Weer een chute! Of mijn stream loopt enorm achter.quote:
Kijk het een beetje op de achtergrond mee, dus zou kunnen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Weer een chute! Of mijn stream loopt enorm achter.
Je hoort de speaker bijna harder ja. Jannesgodquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kijk het een beetje op de achtergrond mee, dus zou kunnen.
Bij de NOS mag de volume wel wat harder.
De youtube-stream van TV-Gelderland loopt bijna 4 rondjes voor.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kijk het een beetje op de achtergrond mee, dus zou kunnen.
Bij de NOS mag de volume wel wat harder.
Loopt gelijk met de NOS stream.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
De youtube-stream van TV-Gelderland loopt bijna 4 rondjes voor.
Ah, ik heb hem even opnieuw gestart, nu inderdaad bij mij ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Loopt gelijk met de NOS stream.
Als je er in het winkelcentrum komt wordt er inderdaad veel Duits gesproken.quote:
Waarschijnlijk omdat ze andere prioriteiten heeft en genoeg andere wedstrijden heeft gereden?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom doet Schouten niet mee?
We hebben het over de vrouw die middenin het EK dit weekend wel nog een marathon reed, dan is het gek dat ze er nu niet is.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze andere prioriteiten heeft en genoeg andere wedstrijden heeft gereden?
Ja, dat wel, helemaal consistent is ze er niet in.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We hebben het over de vrouw die middenin het EK dit weekend wel nog een marathon reed.
Kan niet tegen haar verlies.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom doet Schouten niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |