SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
Niet zo heel vreemd dat je de organisatie door laat lichten op dat gebied, denk niet dat Edwin op dat moment wist wat de uitkomst ervan zou zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:26 schreef manny het volgende:
[..]
Lijkt onhandig gedaan van vriend Edwin. Onder druk van het hele Voice verhaal en krantenartikel incoming. Maar goed, we weten niet wat er intern gebeurd is toen en welke info men toen had en hoe daar op gereageerd werd door de betrokkenen.
Tevens wordt Overmars opgehemeld naar een soort heldenstatus die ook niet helemaal terecht is lijkt me: zoals eerder gememoreerd: ook hij zat achter Wijndal en Bergwijn aan en heeft naast een lijst top-transfers en wonderbaarlijke ontdekkingen ook een hele lijst miskopen en jeugdspelers die gratis de deur uit lopen. Spelers goed verkopen bleken ook Hamstra, Huntelaar en Sven te kunnen, dus daar hoeven we Marc niet al te veel credits voor te geven.
Het werkelijke grote probleem is, naar mijn bescheiden mening, dat hij niet goed vervangen is (opnieuw vriend Edwin in al zijn wijsheid) en dat er daarna non-stop bestuurlijke chaos is geweest.
Hij moet tot zomer 2025 in het buitenland 'werken' volgens mijquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:06 schreef Tarado het volgende:
Ik hoorde net over Henderson dat voor hem het probleem is dat als hij terugkeert naar de UK, hij daar een slok aan belasting moet betalen wat in NL niet hoeft, dat is ook de reden dat Ajax uberhaupt in the picture is.
Misschien was dit al duidelijk maar ik wist niet van dat verschil.
Vliegt Poch nog?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze een vliegtuigje voor hem regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat we nu gewoon weer kampioen worden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
Nooit van gehoord
Maar als hij enigszins verantwoordelijk is voor de wanprestaties: Joepie!
Als het niet zijn schuld was: verdorie zeg!
Waarom zeg je dat tegen GGMMquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu gewoon weer kampioen worden.
quote:
Goed gelukt!quote:Hij gaat zich bezighouden met bestendigen van Ajax als topsportorganisatie en het verder ontwikkelen van een topsportcultuur.
Jammer dat dat plan werd ondermijnd door een dwerg die foto’s van zijn piemeltje doorstuurde naar stagiairesquote:
Man man man. Zoek het lekker uitquote:
Overmars was al een half jaar weg toen Hendriks kwam om "Ajax als topsportorganisatie te bestendigen" (lol)quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat dat plan werd ondermijnd door een dwerg die foto’s van zijn piemeltje doorstuurde naar stagiaires
Aan Maurits heeft het niet gelegen
Overmars was toen al weg, Hans.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat dat plan werd ondermijnd door een dwerg die foto’s van zijn piemeltje doorstuurde naar stagiaires
Maar toen was Overmars er al niet meerquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ja nouquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overmars was al een half jaar weg toen Hendriks kwam om "Ajax als topsportorganisatie te bestendigen" (lol)
Het plan was al mislukt voordat ie überhaupt begonnen was, dat is misschien wel nog grappigerquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ja nou
Dan gaat mijn matige grap niet slagen ben ik bang
Terwijl hij vooral was aangenomen om de bouw van de Nieuwe Toekomst te coordineren.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overmars was al een half jaar weg toen Hendriks kwam om "Ajax als topsportorganisatie te bestendigen" (lol)
Uiteindelijk heeft hij daarin ook weinig gedaan. De uitgewerkte plannen en tijdsschema lagen er ook al voor zijn komst.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Terwijl hij vooral was aangenomen om de bouw van de Nieuwe Toekomst te coordineren.
De plannen wel maar de bouw toch niet?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij daarin ook weinig gedaan. De uitgewerkte plannen en tijdsschema lagen er ook al voor zijn komst.
Die gaat niet veel meer doen hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:49 schreef Bofjijff het volgende:
Goed nieuws, jammer dat het nog 2 maanden duurt.
neuh denk het ook niet hoorquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die gaat niet veel meer doen hoor.
Hou die 2 idioten maar gewoon uit deze reeks. Bedankt.quote:
Gaat over een speler van ajax die iemand heeft doodgereden is toch wel relevant voor hier.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hou die 2 idioten maar gewoon uit deze reeks. Bedankt.
Ze zijn nooit relevant, ook niet als ze het over Ajax hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat over een speler van ajax die iemand heeft doodgereden is toch wel relevant voor hier.
In iedergeval Hato nietquote:
Justin Kluivertquote:
Mannetje uit Wokum gespotquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze zijn nooit relevant, ook niet als ze het over Ajax hebben.
Berghuis vond het in ieder geval niet meer dan geel waard.quote:
Geen idee? Zijn er Ajacieden die dit kunnen duiden?quote:Bakker begon in 2018 bij Ajax als trainer van het nieuw opgerichte Ajax Vrouwen Talent Team. Ze is sinds de zomer van 2022 hoofdtrainer van de Amsterdamse vrouwen, met wie ze in haar eerste seizoen direct landskampioen werd. Dit seizoen staat de coach met Ajax op de tweede plek in de Vrouwen Eredivisie, achter koploper FC Twente.quote:Ajax Vrouwen neemt na het seizoen afscheid van trainer Suzanne Bakker. Het aflopende contract van de 37-jarige Noord-Hollandse wordt niet verlengd. Bakker zag de beslissing van de Amsterdamse club niet aankomen.
In de UEFA Women's Champions League maakt Ajax onder leiding van Bakker indruk. De Amsterdamse vrouwen staan na vier wedstrijden verrassend op de eerste plaats in een 'poule des doods' met Bayern München, Paris Saint-Germain en AS Roma.
"Eerlijk gezegd zag ik dit niet aankomen en had ik het graag anders gezien", zegt Bakker op de site van Ajax. "Toch kan ik terugkijken op een geweldige periode als hoofdtrainer tot nu toe en ben ik erg trots op de resultaten die we hebben geboekt. Ik ga er uiteraard samen met de ploeg alles aan doen om dit seizoen succesvol af te sluiten."
Daphne Koster, manager vrouwenvoetbal van Ajax, spreekt op de clubsite haar dank uit richting Bakker. "Wij zijn Suzanne zeer dankbaar voor haar jarenlange inzet voor Ajax. Ze heeft haar waarde getoond voor de Ajax Vrouwen. Ik hoop dat het harde werk van haar en het team wordt beloond door in Europa te blijven spelen en meer binnenlandse prijzen te winnen."
Ajax verblijft op dit moment in Portugal voor een trainingskamp. Op zaterdag 20 januari hervat Ajax het seizoen met een thuiswedstrijd tegen Excelsior. Vier dagen later speelt Ajax in de groepsfase van de Champions League uit tegen Paris Saint-Germain.
Geen idee? Zijn er Ajacieden die dit kunnen duiden?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:27 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom wordt een Ajax-coach ontslagen die nog een beetje succes heeft?
Succescoach Bakker moet vertrekken bij Ajax Vrouwen: 'Ik zag dit niet aankomen'
[..]
Bakker begon in 2018 bij Ajax als trainer van het nieuw opgerichte Ajax Vrouwen Talent Team. Ze is sinds de zomer van 2022 hoofdtrainer van de Amsterdamse vrouwen, met wie ze in haar eerste seizoen direct landskampioen werd. Dit seizoen staat de coach met Ajax op de tweede plek in de Vrouwen Eredivisie, achter koploper FC Twente.
In de UEFA Women's Champions League maakt Ajax onder leiding van Bakker indruk. De Amsterdamse vrouwen staan na vier wedstrijden verrassend op de eerste plaats in een 'poule des doods' met Bayern München, Paris Saint-Germain en AS Roma.
"Eerlijk gezegd zag ik dit niet aankomen en had ik het graag anders gezien", zegt Bakker op de site van Ajax. "Toch kan ik terugkijken op een geweldige periode als hoofdtrainer tot nu toe en ben ik erg trots op de resultaten die we hebben geboekt. Ik ga er uiteraard samen met de ploeg alles aan doen om dit seizoen succesvol af te sluiten."
Daphne Koster, manager vrouwenvoetbal van Ajax, spreekt op de clubsite haar dank uit richting Bakker. "Wij zijn Suzanne zeer dankbaar voor haar jarenlange inzet voor Ajax. Ze heeft haar waarde getoond voor de Ajax Vrouwen. Ik hoop dat het harde werk van haar en het team wordt beloond door in Europa te blijven spelen en meer binnenlandse prijzen te winnen."
Ajax verblijft op dit moment in Portugal voor een trainingskamp. Op zaterdag 20 januari hervat Ajax het seizoen met een thuiswedstrijd tegen Excelsior. Vier dagen later speelt Ajax in de groepsfase van de Champions League uit tegen Paris Saint-Germain.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geen idee? Zijn er Ajacieden die dit kunnen duiden?
Ajax is allergisch voor succes. De beurskoers moet omlaag zodat een B-garnituur oliesjeik de club kan kopen.quote:Kutpic gestuurd
Geen idee. Relatief apart qua resultaten ja maar wellicht botert het niet in selectie.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:27 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom wordt een Ajax-coach ontslagen die nog een beetje succes heeft?
Succescoach Bakker moet vertrekken bij Ajax Vrouwen: 'Ik zag dit niet aankomen'
[..]
Geen idee? Zijn er Ajacieden die dit kunnen duiden?
Misschien een grotere naam al gestrikt als coach?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee. Relatief apart qua resultaten ja maar wellicht botert het niet in selectie.
Foto’s van haar kut door zitten sturenquote:Op woensdag 10 januari 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee. Relatief apart qua resultaten ja maar wellicht botert het niet in selectie.
Bergwijn heeft daar veel familie wonen dus dat zou logischer zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
17, kun je prima rijden hoor met iemand naast je
Kust niks. Van een oud mins gewiest.quote:
Hij wil geen salaris?quote:
Dit (maar geen idee wie dan, Wiegman en Jonker hebben beide een contract tot na het EK 2025) ofwel de spelersgroep is niet blij met haar.quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien een grotere naam al gestrikt als coach?
quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zou die vrouwelijke coach die nu weg moet... een ontvangster zijn van de dickpics... en dat Ajax dan hiermee begonnen is om schoonschip te maken om uiteindelijk na een jaar Overmars weer terug te halen??
Oeh en dat Hendriks dit weet, en met zijn ontslag een geheimhoudingsclausule heeft getekend om dit niet te kunnen lekkenquote:
Je bent iets op het spoor denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zou die vrouwelijke coach die nu weg moet... een ontvangster zijn van de dickpics... en dat Ajax dan hiermee begonnen is om schoonschip te maken om uiteindelijk na een jaar Overmars weer terug te halen??
VBL / Maurits Hendriks per 1 maart uit elkaar........quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Oeh en dat Hendriks dit weet, en met zijn ontslag een geheimhoudingsclausule heeft getekend om dit niet te kunnen lekken.
Zou best wel eens kunnen dat ze iedereen die een DickPick aan boord heeft ontvangen van het t'schip te gooien.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zo nog langer aan poten is ook geen optiequote:Op woensdag 10 januari 2024 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
matig idd. Enige positieve wmb is dat je iig een middenvelder op de bank hebt. Daar hadden we door blessures precies 0 van.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:13 schreef Heeinz het volgende:
Fitz-Jim die terugkomt....
Verrassende versterking
Het schijnt mede om jong Ajax te gaan, die hebben ook een tekort aan middenvelders.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:13 schreef Heeinz het volgende:
Verrassende versterking
Dat is toch die jongen die veel haat berichten krijgt dat hij op een meisje lijkt?quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:13 schreef Heeinz het volgende:
Verrassende versterking
zeg dan niksquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen die veel haat berichten krijgt dat hij op een meisje lijkt?
@Paulquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen die veel haat berichten krijgt dat hij op een meisje lijkt?
Betalen om een verhuurde speler die bij Excelsior op de bank zit terug te halenquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Fitz-Jim moet Ajax ineens gaan redden?
Gewoon opstellen tegen PSG.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Weer 100 miljoen weg.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Betalen om een verhuurde speler die bij Excelsior op de bank zit terug te halen
AjaxGoden
Treurig genoeg is dat niet het enige.quote:Op donderdag 11 januari 2024 14:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik snap dat dit je boven de pet gaat maar hij kan beter bij Jong spelen als bij Excelsior op de bank zitten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:10 schreef klaasweetalles het volgende:
who the fuck is frits jim? de nieuwe verlosser?
vanuit excelsior???
![]()
hoe dan????>??>??
Neeee, bbbeter hequote:Op donderdag 11 januari 2024 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap dat dit je boven de pet gaat maar hij kan beter bij Jong spelen als bij Excelsior op de bank zitten.
Had je vader maar een robbertje om gedaan dat was een stuk beter geweest.
hee pipoquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap dat dit je boven de pet gaat maar hij kan beter bij Jong spelen als bij Excelsior op de bank zitten.
Had je vader maar een robbertje om gedaan dat was een stuk beter geweest.
Jong Ajax heeft ook spelers nodig he chefwerkplaatsquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hee pipo
als ze hem bij excelsior niet eens goed genoeg voor een basisplek vinden wat heeft hij dan nog bij 020 te zoeken![]()
dit is gewoon het nieuwe niveau voor 020
hattrick fitz-jim. Zie het wel gebeurenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:18 schreef franklop het volgende:
Ik droomde dus vannacht dat we 7-0 voorstonden tegen RKC. Voor rust.
Heel random
je roept dat je Henderson gaat halen en dan kom je met een aankondiging van een speler die het amateur niveau nog niet te boven isquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jong Ajax heeft ook spelers nodig he chefwerkplaats
ja Ajax roept dat?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je roept dat je Henderson gaat halen en dan kom je met een aankondiging van een speler die het amateur niveau nog niet te boven is
Stukje parodietopic.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Betalen om een verhuurde speler die bij Excelsior op de bank zit terug te halen
AjaxGoden
Klaas je bent weer terug met je mokerdomme posts, 2024 is weer goed begonnen !quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je roept dat je Henderson gaat halen en dan kom je met een aankondiging van een speler die het amateur niveau nog niet te boven is
Ik weet niet wat jij verwacht had maar het blijft nog even doorbijten, ik heb me wel vergist in de duur van de winterstop, had gedacht dat er iets meer tijd zou zijn om wat zaken erin te slijpen, hopelijk heeft John de tijd die er was besteed aan wat te doen bij balverlies.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:32 schreef manny het volgende:
Zo. Dat elftal ziet er wel heel anders uit nu, na alle transfers in de winterstop en die hoopgevende oefenwedstrijden.
Iedereen doet dat maat. De rest van dit seizoen gaat behoorlijk pijnlijk worden.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik verwacht eigenlijk gewoon puntverlies a.s. zondag uit bij Go Ahead.
Flink aantal "bananenschilletjes" zullen er wel aankomen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
jammer jongensquote:09:11
Henderson kan ook naar Italië
Jordan Henderson staat niet alleen in de belangstelling van Ajax en diverse Engelse clubs. De middenvelder van het Saoedische Al-Ettifaq wordt volgens de Italiaanse transferexpert Gianluca Di Marzio gevolgd door Juventus. De Italiaanse topclub heeft Henderson als topdoelwit gebombardeerd voor deze winter.
Oeki is een leuke naam.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:43 schreef tong80 het volgende:
In 1971,vier dagen na de winst van de Europa Cup 1,verloor Ajax met doelman Stuy in de spits met 4-1 (hattrick
Oeki Hoekema).
Milan, Inter en Atalanta zijn alvast aansprekender tegenstanders dan Feyenoord, PSV en AZ. Maar goed, Amsterdam is weer toffer dan Turijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jammer jongens
op kunstgras gaan voetballen of kiezen voor juventus
wat denken jullie dat het wordt?
PC doet raar.nKan amper posten. kan dus m'n column over hem niet vinden. Staat op de FP in m'n voetbalverhalen.quote:
Hoeveel Europa-cup halve finales heeft Atlanta gespeeld en hoeveel AZ ?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Milan, Inter en Atalanta zijn alvast aansprekender tegenstanders dan Feyenoord, PSV en AZ. Maar goed, Amsterdam is weer toffer dan Turijn.
En nu?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jammer jongens
op kunstgras gaan voetballen of kiezen voor juventus
wat denken jullie dat het wordt?
Bij Juventus is hij in elk geval zeker dat er gedurende het seizoen ook nog wat andere leuke Europese steden worden aangedaan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Milan, Inter en Atalanta zijn alvast aansprekender tegenstanders dan Feyenoord, PSV en AZ. Maar goed, Amsterdam is weer toffer dan Turijn.
Resultaten uit het verleden...quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoeveel Europa-cup halve finales heeft Atlanta gespeeld en hoeveel AZ ?
Zou zo maar kunnen idd. Het is niet dat het lek boven is met Schip. Hij stapte in toen er even wat makkelijke tegenstanders kwamen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Welke resultaten heeft Atalanta in het hedenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden...
PEC kan het lek dichten.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 14:26 schreef tong80 het volgende:
Als Ajax straks wint van Go Ahead is het lek nog lang niet boven. Als Ajax straks verliest is het lek nog lang niet boven. Eén ding is zeker, de open deuren blijven open. Daar kan geen lek van PEC iets aan veranderen.
TOP man.quote:
Hoezo? Dan lopen ze beide een punt uit dit weekend.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:01 schreef Wotte het volgende:
1-1 tussen AZ en Twente zou geen ongunstige uitslag zijn
We blijven immer positief.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoezo? Dan lopen ze beide een punt uit dit weekend.
Dit ja, we gaan er even rustig voor zitten en kijken of ze een stapje gemaakt hebben.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:38 schreef Urquhart het volgende:
Zelfs in de Ten Hag-tijd was het altijd al kommer en kwel in Deventer, dus verwacht er weinig van vandaag
Laten we het hopen, manny.quote:
Wees blij. Dure speler die in de zandbak al niet weet te presteren.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Juve wil Henderson, dus daar zijn we ook weer klaar mee
Lees verschillende dingen. Ook weer bronnen die zeggen dat hij wel wil.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Juve wil Henderson, dus daar zijn we ook weer klaar mee
Beste middenvelder van de Eredivisie! Iedere idioot die Wieffer beter vindt zouden ze preventief moeten opsluiten.quote:
Christus ?quote:
Ok. Ik kan niet kijken. Schiet lekker op. Misschien een vrijwilliger die ns op de hoogte wil houden ?quote:
Valt ook niet mee om een goede pass te geven in de winterstop. Verder schijnt ie in de eerste seizoenshelft de meeste rendement te hebben gehad van alle spelers in de eredivisie.quote:Op zondag 14 januari 2024 14:53 schreef BobW het volgende:
Berghuis heeft 1x in de maand een geweldige pass. Verder kan hij er niets van.
Die wil natuurlijk niet het risico lopen om bij Juve te tekenen en dat die dan weer eens tegen een omkopingsschandaaltje aanlopen zodat hij volgend jaar in de Serie B loopt te ballen. Zul je net zien dat ze bij Ajax al 8 maanden Hato niet correct hebben ingeschreven.quote:
Hij en Bergwijn mogen zich echt kapot schamen voor wat ze dit seizoen laten zienquote:Op zondag 14 januari 2024 14:53 schreef BobW het volgende:
Berghuis heeft 1x in de maand een geweldige pass. Verder kan hij er niets van.
Niet alleen dit seizoenquote:Op zondag 14 januari 2024 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij en Bergwijn mogen zich echt kapot schamen voor wat ze dit seizoen laten zien
Terugkeren naar Groot-Brittannië blijkt om fiscale redenen geen optie.quote:
Wat Overmars liet zien was anders ook niet al te fraai.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij en Bergwijn mogen zich echt kapot schamen voor wat ze dit seizoen laten zien
1,5 jaar, dan mag je weer een opvolger gaan zoeken. Goede toekomstvisie wel bij Ajax. Tenzij ze gaan verlengen met een speler die dan inmiddels 35 is.quote:
Ik weet wel wat.quote:
Ervaring toevoegen dat is het idee. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
1,5 jaar, dan mag je weer een opvolger gaan zoeken. Goede toekomstvisie wel bij Ajax. Tenzij ze gaan verlengen met een speler die dan inmiddels 35 is.
Scoren in minuut 45+4quote:
Zag 'm minimaal twee keer goed aan de noodrem trekken zonder geel te krijgen. Beter dan Alvarez wat dat betreft.quote:
Misschien iets minder slecht maar er is geen trainer op de wereld die Medic kan leren verdedigenquote:Op zondag 14 januari 2024 15:58 schreef Shreyas het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds mensen die denken dat Ajax het beter doet onder Van 't Schip dan onder Steijn?
Misschien dat ze dan wel van Eagles kunnen winnen ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ervaring toevoegen dat is het idee. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Verdedigen doe je met z'n allen, maar niemand bij Ajax weet überhaupt wat hij moet doen en waar hij moest staan als GAE op helft van Ajax komt. Dat is 100% de verantwoordelijkheid van de trainer.quote:Op zondag 14 januari 2024 15:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien iets minder slecht maar er is geen trainer op de wereld die Medic kan leren verdedigen
Van ‘t Schip heeft Ajax van plaats 18 gehaaldquote:Op zondag 14 januari 2024 15:58 schreef Shreyas het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds mensen die denken dat Ajax het beter doet onder Van 't Schip dan onder Steijn?
Ik heb inmiddels wel het gevoel dat dat meer is omdat hij een goeie kerel is dan omdat hij zo'n goeie trainer isquote:Op zondag 14 januari 2024 16:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Van ‘t Schip heeft Ajax van plaats 18 gehaald
Geen idee wie Jimmy Fallon is. Voetballer ?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jimmy Fallon zou Litmanen kunnen spelen
Het scheelt natuurlijk al de helft als je 35% van de selectie niet hoogstpersoonlijk verteld dat je ze eigenlijk niet wilde.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel het gevoel dat dat meer is omdat hij een goeie kerel is dan omdat hij zo'n goeie trainer is
En drie ervaren verdedigers.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Hoop zo dat ze een zeer ervaren middenvelder erbij kunnen vinden![]()
![]()
Scheelt natuurlijk wel een slok op een borrel als je daar een Alvarez voor hebt lopen of Tahirovice (die het vandaag niet onaardig deed)quote:
Nee, die ene middenvelder kan de helft al schelen achterin.quote:
Logica hier.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel het gevoel dat dat meer is omdat hij een goeie kerel is dan omdat hij zo'n goeie trainer is
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee wie Jimmy Fallon is. Voetballer ?
Mislukt zoals Vinny ?
Soort Jeroen van der Boom ? Maar uit Amerika. Dan moet het wel goed zijn ? Welke films ? Ischa Meijer heeft ook geacteerd, zoals Tatjana Simic haar talenten naast zangers niet verspeeld heeft.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Talkshow host, kan ook wel wat acteren
Goh, men vlucht al weer weg uit de woestijn. Wie had dat nou verwachtquote:Op zondag 14 januari 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benzema lijkt zich ook naar de uitgang te forceren, dus misschien kunnen we een package deal met de Saudi's doen.
Ik heb het beetje hetzelfde gevoel als vorige jaar met Sjonnie. Hij heeft meer krediet als clubman en de resultaten zijn beter maar het is nog steeds pure oogaidsquote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
heitinga had wel wat beter materiaal maar communicatief enorm matig.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb het beetje hetzelfde gevoel als vorige jaar met Sjonnie. Hij heeft meer krediet als clubman en de resultaten zijn beter maar het is nog steeds pure oogaids
Verder had hij als trainer totaal geen visie.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:55 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
heitinga had wel wat beter materiaal maar communicatief enorm matig.
ook dat idd.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verder had hij als trainer totaal geen visie.
Hij kent de club en kan een beetje de rust terugkrijgen dat lijkt me prima voor een tussenpaus. Als je drie maanden in het seizoen je trainer ontslaat zijn de Guardiola's en Peps van deze wereld waarschijnlijk niet beschikbaar.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, dit. Er waren ook geen zinnige opties beschikbaar in oktober.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij kent de club en kan een beetje de rust terugkrijgen dat lijkt me prima voor een tussenpaus. Als je drie maanden in het seizoen je trainer ontslaat zijn de Guardiola's en Peps van deze wereld waarschijnlijk niet beschikbaar.
Beetje normaal doen kan ook wel he chefquote:Op zondag 14 januari 2024 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens onze mentaal beperkte aanvoerder was het juist Go Ahead wat goed is weggekomen.
nog maar 11 te gaan, op naar plek 2.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:53 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
nog maar 11 te gaan, op naar plek 2.Verschil tussen Feyenoord en PSV is 12 punten, als Feyenoord nog gelooft in het kampioenschap kunnen wij ook nog geloven in plaats 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
ja theoretisch kan dat wel. Moeten we alleen wel beter gaan voetballen (dus moet er wat bij).quote:Op zondag 14 januari 2024 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verschil tussen Feyenoord en PSV is 12 punten, als Feyenoord nog gelooft in het kampioenschap kunnen wij ook nog geloven in plaats 2.
Denk dat deze John wel wat beter is maar het materiaal toch wel een slok minder en niet vergeten dat Heitinga altijd op mentaliteit hamerde en dat er blijkbaar ook niet in of terug in heeft gekregen.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:44 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb het beetje hetzelfde gevoel als vorige jaar met Sjonnie. Hij heeft meer krediet als clubman en de resultaten zijn beter maar het is nog steeds pure oogaids
Ik vind het nogal wat om van andere ploegen die er boven staan te verwachten dat ze nog meer punten gaan verliezen dan dit Ajax al is AZ ook wel zwak bezig.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja theoretisch kan dat wel. Moeten we alleen wel beter gaan voetballen (dus moet er wat bij).
Altijd voor het hoogst haalbare gaan overigens
ja idem hoor. Maargoed niet onmogelijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om van andere ploegen die er boven staan te verwachten dat ze nog meer punten gaan verliezen dan dit Ajax al is AZ ook wel zwak bezig.
Het zal al wat schelen als die geblesseerden terug zijn, Hlynsson heb ik weleens beter zien spelen en Taylor blijft Taylor maar als je dan alleen Fitz-Jim op de bank hebt zitten dan valt er weinig te wisselen.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja idem hoor. Maargoed niet onmogelijk.
Je eigen potjes blijven winnen met wat versterking en wie weet
Viel me ook op jaquote:Op zondag 14 januari 2024 21:23 schreef ThijsTH het volgende:
Zag ik het nou goed dat het uitvak niet/amper juichte bij de 2-3 van Rensch?
Is de gelatenheid zo hoog?
Conan is beter..quote:Op zondag 14 januari 2024 17:34 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Talkshow host, kan ook wel wat acteren
Gefeliciteerd nu komen ze weer de volgende keer.quote:Op zondag 14 januari 2024 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Mooi dat alle feyenoorders opgetyft zijn
Wilde ze wel vandaag spreken
Edit: natuurlijk uitzondering voor de goede feyenoorders zoals Elan en Dombo die hier niet komen stoken. Die zijn natuurlijk welkom![]()
Forbs, Tahirovic, Akpom, Gaaie, Sutalo, Medic, Sosa.. allemaal middelmaat of minder dan dat. En die Sosa heeft alleen een voorzet, meer kan hij niet. Vooral in de omschakeling is hij heel zwak. Bij ieder verloren duel loopt hij terug in een sukkeldrafje.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat speelde Ramaj een geweldige pot, by far de beste aankoop van Mislintat
Over Forbs begin ik ook wel steeds meer te twijfelen, dat is echt een kip zonder kop en technisch ook echt te matig.
Sosa is aanvallend voldoende, verdedigend te zwak
Krijg ook niet de indruk dat Akpom wil wieberen die vind het wel best bij Ajaxquote:Op zondag 14 januari 2024 23:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Forbs, Tahirovic, Akpom, Gaaie, Sutalo, Medic, Sosa.. allemaal middelmaat of minder dan dat. En die Sosa heeft alleen een voorzet, meer kan hij niet. Vooral in de omschakeling is hij heel zwak. Bij ieder verloren duel loopt hij terug in een sukkeldrafje.
Enige positieve van vandaag is dat we een geweldige doelman hebben, en Brobbey beter begint te voetballen.
kwamen ze ook zonder mijn post, alleen nu geef ik even een trap naquote:Op zondag 14 januari 2024 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nu komen ze weer de volgende keer.
Wat zal hij krijgen? 3 miljoen zonder bonussen? Ik heb zijn interview op vi pro gelezen en hij heeft groot gelijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Krijg ook niet de indruk dat Akpom wil wieberen die vind het wel best bij Ajax
Hoe kan een Kroatisch international zo zwak zijn in verdedigen? Daar kan hij het toch wel?quote:Op zondag 14 januari 2024 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Sosa is aanvallend voldoende, verdedigend te zwak
Zoiets zou me niet verbazen scheelt wel dat die bonussen niet gehaald gaan worden zoquote:Op zondag 14 januari 2024 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat zal hij krijgen? 3 miljoen zonder bonussen? Ik heb zijn interview op vi pro gelezen en hij heeft groot gelijk.
Je weet bij jonge spelers dat het met pieken en dalen kan gaan, maar je ziet op een gegeven moment wel of dat het een dipje is of dat het met een bepaald basisniveau te maken heeft. Bij een Forbs zie je zaken technisch mis gaan waarbij je je af kunt vragen of dat nog bij te leren valt.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:49 schreef Wotte het volgende:
Vind het altijd zo sneu om die 19/20 jarige gasten nu al af te serveren. Ik kan me echt alleen Antony herinneren die er meteen stond zijn eerste seizoen.
Vond je? Ik vond Antony bij Ajax al een twijfelgeval. Dat Ajax 100 miljoen heeft gekregen voor die clown, is gewoon diefstal.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:49 schreef Wotte het volgende:
Vind het altijd zo sneu om die 19/20 jarige gasten nu al af te serveren. Ik kan me echt alleen Antony herinneren die er meteen stond zijn eerste seizoen.
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, als je de 4e plek op AZ kan veroveren is het een hele nette prestatie.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om van andere ploegen die er boven staan te verwachten dat ze nog meer punten gaan verliezen dan dit Ajax al is AZ ook wel zwak bezig.
Dit dus. Er zit een groot verschil tussen een vormdip of een gebrek aan kwaliteit. Zo’n Forbs kan niet normaal een bal aannemen en mist overzicht, dat werd gisteren pijnlijk duidelijk toen Ajax ging counteren.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet bij jonge spelers dat het met pieken en dalen kan gaan, maar je ziet op een gegeven moment wel of dat het een dipje is of dat het met een bepaald basisniveau te maken heeft. Bij een Forbs zie je zaken technisch mis gaan waarbij je je af kunt vragen of dat nog bij te leren valt.
Geeft niet, kostte maar 16 miljoen.quote:Op maandag 15 januari 2024 07:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit dus. Er zit een groot verschil tussen een vormdip of een gebrek aan kwaliteit. Zo’n Forbs kan niet normaal een bal aannemen en mist overzicht, dat werd gisteren pijnlijk duidelijk toen Ajax ging counteren.
Welkom in de wondere wereld van de teamsport.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe kan een Kroatisch international zo zwak zijn in verdedigen? Daar kan hij het toch wel?
Ik weet niet hoe lang het gaat duren, probleem is dat aan de jongens die je wil houden ook getrokken wordt en je hebt ook wat geluk nodig daarin maar een beter gebalanceerde selectie moet van de zomer al lukken.quote:Op maandag 15 januari 2024 07:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, als je de 4e plek op AZ kan veroveren is het een hele nette prestatie.
Maar man man man wat was het gisteren bij tijd en wijle weer droevig. Die laatste 10 minuten ga je drie keer met 3 tegen 3 op het doel af en dan wordt het zo bizar slecht uitgespeeld…
Het is toch allemaal wel middelmatig, dit kost nog 2 seizoenen om te repareren. Forbs Sosa Tahirovic Akpom allemaal te licht, Rensch was weer op zijn Rensch, Sutalo ook weer meh, Medic is hem ook niet.
Ramaj, Hato en Brobbey zijn de enige lichtpuntjes in deze selectie lijkt het.
Dit was voor Ajax natuurlijk een speler van de buitencategorie. United heeft gewoon toegeslagen met een belabberde timing. Een seizoen later hadden ze die 100 miljoen niet hoeven af te tikken.quote:Op maandag 15 januari 2024 00:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond Antony bij Ajax al een twijfelgeval. Dat Ajax 100 miljoen heeft gekregen voor die clown, is gewoon diefstal.
Ettifuq wil hem niet verkopen. Hij is toch de publiekstrekker daar zodat er meer dan 600 man naar de wedstrijd komt kijken.quote:
Beetje gezichtsverlies gaat het meer om en het geld hebben ze niet nodig.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Ettifuq wil hem niet verkopen. Hij is toch de publiekstrekker daar zodat er meer dan 600 man naar de wedstrijd komt kijken.
Los van of het schoten in de roos zijn of de betaalde transfersommen. Daar valt ellenlang over te twisten.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je weet bij jonge spelers dat het met pieken en dalen kan gaan, maar je ziet op een gegeven moment wel of dat het een dipje is of dat het met een bepaald basisniveau te maken heeft. Bij een Forbs zie je zaken technisch mis gaan waarbij je je af kunt vragen of dat nog bij te leren valt.
Je mag ze ook wel de tijd geven en zo'n Forbs ook nog wat meer omdat hij nog vrij jong is maar van zo'n Sosa mag je inmiddels toch wel wat verwachten.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Los van of het schoten in de roos zijn of de betaalde transfersommen. Daar valt ellenlang over te twisten.
Die jonge spelers zijn juist wel aankopen die ik als des Ajax zou duiden. Ik heb het idee dat als Overmars ze gehaald had er veel meer krediet was geweest.
Maar omdat het aankopen van Mislintat zijn wordt er verwacht dat ze op pakweg 19 jarige leeftijd, in een ander land en op hoger niveau direct pieken.
Dat is in de praktijk gewoon niet realistisch.
De situatie maakt dat Forbs ook niet heeft kunnen wennen en er meteen moest staan, mede door het gebrek aan een rechtsbuiten, al helemaal na het vertrek van Kudus. In de luwte wennen was er dus niet bij, maar om eerlijk te zijn vond ik het bedrag dat voor Forbs is neergelegd wel teveel voor hetgeen we nu te zien krijgen en de potentie.quote:Op maandag 15 januari 2024 08:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Los van of het schoten in de roos zijn of de betaalde transfersommen. Daar valt ellenlang over te twisten.
Die jonge spelers zijn juist wel aankopen die ik als des Ajax zou duiden. Ik heb het idee dat als Overmars ze gehaald had er veel meer krediet was geweest.
Maar omdat het aankopen van Mislintat zijn wordt er verwacht dat ze op pakweg 19 jarige leeftijd, in een ander land en op hoger niveau direct pieken.
Dat is in de praktijk gewoon niet realistisch.
Het mooie is, dat een beetje Ajacied wist en weet dat we er weer bovenop komen. Feijenoord op één goed seizoen per 10 jaar moet teren.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:45 schreef Simmertje het volgende:
Moet zeggen dat de feyenoorders op mijn werk wel een stuk rustiger zijn. Stengs kan er opeens ook niets meer van en ze maken zich zorgen over volgend seizoen. Wel lekker vertrouwd weer
Ik denk niet dat hij een "welkom thuis" spandoek hoeft te verwachten dan.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien kunnen we een speler retour doen naar die club. Berghuis bijv.
Ik las van de week, in de berichtgeving rondom Henderson, dat hij vijf(!) miljoen bruto opstrijkt. Lijkt me een beetje gortig voor zijn inbreng op dit moment.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
Zou mooi zijn om nog 3e te worden en dat dat dan het absolute dieptepunt is van de afgelopen 50 jaar.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooie is, dat een beetje Ajacied wist en weet dat we er weer bovenop komen. Feijenoord op één goed seizoen per 10 jaar moet teren.
Als je voor plek 3 gaat is plek 2 ook een optie, daar zit maar 2 punten tussenquote:Op maandag 15 januari 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn om nog 3e te worden en dat dat dan het absolute dieptepunt is van de afgelopen 50 jaar.
Dat zijn nog de oude contracten, Bergwijn, Brobbey en Taylor zullen ongeveer hetzelfde verdienen.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik las van de week, in de berichtgeving rondom Henderson, dat hij vijf(!) miljoen bruto opstrijkt. Lijkt me een beetje gortig voor zijn inbreng op dit moment.
Zo'n klasbak mag je best flink spekkenquote:Op maandag 15 januari 2024 10:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik las van de week, in de berichtgeving rondom Henderson, dat hij vijf(!) miljoen bruto opstrijkt. Lijkt me een beetje gortig voor zijn inbreng op dit moment.
Feyenoord doet nog op 3 fronten mee clownquote:Op maandag 15 januari 2024 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het mooie is, dat een beetje Ajacied wist en weet dat we er weer bovenop komen. Feijenoord op één goed seizoen per 10 jaar moet teren.
3?!?quote:Op maandag 15 januari 2024 10:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord doet nog op 3 fronten mee clown
Hoezo dat? Ajax is dat afgelopen 50 jaar een aantal keer onder plek 3 uitgekomen.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou mooi zijn om nog 3e te worden en dat dat dan het absolute dieptepunt is van de afgelopen 50 jaar.
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord doet nog op 3 fronten mee clown
Natuurlijk geloven we daar niet meer in.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verschil tussen Feyenoord en PSV is 12 punten, als Feyenoord nog gelooft in het kampioenschap kunnen wij ook nog geloven in plaats 2.
In het seizoen van je dieptepunt van de afgelopen 50 jaar nog derde worden, dat idee.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ajax is dat afgelopen 50 jaar een aantal keer onder plek 3 uitgekomen.
Slechtste wat ik zo snel kan vinden is seizoen 98/99 met een zesde plek.
Het beste Feyenoord van de afgelopen twintig jaar op hetzelfde moment vierde met zeven punten achterstand wat een kloebquote:
Haben sie eine stunde ?quote:Op maandag 15 januari 2024 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het beste Feyenoord van de afgelopen twintig jaar op hetzelfde moment vierde met zeven punten achterstand wat een kloeb
Maar gemiddeld scoort er geen club hoger dan Ajax, niet dat je daar nu wat aan hebt maar 3e is voor Ajax wel een dieptepunt en haalt dat gemiddelde naar beneden.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ajax is dat afgelopen 50 jaar een aantal keer onder plek 3 uitgekomen.
Slechtste wat ik zo snel kan vinden is seizoen 98/99 met een zesde plek.
Toch een puntje meer dan vorig seizoen, het is dat PSV dit seizoen uitzonderlijk is en Ajax tja dat blijft wel een beetje aanmodderen dus plek 2 zie ik niet gebeuren, het zou al heel wat zijn als je nog een plekje opschuift omdat AZ het momenteel ook niet heeft.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk geloven we daar niet meer in.
Feyenoord heeft twaalf punten verloren in de eerste seizoenshelft en dat is aan de ruime kant geweest, zelfs als dat nog een seizoenshelft gebeurt blijft dit Ajax echt niet zeventien potjes ongeslagen.
Ik vind het sowieso wel dapper om met negen punten achterstand en een veel minder doelsaldo al over de derde plek te beginnen (lol)quote:Op maandag 15 januari 2024 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar gemiddeld scoort er geen club hoger dan Ajax, niet dat je daar nu wat aan hebt maar 3e is voor Ajax wel een dieptepunt en haalt dat gemiddelde naar beneden.
Wat is dat een drama geworden zeg. Holy shit.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
Er zijn gekkere dingen gebeurd maar dit seizoen verwacht ik het ook niet, zeker niet op basis van wat ik gisteren zag.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel dapper om met negen punten achterstand en een veel minder doelsaldo al over de derde plek te beginnen (lol)
1999 calling.quote:Op maandag 15 januari 2024 10:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)zierungen/verein/610quote:Op maandag 15 januari 2024 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar gemiddeld scoort er geen club hoger dan Ajax, niet dat je daar nu wat aan hebt maar 3e is voor Ajax wel een dieptepunt en haalt dat gemiddelde naar beneden.
Dankzij de hulp van de volledige arbitrage met de hakken over de sloot van Go Ahead winnen en dan praten over klimmen op de ranglijstquote:Op maandag 15 januari 2024 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso wel dapper om met negen punten achterstand en een veel minder doelsaldo al over de derde plek te beginnen (lol)
Hoe dan ook wzawzdbquote:Op maandag 15 januari 2024 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)zierungen/verein/610
Als ik het zo bekijk is het wel de lage kant van het gemiddelde, 3de, niet extreem laag. Ik ga het nu niet doen, maar denk dat als je een boxplot maakt, de 3de plek nog steeds in de boxplot zit. Outliner tot 4-5, alles daarbuiten is een extreme.
Arbitrage, wat dan? Het was een gelukkige overwinning maar arbitragehulp heb ik niet gezien.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dankzij de hulp van de volledige arbitrage met de hakken over de sloot van Go Ahead winnen en dan praten over klimmen op de ranglijst
Ow yes. Absoluut.quote:
als doel hebben is echt niks mis mee. Genoegen nemen met minder vooraf is wellicht een rotterdams dingetje, maar je kan er prima voor gaan.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat doet de overgrote meerderheid hoor niet iddquote:Op maandag 15 januari 2024 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn gekkere dingen gebeurd maar dit seizoen verwacht ik het ook niet, zeker niet op basis van wat ik gisteren zag.
quote:
Outlier is denk ik meer 2 jaar op rij niet bij de top-2.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
https://www.transfermarkt(...)zierungen/verein/610
Als ik het zo bekijk is het wel de lage kant van het gemiddelde, 3de, niet extreem laag. Ik ga het nu niet doen, maar denk dat als je een boxplot maakt, de 3de plek nog steeds in de boxplot zit. Outliner tot 4-5, alles daarbuiten is een extreme.
Ook een interessante.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Outlier is denk ik meer 2 jaar op rij niet bij de top-2.
Er is geen ruimte voor bescheidenheid als je wilt winnen. Dan kan je net zo goed thuis blijven. Heb dit soort geneuzel nooit begrepen in een competitieve sport.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook onzin natuurlijk, het gaat erom dat de spelers erin geloven en de overtuiging hebben maar vooral de kwaliteit, wat wij als supporters vinden doet er er weinig toe.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:44 schreef Wotte het volgende:
Door dat soort geneuzel zijn we nooit wereldkampioen geworden.
Hopen mag altijd maar zo ver in de achtervolging ben je altijd afhankelijk van anderen. Als je nu 40 punten in de tweede seizoenshelft haalt heb je het heel goed gedaan, en dan moet Twente er al 21 verliezen.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:28 schreef Bofjijff het volgende:
als doel hebben is echt niks mis mee. Genoegen nemen met minder vooraf is wellicht een rotterdams dingetje, maar je kan er prima voor gaan.
Of we het redden gaan we zien overigens
Er is denk ook wel een cultureel aspect waar de betreffende spelers een product van zijn.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook onzin natuurlijk, het gaat erom dat de spelers erin geloven en de overtuiging hebben maar vooral de kwaliteit, wat wij als supporters vinden doet er er weinig toe.
Dat klopt wel maar volgens diezelfde logica was het een paar rondes geleden onmogelijk om nog 4de te worden en plotseling is het verschil nog maar 5 punten.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen mag altijd maar zo ver in de achtervolging ben je altijd afhankelijk van anderen. Als je nu 40 punten in de tweede seizoenshelft haalt heb je het heel goed gedaan, en dan moet Twente er al 21 verliezen.
je speelt er nog tegen, ze spelen nog tegen andere hooggeplaatste ploegen en dan is 9 punten echt niet zo gek ver.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopen mag altijd maar zo ver in de achtervolging ben je altijd afhankelijk van anderen. Als je nu 40 punten in de tweede seizoenshelft haalt heb je het heel goed gedaan, en dan moet Twente er al 21 verliezen.
Calvinistisch geneuzel. Overigens hoeft Twente slechts van Feyenoord, PSV en Ajax te verliezen evenals AZ van Feyenoord en Ajax. Dan ben je er al.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:59 schreef Caland het volgende:
User @:wotte doet een TyPiScH NeDeRlAnDs
Alles kan, maar als je tegen Go Ahead Eagles of all places een kansenrecord tegen krijgt zou ik toch wat meer pas op de plaats houden tbh.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Calvinistisch geneuzel. Overigens hoeft Twente slechts van Feyenoord, PSV en Ajax te verliezen evenals AZ van Feyenoord en Ajax. Dan ben je er al.
Ik sluit het niet uit.
Zolang je wint, @Caland zolang je maar wint. Uiteindelijk goede zaken gedaan.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles kan, maar als je tegen Go Ahead Eagles of all places een kansenrecord tegen krijgt zou ik toch wat meer pas op de plaats houden tbh.
en toch winnenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Alles kan, maar als je tegen Go Ahead Eagles of all places een kansenrecord tegen krijgt zou ik toch wat meer pas op de plaats houden tbh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |