De wedstrijd van de Alternatieve dan, gok ik? Want dinsdag was de eerste toertocht, morgen de tweede en volgende week ook op dinsdag en vrijdagquote:Op donderdag 25 januari 2024 07:56 schreef borisz het volgende:
Vandaag de eerste in een serie van 4 op de Weissensee.
Grand Prix 1 - Aart Koopmans Memorial. 60km dames om 8u. de heren beginnen om 10u aan hun 80km.
Daarna ONK, GPII-Sprint en de Alternatieve.
Wo 31 is de wedstrijd idd van de Alternatieve Elfstedentocht.quote:Op donderdag 25 januari 2024 08:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De wedstrijd van de Alternatieve dan, gok ik? Want dinsdag was de eerste toertocht, morgen de tweede en volgende week ook op dinsdag en vrijdag
Ja belofte is een beetje cryptisch, want Schilder is nu nog A1 junior maar won als 15-jarige al bij de beloften en rijdt dus al bij de senioren. Maar het peloton zal zo echt aan de bak moeten, ze rijden nu al op 13 minuten en de kopgroep ging rond in 19 minuten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:32 schreef borisz het volgende:
09:20 - Bijna 10 minuten voorsprong voor de vrouwen kopgroep
Het gaat lekker bij Sofia Schilder, Susanne Prins en Kaat van Steekelenburg. De twee laatstgenoemden zijn beiden beloften!
Bij de heren op het moment een grote kopgroep van 21.
13 minuten is wel heel veel. Volgens liveblog is het een pact van andere ploegen om de sterkste ploeg te laten rijden maar die wil niet.quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja belofte is een beetje cryptisch, want Schilder is nu nog A1 junior maar won als 15-jarige al bij de beloften en rijdt dus al bij de senioren. Maar het peloton zal zo echt aan de bak moeten, ze rijden nu al op 13 minuten en de kopgroep ging rond in 19 minuten.
13:55 - Ronald Haasjes afgevoerd voor medische inspectiequote:Op woensdag 31 januari 2024 13:27 schreef borisz het volgende:
Christian Haasjes wint bij de mannen. Hij versloeg uiteindelijk Stefan Wolffenbuttel.
Ook broer Ronald Haasjes zat in de laatste kopgroep, maar moest passen.
Ik snap niet dat dat tieners dit kunnen, die bij mij in de buurt vinden 5 km naar school fietsen al een zware opgave....quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lekker kopgroepje bij de dames, gemiddelde leeftijd 18. Sofia Schilder is wel een heel groot talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |