SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting![]()
Niet zo heel vreemd dat je de organisatie door laat lichten op dat gebied, denk niet dat Edwin op dat moment wist wat de uitkomst ervan zou zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:26 schreef manny het volgende:
[..]
Lijkt onhandig gedaan van vriend Edwin. Onder druk van het hele Voice verhaal en krantenartikel incoming. Maar goed, we weten niet wat er intern gebeurd is toen en welke info men toen had en hoe daar op gereageerd werd door de betrokkenen.
Tevens wordt Overmars opgehemeld naar een soort heldenstatus die ook niet helemaal terecht is lijkt me: zoals eerder gememoreerd: ook hij zat achter Wijndal en Bergwijn aan en heeft naast een lijst top-transfers en wonderbaarlijke ontdekkingen ook een hele lijst miskopen en jeugdspelers die gratis de deur uit lopen. Spelers goed verkopen bleken ook Hamstra, Huntelaar en Sven te kunnen, dus daar hoeven we Marc niet al te veel credits voor te geven.
Het werkelijke grote probleem is, naar mijn bescheiden mening, dat hij niet goed vervangen is (opnieuw vriend Edwin in al zijn wijsheid) en dat er daarna non-stop bestuurlijke chaos is geweest.
Hij moet tot zomer 2025 in het buitenland 'werken' volgens mijquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:06 schreef Tarado het volgende:
Ik hoorde net over Henderson dat voor hem het probleem is dat als hij terugkeert naar de UK, hij daar een slok aan belasting moet betalen wat in NL niet hoeft, dat is ook de reden dat Ajax uberhaupt in the picture is.
Misschien was dit al duidelijk maar ik wist niet van dat verschil.
Vliegt Poch nog?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze een vliegtuigje voor hem regelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat we nu gewoon weer kampioen worden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:30 schreef GGMM het volgende:
Nooit van gehoord
Maar als hij enigszins verantwoordelijk is voor de wanprestaties: Joepie!
Als het niet zijn schuld was: verdorie zeg!
Waarom zeg je dat tegen GGMMquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu gewoon weer kampioen worden.
quote:
Goed gelukt!quote:Hij gaat zich bezighouden met bestendigen van Ajax als topsportorganisatie en het verder ontwikkelen van een topsportcultuur.
Jammer dat dat plan werd ondermijnd door een dwerg die foto’s van zijn piemeltje doorstuurde naar stagiairesquote:
Man man man. Zoek het lekker uitquote:
Overmars was al een half jaar weg toen Hendriks kwam om "Ajax als topsportorganisatie te bestendigen" (lol)quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat dat plan werd ondermijnd door een dwerg die foto’s van zijn piemeltje doorstuurde naar stagiaires
Aan Maurits heeft het niet gelegen
Overmars was toen al weg, Hans.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat dat plan werd ondermijnd door een dwerg die foto’s van zijn piemeltje doorstuurde naar stagiaires
Maar toen was Overmars er al niet meerquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ja nouquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overmars was al een half jaar weg toen Hendriks kwam om "Ajax als topsportorganisatie te bestendigen" (lol)
Het plan was al mislukt voordat ie überhaupt begonnen was, dat is misschien wel nog grappigerquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh ja nou
Dan gaat mijn matige grap niet slagen ben ik bang
Terwijl hij vooral was aangenomen om de bouw van de Nieuwe Toekomst te coordineren.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overmars was al een half jaar weg toen Hendriks kwam om "Ajax als topsportorganisatie te bestendigen" (lol)
Uiteindelijk heeft hij daarin ook weinig gedaan. De uitgewerkte plannen en tijdsschema lagen er ook al voor zijn komst.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Terwijl hij vooral was aangenomen om de bouw van de Nieuwe Toekomst te coordineren.
De plannen wel maar de bouw toch niet?quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft hij daarin ook weinig gedaan. De uitgewerkte plannen en tijdsschema lagen er ook al voor zijn komst.
Die gaat niet veel meer doen hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:49 schreef Bofjijff het volgende:
Goed nieuws, jammer dat het nog 2 maanden duurt.
neuh denk het ook niet hoorquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die gaat niet veel meer doen hoor.
Hou die 2 idioten maar gewoon uit deze reeks. Bedankt.quote:
Gaat over een speler van ajax die iemand heeft doodgereden is toch wel relevant voor hier.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:30 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hou die 2 idioten maar gewoon uit deze reeks. Bedankt.
Ze zijn nooit relevant, ook niet als ze het over Ajax hebben.quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat over een speler van ajax die iemand heeft doodgereden is toch wel relevant voor hier.
In iedergeval Hato nietquote:
Justin Kluivertquote:
Mannetje uit Wokum gespotquote:Op woensdag 10 januari 2024 18:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze zijn nooit relevant, ook niet als ze het over Ajax hebben.
Berghuis vond het in ieder geval niet meer dan geel waard.quote:
Geen idee? Zijn er Ajacieden die dit kunnen duiden?quote:Bakker begon in 2018 bij Ajax als trainer van het nieuw opgerichte Ajax Vrouwen Talent Team. Ze is sinds de zomer van 2022 hoofdtrainer van de Amsterdamse vrouwen, met wie ze in haar eerste seizoen direct landskampioen werd. Dit seizoen staat de coach met Ajax op de tweede plek in de Vrouwen Eredivisie, achter koploper FC Twente.quote:Ajax Vrouwen neemt na het seizoen afscheid van trainer Suzanne Bakker. Het aflopende contract van de 37-jarige Noord-Hollandse wordt niet verlengd. Bakker zag de beslissing van de Amsterdamse club niet aankomen.
In de UEFA Women's Champions League maakt Ajax onder leiding van Bakker indruk. De Amsterdamse vrouwen staan na vier wedstrijden verrassend op de eerste plaats in een 'poule des doods' met Bayern München, Paris Saint-Germain en AS Roma.
"Eerlijk gezegd zag ik dit niet aankomen en had ik het graag anders gezien", zegt Bakker op de site van Ajax. "Toch kan ik terugkijken op een geweldige periode als hoofdtrainer tot nu toe en ben ik erg trots op de resultaten die we hebben geboekt. Ik ga er uiteraard samen met de ploeg alles aan doen om dit seizoen succesvol af te sluiten."
Daphne Koster, manager vrouwenvoetbal van Ajax, spreekt op de clubsite haar dank uit richting Bakker. "Wij zijn Suzanne zeer dankbaar voor haar jarenlange inzet voor Ajax. Ze heeft haar waarde getoond voor de Ajax Vrouwen. Ik hoop dat het harde werk van haar en het team wordt beloond door in Europa te blijven spelen en meer binnenlandse prijzen te winnen."
Ajax verblijft op dit moment in Portugal voor een trainingskamp. Op zaterdag 20 januari hervat Ajax het seizoen met een thuiswedstrijd tegen Excelsior. Vier dagen later speelt Ajax in de groepsfase van de Champions League uit tegen Paris Saint-Germain.
Geen idee? Zijn er Ajacieden die dit kunnen duiden?quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:27 schreef Het_Bokje het volgende:
Waarom wordt een Ajax-coach ontslagen die nog een beetje succes heeft?
Succescoach Bakker moet vertrekken bij Ajax Vrouwen: 'Ik zag dit niet aankomen'
[..]
Bakker begon in 2018 bij Ajax als trainer van het nieuw opgerichte Ajax Vrouwen Talent Team. Ze is sinds de zomer van 2022 hoofdtrainer van de Amsterdamse vrouwen, met wie ze in haar eerste seizoen direct landskampioen werd. Dit seizoen staat de coach met Ajax op de tweede plek in de Vrouwen Eredivisie, achter koploper FC Twente.
In de UEFA Women's Champions League maakt Ajax onder leiding van Bakker indruk. De Amsterdamse vrouwen staan na vier wedstrijden verrassend op de eerste plaats in een 'poule des doods' met Bayern München, Paris Saint-Germain en AS Roma.
"Eerlijk gezegd zag ik dit niet aankomen en had ik het graag anders gezien", zegt Bakker op de site van Ajax. "Toch kan ik terugkijken op een geweldige periode als hoofdtrainer tot nu toe en ben ik erg trots op de resultaten die we hebben geboekt. Ik ga er uiteraard samen met de ploeg alles aan doen om dit seizoen succesvol af te sluiten."
Daphne Koster, manager vrouwenvoetbal van Ajax, spreekt op de clubsite haar dank uit richting Bakker. "Wij zijn Suzanne zeer dankbaar voor haar jarenlange inzet voor Ajax. Ze heeft haar waarde getoond voor de Ajax Vrouwen. Ik hoop dat het harde werk van haar en het team wordt beloond door in Europa te blijven spelen en meer binnenlandse prijzen te winnen."
Ajax verblijft op dit moment in Portugal voor een trainingskamp. Op zaterdag 20 januari hervat Ajax het seizoen met een thuiswedstrijd tegen Excelsior. Vier dagen later speelt Ajax in de groepsfase van de Champions League uit tegen Paris Saint-Germain.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 21:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geen idee? Zijn er Ajacieden die dit kunnen duiden?
Ajax is allergisch voor succes. De beurskoers moet omlaag zodat een B-garnituur oliesjeik de club kan kopen.quote:Kutpic gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |