Dat is op zichzelf al vrij knap. Is het nog schaatsen als je langzamer dan wandeltempo gaat? 6 minuten per rondjequote:Op maandag 15 januari 2024 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wereldrecord masters 95 op de 1.000 meter staat sinds deze week op 15 minuten en 18 seconden. Je vraagt je toch af 'waarom'.
In SLC is dit makkelijk een sub 15.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het wereldrecord masters 95 op de 1.000 meter staat sinds deze week op 15 minuten en 18 seconden. Je vraagt je toch af 'waarom'.
Maar er zitten ook masters tussen die nog wél wat kunnen. Ronald Johnson reed bij de 85+ dit jaar 51,98 op de 500m. En da's harder dan ik 'm ooit gereden heb - en dat zegt niet alles, maar je gaat dan wel met ruim 30 door de bocht.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is op zichzelf al vrij knap. Is het nog schaatsen als je langzamer dan wandeltempo gaat? 6 minuten per rondje
Ik zat laatst de Amerikaanse qualifiers te kijken die tegelijk werden gehouden met het nationaal kampioenschap junioren én een masters wedstrijd, dan heb je dus gewoon ritten tussen een 15 jarig jochie en een 75 jarige vent die nauwelijks nog pootje over kan doen in de bocht
Daar doelt die Lepoeter toch ook op? Die Belgische kampioenschappen in Tilburg/Eindhoven zijn een beetje treurig.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)lines~1705307171792/
Belgen beginnen een beetje te veel in zich zelf te geloven. laat ze eerst maar eens een fatsoenlijke ijsbaan bouwen
Volgens de schaatspodcast gaan op Zaanlander na alle teams vandaag.quote:Op donderdag 18 januari 2024 00:54 schreef hhh38 het volgende:
Al verschillende Europese landen gespot in Salt Lake, Nederlandse ploegen zullen wel weer wachten tot na het weekend.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 23:24 schreef hole1988 het volgende:
De livestreams zijn klaar gezet, maar zijn op dit moment niet beschikbaar gemaakt in NL.
Als je op je laptop/pc kijkt kan je deze gratis proxy/vpn extensie (aangeboden door Hide My IP) installeren voor de webbrowser's Firefox en Chrome.quote:
Slechte planning ook. Tussen de vrouwen Team Sprint en de 1500m zat een half uurtje, dus van de 15 deelnemers trokken zich 4 schaatsers terug. Daardoor moesten er een hoop vrouwen alleen rijden. Bij de mannen moest de beste Japanner Kojima in rit 1 ook alleen en was er een afzegging van Gelinas-Beaulieu waardoor De Haître alleen moest.quote:
USAquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit welk land moet je komen voor die stream? Ik wil de 500 heren wel even kijken. Dames geloof ik wel
Ik zit volgens mn vpn in Spanjequote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit welk land moet je komen voor die stream? Ik wil de 500 heren wel even kijken. Dames geloof ik wel
Overal behalve Nederland (lol). Heb hem zelf op België staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
VS werkt voor mij.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat lelijkquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overal behalve Nederland (lol). Heb hem zelf op België staan.
Ja het slaat echt nergens op. Of zou de NOS zelf niet weten dat dit toernooi ook in hun pakket zit?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat lelijkgroot deel van eventueel publiek zit hier
Ik denk dat het gewoon standaard overgenomen is van de wereldbeker? Omdat dat wel uitgezonden wordt in Nederland.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat lelijkgroot deel van eventueel publiek zit hier
SPOILER: 500m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Die denken natuurlijk dat ons dit niet boeit omdat NL niet meedoetquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het slaat echt nergens op. Of zou de NOS zelf niet weten dat dit toernooi ook in hun pakket zit?
Dit zou heel goed kunnen. Vorig jaar zond Eurosport het nog uit op hun player, maar dat doen ze ook niet meer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja het slaat echt nergens op. Of zou de NOS zelf niet weten dat dit toernooi ook in hun pakket zit?
Je hebt VPN nodig.quote:
Ik ben niet gek, waarom denk je dat ik vroeg welk land ik nodig hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |