Weer een chute! Of mijn stream loopt enorm achter.quote:
Kijk het een beetje op de achtergrond mee, dus zou kunnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weer een chute! Of mijn stream loopt enorm achter.
Je hoort de speaker bijna harder ja. Jannesgodquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kijk het een beetje op de achtergrond mee, dus zou kunnen.
Bij de NOS mag de volume wel wat harder.
De youtube-stream van TV-Gelderland loopt bijna 4 rondjes voor.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kijk het een beetje op de achtergrond mee, dus zou kunnen.
Bij de NOS mag de volume wel wat harder.
Loopt gelijk met de NOS stream.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
De youtube-stream van TV-Gelderland loopt bijna 4 rondjes voor.
Ah, ik heb hem even opnieuw gestart, nu inderdaad bij mij ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Loopt gelijk met de NOS stream.
Als je er in het winkelcentrum komt wordt er inderdaad veel Duits gesproken.quote:
Waarschijnlijk omdat ze andere prioriteiten heeft en genoeg andere wedstrijden heeft gereden?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom doet Schouten niet mee?
We hebben het over de vrouw die middenin het EK dit weekend wel nog een marathon reed, dan is het gek dat ze er nu niet is.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze andere prioriteiten heeft en genoeg andere wedstrijden heeft gereden?
Ja, dat wel, helemaal consistent is ze er niet in.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We hebben het over de vrouw die middenin het EK dit weekend wel nog een marathon reed.
Kan niet tegen haar verlies.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom doet Schouten niet mee?
Altijd veel Duitsers hier.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je er in het winkelcentrum komt wordt er inderdaad veel Duits gesproken.
Zamboni door het ijs gezakt?quote:
quote:Vereniging IJSCH ziet definitief af van het organiseren van een natuurijsmarathon in Haaksbergen deze week. Dat heeft voorzitter Mark van der Meide vanochtend bevestigd. Het ijs op de baan in Haaksbergen is niet meer geschikt voor het verrijden een officiële wedstrijd voor marathonschaatsers. Dat komt omdat de baan gisteren open ging voor recreatieschaatsen. Het ijs is daar niet beter van geworden..
Weet niet of je moet betalen voor organiseren van de marathon en of ze daar entree vangen voor recreatieschaatsers, maar kan me voorstellen dat wat geld ontvangen dan voorkeur gaat krijgen als je niet de eerste mee bent.quote:
Dat is op zichzelf al vrij knap. Is het nog schaatsen als je langzamer dan wandeltempo gaat? 6 minuten per rondjequote:Op maandag 15 januari 2024 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wereldrecord masters 95 op de 1.000 meter staat sinds deze week op 15 minuten en 18 seconden. Je vraagt je toch af 'waarom'.
In SLC is dit makkelijk een sub 15.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wereldrecord masters 95 op de 1.000 meter staat sinds deze week op 15 minuten en 18 seconden. Je vraagt je toch af 'waarom'.
Maar er zitten ook masters tussen die nog wél wat kunnen. Ronald Johnson reed bij de 85+ dit jaar 51,98 op de 500m. En da's harder dan ik 'm ooit gereden heb - en dat zegt niet alles, maar je gaat dan wel met ruim 30 door de bocht.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf al vrij knap. Is het nog schaatsen als je langzamer dan wandeltempo gaat? 6 minuten per rondje
Ik zat laatst de Amerikaanse qualifiers te kijken die tegelijk werden gehouden met het nationaal kampioenschap junioren én een masters wedstrijd, dan heb je dus gewoon ritten tussen een 15 jarig jochie en een 75 jarige vent die nauwelijks nog pootje over kan doen in de bocht
Daar doelt die Lepoeter toch ook op? Die Belgische kampioenschappen in Tilburg/Eindhoven zijn een beetje treurig.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)lines~1705307171792/
Belgen beginnen een beetje te veel in zich zelf te geloven. laat ze eerst maar eens een fatsoenlijke ijsbaan bouwen
Volgens de schaatspodcast gaan op Zaanlander na alle teams vandaag.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:54 schreef hhh38 het volgende:
Al verschillende Europese landen gespot in Salt Lake, Nederlandse ploegen zullen wel weer wachten tot na het weekend.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:24 schreef hole1988 het volgende:
De livestreams zijn klaar gezet, maar zijn op dit moment niet beschikbaar gemaakt in NL.
Als je op je laptop/pc kijkt kan je deze gratis proxy/vpn extensie (aangeboden door Hide My IP) installeren voor de webbrowser's Firefox en Chrome.quote:
Slechte planning ook. Tussen de vrouwen Team Sprint en de 1500m zat een half uurtje, dus van de 15 deelnemers trokken zich 4 schaatsers terug. Daardoor moesten er een hoop vrouwen alleen rijden. Bij de mannen moest de beste Japanner Kojima in rit 1 ook alleen en was er een afzegging van Gelinas-Beaulieu waardoor De Haître alleen moest.quote:
USAquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit welk land moet je komen voor die stream? Ik wil de 500 heren wel even kijken. Dames geloof ik wel
Ik zit volgens mn vpn in Spanjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit welk land moet je komen voor die stream? Ik wil de 500 heren wel even kijken. Dames geloof ik wel
Overal behalve Nederland (lol). Heb hem zelf op België staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
VS werkt voor mij.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat lelijkquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overal behalve Nederland (lol). Heb hem zelf op België staan.
Ja het slaat echt nergens op. Of zou de NOS zelf niet weten dat dit toernooi ook in hun pakket zit?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat lelijkgroot deel van eventueel publiek zit hier
Ik denk dat het gewoon standaard overgenomen is van de wereldbeker? Omdat dat wel uitgezonden wordt in Nederland.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat lelijkgroot deel van eventueel publiek zit hier
SPOILER: 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Die denken natuurlijk dat ons dit niet boeit omdat NL niet meedoetquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het slaat echt nergens op. Of zou de NOS zelf niet weten dat dit toernooi ook in hun pakket zit?
Dit zou heel goed kunnen. Vorig jaar zond Eurosport het nog uit op hun player, maar dat doen ze ook niet meer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het slaat echt nergens op. Of zou de NOS zelf niet weten dat dit toernooi ook in hun pakket zit?
Je hebt VPN nodig.quote:
Ik ben niet gek, waarom denk je dat ik vroeg welk land ik nodig hadquote:
Niet door dat jij dat was.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, waarom denk je dat ik vroeg welk land ik nodig had
Ik zit er nu eindelijk in
Cha heeft een PR van 34.0, dus die viel flink tegen.quote:
Tsja, niet al te best ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cha buiten een Olympisch seizoen
Vergeet Chu niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:30 schreef Felagund het volgende:
Cho, Cha, dadelijk komen Chi en Che?
Ook Shinhama kan eigenlijk wel een stuk beter.quote:
Het continent met de meeste schaatsers doet niet mee.quote:
Vooral Shinhama zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook Shinhama kan eigenlijk wel een stuk beter.
Ik ben niet Gao tevreden.quote:
SPOILER: 500m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
De ISU zou daar toch iets aan moeten kunnen doen?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:34 schreef Remco het volgende:
Calgary heeft al jaren baggerijs, je gaat denken dat ze nu ook in SLC geen ijs meer kunnen maken.
Allemaal naar Winterswijk om les te krijgen van de ijsmeester daar?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De ISU zou daar toch iets aan moeten kunnen doen?
Misschien kunnen ze daar op het congres in Las Vegas (lol) dit jaar iets op bedenken.
Wat voor baat heeft de ISU daarbij. Het zijn vooral de nationale bonden die daar iet mee moeten samen met de ijsbanen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De ISU zou daar toch iets aan moeten kunnen doen?
Misschien kunnen ze daar op het congres in Las Vegas (lol) dit jaar iets op bedenken.
Wereldrecords trekken de aandacht. Bovendien willen ze de schaatsers op zo'n goed mogelijke omstandigheden laten schaatsen, anders zouden ze wel vaker toernooien op buitenbanen organiseren. Een financieel potje specifiek gericht op de ijskwaliteit van ISU categorie 1 banen (max 1 per land en 3 per continent) oid zou toch logisch zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat voor baat heeft de ISU daarbij. Het zijn vooral de nationale bonden die daar iet mee moeten samen met de ijsbanen.
Rond haar PR van Heerenveen.quote:
China is er niet eens.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maximaal 3 deelnemers per land terwijl er maar 5 serieuze schaatslanden meedoen
Ja die doen schijnbaar nooit mee met dit toernooi, geen idee waarom.quote:
SPOILER: 3000m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Net reed er iemand op een soort hooverboard heen en weer en schoot bidons in het publiek met een soort luchtpistool. Publiek vermaken kunnen ze wel in Amerikaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:48 schreef hole1988 het volgende:
Wat gezellig ze spelen hints in het publiek.
Hoe hebben die Kazakhen altijd een redelijk tot goed PR waar ze vervolgens altijd mijlenver vandaan zitten?quote:
Hij liet het op het eind ook wel lopen eerlijk gezegd. Het leek erop dat hij een 3km tijd neer wilde zetten wat ook niet echt lukte.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe hebben die Kazakhen altijd een redelijk tot goed PR waar ze vervolgens altijd mijlenver vandaan zitten?
Enorm als het draait gehalte blijkbaar
Die andere Kazakh zat ook 15 seconden van z'n PR afquote:Op zondag 21 januari 2024 00:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij liet het op het eind ook wel lopen eerlijk gezegd. Het leek erop dat hij een 3km tijd neer wilde zetten wat ook niet echt lukte.
Inmiddels een correctie van 2 honderdste.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:39 schreef hhh38 het volgende:
Exact hetzelfde
Die 28.5 was iets te enthousiast
SPOILER: 5000m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Dat is wel typisch Koreaans. Die hebben altijd enorme talenten maar zo gouw ze prof worden komen ze nooit meer aan hun oude pr's.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:48 schreef hhh38 het volgende:
Helaas, Chung weet op z'n 22e nog steeds z'n PR van toen ie 16 was niet te verbeteren
Aan tijden niet echt, maar de 5km was wel genieten met het podium binnen een paar honderdsten (en degelijke tijden).quote:Op zondag 21 januari 2024 11:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weinig gemist aan de tijden te zien.
Maximaal 2 deelnemers per land en de Kazachse vrouwen hebben er geen zin in, dan gaat het hard.quote:Op zondag 21 januari 2024 21:53 schreef wimderon het volgende:
Bij de vrouwen een massastart met 7 vrouwen
SPOILER: Team Pursuit WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: Team Pursuit MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: 1000m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: 1000m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: Mass Start WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: Mass Start MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
En het NR van Davis uit de boeken! Ook een Japans NR in dezelfde rit voor Nonomuraquote:Op zondag 21 januari 2024 23:56 schreef Aguero het volgende:
1.06,27
PR Stolz!![]()
Eerste rondje kan nog aanzienlijk sneller
Laatste rondje (en de opening) waren ook nog langzamer dan het WR van Pavelquote:Op zondag 21 januari 2024 23:56 schreef Aguero het volgende:
1.06,27
PR Stolz!![]()
Eerste rondje kan nog aanzienlijk sneller
Nou nou nou.quote:Op maandag 22 januari 2024 04:36 schreef hole1988 het volgende:
Zo zo. De mof Finn Sonnekalb wint met 36.61
In plaats van? Ik heb ze ook wel van 2007 gezien, een jaar ouder dan Sonnekalbquote:Op maandag 22 januari 2024 09:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Waarom doen hier alleen maar B-junioren aan mee?
In plaats van A t/m C. In de uitslagen zie ik alleen maar B1 en B2quote:Op maandag 22 januari 2024 13:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In plaats van? Ik heb ze ook wel van 2007 gezien, een jaar ouder dan Sonnekalb
Ah, ik vergeet altijd wat al die letters betekenenquote:Op maandag 22 januari 2024 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In plaats van A t/m C. In de uitslagen zie ik alleen maar B1 en B2
In het schaatsen lopen de lichtingen van 1 juli t/m 30 juni, dus waarschijnlijk zijn er alleen schaatsers uit de 2e helft van 2006 en de 1e helft van 2008quote:Op maandag 22 januari 2024 13:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah, ik vergeet altijd wat al die letters betekenen
2006, 2007 en 2008 zijn er in elk geval bij in Gangwon
https://speedskatingresults.com/index.php?p=17&s=18239quote:Op dinsdag 23 januari 2024 19:58 schreef Remco het volgende:
Grappig, MTB ster Anne Tauber schaatst 15:48 op de 10 km in Colalbo.
De wedstrijd van de Alternatieve dan, gok ik? Want dinsdag was de eerste toertocht, morgen de tweede en volgende week ook op dinsdag en vrijdagquote:Op donderdag 25 januari 2024 07:56 schreef borisz het volgende:
Vandaag de eerste in een serie van 4 op de Weissensee.
Grand Prix 1 - Aart Koopmans Memorial. 60km dames om 8u. de heren beginnen om 10u aan hun 80km.
Daarna ONK, GPII-Sprint en de Alternatieve.
Wo 31 is de wedstrijd idd van de Alternatieve Elfstedentocht.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De wedstrijd van de Alternatieve dan, gok ik? Want dinsdag was de eerste toertocht, morgen de tweede en volgende week ook op dinsdag en vrijdag
Ja belofte is een beetje cryptisch, want Schilder is nu nog A1 junior maar won als 15-jarige al bij de beloften en rijdt dus al bij de senioren. Maar het peloton zal zo echt aan de bak moeten, ze rijden nu al op 13 minuten en de kopgroep ging rond in 19 minuten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:32 schreef borisz het volgende:
09:20 - Bijna 10 minuten voorsprong voor de vrouwen kopgroep
Het gaat lekker bij Sofia Schilder, Susanne Prins en Kaat van Steekelenburg. De twee laatstgenoemden zijn beiden beloften!
Bij de heren op het moment een grote kopgroep van 21.
13 minuten is wel heel veel. Volgens liveblog is het een pact van andere ploegen om de sterkste ploeg te laten rijden maar die wil niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja belofte is een beetje cryptisch, want Schilder is nu nog A1 junior maar won als 15-jarige al bij de beloften en rijdt dus al bij de senioren. Maar het peloton zal zo echt aan de bak moeten, ze rijden nu al op 13 minuten en de kopgroep ging rond in 19 minuten.
13:55 - Ronald Haasjes afgevoerd voor medische inspectiequote:Op woensdag 31 januari 2024 13:27 schreef borisz het volgende:
Christian Haasjes wint bij de mannen. Hij versloeg uiteindelijk Stefan Wolffenbuttel.
Ook broer Ronald Haasjes zat in de laatste kopgroep, maar moest passen.
Ik snap niet dat dat tieners dit kunnen, die bij mij in de buurt vinden 5 km naar school fietsen al een zware opgave....quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lekker kopgroepje bij de dames, gemiddelde leeftijd 18. Sofia Schilder is wel een heel groot talent.
Wordt nog gehuldigd ook nog.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 06:56 schreef hole1988 het volgende:
Bij de junior world cup doet welgeteld 1 schaatser mee aan de 3km mannen (Neo-Junior).
https://live.isuresults.e(...)ompetition/8/results
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 07:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wordt nog gehuldigd ook nog.
[ afbeelding ]
5 meiden en 5 jongens. Volgens de ISU zou elk land 8 schaatsers per geslacht mogen sturen bij dit toernooi.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:47 schreef Cyan9 het volgende:
Ligt het aan mij, of doen er vrij weinig Nederlands junioren mee?
Ik kan me niet voorstellen dat we niet meer junioren hebben die hier zouden willen en kunnen rijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
5 meiden en 5 jongens. Volgens de ISU zou elk land 8 schaatsers per geslacht mogen sturen bij dit toernooi.
Tragischquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Gabriel Ohnmacht, een jaar of 6-7 geleden een van de eerste Brazilianen die het schaatsen een beetje serieus op begon te pakken (op de 500 t/m 3000 meter destijds de eerste semi-serieuze nationale records gereden) is vandaag door zijn moeder dood gevonden in zijn appartement in Zwitserland, 23 jaren jong. Levenloos op de bank met zijn koptelefoon op, moeder dacht eerst nog dat hij haar gewoon niet hoorde. Vermoedelijk een hartaanval.
https://speedskatingresults.com/index.php?p=17&s=52841
https://ge.globo.com/olim(...)-anos-na-suica.ghtml
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Gabriel Ohnmacht, een jaar of 6-7 geleden een van de eerste Brazilianen die het schaatsen een beetje serieus op begon te pakken (op de 500 t/m 3000 meter destijds de eerste semi-serieuze nationale records gereden) is vandaag door zijn moeder dood gevonden in zijn appartement in Zwitserland, 23 jaren jong. Levenloos op de bank met zijn koptelefoon op, moeder dacht eerst nog dat hij haar gewoon niet hoorde. Vermoedelijk een hartaanval.
SPOILER: 500m Women JuniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 500m Women Neo-seniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door hole1988 op 04-02-2024 03:36:16 ]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
https://www.cbdg.org.br/luto-gabriel-ohnmatch/quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:30 schreef heywoodu het volgende:
quote:Met grote spijt delen wij het nieuws van het overlijden van de voormalige Braziliaanse schaatsatleet Gabriel Ohnmatch.
Het nieuws werd voor het eerst gerapporteerd door de wintersportblog “Brasil Zero Grau” en later door GE. Volgens de portalen werd de 23-jarige levenloos aangetroffen door zijn moeder, Fátima Ohnmatch, liggend op de bank in haar huis in Schaffhausen, Zwitserland, waar hij woonde.
Gabriel is de zoon van een Braziliaanse moeder en een Duitse vader en op 15-jarige leeftijd koos hij ervoor Brazilië te verdedigen omdat zijn hart groen en geel klopte. Hij was een van de pioniers in de sport, nam deel tussen 2015 en 2017 en hielp bij de organisatie van het eerste Braziliaanse sprintkampioenschap, waardoor Brazilië weer lid werd van de ISU.
Namens de gehele ijssportgemeenschap leeft CBDG mee met hun familie en vrienden. De Braziliaanse sport is dankbaar voor zijn gedenkwaardige en belangrijke nalatenschap en betreurt zijn vroegtijdige vertrek.
Rust in vrede.
SPOILER: 500m Men JuniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 500m Men Neo-seniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: 1500m Women JuniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m Women Neo-seniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
SPOILER: 1500m Men JuniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m Men Neo-seniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ja, het is ook wel extra tragisch dat CBDG (de Braziliaanse ijssportbond waar ook dingen als bobsleeën en kunstschaatsen onder vallen) nota bene de naam niet eens goed spelt. Het is Ohnmacht, niet Ohnmatch.quote:Op zondag 4 februari 2024 04:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
https://www.cbdg.org.br/luto-gabriel-ohnmatch/
[..]
quote:Op zondag 4 februari 2024 07:15 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: 1500m Men JuniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent de Mass Starts vergetenSPOILER: 1500m Men Neo-seniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de mannen natuurlijk weer een prooi voor Jilek. Ben heel benieuwd naar de stap naar de senioren voor hem. Er is niet echt een Tsjechische man waar hij zich aan kan optrekken en je moet strak in het gelid lopen bij Novak. Stekly is om die reden al spoorloos verdwenen helaas, hopelijk komt die nog ooit terug.
quote:Op zondag 4 februari 2024 03:27 schreef hole1988 het volgende:
Wat moeten we zonder Angel Daleman.SPOILER: 500m Women JuniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fors verschil ook met de nummer twee.SPOILER: 500m Women Neo-seniorsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op zondag 4 februari 2024 10:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je bent de Mass Starts vergeten
Bij de mannen natuurlijk weer een prooi voor Jilek. Ben heel benieuwd naar de stap naar de senioren voor hem. Er is niet echt een Tsjechische man waar hij zich aan kan optrekken en je moet strak in het gelid lopen bij Novak. Stekly is om die reden al spoorloos verdwenen helaas, hopelijk komt die nog ooit terug.
SPOILER: Mass Start Women Juniors FinalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start Women Neo-seniors FinalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start Men Juniors FinalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mass Start Men Neo-seniors FinalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
School Schaatsen in Japan
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Ik denk dat we nog wel eens wat gaan horen van Ayano Sekiguchi (meid van 15 jaar).
Rijdt net een CR van 2:02:49 op de 1500 en reed gisteren op de 3000 4.17,95 eveneens een CR. De tijden zouden niet misstaan bij de WCJ.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
In Hachinohe is vannacht het wereldkampioenschap bij de junioren begonnen, met eerst de 500 meters. De vrouwen openden het bal en dat leverde natuurlijk GOUD op voor ONZE Angel Daleman, die vorig jaar de hele boel al oprolde als piepjonge juniore. Daleman won in een keurige 39,12 seconden, ruim voor de 39,55 van de Zuid-Koreaanse Jung Hui-dan en de 39,80 van Hana Noake uit Japan. Jillian Knook werd in 39,95 vierde, Meike Veen was gedeeld vijfde in 40,14 seconden - Patricia Koot (41,14) en Rosalie van Vliet (41,47) deden met de 21e en 25e plek ook mee.
https://live.isuresults.e(...)ompetition/1/results
Bij de heren was het een zeer spannende en rechtstreekse strijd tussen Koo Kyung-min en Yuta Hirose, waarbij de Zuid-Koreaan met 35,55 nét het goud pakte, twee honderdsten voor de Japanner. Met favoriet Issa Gunji (35,65) stond er ook een Japanner op plek drie, Mats van den Bos was in 36,37 met plek zeven de beste Nederlander. Niklas Reinders noteerde in 36,60 de elfde tijd, Mats Bendijk werd in 37,24 negentiende - Freek van der Ham (32e in 37,95) en Michiel de Groot (35e in 38,15) waren er ook, maar zullen het van de langere afstanden moeten hebben.
https://live.isuresults.e(...)ompetition/2/resultsVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Zoals je vooraf in kon tekenen was ook op de 1500m niemand opgewassen tegen de macht van ONZE Angel: 1:58,72 en het volgende dominante goud is een feit. De Japanse Emika Miyagawa was met 2:00,61 best of the rest, voor de bronzen 2:00,84 van Meike Veen, hallo medaillespiegel! Patricia Koot werd in 2:03,53 elfde, vijf plekken voor Rosalie van Vliet (2:04,89).
https://live.isuresults.e(...)ompetition/3/results
Het zal niet echt een verrassing zijn dat Daleman na de eerste twee van vier afstanden aan de leiding gaat in het allroundklassement, omgerekend naar de 1000 meter staat ze bijna drie tellen voor Hana Noake, met Veen op de derde plek.
https://live.isuresults.e(...)dings/wcj-women-2023Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Bij de vrouwen gaan WE onze dominantie in de toekomst dus netjes doorzetten. Gek dat de mannen al jaren achterblijven.
De 1500m mannen was denk ik de mooiste afstand met 5 jongens binnen een seconde. Een strijd tussen toptalenten Sonnekalb en Jilek maar de Noorse Eng Strand was de 3e hond die er met het been vandoor ging.![]()
Familie van Scheveningen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:49 schreef hhh38 het volgende:
Bij de vrouwen gaan WE onze dominantie in de toekomst dus netjes doorzetten. Gek dat de mannen al jaren achterblijven.
De 1500m mannen was denk ik de mooiste afstand met 5 jongens binnen een seconde. Een strijd tussen toptalenten Sonnekalb en Jilek maar de Noorse Eng Strand was de 3e hond die er met het been vandoor ging.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Hana Noake, dochter van?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:57 schreef heywoodu het volgende:
Zoals je vooraf in kon tekenen was ook op de 1500m niemand opgewassen tegen de macht van ONZE Angel: 1:58,72 en het volgende dominante goud is een feit. De Japanse Emika Miyagawa was met 2:00,61 best of the rest, voor de bronzen 2:00,84 van Meike Veen, hallo medaillespiegel! Patricia Koot werd in 2:03,53 elfde, vijf plekken voor Rosalie van Vliet (2:04,89).
https://live.isuresults.e(...)ompetition/3/results
Het zal niet echt een verrassing zijn dat Daleman na de eerste twee van vier afstanden aan de leiding gaat in het allroundklassement, omgerekend naar de 1000 meter staat ze bijna drie tellen voor Hana Noake, met Veen op de derde plek.
https://live.isuresults.e(...)dings/wcj-women-2023![]()
16 jarige die even alle 19-jarigen oprolt
Daleman wint daarna ook nog even massastart semi's. Met inhoud zit het dus ook wel goed. Aan startlijst van 1000m te zien start Noake niet.![]()
heywoodu
![]()
quote:
De heren reden uiteraard ook de 1500m, daar werd het Noors volkslied gespeeld dankzij Didrik Eng Strand en zijn 1:48,06. Op slechts 0,12 seconden ging zilver naar de pas 16-jarige Duitser Finn Sonnekalb (1:48,18), voor Szymon Wojtakowski uit Polen (1:48,84). Mooie opbouw voor de Noorse stayer Sigurd Henriksen met 27.0 - 28.0 - 28.8, maar zijn opening was te traag en hij werd zesde. Mats Bendijk was met 1:50,51 op plek elf de beste Nederlander, voor Freek van der Ham (15e in 1:51,02), Niklas Reinders (19e in 1:51,96) en Michiel de Groot (23e in 1:52,59).
https://live.isuresults.e(...)ompetition/4/results
Wojtakowski gaat het in klassement aan de leiding, maar het is best spannend: Sonnekalb volgt op 0,56 seconden, omgerekend naar de 1000 meter, en Strand staat op 1,16 seconden. Reinders staat achtste als beste Nederlander.
https://live.isuresults.e(...)andings/wcj-men-2024
In de halve finales van de massastart was Daleman oppermachtig, Koot werd vijfde in haar halve finale. Reinders en Bendijk werden zevende en achtste.
Morgen door, met om 02.00 uur NL tijd de 1000m's. De 5000m bij de mannen sluit de dag af vanaf even na zeven, voor de niet supervroege edoch wel redelijk vroege vogels wel een mooie
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Sjezus wat een lange deelnemerslijst.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 08:57 schreef heywoodu het volgende:
https://live.isuresults.e(...)dings/wcj-women-2023Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.![]()
heywoodu
![]()
En niet eens in kwartetstarts. Niet gek dat de stream van vanochtend een ruime acht uur duurt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sjezus wat een lange deelnemerslijst.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Fenomeen Daleman. De Nederlandse Stolz.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
16 jarige die even alle 19-jarigen oprolt
Daleman wint daarna ook nog even massastart semi's. Met inhoud zit het dus ook wel goed. Aan startlijst van 1000m te zien start Noake niet.![]()
![]()
Die komt echt niet vooruit op de korte afstanden. Als je wil winnen moet je de 1500m kunnen winnen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Sigurd Henriksen bij de mannen niet allroundklassement doet.![]()
Daleman wint een afstand niet
De 1000m gaat natuurlijk wel naar haar, maar op de 3 km is de Noorse Lovas ONZE Daleman te snel af. Ze wordt zelfs maar 5e op die afstand, maar wint het allround alsnog met grote voorsprong voor diezelfde Lovas. Meike Veen eindigt als 3e /w
Bij de heren zijn de Nederlanders weer nergens te bekennen, maar wel een leuke strijd om de afstanden en allroundtitel. Henriksen en Jilek stuwen elkaar op de 5 km naar grote hoogten en rijden allebei sneller dan het baanrecord van 6.21. Die speelden allebei echter geen rol in het klassement, nummer 3 op de 5km Eng Strand pakt dat klassement voor Sonnekalb. Finn moet nog even aan z'n 5 km werken, maar hij is nog 2 jaar junior dus alle tijd daarvoor. De Noor Haneberg wordt 3e. Aan talent in Noorwegen dus geen gebrek.![]()
Einde tijdperk?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:59 schreef hhh38 het volgende:
Daleman wint een afstand niet
De 1000m gaat natuurlijk wel naar haar, maar op de 3 km is de Noorse Lovas ONZE Daleman te snel af. Ze wordt zelfs maar 5e op die afstand, maar wint het allround alsnog met grote voorsprong voor diezelfde Lovas. Meike Veen eindigt als 3e /w
Bij de heren zijn de Nederlanders weer nergens te bekennen, maar wel een leuke strijd om de afstanden en allroundtitel. Henriksen en Jilek stuwen elkaar op de 5 km naar grote hoogten en rijden allebei sneller dan het baanrecord van 6.21. Die speelden allebei echter geen rol in het klassement, nummer 3 op de 5km Eng Strand pakt dat klassement voor Sonnekalb. Finn moet nog even aan z'n 5 km werken, maar hij is nog 2 jaar junior dus alle tijd daarvoor. De Noor Haneberg wordt 3e. Aan talent in Noorwegen dus geen gebrek.![]()
heywoodu
![]()
Hier ging iets mis.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Daleman, Daleman en nog eens Daleman.
Deed ze de TP, TS en MS vandaag?quote:Op zondag 11 februari 2024 04:22 schreef hole1988 het volgende:
Daleman, Daleman en nog eens Daleman.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja. Toegegeven TP werd zilver.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
quote:Op zondag 11 februari 2024 10:55 schreef hhh38 het volgende:
Nederlandse mannen echt schandalig slecht weer op de teamonderdelen.
WE GEVEN GEEN FUCK OM TEAMONDERDELEN!!!![]()
Teamonderdelen zijn er om het buitenland tevreden te houden terwijl wij (en Stolz) alle medailles die ertoe doen oprapen.![]()
Wie heeft trouwens bedacht dat het een goed idee is om een week na de WK afstanden de tickets te gaan verdelen voor het WK Allround en sprint van een week daarna?![]()
Je weet in ieder geval dat iedereen vorm heeft en niet ergens op trainingskamp is..quote:Op maandag 19 februari 2024 10:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wie heeft trouwens bedacht dat het een goed idee is om een week na de WK afstanden de tickets te gaan verdelen voor het WK Allround en sprint van een week daarna?![]()
Die zag ik nog niet aankomen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: