelijk is wanneer er geen gevolgen zijn. Laten we het maar als wederom een observeerbaar bewijs van de diplomatieke superioriteit van President Trump zien.

Wel snap ik dat bijvoorbeeld een socialist in Europa dan zou zeggen dat een Obama een diplomatieker figuur zou zijn. En wanneer diplomatiek synoniem voor parasiteren toestaan zou zijn, dan zouden ze volkomen gelijk hebben.
pi_212080111
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 16:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[..]

En Bush deed dat ook al maar 'Trump heeft daar een eind aan gemaakt'! Nou nee hoor Obama regelde al de 2% GDP-regeling voor alle lidstaten en Trump heeft alleen maar bij gedreigd uit de NATO te stappen als ze zich daar niet aan hielden.

quote:
In 2006, NATO Defence Ministers agreed to commit a minimum of 2% of their Gross Domestic Product (GDP) to defence spending to continue to ensure the Alliance's military readiness.

Bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')